Kadar je subjektiven občutek v igri je vedno težko tudi objektivno ocenit oziroma določit, katere so najboljše. Mi, ki nismo testerji navadno to primerjamo z gumami, katere smo imeli prej in že tukaj se zaplete. Ja gume, ki jih damo dol so nekaj let rabljene z kar nekaj 10kkm prevoženimi in z bolj zrabljenim profilom, kar je minus v mokrem itd itd.
Torej, ko gume zamenjaš je 99,99% možnost, če kupuješ isti rang gum kot predhodnje, da bodo po filingu boljše, oziroma celo mnogo boljše. Ker pa nismo v poziciji, da bi lahko sprobali še recimo vsaj 10 kompletov drugih gum je pač subjektivni občutek, da so to pač najboljše gume pa al si Alex, Bini, Boss al pa kdorkoli drug.
To, kar si napisal je vse res.
No, spomnim se, da so assimetric 5 držale fenomenalno tako po suhi kot mokri cesti. Motil me je pa večji hrup s ceste.
Tukaj bom pa lahko ocenil, če so to kaj izboljšali.
Če na vse zadeve gledaš tako črnogledo potem je najbolje da hodiš peš in s svojim kolesom.....ali pa se voziš z Golf 2 dizl, ki je bil pa res neuničljiv motor oz. sploh ne greš nikamor in si kar samo doma, ker tam se ti nič ne more zgoditi, razen to da se skregaš z boljšo polovico
Janez je itak črnogled. Po njegovem so vsi mazdini motorji problematični, razem dinozaverkega, ki ga razen zagrizeni mazdašev nihče ne mara.
Dokaz je ta, da se mazde s takim motorjem ne da prodati za pametno ceno. 😉
Lahko že sedaj napovem rezultat? To bodo najboljše gume .... 😀
A si čarodej? 😉
pred 51 minutami je NevLado napisal:
Vse te gume so top, dokler ne ratajo trde. Pol je pa to vse skp en ku***... še različne plasti nanosov majo, da so tiste prot koncu obrabe še manj obrabljene
Jaz sem zadovoljen z Vredesteini zimskimi, bi jih priporočal vsakemu brez merne vesti.
Toyo na CX-3 so pa ratale mal drajsalica prot koncu življenjske dobe.
Tudi sam bi priporočal Vtedestein zimske. Jih imam na 6-ki in so najboljše zimske gume, kar sem jih imel do sedaj.
pred 11 urami je Janez007 napisal:
Lahko že sedaj napovem rezultat? To bodo najboljše gume .... 😀
Najbrž, da ja glede na razne teste, kjer kar po vrsti zmagujejo. Bomo pa videli v živo, če so res tako dobre.
Torej koliko približno pa je nižja poraba goriva pri CX30 X186 ,proti G150?
Ne vem, koliko ima 150 porabo. Recimo moja, x186, danes relacija Koper, Ljubljana-Cerknica-Koper, po regionalki po omejitvah, avtocesta od 130-160, poraba 6.0. Če bi vozil po avtocesti konstantno 130,bi bilo kaka dva deci manj.
Aja, pa zimske gume sedaj gor , takoj poraba za kaka dva deci več.
G150 je stara, več kot 10letna preverjena tehnologiija, brez nekih magičnih pomagal, čisto navaden atmosferski motor. Po domače: nima kaj crknit.
X186 je nov motor cca 5 let, že posodobljen (prejšnja verzija je bila X180), tukaj je že nekaj novih čirulečar in dela tudi na principu samovžiga pod nekimi obrati (tako kot delajo dizelski motorji). Po domače: ima dodatno poleg atmosferskega motorja še kompresor + svečke moraš menjat pol prej kot pri G150 (60-120kkm).
Kaj je prednost G150 motorja? Neuničljiva, preverjena zadeva.
Kaj je prednost X186 motorja? Malenkost več navora v nizkih obratih, občutno manjša poraba. Zaenkrat tudi ni nobenih težav s to verzijo na vidiku.
Kako pa veš, da je prednost 150 dinozavra pred x186 v vzdržljivosti? Kolikor je meni znano (pa tudi na mazda servisih pravijo tako) ni bilo v petih letih nekega resnejšega problema z motorjem X 180- x186.
Največja prednost x186 motorja je v samem delovanju. Več navora v nizkih obratih zaradi pomoči kompresorja. Da ne govorimo o porabi, ki je pri x 186 čisto dizelska.
nisem prepričan, ali imajo IT z nami izterjavo, tako da ti ni treba plačati :)....ne vem pa kaj to pomeni ob naslednjem vstopu v IT.....(ravno kolega par dni nazaj pravil da je tudi dobil kazen....kot rečeno pa ne vem ali je plačal ali ne).....imajo pa očitno povezavo z EUCARIS, da dobijo vse podatke 👍
V Italiji je trenutno na cestah fiksnih 11000 kamer in radarjev. Tako, da pri vožnji po Italiji vozite po pameti in po omejitvah. Hitro lahko fašete kazen.
Po novem se da izterjati v bilo kateri evropski državi, ne glede, kje narediš prekršek. Če si v Avstriji zelo prehiter, ti lahko po novem zaplenijo avto in ga prodajo. Tudi, če si tujec, baje.
Sam sem na svojo 6-ko lani montiral nove GY asy6 in je vožnja udobna, v dežju je guma suverena, tako da bom sedaj videl drugo sezono, če bo kaj drugače. V primerjavi z Bridgestone pa je sedaj malo višja poraba.
Res je. Kar se same porabe tiče GY ni med najvarčnejšimi. Je pa med bolj udobnim z manj cestnega hrupa.
Za M6 se ravno se odločam med Conti7 (jih imam sicer 6 na CX-30 in niso slabe) ter GY A6. Kaj priporočate? Bridgstonke pa so po 4-letih postale nevozne, čeprav imajo še dovolj profila.
Oboje so vrhunske gume. Na 6- ki imam raje good year. Če bi kupoval za cx 30 pa conti.
A prejšnje si že zvozil? Kolk km si pa sploh naredil z njimi?
36000 km. Imajo še enih 4 mm profila a to je zame premalo. Ko je dež, se že kar pozna. Pa tudi te nove assimetric 6 naj bi bile znatno tišje kot assimetric 5.
Če bi jaz danes izbiral med dvema novima X186 in G194, bi sigurno izbral slednjega. Mlinček X186 je verjetno za PegPerego celo dovolj, ni pa dovolj za pravi avto, kot je CX-5. Saj to tudi Mazda ve.
Saj tudi stari mercedesovi dizli brez turbine so delali 1000000 kilometrov.😊 Bili so super zanesljivi. Pa jih ne tlačijo več v nove marcedese. 😊
Dejastvo je, da je tudi cx5 počasi za v penzijo, ker je tudi že zastarela oblika. Zato tudi tej dinozavri motorji v njej.
V nove cx 60 pa pašejo edino šestaki i (benzinarjih in dizli) To so moderni, varčni motorji.
Če pogledamo, da rabijo tej dinozavrski 2.5 motorji povprečno 9 do 10 litrov (kot Porsheji) bi bil skrajni čas, da jih zaradi ekologije ukinejo. 😉
Kaj pa si pričakoval? Poglej svojo plastično CX-30 (nagrbančene plastične obrobe, plastični karter, ...). Je to še avto? Mene bolj spominja na Peg-Perego. 😃
Mašina je pa za ene tri generacije nodernejša kot dinozaverski 2.5 motor. 😊
Bdw, nimam tega cenenega Bose ozvočenja. V cx30 je vgrajeno pioneer ozvočenje, ki je za ene dve klase boljše kot Bose. Ima equilizer, ki ga Bose nima. 😊
Focus ne rjove. Jaz bi rad, da ni umetno posegano preko zvočnikov. V nobeno smer. Torej i20n sem pogasnil generiranje hrupa in pogasnil noise cancelation.
Imam Bose in B&O. In v Focusu špila B&O tak, da je jih še HiFi navdušenec pohvalil.
Bose ozvočenje v Mazdah je ena srednja žalost. Precej "umeten" zvok. Niti blizu hi-fi-ja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To, kar si napisal je vse res.
No, spomnim se, da so assimetric 5 držale fenomenalno tako po suhi kot mokri cesti. Motil me je pa večji hrup s ceste.
Tukaj bom pa lahko ocenil, če so to kaj izboljšali.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani