Skoči na vsebino
dodatek k olju
Napisano

Sirius, zelo pou?no, ?eprav nekaterih svari ne razumem, npr.

"so jo za?eli pred dvanajstimi leti s prototipom HR-X2, a so jo morali zaradi Fordove zaveze gorivnim celicam za?asno prekiniti. Zdaj sta si oba partnerja interese razdelila: Ford razvija gorivne celice, Mazda pa tehnologijo vodika kot pogonskega goriva v motorjih z notranjim zgorevanjem.

 

" Mercedesov prototip F500. Poleg hibridnega pogona (dizelski motor in elektromotor) F 500 odlikuje ve? kot ducat novih tehnologij, ki segajo od infrarde?ih ?arometov in programsko prilagodljivih merilnikov do ultrazvo?nega opozorilnega sistema za voznika in elektronskih drive-by-wire stikal namesto sklopa pedalov. "

"Tokiu vsem jasno, da se z gorivnimi celicami ukvarjajo vsi. Ker gre pri tem za drago in zapleteno tehnologijo, ne ?udi tesno sodelovanje japonskih izdelovalcev s svojimi partnerji (?e jih ti imajo) - GM je tako Suzukiju posodil svoj sistem hy-wire za spektakularni zastekljeni prototip 6-sede?nega mini-kombija z imenom mobile terrace (mobilna terasa). Spektakularen je tudi le 1,25 metra visok Hondin prototip kiwami s tehnologijo gorivnih celic - poleg odli?ne aerodinamike (aerodinami?ni koli?nik le 0,20) ga odlikuje predvsem nova generacija Hondinih gorivnih celic, ki s temperaturnim razponom delovanja od -20 do +95 stopinj Celzija odpravlja eno najve?jih pomankljivosti gorivnih celic, temperaturno ob?utljivost. "

 

"Tako so pri Mazdi s prototipom ibuki natan?no in v?e?no nakazali obliko in zasnovo (ki v grobem temelji na RX-8, a brez wanklovega motorja"

 

?e mi lahko prosim, preprosto pojasni? od prve do zadnje navednice in ?e tri kratka vpra?anja:

 

1. kateri avtomobil (seveda ?e dopu??ajo vse mo?nosti) bi imel ti in zakaj?

2. kaj pomeni pod "model avtomobila je" napisana formula: 1xM+C5+1xa=>>0

IPB Image
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dodatek k olju
Napisano

pol benz pol baterija (elektromotor)

 

 

GALERIJA GRAD d.o.o.

Ro?na dolina cesta XV/14

1000 Ljubljana

SLOVENIJA

tel.: 01/422 87 65

fax.: 01/423 04 20

e-mail: info@kepca.com

homepage: www.galerijagrad.si, www.kepca.com

 

n? jasn.

 

tiso prej je bil odgovor za LabiGTja, kar se pa ti?e Galerije Grad v Ro?ni dolini, pa moram res probat, upam, da bodo bolj?e...

al ste me pa spet potegnil tako, kot za "sanjskega avtka", na AC Cosmosu so namre? dejali, da je 100%, da pride na na? trg ?ele drugo leto.

IPB Image
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dodatek k olju
Napisano

Prius ima dva motorja, bencinski in elektromotor. Na nekem testu je v mestni vo?nji dose?ena poraba od 5,2-5,6l/100km, na avtocesti pa pri 130km/h 5,9l/100km. Pred dvema dnevoma sem se v »?pici« izvla?il iz centra ljubljane 1h, ?e bi imel Prijusa bi bila poraba v mirovanju (ki ga je v tej uri bilo najve?) bila 0 l (nula).

Prius je ?e po ne?em posebne?. ?tarta se z gumbom, potem, ko smo daljinca vtaknili v re?o in ni? se ne zgodi. Nesli?en je. ?ele ?e nekoliko bolj pritisnemo na gas se v gibanju na?ge bencinski motor (tudi ta je zelo tih), ki pa se v mestni vo?nji po koncu pospe?evanja (do 50km/h) spet ugasne.

Da ne bo nejasnosti, tudi ta avtomobil ima menjalnik, vendar najsodobnej?i brezstopenjski, elektronsko nadzorovan (ECVT).

Ta sistem po karakteristikah »diha za ovratnik« dizelskim v rangu mo?i do 130KS.

Pa ?e to, maksimalna hitrost Priusa je 170km/h, skupna mo? obeh motorjev je 146KS, ?e bolj impresiven pa je skupen navor 515 Nm.

 

Labi, kratko in jedrnato, pa si res trofnu...

 

Prius, al je mo?no, ?ist teoreti?no vpra?anje, da bi se v bodo?e razvijala tehnologija v tej smeri z dizlom....(npr. dizel + .... ) kaj podobnega s ?e manj?o porabo, (v mestni vo?ji),?istej?im okoljem itd.?, (na tem vem, se ?e dela, samo ne s kombinacijo s ?im drugim)..

IPB Image
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dodatek k olju
Napisano

pol benz pol baterija (elektromotor)

 

labi, pejd na tortice, pol pa pi?, najbolj?e v Sloveniji imajo na Wolfovi v Ljubljani, skratka pa?a za o?i in .....
IPB Image
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dodatek k olju
Napisano

sirius

ali mi lahko pove? kaj ve? o motorju, (vgrajen je v avtomobilu Toyota prius) - je hibridni avto, in mislim, da ima pogon- pol na bencin in pol na vodik? ne vem ?ist to?no.

IPB Image
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 SP CD 143 TE
Napisano

. Dokaz zato je omenjeni 2,0-literski dizel, podprt s turbo polnilnikom, ki pri 3500 motornih vrtljajev razvije 105 kW (34 KM).

 

Nastavitve bla?ilnikov je bolj usmerjena zagotavljanju udobja, saj razli?ne udarce mehko absorbirajo, avtomobil je zaradi tega manj suveren v zavojih, kjer mu dodatna te?a dizelskega stroja povzro?a nekaj manj?ih te?av.

 

pardon, ni bila namerna prvoaprilska ?ala- nafaka pri prepisovanju, pravilno glasi: 3500 motorni vrtljaji razvije 105 kW (134 KM)..

 

za nastavitve bla?ilnikov..... me je motilo ?e pri prepisovanju teksta, kaj pa ?e je to bil njihov prvi april...

upam, ker druga?e ?asopisi z nami zelo manipulirajo, ker, ?e si kdo zaslu?i kak?no po?teno kritko, so na drugem mestu predvsem evropski modeli

IPB Image
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 SP CD 143 TE
Napisano

Nedvomno ena ve?jih japonskih uspe?nih zadnjih let v Evropi je po bolj ali manj izraziti pomladitvi do?ivela ?e posodobitev motorne palete. Mazdin zmogljivi 2,0-litrski dizelski motor je zdaj mo?nej?i, posko?nej?i in zaradi filtra trdnih delcev predvsem bolj ?ist. Vsi drugi aduti avtomobila seveda ostajajo.

 

Varnost, udobje, kakovostna notranjost in prostornost so atributi, ki v razredu dru?inskih limuzin omenijo najve?. Tisti, ki ne zmorejo slediti vedno vi?jim standardom znotraj teh kategorij, so ?e od za?etka obsojeni na obskurni boj za drobtine, ki velikim padajo od mize. No, kakor ka?ejo ugodni prodajni rezultati, se mazdini ?estici ?esa takega (?e) ni treba bati. Avtomobil vse na?tete lastnosti ima, za name?ek pri nekaterih celo izstopa. Nedavna pomladitev je prinesla nekaj sprememb, ki pa so jih verjetno opazili le sokoli. Samo po sebi ni to ni? slabega, saj nima smisla temeljito spreminjati ne?esa, kar je ljudem v?e?.

 

V zadnjem ?asu je razvoj dizelskih motorjev dobil neverjeten zalet, ki se bo verjetno samo ?e stopnjeval. Boj med proizvajalci, ki stavijo na hibridni pogon, in tistimi, ki prihodnost vidijo v ?istih dizlih, se ?ele razvnema in do knock-outa je ?e dale?. Mazdina tehnologija izdelave dizelskih strojev v ni?emer ne zaostaja za velikimi igralci, ki pove?ini prihajajo iz Evrope. Dokaz zato je omenjeni 2,0-literski dizel, podprt s turbo polnilnikom, ki pri 3500 motornih vrtljajev razvije 105 kW (34 KM). Poleg mo?i, ki v praksi deluje ?e bolj prepri?ljivo kot na papirju, sta njegovi najve?ji obliki pro?nost in ?ivahnost. Motor se hitro ogreje in odzivi na voznikove ukaze so takoj?nji, a tako kot pri ve?ini turbodizelskih motorjev tudi pri tem velja, da v ni?jih vrtljajih nima tolik?nega zagona kot potem, ko se v pospe?evanje vklju?i ?e turbinski polnilnik. Stroj, ki deluje po principu skupnega vóda, poleg velike mo?i razpolaga s 360 NM navora pri 2000 vrtljajih, kar je za dizle ?e bolj zgovoren in omembe vreden podatek. Pospe?uje zvezno, na trenutke mogo?e celo preve? brutalno in preostro, saj gre navsezadnje za dru?inski avtomobil. Delovanje motorja odli?no dopolnjuje natan?en ?eststopenjski ro?ni menjalnik, s kratko prestavno ro?ico in njenimi hodi.

 

Ergonomsko premi?ljeno voznikovo okolje je eno bolj?ih v tem razredu, enako velja za kakovostno notranjost in varnost. Nastavitve bla?ilnikov je bolj usmerjena zagotavljanju udobja, saj razli?ne udarce mehko absorbirajo, avtomobil je zaradi tega manj suveren v zavojih, kjer mu dodatna te?a dizelskega stroja povzro?a nekaj manj?ih te?av.

 

Najmo?nej?i turbo dizel v Mazdini motorni paleti je idealna izbira za tiste, ki prevozijo nadpovpre?no ?tevilo kilometrov in, ki stavijo na udobje ter prostornost.

 

EuroNCAP (?tiri zvezdice) (31 to?k od 37)

 

Zastopnik MMS Ljubljana

 

Cena: 5.850.726 tolarjev (24.415 evrov)

 

slikic ne bo, ker so preve? blede in s tem uni?ujem kakovost in ugled avtomobila

 

pod slikicam pa pi?e: "Kljub nekaterim opti?nim spremembam, ki jih je bila mazda6 dele?na ob pomladitvi, zunanja podoba ostaja nespremenjena, a vseeno sve?a in dinami?na. V kabini prevladujejo temnej?i toni, ki dajejo avtomobilu bolj resen in umirjen predznak. Razporeditev in uporavljanje pomembnih stikal sta intuitivna.

 

Vir: Delo 1. aprila 2006, lepo prosim, da tisti, ki ima digitalca in Delo posname slike in jih pripopa!!!

IPB Image
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Spet ceste zacveteeeeeele ...
Napisano

A ti zagotovo delas v javni upravi?

 

Ker mi bolj zgleda, da testiras avtomobile....hihi...po nacinu pisanja namrec...z malo vecjo tehnicno podkovanostjo te prav vidim med razpravo ob boku Bossa, Labija in Siriusa :D

 

:lol:

 

valjda, sedaj testiram u?ke "mazde-monalize", ?e zapeljem desno, gredo u?ki desno , ?e zapeljem levo, levo itd... :lol:

IPB Image
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Spet ceste zacveteeeeeele ...
Napisano

Hihihi cesta cez Logatec (oz pred logatcem) :rispekt:

 

Izgleda da ma vzmetenje moje mazde neko tako lastno frekvenco, itd... (sem fizik, pa rajsi nebi razlagal do konca :ph34r: ).

 

zakon mazde: mazda ima svojo lastno frekvenco, (dinamiko) sploh pa na ovinku pri maj?keno ve?ji hitrosti... :D

IPB Image
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

PARKIRNI PROSTORI
Napisano

Violet ?e malo spremlja? teme...in vem da si ?e brala o DANDOTĆU..... on ima precej avto...prodaja, rihta,

Lastni u?itek......

Tako da ima za vsak dan v tednu enega...... :hohoho:

 

v tem grmu ti?i zajec... vsi se med seboj poznate ?e nakaj let, jaz naj pa ska?em po forumu od 1-86 in naj i??em kdo-kaj je kdo....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ko je treba kidat sneg, kida dando, ko je treba poglihat teren ker se zaradi parkiranjapogreza za plo?nikom zemlja, pesek napelje dando,ko je treba nestanovalce odgnat s parkiranja se z njimi pregovarja dando, torej, nisem pa ovca.

sem pa? pravila vzel v svoje roke, ampak dobesedno, vsi bi bili gospodje, ni? delal pa povsod bili prvi, to tudi v bg ni ve? mogo?e, smo se zato odcepili.

 

nikar se ne prito?uj, kadar bo? kidal, si misli, da ga moram tudi jaz, in to ne malo, ko ga skidam, mi pa cestarji dovoz ponovno zasujejo... in to se dogaja ve?krat na dan, poleg tega pa tu ostanejo ?e plo?niki, za znoret!!

IPB Image
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

23. avtomobilski salon
Napisano

ka pa ?e ti povem... da jo pravkar gledam 3m od sebe?

s serijsko ?tevilko 2813/3500!!!

ti pa, ko bo? na avtosalonu,poglej ?e bo slu?ajn taka cifra!!!

in ?e ne bo, ti ?astim pija?o,ok!!! ?e ne pa ti men,hm?

pa btw, sm ?ist buden!

 

 

?ele sedaj vidim, da je bencinar...

 

http://avtomoto.siol.net/default.asp?artic...010512131323000

 

kaj pa dizel......

IPB Image
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

PARKIRNI PROSTORI
Napisano

Kaj vi pa imate enega (avto mislim) pa vas je 10 v hi?i/stanovanju pa se vozite tako ?okoladni okoli ali kako? :ne vem:

 

ti si pa res sarkasti?en

 

kak?no povpre?je pa je v Sloveniji?!

IPB Image
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

kupil sem 323f
Napisano

fora je v tem, da jih dobim poceni,zelo poceni,zelo,zelo poceni.je pa tako, enga imam jaz, enga ima moja..., potem imam enga bolj za delat, enga sem kupil zaradi prilo?nosti, en je pa jeeb za pozimi.

jih pa menja? kot ?evlje, kajne?

 

ene za pozimi, ene za poleti, ene za v hribe, ene za v mesto...

IPB Image
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

kupil sem 323f
Napisano

violet, in to je...

 

 

.... dolga zgodba

 

ko je stari ata ugotovil, da bo avto prodan najbolj?i prijateljici je ?el R 5 spolirati na servis.

 

Ko je bila uradno lastnica, ga je bilo porebno krstiti. 4 frajle smo se peljale po stari cesti iz Lj. v Ce na "kofe".

Zalutale smo ?e v Dom?alah, naredile dva kroga in nato naprej po stari cesti. Ker me ?e dolgo ni bilo, sem ugotovila, da je bolj razvit kot Lj. Celi dan smo ?urirale in nato hajd nazaj v Lj. Nekaj ?asa po stari in nekaj ?asa po novi cesti. ?e ko smo se vozile po stari cesti, nas je dohiteval ata srednjih let z folcvagnom karavan. Ko ga je na?a Barbi videla, je prestavila in pospe?ila tako, da bi ?e Montoya zasen?ila, pridobila najmanj prednost dveh avtomobilov, in seveda vse v smeh.

Ata se je moral kar potruditi, da nas je dohitel, "orng" nas pogledal, in nato na rahlem klancu tudi za las prehitel (cesta se je zo?ila na en pas).

 

?eprav je bil de?even dan, smo se imele super.

 

Pa naj ?e kdo re?e, kateri avto je bilj?i R5 ali WV karavan.

 

Sicer pa ni va?en avto, va?na je dobra dru?ba!

IPB Image
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

PARKIRNI PROSTORI
Napisano

..jest imam povsod te?ave s parkiranje....doma je tako da so bila parkiri??a za bloke v?asih tako narejena, da naj bi 1 parking pri?el na 1 stanovanje, sedaj ima pa ?e vsako stanovanje vsaj 2 avta, jih je kar nekaj kateri imajo 3 avtomobile.

..v slu?bi je isto sranje, neki parkingi so tako da so lastniki tistik parkiri? (eni lokali) rekli da bodo gume rezali ?e bo ?e kdo tam parkiral, tako da hodim cca. 30-45 min prej v slu?bo zato da dobim parking na plo?niku oz. ob robniku na enem ovinkcu :blink:

 

govorim o tem problemu...

 

ni parkirnih mest, ?e pa so, so cene preve? zasoljene

 

predlagajte izbolj?ave..

IPB Image
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.