Skoči na vsebino
Mazda CX-30
Napisano

Za MAzdo je najceneje, če nima veliko različnih motorjev, ampak enega, ki mu softwaresko prilagaja navor in moč. Ker je edini motor, ki ga tlačijo vsepovsod 2.5 litrski bi prej verjel, da bo ta notri kot pa nek 1.5, ki je pri Mazdi še veliko večja redkost kot 2.0.

 

Da pa ne bi skakal v zelje Skyactiv-X 185KM motorju so mu moč znižali in zato "le" 140KM. Ampak še 1x ta 2.5 je najbolj razširjen aktiven motor in ne glede, da je že leta na trgu tudi verjetno najbolj vzdržljiv in preizkušen. Zato ta izbira in po drugi strani za trge, kjer ni Skyactiv-X motorjev se mu poljubno izbira moč in bo imel verjetno tam tudi 190KM ali pa celo 250KM s turbino.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 16 urami je NevLado napisal:

3/4 tukej z CX-30 vozi pod štantgasom, pospešuje kot polž in se vozi do max 150, da se lahko potem kurčite kako mate tok nizko porabo da kr bencin nazaj teče...

 

:D haha ... word my man

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

serviserji-šalabajzerji
Napisano
pred 28 minutami je godlike napisal:

Čakam zdaj koga, ki bi rekel, da je rabla amortizerje na havbi, če se je toliko kvarila.

 

Ampak, dejmo bit čist pošteni - a to dejansko res rabiš?

 

Mene bolj moti recimo ta trend, da umikajo res uporabne stvari, ki jih pogrešam, ker sem jih nekoč imel zdaj pa ne več.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 13 urami je godlike napisal:

Samo da 1.0 - 1.2 turboti spravijo skup 140 KS. 2.3 Fordov spravi ven 280 konjev. Torej 2x toliko, pa še ni prišel do 2.5 litraže.

 

Moje 1.5-1.6 že trgajo gate.

Pa s hibridno turbino imata oba navor po celi krivulji.

EngineGraph+(1)_16x9.png

 

 

Bolj gre za primerjavo zakaj klasičnega 2.0 Skyactiv-G zamenjat z 2.5 Skyactive-G . 2.0 ima na papirju solidno velik konjev, samo v praksi so čist preveč proti koncu skale obratov. Zato vožnja ni tako ostra kot bi od take konjaže pričakoval. Konjažo je treba spustit nižje po obratomeru, da je vožnja dinamična tud takrat, ko ni želje rohnet po vasi.

 

To pa pač rešuješ na dva načina al z dodajanjem turbine al pa povečevanjem kubature. Se pa strinjam, kar praviš in dejansko drži, da s turbino se reši res veliko dinamičnosti po celotnem območju obratov zato se turbaki, ki na papirju nimajo nekih ekscesnih konjev vozijo mnogo bolj suvereno kot pa enako močan atmosferc. Pa bi človek rekel 140KM je enako 140KM - v praksi je pa to daleč od resnice. 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Načeloma je tole čist OK. Velik navora bo zaradi kubikaže na voljo veliko prej. To pomeni, da bodo konji tudi pri nižjih obratih, kar je za vožnjo čist super in ga ne bo treba v obrate gnat. Tak kruzer bo to, ki bo konkuriral undersizanim turbačem pri tej konjaži.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 20 urami je Slivka napisal:

 

Kako si pa do tega prišel?

 

Župan Ljubljane ni Jankovichovsky ampak Janković. 

 

Kaj mapa zdaj županković veze tuki. :nevem:

 

Ok bom bolj počasi razložil.

Model napiše Ljubljana, Srbija v oglas. Da mešaš Slovenijo in Srbijo je veliko manj verjetno, kot pa če zamenjaš Slovenijo s Slovaško. To je bil point pripombe.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Logično, tist so bile več ali manj obljube pred volitvami, da bo zeleni prehod rešil vse. Računi brez krčmarja v glavnem.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

In ker se ne bo prodajala zaradi visoke cene bodo tržniki ugotovili, da ljudi več ne zanimajo limuzine in HB-ji ter da je treba pojačat proizvodnjo SUV-ov.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Mi mamo že problem z izrabljenimi baterijami za prenosnike, ker nam jih nočejo prevzet, češ da nimajo prostih kapacitet. Sicer smo nabavili nekaj tisoč evrov vreden protipožarni kovček, sam je baterij že toliko notri, da je tole tempirana bomba. Išče se zdaj nekoga, da bi tole prevzel in ustrezno odložil za reciklažo. Si sploh ne upam predstavljat, če je zdaj problem z cca 30 baterijami za prenosnike, ki je količinsko bistveno manj kot ena EV baterija, kako bo potem problem z avto baterijami. Da ne bo nekdo namesto na deponijo to lepo deponiral nekje v hosti pol se bomo pa spet gledal in obtoževal kdo je kriv.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Vprašanje se postavlja ali bo Tesla sploh preživela? Nimajo backupa v ICE tko, da če bo zdrs prehud lahko samo tele giga tovarne lepo zaprejo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
dne 2. 6. 2024 ob 13:13 je Agerg napisal:

Za plačo se je treba zbuniti, pa bo... Kaj se ti pa lahko hudega zgodi, če rečeš da bi imel jurja neto več na mesec?😁

 

Drugače pa kako bi jaz rešil s trošarinami in cenami bencina, pa ne rabimo več nobene politične stranke:

- Dal bi ljudem alternativo z dobrim javnim transportom, za vsakdanje migracije na šiht in nazaj. Za Slovenijo to večinoma pomeni da morajo vlaki skoraj iz vseh koncev zjutraj šibati iz periferije proti parim večjim mestom in popoldne nazaj. Za vikend še vedno ostanejo opcije uživanja z avtom.

- V domačih krajih urediti varstvo za male otroke, kot se spodobi, ne pa da ljudje divjajo vsak dan iz Ljubljane domov in ne vejo, če so jim otroke že pred vrtec postavili. Pa vsak dan na teh relacijah enaki zastoji.

- Ukinil bi plačilo cestnin, vinjet in vsega sranja. Za tujce bi vinjeto obdržal, ker jim pripada, da plačajo če se peljejo po naših cestah in jih uničujejo.

- Vsa ta plačila za vzdrževanje cest bi prenesel v trošarino goriv. Zakaj? Ker je tako najbolj fer. Tisti ki veliko vozi, več uničuje ceste in naj za to tudi plača, kar se najbolj enostavno naredi preko plačila goriva. Večji avto, tovoranjak, večja poraba? Nič hudega, bolj uničuješ ceste, plačaj več.

 

Tako, zdaj pa udarite...😁

 

Evo k že glih prosiš

 

- Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enega konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom, z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre na rovaš mojega prostega časa.

- Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od staršev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta.

- Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce

- Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. AC tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.

 

 

Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Če ne bil parkiran kot bi ga vozil konj, bi mogoče se celo izšlo. Pol pa pride drug konj, ki pozabi rampo dvignit pa je škoda tu.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
pred 4 urami je godlike napisal:

Ko so cene surove nafte višje, se niža trošarina. Zdaj se pač viša, ker se surovina niža....

 ... in vedno je bilo tako. Ne glede kdo je bil na oblasti. Dojemanje tega dejstva je pa samo v tem, kdo je kdaj ne oblasti in za koga se navija.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.