Jaz pa nisem vzel alu vzdolžnih nosilcev, ker potem z original prtljažnikom pride se višje vzel bi mogoče one sanke iz spleta, kjer lahko šraufaš univerzalne nosilce.
Čez vikend sem imel novo 3 in edino kar sem pogrešal na 120 KM motorju je avtomatski menjalnik. Avto uporabljam za vožnjo in lahko uživam v vožnji in te užitke lahko nudi tudi avtomatski, ker ko ga voziš en čas se ga navadiš in uporabljaš z enakim užitkom.
Pa se odgovor slavkotu, po hribu navzdo imaš možnost ročnega pretikanja in lepo ostane v brzini. Tudi v avto načinu pa zna sam zavirati OZ držati v brzini.
To je super poraba. Pri toyoti corolli cross hybrid se pricakuje okoli 5,5 baje. Ampak glede na cx30 pa ni hybrid je za razmislit. Res je da pri hybridu na mestni vožnji prišparaš. Ta poraba je super.
Toyoti ni hibridni so super mestno in izven mestno, po AC pa je poraba na nivoju mojega Diesla oz še malo več, ki pa ni mala.
Tole morm pa tud sam preverit pr svojem če se mi zadne luči prižgejo, ker skos furam s samodejnimi oz automatkim lučmi ki jih preklapla glede na senzor, sam msim da mi svetjo k zjutri se vidi odsev v cestnih znakih če pogledam zadn špegu🙃.
Pali pazi ko je zunaj še svetlo a je hkrati megla ali dež ti avto ne bo preklopil iz dnevnih luči ker ima samo svetlobni senzor.
Tako moraš sam ročno preklopiti za ta čas. To so stvari o avtu ki se jih je potrebno naučiti.
Zagori ena tovorna prikolica in je avtocesta šest ur zaprta?
Dobro, uro in pol so potrebovali gasilci, da so prišli na kraj dogodka in ogenj pogasili. Kaj so delali pa preostalih štiri ure in pol? Prikolica je bila namreč ustavljena na odstavnem pasu, torej bi lahko vsaj prehitevalni pas sprostili...
Po moje je bilo še malo več ker sem se peljal Ajdovščino in Vipavo in je že pred osmo bilo zaprto. Ko sem se vračal po 16 uri je bil zastoj na ac še vedno za 20-30 minut, čeprav več nič ni bilo na cesti.
Čujta fanta, sj nimam nič proti vajinima CX-30 in X propagandi, sem zelo vesel, da vam ugajajo in da je celo @Alex-a transfromirala v pravega šparovnega petrol heada Sam da bojo to kaki biseri čez 20 let, dejmo ga no srat ... SPCCI vs. NA al pa turbo ni kot wankl vs. navadn motor, da bi mel spet tolk dodane vrednosti. Si pa res želim, da bi ti motorji leteli krepko čez 200k km, če ne bo mazdi in ljubiteljem bolj trda predla.
Hkrati me pa zanima, zakaj niso v CX-60 dali X motor namesto "starega požrešnega" 2 pa pol litrskega, hm. ...
Cx-60 prihaja z R6 3,0 literskim X motorjem.
2,5 so pa lahko z atkinsovim ciklom pustili na malem navoru ker mu pomaga elektrika. Hkrati je lahko tudi poraba mala.
Najbrž jih ne bomo veliko videvali na naših cestah. Pre-Draga pa še grda mazda za povrh.
Po moje pa v živo z črnimi obrobami sploh nebo slaba. Pa ceno ima kar dobro napram ostalim ( kar seveda ne pomeni da je poceni, kar danes tak več nič ni). Čas bo pa pokazal koliko jo bodo ljudje sprejeli. Cx-5 nikoli ni bila bum a prodajo ima skozi konstantno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz pa nisem vzel alu vzdolžnih nosilcev, ker potem z original prtljažnikom pride se višje vzel bi mogoče one sanke iz spleta, kjer lahko šraufaš univerzalne nosilce.
Aluminium Dachreling für Mazda CX-5 2017-2022 Schwarz Relingträger
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani