Skoči na vsebino
Gume
Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

Kadar je subjektiven občutek v igri je vedno težko tudi objektivno ocenit oziroma določit, katere so najboljše. Mi, ki nismo testerji navadno to primerjamo z gumami, katere smo imeli prej in že tukaj se zaplete. Ja gume, ki jih damo dol so nekaj let rabljene z kar nekaj 10kkm prevoženimi in z bolj zrabljenim profilom, kar je minus v mokrem itd itd.

 

Torej, ko gume zamenjaš je 99,99% možnost, če kupuješ isti rang gum kot predhodnje, da bodo po filingu boljše, oziroma celo mnogo boljše. Ker pa nismo v poziciji, da bi lahko sprobali še recimo vsaj 10 kompletov drugih gum je pač subjektivni občutek, da so to pač najboljše gume pa al si Alex, Bini, Boss al pa kdorkoli drug.

To, kar si napisal je vse res.

No, spomnim se, da so assimetric 5 držale fenomenalno tako po suhi kot mokri cesti. Motil me je pa večji hrup s ceste. 

Tukaj bom pa lahko ocenil, če so to kaj izboljšali. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 9 urami je sportman333 napisal:

Če na vse zadeve gledaš tako črnogledo potem je najbolje da hodiš peš in s svojim kolesom.....ali pa se voziš z Golf 2 dizl, ki je bil pa res neuničljiv motor :) oz. sploh ne greš nikamor in si kar samo doma, ker tam se ti nič ne more zgoditi, razen to da se skregaš z boljšo polovico :)

Janez je itak črnogled. Po njegovem so vsi mazdini motorji  problematični, razem dinozaverkega, ki ga razen zagrizeni mazdašev nihče ne mara. 

Dokaz je ta, da se mazde s takim motorjem ne da prodati za pametno ceno. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 37 minutami je etcho napisal:

Se strinjam s tabo. Nižja poraba je samo bonus. 😁

Res je. Vse je bonus, predvsem pa nižja poraba. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 11 urami je Janez007 napisal:

Lahko že sedaj napovem rezultat? To bodo najboljše gume .... 😀

A si čarodej? 😉

pred 51 minutami je NevLado napisal:

Vse te gume so top, dokler ne ratajo trde. Pol je pa to vse skp en ku***... še različne plasti nanosov majo, da so tiste prot koncu obrabe še manj obrabljene

 

Jaz sem zadovoljen z Vredesteini zimskimi, bi jih priporočal vsakemu brez merne vesti.

 

Toyo na CX-3 so pa ratale mal drajsalica prot koncu življenjske dobe.

Tudi sam bi priporočal Vtedestein zimske. Jih imam na 6-ki in  so najboljše zimske gume, kar sem jih imel do sedaj. 

pred 11 urami je Janez007 napisal:

Lahko že sedaj napovem rezultat? To bodo najboljše gume .... 😀

Najbrž, da ja glede na razne teste, kjer kar po vrsti zmagujejo. Bomo pa videli v živo, če so res tako dobre. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je etcho napisal:

X186: Ribnica-Rakek-AC do Izole-Portorož, povprečje 5,4. Po AC tempomat na 135 km/h. Letne gume.

Ja, to je to. Poraba kot pri dizelcah. 👍

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano

Dizelsko cx60 vsi novinarji zelo, zelo pohvalijo. Celo takšni slavospevi so, kot najboljši dizelski motor vseh časov glede na prostornino. 

Benzinska pa, hja, saj vemo kako je s tem motorjem. Dokler je kaj elektrike v bateriji še gre, potem pa... 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 12 minutami je DINAMIK napisal:

Torej koliko približno pa je nižja poraba goriva pri CX30 X186 ,proti G150? 

Ne vem, koliko ima 150 porabo. Recimo moja, x186, danes relacija  Koper, Ljubljana-Cerknica-Koper, po regionalki po omejitvah, avtocesta od 130-160, poraba 6.0. Če bi vozil po avtocesti konstantno 130,bi bilo kaka dva deci manj. 

Aja, pa zimske gume sedaj gor , takoj poraba za kaka dva deci več. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 7 urami je NevLado napisal:

G150 je stara, več kot 10letna preverjena tehnologiija, brez nekih magičnih pomagal, čisto navaden atmosferski motor. Po domače: nima kaj crknit.

X186 je nov motor cca 5 let, že posodobljen (prejšnja verzija je bila X180), tukaj je že nekaj novih čirulečar in dela tudi na principu samovžiga pod nekimi obrati (tako kot delajo dizelski motorji). Po domače: ima dodatno poleg atmosferskega motorja še kompresor + svečke moraš menjat pol prej kot pri G150 (60-120kkm).

 

Kaj je prednost G150 motorja? Neuničljiva, preverjena zadeva.

Kaj je prednost X186 motorja? Malenkost več navora v nizkih obratih, občutno manjša poraba. Zaenkrat tudi ni nobenih težav s to verzijo na vidiku.

Kako pa veš, da je prednost 150  dinozavra pred x186 v vzdržljivosti? Kolikor je meni znano (pa tudi na mazda servisih pravijo tako) ni bilo v petih letih nekega resnejšega problema z motorjem X 180- x186. 

Največja prednost x186 motorja je v samem delovanju. Več navora v nizkih obratih zaradi pomoči kompresorja. Da ne govorimo o porabi, ki je pri x 186 čisto dizelska.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Jaz sem naročen jutri, v ponedeljek na menjavo gum na 6-ki. Na cx30 bom še malo počakal. 

pred 11 urami je sportman333 napisal:

Poročaj, jaz bom tudi naslednje leto kupoval, in mogoče dam te GY tudi med kandidate....

Itak, da bom. 😊Jih bom primerjal tudi s sedanjimi assimetric 5. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 1 uro je mazdaman napisal:


Kot sem napisal 137 km bo imel 2,5 motor od junija 2024, X Motor pa ostaja kakršen je.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ojoj...🤪

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 3 minutami je sportman333 napisal:

nisem prepričan, ali imajo IT z nami izterjavo, tako da ti ni treba plačati :)....ne vem pa kaj to pomeni ob naslednjem vstopu v IT.....(ravno kolega par dni nazaj pravil da je tudi dobil kazen....kot rečeno pa ne vem ali je plačal ali ne).....imajo pa očitno povezavo z EUCARIS, da dobijo vse podatke 👍

V Italiji je trenutno na cestah fiksnih  11000 kamer in radarjev. Tako, da pri vožnji po Italiji vozite po pameti in po omejitvah. Hitro lahko fašete kazen. 

Po novem se da izterjati v bilo kateri evropski državi, ne glede, kje narediš prekršek. Če si v Avstriji zelo prehiter, ti lahko po novem zaplenijo avto in ga prodajo. Tudi, če si tujec, baje. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 22 minutami je DINAMIK napisal:

Pozdravljeni...,zanima me,če je res,da so vse mazde CX30 od leta 2024 narejene na Japonskem? 

Tudi naše pred letom 2024 so. 😊 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 15 minutami je 50keda napisal:

Čakaj čakaj, hočeš povedat, da bo imela Mazda3 2.5 motor pri nas? :D Hm .... to me bo pa mikalo majkemi :P

A ni napisal, da bo imel podhranjenih 137 HP? 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

Ko sprobaš poročaj. Jaz sem tud fan GY in so mi ble njihove gume vedno top. Govorim o letnih, ker zimske nekak ne prepričajo in so mi Dunlop boljše.

Bom. Temeljito. V vseh pogojih in hitrostih. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 2 minutama je jacques33 napisal:

Sam sem na svojo 6-ko lani montiral nove GY asy6 in je vožnja udobna, v dežju je guma suverena, tako da bom sedaj videl drugo sezono, če bo kaj drugače. V primerjavi z Bridgestone pa je sedaj malo višja poraba.

Res je. Kar se same porabe tiče GY ni med najvarčnejšimi. Je pa med bolj udobnim z manj cestnega hrupa. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 2 urama je Carot napisal:

Za M6 se ravno se odločam med Conti7 (jih imam sicer 6 na CX-30 in niso slabe) ter GY A6. Kaj priporočate? Bridgstonke pa so po 4-letih postale nevozne, čeprav imajo še dovolj profila.

Oboje so vrhunske  gume. Na 6- ki imam raje good year. Če bi kupoval za cx 30 pa conti. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 16 urami je sportman333 napisal:

in koliko je to cena na kos?

160€/kos.

pred 15 urami je Boss napisal:

A prejšnje si že zvozil? Kolk km si pa sploh naredil z njimi?

 

36000 km. Imajo še enih 4 mm profila a to je zame premalo. Ko je dež, se že kar pozna. Pa tudi te nove assimetric 6 naj bi bile znatno tišje kot assimetric 5.

 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Cene nafte padajo, take naš gayček pa zvišuje trošarine. Seveda denarčkov zmanjkuje, ko pa taka jo vsem denar z lopato. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 4 urami je Janez007 napisal:

Če bi jaz danes izbiral med dvema novima X186 in G194, bi sigurno izbral slednjega. Mlinček X186 je verjetno za PegPerego celo dovolj, ni pa dovolj za pravi avto, kot je CX-5. Saj to tudi Mazda ve. :)   

Saj tudi stari mercedesovi dizli brez turbine so delali 1000000 kilometrov.😊 Bili so  super zanesljivi. Pa jih ne tlačijo več v nove marcedese. 😊

Dejastvo je, da je tudi cx5 počasi za v penzijo, ker je tudi že zastarela oblika. Zato tudi tej dinozavri motorji v njej. 

V nove cx 60 pa pašejo edino šestaki i (benzinarjih in dizli) To so moderni, varčni motorji. 

Če pogledamo, da rabijo tej dinozavrski 2.5 motorji povprečno 9 do 10 litrov (kot  Porsheji) bi bil skrajni čas, da jih zaradi ekologije ukinejo. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 7 urami je Janez007 napisal:

Kaj pa si pričakoval? Poglej svojo plastično CX-30 (nagrbančene plastične obrobe, plastični karter, ...). Je to še avto? Mene bolj spominja na Peg-Perego. 😃

 

image.png

Mašina je pa za ene tri generacije nodernejša kot dinozaverski 2.5 motor. 😊

Bdw, nimam tega cenenega Bose ozvočenja. V cx30 je vgrajeno  pioneer ozvočenje, ki je za ene dve klase boljše kot Bose. Ima equilizer, ki ga Bose nima. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 urama je godlike napisal:

Blizu si.

Focus ne rjove. Jaz bi rad, da ni umetno posegano preko zvočnikov. V nobeno smer. Torej i20n sem pogasnil generiranje hrupa in pogasnil noise cancelation.

 

Imam Bose in B&O. In v Focusu špila B&O tak, da je jih še HiFi navdušenec pohvalil.

Bose ozvočenje v Mazdah je ena srednja žalost. Precej "umeten" zvok. Niti blizu hi-fi-ja. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX 3
Napisano
Pred eno uro je ignacij napisal:

Jp, tako kot si napisal, formentor zunaj bomba, notri...žalost.

Ravno zaradi revne notranjosti in preveč digitaliziranisti se nisem odločil za formentorja. In ni mi žal. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.