Če bodo takrat takšne kvalitete in po tako dobri ceni kot so sedaj bo to tudi moj izbor,nexsen ali maxxsis😊
Z Maxxisom nebos nic zgresil, js mam se star model (VS-01),ki so ble na testu kr neki stopnick slabse od VS-05, pa se vseenno drzijo ceste tako v suhem kot v mokrem
Pol sem pa jaz čarodej s porabo pod 6 litri.. pa lahko zagotovim, da se ne svaljkam po cestah in da vedno vozim po omejitvi ali 10km čez na AC-jih (70% vožnje delam na AC-jih). Na poraba izzivu lani pa je celo za malenkost šlo pod 5 litri in kot sam veš je bil to normalno dinamičen izlet, nikakor pa ne izlet članov stranke Desus, kot bi temu rekel @Z M A J .
ja sej brez AT pa AWD bi blo vrjetno še 2l manj.
Poraba izziv pa tak veš, da je blo tut pr men nekak zmerno, smo mel pa večionoma regionalke
Samo 4 vnose imaš po tem datumu... to je čist premal za jasno sliko. Ampak OK, sem dal preračun pa še vedno ni liter razlike - je cca 7 deci. Pa še to je ta razlika, ker si verjetno ve čas lastništva imel že velike težave verjetno z zabitostjo filtra. Glede na to, da si mel avto le 10 mesecev in je bilo vseh tankaj le tam nekje dobrih 20, je to tista zgodba, ki sem jo napisal v zadnjem stavku prejšnjega posta.
V glavnem, če bi imel avto več let, še takrat, ko je bil DPF OK bi tale razlika bila tam nekje v rangu, ki sem ga opažal pri mojem avtu.
Zdajle se sicer 90% bencinašov drži za glavo s čim se midva ukvarjava, ampak vseeno se mi zdi fair, da se povedo lastne izkušnje, da ne bo kdo imel prevelikih pričakovanj po odstranitvi DPF-ja.
pa načeloma ni blo težav z dpf-jem, dal sem ga takrat odstranit, da je avto lažje dihal.
Maš to na poraba.com? Še nikoli nisem slišal, da bi bil liter razlike pri zdravem motorju in DPF-ju. Tudi izračuni tega ne potrdijo.
Bom najprej vzel strašno konzervativne podatke
Recimo da v 800km na tank imaš vsakih 200km regeneracijo, ki traja recmo nekje 15km (na trenutni Mazdi kot primerjava gre skos v cca 6-7km). Pa rečmo, da je poraba 2x višja med regeneracijo kot brez (tudi to ni res, ker realno je za cca 3 - 4 litre višja glede na podatke iz BC-ja )
Se pravi imamo 740km porabo 6 litrov in 60km porabo 12 litrov in to pomeni po izračunu 6,45l/100km.
Če bi vzel bolj realne podatke o cca 10km regeneracije in recmo 3,5l/100km višja porabo med regeneracijo je 6,17l/100km
Če pa imaš zaradi okvare DPF sistema regeneracijo na 100km je pa po istem izračuno od, 6,57 do 6,9 litra na 100km. Celo tukaj ni litra razlike ob konzervativnem izračunu oziroma dobre pol litra ob realnem izračunu.
Ne pa ni... iz lastnih izkušenj z mojim prejšnjim avtom... z DPF je bila poraba 6,42l/100km po odstranitvi pa 6,16l/100km - okej ni glih 0,2 litra ampak 0,26 litra razlike pod nobenim pogojem pa liter.
Vse moje podatke o čisto vseh tankanjih za šestko druge generacije imaš na poraba.com. Odstranitev DPF pa je bila začetek maja 2017.
Ti pa js iz svojih povem, isto pri Mazdi 3 1.6 CD110 cel liter razlike, ko sm butnu dpf ven.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
lih ta SD bi naj pomenu strešno okno
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani