Skoči na vsebino
Terenec
Napisano

?e eno vpra?anje, ?e nisem prezahteven:

 

velikokrat se mi zgodi, da pri vklopljenem ?tirikolesnem pogonu in reduktorju sprednje levo kolo zdrsuje (ga vidim, ?e glavo nagnem skozi okno), avto pa stoji na mestu. Zadnje levo kolo (ki ga ravno tako vidim, ?e glavo nagnem skozi okno) stoji povsem pri miru. Kolikor so mi razlo?ili, naj bi Mazda BT 50 imela nekak?no avtomatsko zaporo diferenciala in kadar ostro zavijam na trdi podlagi, se res ?uti, da avto "poskakuje" in da se nekaj upira. Sprednji pogon pa naj bi bil priklopljiv in zato brez diferenciala, kar pomeni, da se kolesa vrtijo enako in zaradi tega se ne sme s ?tirikolesnim pogonom voziti po trdi podlagi. Kaj je zdaj pri vsem skupaj: na trdi podlagi se ho?e vse zlomit, v snegu pa ena guma zdrsuje in avto stoji kljub vklopljenemu ?tirikolesnemu pogonu.

V?asih pomaga, ?e ga malo "masiram" naprej in nazaj, najve?krat (tudi danes) pa brez vitla ne gre naprej.

 

Mi lahko kdo malo bolje razlo?i te pogone in kako delujejo.

 

A "?pere" ta re? nima, tako kot jo ima Ursus? In kaj je tista avtomatska 70%, ki naj bi jo Mazda imela?

 

Mazda ima zaporo zadnjega diferenciala. Ne vem, ?e je podatek 70% zapore to?en. Mogo?e je to podatek koliko momenta se prenese na kolo, ki ima oprijem. Pri 40% zapori se 20% momenta prenese s kolesa, ki nima oprijema na kolo, ki ga ima. Glede na to izra?unamo, od polovice torej 50% odvzamemo 40%/2 in ostane 30% momenta, kolo pa, ki ima oprijem pa dobi 20% momenta in ima tako 50+20=70%.

?e pa je zapora dejansko 70% ostane na kolesu brez oprijema 50-70/2=15%, kolo z oprijemom pa pridobi 35% momenta in ima tako 50+35=85%.

Zapora diferenciala ne pomeni,da kolo ne more zdrsniti, pomeni le, da na?eloma zadnja os ne bo obstala, ker se kljub zdrsuenega kolesa moment prena?a na drugo kolo. V slu?aju brez zapore se celoten moment prenese na kolo, ki je zdrsnilo, zato ni ve? prenosa mo?i na podlago. Torej ko zdrsnejo kolesa ob delni zapori diferenciala se kljub temu prena?a dolo?en moment na podlago.

Tudi pri 100 zapori diferenciala je mo?en zdrs pogonskih koles le, da se kolesa vrtijo z enako hitrostjo.

Delna zapora diferenciala omogo?a spremembo smeri, pri popolni pa je sprememba smeri ote?ena.

 

Dodajam ?e, da ?e kljub blokadi zadnjega diferenciala kolesa ?e vedno drsijo, bo potrebno razmi?ljati o izbiri bolj terenskih gum.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda
Napisano

 

 

Zdaj trenutno nimam ?asa, ker se minerji premikajo naprej in moram odpeljat opremo in odvle? kompresor za njimi, bi pa imel ?e nekaj vpra?anj o tej vodici. Ima? kak?en drug naslov, da te dobim na direkt?

 

Na metabond.si ima? kontaktni mobitel pa ti bodo svetovali in tudi marsikaj pojasnili.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda
Napisano

Sivka,

teorija, da motor, ki zavira vozilo ni obremenjen, je napa?na. Z hladnim motorjem ne zaviraj vozila po bregu navzdol. Naj ti bodo merilo obrati motorja. Na hladno ne presegaj 2000 obratov. Bo? pa? moral malo pogosteje zamenjati zavorne plo??ice, pa tudi diski se bodo hitreje stanj?ali kot sicer, vendar si je to v takih pogojih kot jih ima? ti potrebno vzeti v zakup. Ne bilo napa?no, ?e bi pustil delati nekaj ?asa delati na mestu. Izku?nje z avionskimi motorji so privedle do prakse, da se ti morajo na zemlji pred poletom ogrevati s postopnim pove?evanjem obratov in zadr?evanjem na dolo?enem ?tevilu dokler temperatura ne dose?e zahtevane vrednosti. Izku?nje z neogretimi motorji so bile hude. Po vzletanju je veliko avionskih motorjev zaribalo, kr je bil vzrok za marsikatero nesre?o.

Motor, ki zadr?uje 1,5-2 t te?ko vozilo po klancu navzdol in pride do cca5000 obratov je obremenjen in podvr?en zaradi hladnega stanja veliki obrabi.

 

Kar se pa ti?e ?ude?nih vodic, ni ?arovnije in ve?nosti delovanja, je lahko samo podalj?ano ?ivljenje.

Pri teh je potrebno lo?iti med tistimi, ki so natega za kupce in tistimi, ki res imajo nek u?inek. Jaz se z eno od teh vodic (bondove "vodice") ukvarjam to?no 15 let. Le te so dokazale svojo u?inkovitost v te?kih industrijskih pogojih, takrat ko so omagala klasi?na maziva. Naj navedem ?e del elekronskega sporo?ila, ki sem ga dobil pred kratkim:

"Pred 6 meseci sem mojemu 19 let staremu Pajeru 2.5TDI privo??il Metabond Gold. Avto je imel prevo?enih 268 000km ,motor ni bil ?e nikoli odpiran, kompresija ?e vedno odli?na. Z aditivom sem prevozil 7000km, motor je bolj tih, v teh dneh ni bil v gara?i in je na -19 v?gal v 2 sekundah, ne kadi, olja ne rabi prakti?no ni?,.................Skratka, sem izredno zadovoljen in bom Gold privo??il tudi mojemu osebnemu avtomobilu, ki ima prevo?enih 100 000km."

V telefonskem pogovoru mi je ?e navedel, da vozi po nekem bregu in, da je prej v drugi moral ma?ini pomagati z zaviranjem. Odkar pa vozi z bondovo "vodico" pa ne rabi ?e dodatno zavirati. To pomeni, da je priletnemu motorju aditiv izbolj?al kompresijo, ?eprav ?e ni deloval izmu?eno.

 

Pri vodicah je pa? tako kot pri drugih stvareh. Le te se morajo v praksi dokazati, ne samo v nekem reklamnem montiranem filmu. Pred leti je v TV trgovini bil prodajan nek UP. In kje je danes? Ni ga, ker se ni zadosti dokazal.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vzdr?evanje vozila pozimi
Napisano

Ko ?e omenjate zimo in te?ave: opa?am, da pri nizkih temperaturah (govorim o temperaturah pod -15°C) menjalnik in sklopka prvih 5 km no?eta ravno najbolje sodelovati z menoj kljub temu, da je avto pravzaprav nov. Je tudi zoper to kak?na "vodica"?

 

Je. "Vodica" se imenuje GT. Blagovno znamko pa verjetno ?e ve?. "Vodica" pomaga deloma z zmanj?anjem trenja drsnih povr?in, ne more pa streti popolnoma odpora, ki ga ustvarja zgo??eno menjalni?ko olje. ?e se ?alimo, bi pomagalo zakuriti pod menjalnikom, da se olje segreje. :bravo:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

RTV
Napisano

Se vam ne zdi, da neke vrste Lojzovega duha spet veje na forumu. Za razliko od pravega Lojza je ta novi slab?e berljiv, kljub ne vem kak?ni izobrazbi. :ninja:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

RTV
Napisano

 

 

S katero ?ajfo pa se ti umiva???? :ne vem:

Imam vtis, da deluje preve? globinsko. :whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

RTV
Napisano

Politika je dobila ?e drugo zau?nico, ko gre za referendume, ki predstavljajo dejansko nagajanje poziciji z zlorabo instituta ljudske volje.

?e bi politiki imeli jajca bi uzakonili dolo?ilo, da je referendum uspel, ?e je na referendum pri?lo 50% volivcev. Tako se ne bi zgodilo, da 7,48% volilnega telesa, ali 127713 volivcev izglasuje merodajno odlo?itev, ki je v tem slu?aju proti .

V demokracij nekako velja pravilo, da tisti, ki ne gredo na volitve prepu??ajo odlo?itev tistim, ki gredo. Vendar, ali to dr?i tudi v tem slu?aju. Dr?i zgolj formalno. Dejansko pa so tisti, ki niso ?li na volitve poslali sporo?ilo politiki, ki se nekako glasi : dovolj imamo va?ih natezanj in nadmudrivanj in dovolj imamo "tako imenovanih" referendumov, ki so dejansko stvar stroke. Klofuto je dobila politika na splo?no, tako pozicija kot tudi opozicija. Politika je tako dosegla poden. Nezaupanje raje je popolno. :angry2::angry:

Torej kdo nosi odgovornost za 5 mil.?, ki so ?li v ni?.????

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

RTV
Napisano

Odlo?it se je treba :

 

- a nas bodo pofukal

- za kolk nas bodo.

 

Nas ?e za 4-6 mil. ? kolikor stane referendum o vpra?anju, ki ljudstvo sploh ne zanima. Nimajo pojma ?em bodo odlo?ali. Nekateri bodo proti zgolj zaradi tega, ker je moderno biti proti, ker brezglavo poslu?ajo ljudi, ki dokazano najve? la?ejo svojim vol-ivcem.

Referendumi se zlorabljajo za dokazovanje svojega politi?nega prav, ?eprav je ta pogorel na volitvah.

Tako politika iz dneva v dan dokazuje svojo gnilobo in potrjuje staro definicijo, ki lepo pravi, da je politika kurba. In tega imajo dr?avljani po?asi dovolj, saj ne verjamejo ve? nobeni "politiki". Pri nas je le ta dosegla raven cirku?ke predstave, ki jo totalno degradira. :angry:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Terenec
Napisano

No ljubitelji terencev ogledajte si to vo?njo.

Ta ?e sploh ni s pogonom na vsa ?tiri. Kaj ?ele zmore Duster 4x4.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

zavarovalnice-katero izbrat?
Napisano

V?asih zmotno mislimo, da nam "na?a" zavarovalnica povrne ?kodo za vsako nesre?o, vendar temu ni tako. "Na?a" zavarovalnica vra?a denar samo iz naslova kasko, vse ostalo pa gre iz police krivca za nesre?o. Torej imamo lahko teoreti?no (?e nimamo kaska) opravka z vsemi zavarovalnicami, ki so na na?em trgu in tudi s tistimi, ki niso. Lahko imamo nekega tujca iz Velike Britanije, ki nam je povzro?il ?kodo pa nima avtomobila zavarovanega pri zavarovalnici, ki dela pri nas. Odgovornost za ?kodo re?uje zavarovalnica po mestu nastanka nesre?e, pri kateri je vozilo zavarovano pri tem nam lahko pomagajo zavarovalni?ka zdru?enja.

Osebno sem imel nesre?o na Mad?arskem, krivec je bil voznik kamiona podjetja Frickus iz Avstrije, zavarovalnica Generali Austrija. Od?kodnino pa sem dobil od iz Mad?arske od tamkaj?njega Generalija.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF filter
Napisano

Da ne bo kdo narobe razumel. Mehani?no ?i??enje DPF pride v po?tev ?ele, ko je ra?unalni?ka regeneracija ni uspe?na in bo bli?e velikem servisu, kot pa pri manj?em ?tevilu prevo?enih km. Sam sem o?istil FAP nekje pri 150.000 prevo?enih km. V njem je bilo precej pepela, ki ni gorljiv in sta edini re?itvi mehani?no ?i??enje, ali pa menjava filtra. Cena ?i??enja je zanemarljiva v primerjavi z zamenjavo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF filter
Napisano

Aha, no enkrat sem bral nekej o menjavi. Ja mestna vo?nja mu najbr? ne pride do ?ivega, ravno zaradi tistega aditiva. Najbr? kljub temu saje se?iga?

 

Kako je pa s ?i??enjem? A se tudi DPF da na ta na?in o?istit? Najbr? da? Pa kje bi se to dalo zrihtat?

 

V Ameriki so razvili biznis ?i??enja DPF obstojajo komore za ta namen. ?i??enje se izvaja najprej mehani?no, s komprimiranim zrakom, ?e ne zadostuje pa omenjajo ?e termi?no ?i??enje.

 

Po analogiji s FAP bi moral obstojati enostaven na?in ?i??enja. Tu bo moral tudi YavorYe nekaj re?i.

 

To so moje domneve kako naj bi ?i??enje potekalo.

 

Najob?utljivej?i del je demonta?a filtra, ker pritrdilni elementi rado zape?ejo zaradi visokih temperatur. V?asih bo verjetno vijake potrebno segrevati.

Nato naj bi nastopila faza ?i??enja s komprimiranim zrakom. Potrebno je spihati z obeh strani.

Naslednja faza bi morala biti izvedljiva z vapotom, izpiranje pod pritiskom. Nekako domnevam, da vro?a voda ne ?koduje satju, ki je sicer druga?ne sestave kot pri FAP, vendar kljub temu odporno na korozijo zaradi morebitnega tvorjenja kislin z ostanki izgorevanja dizla, ki vsebuje tudi vlago iz samega goriva in tudi iz zraka.

Mogo?e obstaja tudi kako topilo, ki bi razkrojilo trdovratne ostanke izgorevanja :ne vem:

Za vro?o fazo ?i??enja(ki se omenja pri ameri?kih profesionalcih) pa pride mogo?e v po?tev kak plinski gorilnik :ne vem:

 

Torej to so zgolj moje domneve, kako naj bi ?i??enje DPF potekalo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF filter
Napisano

Pa pozabil si omeniti , da naj bi se FAP filter po dolo?enih km menjal, medtem ko je DPF (naj bi bil) 4ever.

 

Ko so preizku?ali FAP leta 2002 ni bilo ?e izku?enj z njim. Takrat je bila priporo?ena obnova na 120.000km. Izku?nje so pokazale, da obnova ni potrebna. Ko se filter zaba?e, ra?unalnik sporo?i, da je potrebno o?istiti dizel filter (pove?ana je tudi poraba 0,5-1 litra). Za?asno pomaga ra?unalni?ko ?i??enje s testerjem. Vendar je najbolj?e mehansko ?i??enje, ker se nekatere trde delce ne da odstraniti z se?igom. Odmontira se in se enostavno z vapotom spere z obeh strani. Moj ima 200.000 km in je bil dvakrat o?i??en. Ko ga opere? zgleda kot nov. Narejen je iz neke vrste keramike in ima veliko vzdo?nih lukenj premera cc 1,5-2 mm. Nekoliko manj "zabavno" je dolivanje aditiva. ?tiri litre stane 130?. Dodaja se ga pa na vsake 120.000 km. Te?av z FAP je veliko manj kot z DPF. Preizkus je pokazal, da ga mestna vo?nja ne "nervira" toliko kot DPF.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF filter
Napisano

DPF (mazda) in FAP (PSA) se razlikujeta. Prvi je nizko temperaturni, drugi visoko temperaturni. Drugi uporablja aditiv za povi?anje T izgorevanja. Preizkus, ki je narejen leta 2002 (na tej strani) dokazuje da je FAP bolj?a re?itev od DPF. ?eprav je na prvi pogled delovalo, da je za voznika dra?ji zaradi dragega aditiva, se je pokazalo, da temu ni tako. DPF zahteva pogostej?o menjavo dragega olja in pogostej?i obisk na servisih in povzro?a ve?je te?ave pri mestni vo?nji.

V analizi preizkusa se sicer navaja zmotno, da gre za DPF, dejansko pa PSA imenuje svoj visoko temperaturni filter sajastih delcev FAP.

Novi DPF je ?e vedno nizko temperaturni in podoben FAP. Pri FAP se gorivo s prime?anim aditivom dovaja direktno v filter, pri DPF pa se dovaja v filter obogatena zmes izpu?nih plinov z dizlom. Zato se pogosto dizel nahaja v olju, saj se za obogatitev zmesi uporabljajo injektorji, ki dovajajo gorivo v izgorevalno komoro.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF filter
Napisano

mene je tudi za?ela utripati lu?ka od DPF. Avto ima 124k km. Velik servis je bil narejen pri 120k. ?udno se mi zdi da je nivo olja ?e ?ez full. Kaj narediti? ali samo resetiram, kot je nekdo prej objavil? ali bi ?el do serviserja da mi pregleda ali je zabasan filter? Ali mi lahko svetujete h komu peljati v lj in okolici, da me ne oskubijo na uradnem servisu? Zahvlajujem se vam za odgovore.

 

Nivo olja ti se pove?uje zaradi ponavljajo?ih se neuspe?nih regeneracij, ki so zaradi zmanj?anega pretoka plinov skozi DPF pogostej?e. Potrebno bo obiskati servis, da posku?ajo z ra?unalni?ko regeneracijo preko testerja, ?e ne bo uspe?na pa mehani?no ?i??enje. Pri takem ?tevilu km je normalno, da pride po?asi do zmanj?anega pretoka in zmanj?ane u?inkovitosti filtra. Skozi njega ne gredo samo saje. Usedajo se tudi trdi delci (?veplo i pd,), ki jih DPF z regeneracijo ne more odstraniti. Ne vem kako ?istijo mehani?no DPF, vem kako je s FAP (citroen-peugeot sistem), pri katerem zadostuje izpiranje z obeh strani z vapotom.

 

Torej pri takem ?tevilu km bi bilo najbolje izvesti mehani?no ?i??enje, da se sprostijo kanali v satju DPF, ker bo sicer ra?unalni?ka regeneracija pomagala zgolj kratkotrajno.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF filter
Napisano

Novi tip DPF (tam nekje po letu 2007) je precej u?inkovitej?i od starega, ki je (in ?e) povzro?al te?ave voznikom . Zato se bodo te?ave pojavljale redkeje kot pri prej?njem modelu.

 

Nekje sem o razliki med tema dvema vrstama DPF ?e pisal.

Prej?nji

post-483-1288773038_thumb.jpg

in sedanji

post-483-1288773118_thumb.jpg

Mazda announced a new diesel particulate filter (DPF) catalyst, to be launched on the new MZR-CD 2.2 diesel engine. The new catalyst promotes the oxidation of soot in the DPF by oxygen, allowing to burn off particulate matter approximately 60% faster than current systems.

 

Many DPF regeneration catalysts rely to a large degree on nitrogen dioxide (NO2) chemistry to oxidize soot at low temperatures. Those catalysts that also promote oxidation by oxygen, can only utilize oxygen atoms that are in close proximity to the particulate mater.

 

The Mazda catalyst features a proprietary activation mechanism. The ceramic catalyst carrier material has a molecular structure that enables the easy movement of oxygen stored within it. This extra oxygen can be supplied as required to increase the rate of particulate matter combustion and the DPF regeneration speed.

 

Combined with more precise engine control, the catalyst doubles the interval between DPF regeneration cycles, and reduces the time to complete the regeneration process to a third of the time necessary for conventional systems, said Mazda.

 

The new catalyst will be launched in the newly developed MZR-CD 2.2 clean diesel engine rated at 136 kW and 400 Nm torque. The fuel economy is 5.6 l/100 km. The engine will be progressively introduced to markets around the world, beginning in Europe in 2009.

 

Increased interest in oxygen-based DPF regeneration is driven in part by the decreasing NOx emission levels in future diesel engines, which make NO2 based regeneration problematic. DPF systems with NO2 catalysts have been also blamed for increased nitrogen dioxide concentrations measured in some European cities, that may present a public health hazard.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Uvoz vozila
Napisano

Bolj ko bulim v te zakone, manj mi je jasno... Zanima me torej ?e jaz kupim mazdo 323f-ba 2.0 V6 (euro 1) iz nem?ije ali se mi bolj spla?a registrerat komplet avto ali da motor vgradim v svojo mazdo 1.5 in pla?am homologacijo? In ali me bodo pri homologaciji ?e kaj obdav?ili ?e je motor iz nem?ije?

 

Ne more? je uvoziti. Minimalni standard za uvoz je EURO3.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Info: Mazda 2 1.4d
Napisano

O motorju 1.4 TDCI, ki je pod rodu Ford in najverjetneje v sorodstvu s PSA 1.4 HDI, ni sli?ati ni? slabega. Ford ga je vgrajeval v focuse in fieste. Na podlagi sorodstva mazde in forda, je bil vgrajen tudi v mazdo 2 (demio). Prav gotovo gre za dober dizel motor. Ko gre za ma?ino, ki je prevozila 130.000 km pa je va?no kako je bila vo?ena in vzdr?evana. ?e je bila v dobrih rokah in redno servisirana, ne bi smelo biti pri teh km nobenih problemov.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

lepo

razlike pa niso tok velike, izgleda da so se vsi izboljsali

 

O?itno so se naftarji, oziroma trgovci potrudili zmanj?ati koli?ino ?vepla na minimum. Tisto BS je reklamna "fora", saj je v teh gorivih ?e vedno minimalna koli?ina ?vepla. Izbolj?ali so pa tudi energetsko u?inkovitost goriva.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Hrva?ka revija Auto motor sport je opravila test dizlov z manj?o vsebnostjo ?vepla, pri njih ga ozna?ujejo kot BS (bez sumpora) in pri?la do zanimivih rezultatov. Test goriv je opravljen na istem vozilu (Hunday ix35 2.0 CRDi) na istem testerju (Dastek unichip dyno). Izvajal ga je izku?en mehanik na testerju priznanega servisa.

Gorivo je bilo ozna?eno s ?tevil?no oznako. Proizvajalec je bil preizku?evalcem neznan. Pred vsakim dolivanjem goriva je bil gorivni sistem vozila izpraznjen.

Rezultati so naslednji:

post-483-1279653666_thumb.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tovornjake s cest v konicah
Napisano

Omejitve najverjetneje ne pridejo v po?tev, oziroma so lahko kratkoro?na re?itev.

Slovenija mora izkoristiti svojo logisti?no pozicijo, ki zaradi na?e majhnosti predstavlja zgolj eno veliko kri?i??e. Torej po vstopu v EU se je promet na na?ih cestah pove?al za nekajkrat. To ?utimo vozniki na svoji ko?i, ?e posebej na relaciji LJ-KP.

Kot prvo bi bilo potrebno tovornjake spraviti s cest na ?eleznico.

Drugo na skrajnjih koncih dr?ave Obre?je, Hodo?, ?entilj in mogo?e ?e kje napraviti logisti?ne centre, ki bi bili izpostave za pretovor tovora Luke Koper. Torej ?im ve? tovora spraviti po ?eleznici do teh logisti?nih centrov in tam natovarjati kamione, ki prihajajo po tovor v Luko Koper. Za tisti del kamionskega prevoza, ki je nujen pa organizirati prevoz skozi dr?avo po ?eleznici. Kamioni v tranzitu nimajo kaj iskati na na?ih cestah. Edini kamionski prevoz, ki se lahko po SLO cestah opravlja je tisti, ki je namenjen oskrbi Slovenije in njeni industriji. Seveda je potrebno pri renoviranju Slo ?eleznic odpraviti ozka grla, ki sedaj ne omogo?ajo prevoza kamionov po ?eleznici.

 

post-483-1275306578_thumb.jpg

post-483-1275306620_thumb.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Terenec
Napisano

Fantje, ne rabi? ni? od tega, ?e obvlada? predigro. :harhar:

 

Pa da. Prva pa reduktor.......pa samodejna zapora :bravo: ....

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.