Pozdravljeni! A ve kdo mogoče za kakšno dobro CX-5, ki se prodaja? Iščem bencinarja z ročnim menjalnikom, torej G165, letnik 2018-2020. Na avtonetu so te tri:
Jaz osebno, in po prebranem na tem forumu v zadnjih 3.letih ne bi nikoli (ne bom) kupil mazde dizel....žal preveč potencialnih težav, že samo tukaj poročano na forumu....vozi tega bencinarja in dajaj na stran, potem pa vzameš nekaj novejšega od Mazde bencinarja, če so ti samo Mazde všeč....pa pač imaš malo višjo porabo in nič skrbi s potencialnimi težavami z dizlom....ljudje ne razumejo/razmišljajo, da vse kar se resno okvari na dizlu se šteje v tisoč evrih,ni to 50, 100eur....kot je v tistem oglasu zapisano....da meni shodi nekaj na avtu in da je popravilo 3500eur ga zapeljem v savo.....ni to to, kaj šele da bi ga šel popravljat....
Moje mnenje je, da je odvisno kako želiš potovati, po razvitih državah lahko potuješ brez težave tudi z vlakom (sam imam izkušnje Italija, Nemčija, Finska), tam si z vlakom en dva tri kjer koli ... sam če že grem z avtom na dopust mi je cilj, da tja pridem asap po omejitvah, torej edini postanek je wc ali pa tankanje, kar mi vzame 5.min, enostavno mi ni life se ustavljati na parkingih za pol ure....in kot sem rekel, vsakemu svoje (imam kolega ki ima id4, pa so šli v Bosno na dopust s klasiko, ker kao niso hoteli imeti težav na poti....?!?).
vzami tole in ti ne bo žal, to je stroj in te mašine so preverjeno dobre, edini pomislek (in to velik !!!) je seveda toliko malo km za tako star avto, ki je uvožen iz DE....mislim, da so mu vodilno 2 izbrisali, drugače pa je to top avto -> https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18609145&display=Honda Accord
1. povratnike kaznovat dodatno. Se pravi 1x kršitev kazen, drugič dvojna kazen in tako naprej do odvzema vozniške in pa zaporne kazni.
2. vožnja brez izpita čuza minimalno en mesec takoj brez pardona in prigovorov ter odvetnikov. Pa ne govorim o tistih, ki so pozabili podaljšat, ampak o tistih, ki jim je bil izpit odvzet ali pa ga sploh niso naredili. Pol pa ko voli nek izvoli.
3. povzročitelji težjih nesreč takoj po drugi v dveh letih odvzem vozniške za eno leto. Potem pa vse od začetka.
4. vsi, ki bi morali delat izpit ponovno, 5 let rehabilitacije in vožnja vozil z največjo močjo v sorazmerju 10kg na 1KM. Se pravi 1500kg mase vozila maks 150KM.
5. višina kazni se naj prilagaja vremenskim razmeram in lokaciji prekrška. Primer: kazen 120€, če je bila mokra cesta pomnoženo s faktor 2, noč pomnoženo z 1,5, bližina šole in vrtcev faktor 5. Se pravi recimo taka kazen zaradi razmer lahko hitro rata 10 kratnik. Tako bi tudi policijo spravili stran od kontrole nenevarnih odsekov na kontrolo najbolj nevarnih punktov.
6. zmanjšat število nepotrebnih znakov na res nujne. 30% znakov je namreč odveč.
7. Poleg tega odstranit vse moteče elemente s cest, kot so reklamni panoji, neprometne oznake, ki zakrivajo semaforje in prometne znake. Narest revizijo postavljenih znakov in sicer tako, da so vidni in da jih vozniki zaznajo takoj brez truda. Primer: oznaka cona 30 se naj nahaja vsakj 10m od križišča in ne tako kot danes, ko jo postavijo nekaj metrov v ovinku in jo tekom zavijanja ne opaziš, saj je potrebno bolj merkat na druge stvari, kot je rob ceste, vozila v ulici, pešce, ki bi želeli prečit cesto. Take oznake recimo 80% voznikov sploh ne opazi.
8. lastniki zemljišč ob cesti morajo imeti ograjo, ki nikakor ne sega v pločnik oziroma še najbolj je to pomembno pri živih mejah, ki spreminjajo obliko z rastjo. Če ograja ni urejena kazen za lastnika in po drugi krđitvi odredba za odstranitev in montažo navadne ograje.
9. logično preverit kje so potrebni STOP znaki in kje znaki neprednostne ceste. Četrtina oznak je nepravilnih in tam, kjer bi moral biti stop znak je znak za neprednostno cesto in obratno. Na črnih točkah, kjer v križiščih prihaja do nesreč zaradi neupoštevanja prednosti je potrebno oznake na neprednostn cesti dodatno opremiti s svetlečimi označbami. Mežikajoče rumene oziroma svetleši znaki.
10. uporabnikom prevoznih sredstev, ki ne rabijo izpita in če nimajo nobenega od vozniških dovolenj obvezno hitri tečaj prometnih predpisov za te vrste vozil, da bodo sploh vedeli kaj oznake v prometu pomenijo. Za otroke se to da naredit v šoli in sicer tako, da bi imeli v vsakem razredu vsaj eno uro na teden prometne vzgoje.
11. za ostale imetnike dovoljenj na vsakih 10 let teoretično preverjanje znanja bolj v smislu tega, da se seznanijo z novostmi, spremenjenimi pravili, drugačno infrastrukturio itd. Tak test bi moral biti brezplačen.
12. obvezna uporaba letnih gum od začetka junija do konca septembra tako kot je obvezna uporaba zimskih med novembrom in marcem.
13. prepoved prodaje gum, ki ne ustrezajo standardom varnosti. Raznorazne čipšit čungalunga gume naj bodo prepovedane, uporaba teh pa kazniva. Vozilo s takimi pnevmatikami se odpelje in lastnik mora prinesti nove ustrezne gume, ki se jih namesti pred vrnitvijo vozila, neustrezne gume pa odda na uničenje, da ne bi prihajalo do manipulacij in bi gume spet pristale nazaj na kakem avtu.
14. bistveno skrajšat roke za obnove in rekunstrukcije cest. Glede na trenutna spoznanja bi pri nas zapore cest lahko skrajšali na tretjino. Naj se postavijo standardi koliko časa sme biti zapora za določena dela, ki se lahko glede na vremenske razmere tudi nekoliko podaljša. Ne pa da gledamo zapore cest, kjer lahko tudi nekaj mesecev ne vidimo nobenega izvajalca na njih.
15. kratkotrajna dela kot košnja trave, menjava poškodovane ograje itd, naj se izvaja, ko je cesta najmanj obremenjena in stem najmanj nevarna za morebitne nalete na stoječa vozila.
ma tole lahko nadaljujem še neki časa, pa dvomim da kdo sploh še bere.
se strinjam z večino točk oz. se podpišem, ampak tole no way da bilo katera vlada speljala :), podobno kot razne druge reforme.....in takoj bi dobili xy raznoraznih podpisnikov, ki se borijo z vsem, samo s sabo ne...heh
kazni glede na višino prihodkov na leto, kot je to v skandinaciji, čeprav pri nas to ne bi šlo ravno, ker veliko ljudi "prilagaja" svoje bilance :), so na minimalcu vozijo pa avto za 50k € in imajo vse možne olajšave/doklade....in bi to morali dopolniti.....vsekakor pa bi to verjento pomenilo, da bi ljudje začeli malo bolje upoštevati pravila (kaj če ti sedaj kazen za mobitel 120€ ali kolikor je že in polovička.....60€)
Heh...cela drama iz enega posnetka iz Ukrajine, Poljske, al kjer koli že je to bilo....najbolje da nabavimo kokice🍿, ker tukaj bo kar drama v tej temi... @Tilen5a spremljaš? 🤣😉
A si kdaj imel japonca? Jaz sem jih imel že 5 (Toyota, Mazda, Nissan, Honda in Subaru)
Kaj ne spremljaš @Binija....vsaj jaz vem, pa nisem starosta na tem forumu da je imel (ima), vsaj 2 mazdi (3 in cx-30), torej ne razumem kaj ga neposredno sprašuješ....🤔, edino če si mislil japonce samo za službena vozila?!? 🤔😉🤭 (to jih nima nobena SLO firma,tko da...)
Avto je dober, je pa dejstvo, da bo čez 2.leti star 10.let in ne glede na km, ne bo vreden nič več?!?....kasneje pa še manj in potem nakup novega predstavlja vedno večjo razliko.
Pred penzijo veliko ljudi kupi nov avto in ga potem vozi naslednjih 10.let.... jaz bi šel v mazda center in vprašal za menjavo staro-novo in isti model (mazda 3 g120).
tole je pa kar huda številka, tako da kdorkoli ima namen v naslednjega pol leta oz. letu dni kupovati rabljen avto, naj bo zelo zelo previden.....sem prebiral novice, kjer pravijo, da če je bil avto z vodo zalit do sedeža, da je to bolj kot ne konec....
Če nima usnja bo verjetno oprema Revolution in tudi cena 38700 je čist preveč. S tole opremo in tem motorjem ne bi smelo biti več kot 32.000.
Klasično nabijanje cene, ki niti po uradnem ceniku ne velja (ali ni veljala)....koliko je v SLO najdražja nova! m6 trenutno?....ali prav gledam, da v SLO nove mazde m6 sploh ni več v ceniku? ->
teh MG je kar veliko v SLO sedaj videti, enako kot Dacia ni več poceni, včasih so jo še po TV oglaševali za koliko 7.999 in 9.999......danes je pa njboljši model mislim da že krepko čez 20k€.....je pa res (za moje pojme), vsaj kar jih vidim na cesti, je tudi oblikovno šla naprej (nek novi model z ledicami spredaj je že skoraj čisto ok :)......)
prvi del bi bil še pogojno sprejemljiv, sem mislil, da so v Grčiji, kjer imajo krožna ravno obratno kot mi :), torej prednost imajo tisti ki prihajajo v krožnega in ne obratno....ampak konec potem pove vse, upam, da so potem šli hitro na pravo stran....za take, je ali taxi, ali še 1x izpit, ali pa bus :).....jaz, ko sem bil na dopustu na Malti, kjer vozijo, kot v GB sem se posluževal javnega prevoza, ker se ni ni dalo razmišljati in paziti, da moram voziti ravno obratno kot pri nas.....
Ok, hvala! Bo ze moralo bit kul glede zavarovanja. Sem imel pa do sedaj dobre izkusnje s savo tako, da bi najraje pri njih.
Glede dmvja tudi hvala, bom prečital. Sem pa sedaj na vlaku malo naprej od kölna. Kmalu pri gospodu dealerju.
kako si potem uredil s plačilom, si nakazal samo "aro" 10% in ostalo potem ko avto vidiš, ali nič in greš najprej pogledat, ali vse in greš samo še iskat avto?
obvoznice za moje pojme še ne bo 10.let....četudi so začeli graditi, bojda nimajo še niti vseh zemljišč odkupljenih, ker pravi gorenceljni ne dajo zemlje pod ceno :)....tako da ta saga z cijazenjem od Lesc preko Bleda bo še kar nekaj časa....s čimer jaz mislim da tudi obvoznica ne bo rešila težav, ker je previsoko gor....enako za Gorje, kaj ti pomaga obvoznica, če moraš do Petrola priti, ki je pa itak že center
pred 47 minutami je Bini napisal:
Včeraj sem se vrnil s Pokljuke in sem imel skupno porabo tja in nazaj 5.8 s tem,da sem se vozil v skoraj stoječi koloni iz Bohinja skozi Bled 1.uro.....😵. Majko mila, po radijskih obvestilih pa nič kot da je to normalno za tisti konec.....
"popikana" sprednja hauba je odraz premajhne varnostne razdalje in veliko vožnje na AC 😁🤣🫢.....kjer leti milijon majhnih kamenčkov, ki so na cesti....če bi imeli dovolj varnostne razdalje tega ni tako grozno veliko....
@Mazda 2019; na Gorenjskem (Kranj) je bil včasih dober tudi Avtoservis Nunar (Kokrica), ampak "šraufa" vse po vrsti, zna pa biti ugodnejši proti uradnemu servisu, kako pa je danes pa nimam več info....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
tako ja, ker ponavadi, ko se prižge lučka je že too late
Povezava za deljenje
Deli na druge strani