Absolutno. Tudi med lastniki EV-jev so takšni "biseri". Predvsem so težave tam, kjer ljudje ne kupijo primernega EV za svoje potrebe.
Aha...torej trdiš,da za vsakega je kak EV...samo,da ni ICE😄
Vsa čast👍-dober si v obračanju besed😉...po moje bi komot lahko šel za politika...od tebe bi kdo še drek kupili...samo malo celofana...pol pa svizec lepo zavije...saj-čokolada je tudi take rjave barve😋
Jaz bi pa malce drugače rekel...se ne spomnim več točno kje sem prebral,in koliko točno je pisalo...vsaki četrti al peti kupec...kot rečeno,se ne spomnim🤔...kupec EVja v Sloveniji prešalta nazaj na ICE...torej ti so ziher "v temo brcnili"🧐...da bi bili pa neumni🙄...bom rekel-veliko je laganja okoli EVjev,torej marsikoga so naplahtali...pa recimo,da so "prišli k pameti" oz. "so se kaj naučili".
Pa če gremo vzeti enaki procent kot neko povprečje tudi pri EVjih,kot trdi @g.Wankel z polovico....po moje bo kar držalo,a ne samo za en,kot si predstavlja @dvorjan,ampak za oba tabora....ker vsepovsod se najdejo "buteljni".
Pa damo na koncu na količino,da ne bomo samo pri procentih...koliko je "brihtnih" na koncu v ICE,in koliko v EV taboru....a da za misliti?
Okrevanje - V Sloveniji je bilo lani prodanih 3131 vozil več kot v letu 2022 in to pomeni 5,85 odstotno povečanje prodaje.
Že samo,če pogledam,in vidim,da je velika večina prodanih EVjev Tesle in VAG🧐...meni ni nič čudno,da je 90% samih bukseljnov🤣(mišljeno sarkastično...da se ne bo kdo čudil).
Kdor misli,da Mazda ne dela na tem motorju,se zelo moti.
Ko sem kupoval svojega,sem ker sem čakal več kot eno leto...sem opazil,da so z 2021 na 2022 letnik celo malenkost znižali kompresijsko razmerje,kar je velika sprememba,ki seveda tudi veliko drugega potegne za sabo.
Torej...ja,generacijako gledano je star,a je tudi preverjen in vseeno "up to darlte".
Kaj hočeš,vsak si želi po svoje...ti bi,da "rjove",jaz bi,da bi bil kot resen Hi-Fi,a normalni smrtniki bi,da je tiho....sedaj pa vsem ustreži....ne bo šlo,na žalost.
Moram pa priznati,da je impresivno,kako tiha je lahko CX-5...če si v mestnem vrvežu,sploh ne porajtaš motorja....če pa ga goniš,pa se tudi motorček lepo sliši.
Zanimiv video malce starejšega letnika...mora biti 2019 ali starejši🧐
hvala vsem na odgovorih.. kupujem opremo: Mazda CX‑5 2023 5WGN 2.5L Skyactiv G 194hp 6AT EXCLUSIVE‑LINE, ki ima tudi matrične žaromete in bosse ozvočenje.
Za Bose bom rekel...ni najboljše,je pa že kar fino....se moraš kar potruditi,da optimalno nastaviš...a se da.
Predvsem pa ne priporočam jemati brez Bose,ker je sistemsko vkljucen v akustiko in tihost vozila z t.i.noise canceling-om...torej brez je avto "čisto drugacen"!
Lahko samo potrdim,kar so fantje pred mano napisali,zna biti,da boš imel za kak liter manjso porabo,zaradi FWD.
Beri npr. moj komentar v temi elektromobilnost....
Bi pa še dodal-ne glede kje in kako boš vozil,z avtom se da varčno vozitia najbolj se pozna,če voziš bolj športno/sunkovito,kot je to pri meni.
Sem že pisal...relacija se zelo pozna na nižji porabi,po mojem mnenju pa še najbolj,če voziš čim bolj enakomerno oz ni velikih in nenadnih sprememb v hitrosti.
Sem preizkušal relacijo Lj.-Podčetrtek-Lj....AC različne hitrosti...tudi po 15-20 min. konstantno 170km/h.
Me je od vsega najbolj zacudilo,da ni bilo neke omembe vredne razlike v območju 130-170km/h...če je bilo konstantno na tempomat...skratka skoz ista hitrost-nič bremzanja in nič pospeševanja.
Tudi v območjih v in izven naselja sem kar pobuljil,ko sem pozno ponoci vozil čez naselja malce prehitro,izven naselja pa malce pod omejitvijo...kot rečeno cimbolj konstantna hitrost.
Torej-največ ti porabo pokvari zaviranje,ko izgubljaš kinetično energijo,in seveda pospeševanja.
Seveda je pa druga pesem promet...pač na žalost se moraš prilagoditi situaciji.
Jaz imam sedaj za cca. liter manjso porabo,ker se sedaj več vozim iz Zaloga v Lj.-center čez Cesto v Prod in Šmartinko,kot pa prej čez Fuzine...pač veliko manj semaforjev in bolj enakomeorna vožnja.
Še nekaj-če boš zmogel obvezno vzami opremo,kjer boš že imel adaptivne matrične žaromete-to je nekaj najboljšega na tem avtu...glej temo "post a recent shot of your car" stran 108,ko sem objavil,kako to izgleda,k ima vsak žaromet po 20 "clusterjev" (na sliki le "kratke",in se za to vidi le 10 žarkov).
Avto je po duši sporten in ima tudi športnejše naravnano podvozje...meni je to všeč,enim pa ni...pač je Mazda😃👍
Če te zanima poglej tudi kaj sem naredil v prtljažniku...v temi "protiresonančni tuning prtljažnega dna in wooferja", kjer je temo zaneslo tudi v smer okoli rezervnega kolesa,katerega sem tudi takoj naročil ob nakupu avta.
Tudi tema "predvajanje glasbe (HiFi kvalitete) z SD...." zna biti zanimiva😉
Res je. Dvomim, da se kdo od nas z ICE vozi okoli z WLTP številkami. Samo to hejterji EV takoj pozabijo. 😃
Res je...je pa rudi res,da bi jaz svojo CX-5 lahko vozil z navedenimi 8L po VLTPju-mešano,samo,ker pač vozim skoz samo po Ljubljani,je poraba 10L....samo zares potruditi bi se moral za normno porabo.
Kar se mi pa ne da,ker sem pretemperamenten voznik,in pač skoz od semaforja do semaforja pa je tako kot je...nič presenetljivega.
In v mojem primeru...če vozim "normalno"...pa nekaj mešano gre komot pod 10L...9L bi mešani cikel z lahkoto....8L če bi se pač potrudil....z tem,da skoz klima laufa,je AWD,imam vse potrebno za rezervo z sabo...od rezervnega kolesa,dodatne majhne hidravlicne dvigalke,rezervno tekočino za stekla 1L,gumaste predpraznike in gumi podlogo v kufru (so težje),gasilni aparat itd.....nič oskubljen zaradi odvečne teže,nič pnevmatike "za šparanje" prefilane ipd......celo strešne sani,k so bolj zaradi optike,kot pa za tovor...edino,kar je "namensko olajševalna okoliščina,je ker se mi ne da izklapljati start-stop sistema,me dejansko ne moti,in ker zares v trenutku spet zažene motor.....
Kaj pa pri EVju...pri "v povprečju" 30%😯...dvomim,da bi se lahko približal tovarniškim navedbam🤔
Jaz bi sam rad povedou da obožujem komentarje na tem forumu, vsak dan so bolj na nivoju, upam da novinci ki pridejo se ne ustrašijo nas bukslov
Po vseh avtocajtngih in testih pravijo,da so pri Mazdi mal "usekani"...in normalno,da se spodobi,da firmi ne delamo sramoto...lih na Mazdinem forumu...kako bi pa to izgledalo...bi novinci prec mislili..."vse poštirkano" kot pr VW-ju🧐🤮
Boljše kot nič,a ne😉...pa tudi,če je bolj za hec,kot pa zares....ja tale @Boss mi je že od nekdaj sumljiv🤔 ...kaj ma on z lastno glavo za misliti...se obnaša,kot da je administrator tukaj🤨
Pa tisti @Jest je tu pa tam tudi še malo popustljiv...pa ga bova že zdresirala,da bo zares verjel...sam fajn mu morava še možgane oprati,pa bo plesal,kot bova midva žvižgala...ga bova tako dolgo masirala,dokler ne bo tisti "vanabee-EV" prodal,in kupil tapravi avto za dedce😄
pred 30 minutami je mazdaman napisal:
Naelektren
Hmmm...pravijo,da je najlepsi moški čar elektri-čar...jaz pa trdim,da ni res,in da je to železni-čar😋
Jaz vsaj znam preračunat in žal ne živim v idealnem svetu. Ampak verjetno je problem, ker sem hejter pa čeprav sem samo realist. 🤪
Nič se sedaj ven vlečt....bi se rad "izmazal",a ne😠......😉
Glej-če ne navijaš za EVje,pol si hejter-tako preprosto je to....al verjameš,al pa pač ne...in če ne verjameš nisi za nas,pol si pač proti-v tem je fora😄....evo ti "štempel" na čelo,da bodo vsi vedeli,kakšen si,k sam kontra prbijaš...marš "v kot klečat"...si kar nekaj zmišljevati in take fore....🤨
Mal heca mora biti😉...oz. tudi za dvorjana se mora kdo zavzeti😄
Potem sem imel na CX-5 G194 odlicno porabo, ko sem po cca. 5 letih imel povprecno porabo 8,62 l/100 km ... ceprav tudi ne vozim ravno varcno ... Sedanja lastnica ima cca. 1 liter nizjo povprecno porabo...
Sem sedajle primerjal, koliko sem imel stroskov z gorivom v slabih 11 mesecih, odkar vozim CX-60... Pri CX-5 sem vzel enako obdobje, le eno leto prej... Cene goriva v obdobju pomoje ne vplivajo prav veliko...
Mazda - CX-60 - PHEV327 AWD AT Homura
Obdobje: od 30.03.2023 do 26.02.2024
Prevozenih km: 12.936 km
Porabljeno gorivo: 554,00 litrov bencina in 2.386,00 kWh elektrike
Strosek goriva: 1.080,00 €
Ce primerjam podobno obdobje pri CX-5 G194...
Mazda - CX-5 - G194 AWD AT Revolution Top
Obdobje: od 30.03.2022 do 26.02.2023
Prevozenih km: 11.384 km
Porabljeno gorivo: 981,00 litrov bencina
Strosek goriva: 1.434,00 €
Kam se pa voziš na šiht...jaz praktično stalno v "največji drek v Lj." na glavno žel. postajo...k relacija je čist nekaj drugega kot "stoječi promet".
Da ne bo kdo rekel,da lažem...trenutna poraba pri tripu dobrih 1300km,samo Lj. v čemer je ena relacija Lj.-Podčetrtek-Lj. in dve Lj.-Žiri-Lj. (3x čez Vrhniko,1x čez Šk.Loko).
Skratka samo mesto je prec 10L,relacija lahko tudi do 2L manj...ostalo je pa nekje vmes...pač odvisno od stila vožnje.
Tud zadnje gume se nucajo in morajo met dost profila. Če se neb nucale, neb na prikolici nikoli treba gum menjat...
Seveda-tudi imaš prav.
Bom povedal drugače...sem pred leti na C-Maxu imel komplet zimskih,kjer je spredaj bilo se 4mm,zadaj pa 6mm profila.
In sem jih vulkanizerju prodal,ker so bile stare že 6 let,in so bile samo še za poleti za "zradirati",pozimi pa "za ubiti se".
In,da bi tiste z 6mm dal naprej,zadaj pa nove...in bi žena pozimi na prvem ovinku letela z ceste...BRAVO šparanje!!!
Zaenkrat imam zeno še rad😄 in ima zato zimske Continrntal 570 al nekaj takega-vrhunske...letne pa Dunlop SportMaxx-RT...Y-torej delač zmogljivejše od avta...res TOP gume.
Bom rekel-vse gume so enako važne...tako sprednje,kot zadnje...zaradi obojih se lahko ubiješ.
Komur to ni jasno,ta enih stvari v glavi nima razčiščenih.
Je neumna,da sploh predpostavlja,da bom kupil samo dve novi pnevmatiki....in spredaj zlizal na nulo,zadaj pa prakticno nov profil....a gre še bolj neumno?!!!
To delajo samo tisti,ki "nimajo za burek"...nočem biti napačno ali žaljivo razumljen...to je nekaj najbolj neumnega,kar lahko delaš-šparaš na najvažnejsi stvari glede varnosti na avtomobilu!!!
Jaz zmeraj kupujem po štiri pnevmatike...zmeraj enak tip,zmeraj enak DOT,in zmeraj najmanj zelo dobre,če ne celo odlične...in zmeraj takšne,ki prekašajo zahteve avtomobila,na katerega jih montiram. Take polovičarske variante se lahko gredo drugi.
Večina avtomobilov ima pogon na prednji osi. Prav tako s prednjo osjo zavijamo ter igra večjo vlogo pri zaviranju. Kljub temu strokovnjaki za...
A je ta članek še iz časov,ko ESP ni bil obvezen del opreme...če že govorijo o "povprečnih voznikih"....po mojem mnenju članek "za bukseljne" oz. pametovanje kar v "tri dni"....samo,da se napiše nek "pametni" članek...
V mojem primeru imajo pnevmatike cca 1mm razlike v profilu...mogoče max. 1,5mm,kar pa se po menjavi kmalu spremeni,torej v večini vozim z enakim profilom spredaj in zadaj.
👍za tole mogoče samo še dinozavrski 2.5 bencinar, ostalo je pa prešvoh
Ko sem prebiral vse živo na internetu o Mazdi pred nakupom svoje,sem nekje zasledil,da je Mazdin AWD (tukaj ne govorim o bencin vs. diesel !) med boljšimi med "štirikolesno" gnanimi pogoni ki niso terenski 4WD...kar se tiče vleke prikolic.
Meni to ni važno,ker nimam kljuke...je pa terenska zmogljivost zelo impresivna. Sem pred kratkim preizkusil,ko sva z ženo šla v Komendo po krompir...in tam eno gradbišče pri rondoju pri cerkvi...in zavijem na stransko cesto "kar na blef"...in po enem kolovozu nekam "v tri krasne zaidem"...in med kmetijami vprašam za pot...in mi reče-saj imate terenca...tukaj v breg,in tam levo,in pridete na pravo pot...
Sveže razkopana in razrita zemlja...in blatna po dežju...in draga:..."pa ja ne misliš tu peljati😧"......jaz:..."ti samo sedi in glej...avto je pa itak že usran"
V "off road" in počasi gasa....orng strmo🧐...je lezel k gorska koza😃...žena pa ni mogla verjeti,k kolesa niso niti malo zakopala...
Zna biti,da tukaj veliko pripomore tudi Mazdin avtomatik z hidravličnim prenosnikom🧐
Torej,jaz bi rekel-prikolica+AWD v kombinaciji z Mazda avtomatikom...mora biti TOP👍
Aja, pa se ro je zame deal breaker, da ne vzamem AsBlue dizla - ker nima prostora za normalno rezervno gumo zaradi AdBlu razervoarja. Od ekdaj imam namrec navado, da olje menjam na cca. 8000, istocasno pa se kolesa zarotiram za eno pozicijo naprej, vkljucno z rezervo. Tako imam v primeru gumi defekta na voljo enako obrabljeno rezervo, kar mi je ze veckrat prav prislo.
To sem na terencih zacel prakticirat po tem, ko mi je na pol obrabljena guma sla rakom zvizgat, sem dal gor rezervo druge firme, pa na avtocesti ni slo vec v peto, ampak v limp mode, ker je bila taka razlika v hitrosti vrtenja koles.
Je pa res, da terenci so imeli simetricne gume brez predpisane smeri vrtenja, tle pa ne vem, kaj bom nastudiral. Verjetno te rotacije gum ne bom pocel, mogoce samo spredaj/zadaj menjal, rezerva bo pa ostala notr. Najleps je, da predres eno gumo, potem moras pa komplet menjat, da so enake. Ali vsaj par.
Če imaš asimetrične (kar zna biti...ni pa nujno...boljše oz. boljši kompromis) in imaš tako "leve" in "desne",ti ne preostane drugega,kot menjava spredaj/zadaj.
Sem se nekdaj pri stricu avtomehaniku naučil,da sprednje bolj radira,ker če je optika prav nastavljena sprednja prema "pluži"....pač,da je avto mirnejši in smerno stabilnejši.
Vsakič ko menjavam zimske/letne (imam dva kompletna seta) dam tiste z več profila naprej,kar je varneje,ker sprednje pnevmatike bolj trpijo pri zaviranju.
Rezerva je pa že pri starem C-Maxu 105ka-torej zasilna,pri Mazdi pa ista pesem.
@skritikrt a če ni skrivnost, koliko ti največ pokaže dosega, ko natankaš polnega? Meni dobrih 600km.
Isto.
pred 15 minutami je Alex napisal:
To, da moraš čakati turbo učinek pri mazdinih 2,2 dizlih pač ne obstaja. In to zato ne , ker je bi-turbo. 😊
Tudi gumijaste občutka ni, ker prva takoj zakoplje, tudi druga in tretja kopljeta, če je potrebno.
Gre enako - zelo hitro v šesti po klancu navzdol ali pa po klancih navzgor. Zavedati se moraš, da ima že 150 konjska skoraj 400Nm navora. Ta močnejše pa preko 400.
Tvoja benzinarka pa 260.😊
Ja...sam moja pa ima zadaj dva "rora",in za to bolj gre😂🤣
Ajd-zares😉...ni fora v avtu,ampak v vozniku😁
Mal heca mora biti,če ne se bomo "požrli" tukaj....
Aja...da bo jasno za tiste,ki me še ne poznajo....delam zelo malo kilometrov...12-13.000km/leto,in še to prakticno vse po Ljubljani.
Sem bolj sportni tip,in diesel zame nikoli...res nikoli ni bil niti približno opcija za nakup...ker "diesel je le za tovornjake,bagre in traktorje"😂🤣...in jaz bi ga po Lj. tik-tak fental.🙄
Največji No-go pa je,da bi jaz moral turbota cakati,kdaj se bo zavrtel...in saltaš in spet...in ta "gumijasti" odziv na pedal plina....
Sem napisal...kar je zame normalno mogoce za koga drugega ni🙄
Je pa tudi res,da je mogoče zame "normalna vožnja" nekaj drugeha,kot pri komu drugemu...
Je tudi res,da bi se včasih najraje nekomu prilimal na rit in ga samo začel riniti...ampak,to so samo moje misli...😂
Vsaj jaz zase sem mnenja,da je 2,5 mazda motor en najboljsih v svoji klasi...seveda v ristih lastnostih,ki so meni važne...tukaj je poraba sekundarnega pomena,ker kaj mi nuca sparavnost,če moraš kasneje zmetati za popravila itd.
Pač v tej klasi okrog 200konjev.se ta kombinacija z podvozjem,menjalnikom,komfortom,opremo,zmogljivostmi itd...meni zdi najboljša.
Pač poraba me ne zanima....seveda sem nekaj casa cincal in poizkušal stisniti porabo...acme z casom mine,ker se pač moraš odlociti,ali bi rad "parkiral"in v nedogled sedel v avtu,ali pa bi rad kam prišel.
Seveda je del moje odlocitve za tak avto in motor tudi v dejstvu zmogljivosti...tisti pa,ki jim je važna le poraba,si pa naj kupijo kak 0,9L biturbo"mlinček"....samo se naj ne čudijo,če se jim bo en z Mazdo nabil na rit,in jih rinil....
Ker je pa tema o 2,2L diesel....kolega-sodelavec,tudi strojevodja,ima 6ko z tem motorjem...sem ze psal o tem,k je skoz pribijal,naj kupim tega,in tega...pa Kodiaka RS itd,kaj to nima navora ....
In sem ga enkrat zapeljal poLLj....in sem ga na momente "na roke šaltal" in "na živalsko"😁...in je od takrat samo tiho.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Aha...torej trdiš,da za vsakega je kak EV...samo,da ni ICE😄
Vsa čast👍-dober si v obračanju besed😉...po moje bi komot lahko šel za politika...od tebe bi kdo še drek kupili...samo malo celofana...pol pa svizec lepo zavije...saj-čokolada je tudi take rjave barve😋
Povezava za deljenje
Deli na druge strani