?e ne pa ?e vedno ostane CX7 bencinar ampak ne vem ?emu bi rabil tole ?e ?ipati. Konec koncev ?e ti 260 hp, pod 8 sekund do 100 v SUV (oziroma 9,5 v dizlu CX5) ju ni dovolj in bi obenem rad pri?el ugodno pri zavarovanju, gleda? napa?ne avte.http://www.zeperfs.com/en/duel6874-1661.htm CX7 2,3t je top ponudbe in ima ?ez 10 porabe pa 8s do 100 ampak to ni hitrej?e od Twinga RS ali Swifta sport s 133/136 konji in porabo pod 7. Tudi "zoptimiziranje" ne bo naredilo ?ude?a in zato ne bo postal ?porten avto. Food for thought. In smo spet pri izjavi uklopkota, za 2 toni premakniti impresivno hitro mora? potrpeti pri porabi, registraciji, ceni avta... Tak je kompromis.
V?eraj je moja ?ehinja na avtocesti delala napoto - skozi trojanski predor se je po prehitevalnem pasu mimo enega prikoli?arja cijazila s samo 110km/h. Situacijo je uredil nek gospod z besnim trobljenjem od zadaj, (verjetno je tudi blendal ampak lu?i ni bilo mo? videti, ker je vozil par cm od odbija?a). Nagradno vpra?anje: katere znamke avto je vozil g. trobilec?
Mislim da bodo motorji z notranjim izgorevanjem se dolgo v igri. Ocenjujem da bo prav Mazda s skyactive x naredila tisti pomemben korak naprej ki bo elektriki zadal hud udarec. Kajti ko imas enkrat zmogljivo vozilo z majhno porabo potem naenkrat ni vec smisla kupiti elektricnega vozila za katerega so s proizvodnjo bolj osvinjali mati zemljo kot jo bo najnovejsi motor v celi zivljenski dobi. Ne pozabimo da gre za zacetek razvoja ki ima veliko potenciala. Mazda se je zdruzila s Toyoto. Predvidevam da je korist obojestranska, torej nova tehnologija v zameno za hibridno. Kmalu bomo videli Mazdin novi motor v obliki hibrida, ki bo porabil 4l pri tem pa imel navor kot 200km dizel. No kdo bo takrat kupil elektricno vozilo pa se jebal s polnjenjem in potem cez par let se z menjavo oslabljene baterije. Not me
Zaenkrat se mi zdijo take ideje ?e najbolj zanimive. Skyactive + hibrid bi mogel zadostovati za ve?ino avtomobilov.
A se ni ta ze ene parkrat prodajala k ima kr zadnji odbijac pokitan s karoserijo. Me zanima kaj naredi ce ga more menjati
Se ga zamenja, zakita in naredi prehod.. Je pa jeba ja. Je pa tale avto v bistvu pre?trihal in zrihtal en sodelavec iz na?ih koncev (Dom?ale) ?e pred leti.
Drugo mesto si delita idiota v hondi accord prej?nje generacije in yarisa 1generacije , ki sta en za drugim dirkala cez podlipoglav z vsaj 90kmh... Debila na kubik...
Sam vpra?am, a je bil Accord zelene barve? Enega takega sem prodal v une konce.
Tole z ogledali je pa zanimiva misel. K sre?i sem v takih koncih, da jih ni veliko ampak sem pa ?e kdaj opazil ja, ko je zaro?eno in ?tudira? a gre avto al ne.. Zdaj pa ?e je kdo ?e malo slaboviden je pa to sploh problem.
Sem mel 2.0 pa je ?e s 150 konji pre?vh. Sicer sem mel max opremo (ledr, elektri?ni zici, ?ibedah, avtomatska klima itd ampak ker ni bil plinar je kar pil (toliko kot Clio RS, pa un se je vsaj premaknil). Sicer pa res udoben avto.
Tale Laguna je res butasto sko?ila ampak del?ek sekunde prej je dal celo smerokaz (?e bi bil Audi/BMW, ga ne bi). Druga stvar (ne vzeti osebno), pri uvozih sam ponavadi kar predvidevam take bedarije, pa sem dosti manj na AC kot ti. Pa?, ko se eni vklju?ujejo je uvidevno od unih na voznem pasu, da jim to omogo?ajo.
Pa da se razumemo, tale z Laguno bi lahko ?e prej pospe?il in ?el na prehitevalni pas in malo bolj spremljal promet nazaj. ?e pogosto pogleda? nazaj te na?eloma tudi v mrtvem kotu nih?e ne preseneti ker ga ?e prej vidi?, da se ti nekdo prebli?uje. ?e vseeno je on povzor?itelj "skoraj dogodka".
Glede na vrednost Demia vpra?anje ?e bo tale osebek peljal kam popravljati.. Vseen dr?im pesti, da ga najdejo ker tale nesre?a izgleda res bedna, je mogel biti pod vplivom ne?esa.
?e bom/sem za seboj videl avto z vsemi ?tirimi (ali brez), ki se mi prebli?uje na polno od zadaj se bom (sem se vedno) umaknil. Pa naj bo gasilec, dohtar al pa cepec v Audiju z ledicami in prevelikim egom.
Qashqai ni isti razred kot CX-3; kot bi primerjal Mazdo2 in Mazdo3...
Qashqai -> CX-5
Juke -> CX-3
Si me prehitel. Ja CX3 in Juke sta ?e zelo ni?na avtomobila, isto kot Captur, Clio na hoduljah. 10cm pri avtih je hitro veliko, sploh, ?e so pri enem avtu ful cm porabili zaradi dizajna, pri enem pa zaradi uporabnosti (primer: sedani proti karavanom in karavani proti enoprostorcem). Qashqai je zih bolj primeren za penzioniste, ?e ?elijo 4 odrasle osebe udobno in vi?je sedeti. V Juku bi bili kr zelo utesnjeni, pa tudi kufrov ne bi ?lo toliko notri.
Ima pa Qashkai zdaj kar pestro konkurenco. Ko je pri?el ven je bil boom v tem segmetnu, zdaj skoraj vsaka znamka, ki ima v razvoju 5 minut cajta se spomni svojega crossoverja. Ford Kuga mi pade na pamet kot zelo podoben konkurent. Suzukijev SX4 je pa pomoje ?e malo manj?i?
Ce bi bilo po njegovo bi imel (po njegovih lastnih besedah) Oskar itak skedenj poln miat. Mogoce to enkrat se pride, do takrat pa rabimo bangerja za 200-300?, predvsem kot drugi avto za road trip na Cesko konec aprila. So te low spec 323ke res tako zanic?
Ker je bil moj drugi avto je bil to zame ?e kar hiter avto ampak realno pa ne, ne grejo nikamor, lega pa tudi ni ne vem kaj serijsko. So pa Fke dokaj prostorne, ?e vas ne bo seveda 5 v avtu.
Kdo pozna kakega od teh avtov? Razmisljamo, da bi nabavili en poceni avto za road tripe & igracko za stezo (+ da bi se malo ucili sraufat, svojih Mazd nocemo cisto unicit), pleh ipd je lahko bolj bogo (dokler pride cez tehnicneg), masina bi bilo fino da dela se par sto/tisoc km da ne bomo ze prvi teden parkirali v delavnici za par mesecev.
Alternativa je kak star Civic. Kanjozoku Civic. ^^
Teh ne poznam ampak ?e bi radi ?li na trackday boste zehali. Po drugi strani pa sem sam imel Civica l99 (EJ9) 1,4 75hp, dodal od ESi sesalni in izpu?ni kolektor, od ITR podvozje iz ebaya (pa?ejo vsi fedri, sprednji amortizerji, le zadnji ne) za celih 140?, VTi ARB (?e ?eli? RES hiter zadnji konec) in se imel res najbolje za tistega dobrega jurja ko je ko?talo vse skupaj. No pa R1R gume. In sem na RL vozil 59 sekund, pa verjetno bi ?lo ?e kaj dol, ?e bi imel nastavljeno optiko in optimalno napumpane gume, da ne bi rit malo preve? odna?alo. Je pa marsikateri honda? priznal, da se v bistvu ful dobro pelje (ITR podvozje je toliko tr?e, da je za lahkega civica 1,4 skoraj dirkalna trdota ). Pa na ta setup direkt pa?e ?e ESi menjalnik s katerim pridobi? ?e se prav spomnim 7 ali celo 10% kraj?i final drive. Prijatelj je s to?no takim setupom nekje do 130 lovil serijskega VTija za dol?ino dobrega pol avta..
Aja poraba ob lepi vo?nji (road trip) pa vedno pod 7, na R1R sicer dobrih 7.
Na ?trom se ne spoznam dovolj, da bi pametoval ampak glede na napisano imajo na koncu pri Toyoti ?e najbolj prav. Njihovi hibridi imajo kolikor berem res majhno porabo (downsizing se je ?e po?asi izkazal za slepo ulico), obenem pa tudi dizlov ne ?mirglajo kaj dosti. Doseg ve?ine teh ?tromarjev je zaenkrat bolj vic, oziroma za potrebe vo?njo v slu?bo ?e nekako OK, ampak za malo dalj?o pot se pa niti pod razno ne mislum ustavljati za pol ure ali uro v vrsti, da se baterije nafilajo. Kako si Angelca in njeni Nemci predstavljajo, da bodo v 17ih letih uspeli omre?ju dovajati toliko ve? zelene z elektrike (iz termoelektrarn ) pa tudi ne vem. Bo ?e zanimivo izgleda.
V mestnih konicah, v dolgih vo?njah po AC bi verjetno marsikomu pasalo, da avto sam pelje (?eprav nisem med njimi ker bi mi bilo prekleto ?udno biti potnik v voznikovem sede?u). Ampak ne bi me presenetilo, da bi nekega dne (v dobrem desetletju ali ve?) en evropski birokrat rekel, da je to tolk fajn, da je prepovedano sam voziti, oziroma, da morajo to avti enostavno IMET. Isto kot GPS in samodejno klicanje v primeru prometne nesre?e. Al pa sem samo jaz dinozaver, ne vem.
Hmm tule je hakeljc, tako kot z OBD2jem? Obvezen za vse avte, ki so od X leta predstavljeni. Torej ?e prodajajo model avta od leta 2013 potem tudi leta 2014 ali 2015 ne rabi nujno, ?e je pa facelift leta 2015 bi pa ?e znal imeti nujno. Mislim, da sem nekje zasledil nekaj tak?nega, ne me pa dr?ati za besedo.
Izgleda, da je hotu testirat, ce so volvoti res varni kakor pravijo
Ukradel z jezika. Pomoje mu ni bilo jasno kaj so zoprni, saj je imel vse pod kontrolo, pa tudi varen avto, v primeru, da se kak bedak na cesti zaleti vanj. Mogo?e, ?e bi tale voznik imel Citroena AX, bi bil manj pogumen in bolj pazil na to kaj dela v prometu? :ne vem: Tkole, dostikrat dobim ob?utek, da imajo nekateri vozniki takih avtov ob?utek, da lahko delajo neumnosti, saj imajo "2 toni te?k tank".
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?isto na hitrco, CX7 je bistveno te?ji, nekako ne more? pri?akovati, da bo avto z istim motorjem in 300kg ve? pospe?eval bolje: http://www.zeperfs.com/en/duel6874-3310.htm
?e ne pa ?e vedno ostane CX7 bencinar ampak ne vem ?emu bi rabil tole ?e ?ipati. Konec koncev ?e ti 260 hp, pod 8 sekund do 100 v SUV (oziroma 9,5 v dizlu CX5) ju ni dovolj in bi obenem rad pri?el ugodno pri zavarovanju, gleda? napa?ne avte.http://www.zeperfs.com/en/duel6874-1661.htm CX7 2,3t je top ponudbe in ima ?ez 10 porabe pa 8s do 100 ampak to ni hitrej?e od Twinga RS ali Swifta sport s 133/136 konji in porabo pod 7. Tudi "zoptimiziranje" ne bo naredilo ?ude?a in zato ne bo postal ?porten avto. Food for thought. In smo spet pri izjavi uklopkota, za 2 toni premakniti impresivno hitro mora? potrpeti pri porabi, registraciji, ceni avta... Tak je kompromis.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani