to je samo del mojih vo?enj - ve?ino pa imam ?e slu?benih tako, da naredim dnevno ?e vsaj kak?nih 100km nerutinskih vo?enj po raznoraznih cestah in kolovozih.
Js mam pri136.000 km ze nove ploscice+diske spredaj in zadaj se pravi da sm ponucal ze originalne ploscice potem se ene ploscice in zdej komplet diski +ploscice
Imel si zabasan filter in ce ti lucka samo gori je kao zadnje opozorili da pac sprsvis avto na avtocesto in da naredi regeneracijo ce pa zacne utripat potem je obisk serviserja obvezn....
ja ampak iz varnosti, ?e se ne motim ko se spuca gre v normal...nisem ?e imel te sre?e probat...
Nene, js sm imel to sreco da sm vse probal brez vecjih stroskov.
Se pravi ce ti zacne direkt utripat in gre v safe mode je resitev edino servis, ce se pa lucka direkt prizge lahko resis zadevo tako da gres na avtocesto in najmanj 2500 rpm dokler ne ugasne.
To more biti tudi fajn, jaz bi tudi to mel :-) Ampak mi ni jasno, zakaj je to samo z avt. menjlanikom. Teoreti?no bi lahko dal v ?esto na AC potem pa ti ravno tako lahko uravnava hitrost?
Prakticno pa ti ne morejo dat k radar ne zmore sam saltal na dol/gor.
2. passat 2.0 TDi eno generacijo starejsi, me prehiteva pri max hitrosti
wv oziroma vsi nemci imajo visjo hitrost medtem ko pa
Vmesni pospeski so pri mazdi boljsi. Js sm se veckrat pomeril z bmw 525d tudi eno generacijo starejsi pa me je pri koncni prehiteval medtem ko pa vmes sm bil js zmeri spredi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
www.trziskisladoled.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani