Vse to kar berem sploh ne morem verjeti, da je res. Moja cd 143 bo imela v kratkem 80kkm, v tem ?asu se niti 1x samkrat pri?gala DPF lu?ka. Niti enkrat samkrat ?e ni zgodilo, da bi ob spu??enem gasu poraba narasla in se obrati dvignili. Je pa res, da je veliko avtoceste in malo kratkih in mestnih vo?enj. Pa tudi menja se pri 3-4 kRPM.
A to pomeni, da se ni nikoli ?e spro?ila regeneracija? Ali pa to dejanbsko pomeni, da se izvaja pasivna med relacijsko vo?njo?
Sosed jo ima ravno za take vo?nje, pa nima nobenih te?av z njo.
Razmerje cena:kvaliteta? Potem je najbolj?e, ?e kupite avto za 500 ?, ta ima sigurno dobro razmerje. Se opravi?ujem, ampak danes nas s to frazo tako bombardirajo, da sploh pozabimo, kaj ?elimo. Kvaliteta je znana, vpra?anje je samo, ali smo pripravljeni pla?ati zanjo.
Verjetno v tem rangu ta bolj?ih se res ne more? preve? zmotit.
Pa ?e nekaj sem se spomnil glede zimskih. Ta kolega, ki sem ga omenjal zamenja vsako leto zimske, ker jih do poletja uni?i (zlizane in natrgane na robu). Ali policaji to spregledajo ne vem. ?e pomislim, da imam zimske in letne 3-4 sezone, enostaven ra?un poka?e, da s tem zapravim polovico manj kot on. Km delam pa vsaj 2x ve?, ?e ne celo 3x.
Pa mogo?e ?e en simpl izra?un:
Premonta?a s centriranjem, stane 31 ?. 2x letno je to dobrih 60 ?.
Ker imam posebej plati??a za pozimi, me stane samo centriranje in monta?a 15 ? pozimi (Fe) in 25 poleti (Alu). Skupaj 40 ?. Kar je 20 ? manj.
Na Mazdi v BTC so bila plati??a + matice 246 ?.
Na nuli sem torej v dobrih 10 letih, nimam te?av s pu??anjem pri robu, kot pri ta drugem avtu, pa ?e znucajo se manj, gume pa so ves ?as gor in ohranjajo svojo obliko tako kot mora biti.
Edina res logi?na odlo?itev je, da ima? zimske in letne gume in ?e te vsake na svojih plati??ih.
Zimske drgnit po toplem poletnem asfaltu je neumnost. Oziroma celo nevarno. Potem ne dr?ijo niti poleti, kaj ?ele pozimi, ker se devulkanizirajo. Mojemu kolegu jih je natrgalo (sava S3), ker so enostavno premehke in imajo zarezice, kar pomeni, da jih na ovinkih spodna?a in trga maetrial, oprijema pa nimajo.
Ja, pomoje je vseeno koliko da? gasa. Ok, eno je ali vozi? krepko pod optimalnimi obrati, saj ?e v osnovi motor bolj pokadi, kot ?e vozi? okoli ne vem 2000 obratov.
Ampak, dokler regeneracije ni, je na?eloma vseeno. Oziroma, bolj ga bo? ti??al (govorim za Mazdo), prej se ti bo regenracija vklopila, saj s ti??anjem gre pa? ve? saj ven..logi?no :-).
Sej lih zato: pri < 1500 RPM se kadi in ti ba?e filter, ko pa ga vozi? optimalno (2-4 kPRM) pa se ne. Pri visokih obratih pa spet kadi. Edina logika je potem, da motor, ko ga stiska? oz. bolje re?eno vozi? optimalno, bolj optimalno zgoreva, temperatura je tudi optimalna in manj kadi, posledi?no dela manj saj in zato ne rabi regeneracije.
Dejankso rabi? nekaj za "namo?it" usnje. Samo ?istilo ne bo pomagalo, oz. bo ?e bolj posu?ilo usnje. Voski, sprej za ?evlje, nivea, ali pa kar prava svinjsko salo, to je najbolj?e kar obstaja. Nama?e?, po?aka? kak dan v vro?ini na soncu, da se vpije, potem samo obri?e?, kar je ostalo. Sem siguren, da nima kaj ve? pokat, sej nima stika z vodo.
@lesko: Zanima, ker si dal xenon, a si moral narediti kak?no homologacijo oziroma ?i??enje lu?i? To mi je enkrat rekel na AMZS, nisem pa nikjer preverjal.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Glede DPF: 80 kkm in nikoli nobenih te?av (CD 143).
Turbinca ma?inca, gremo na vinca!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani