Z nekaj sre?e je to ista, ki se je ?e parkrat prodajala za par tiso?akov manj. Zaradi opreme in motorja pa tudi ni taka eksotika ker jo ima prijatelj in je dobil avto za 4 tiso?ake.
Pa so na t?v cerifikatih vse pravilne ?tevilke, kakor na avtu? (tip,kw,motor..) ?e se tuki vse ujema, ne bi smelo imet veze iz kje je uvo?en avto, tko da probi na kak?nem drugem tehni?nem, ker sm tud js imel zlo razli?ne izku?nje s temi zadevami.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Pri An?etu pa res ?e nism bil med delom, predvsem zato ker sm se ?e ukvarjal z amaterskim li?arstvom in me sploh ne mika bit blizu bru?enja in prahu, pa tud predolg bi ?aku od momenta ko bi za?el in bil avto kon?an
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Js do zdj nism imel problemov skoraj nikjer, pa ?e je bla sam menjava gum pri vulkanizerju, avtomehaniku, lpg servisu itd. Edino pri G-1 so me poslal stran za eno uro, medtem pa so se vozil naokol cca 20km z avtom. Sicer nism kompliciru, ker sm predvidevu da je blo kaj za na?telat, pa vseen se je na konc izkazal kar se je..
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Sicer nimam cx-7, sm pa imel (preteklik seveda) pri G-1 predelano mazdo na plin in nisem smel bit zraven. Cene servisev pa so tudi bile v rangu 60-70?, kar se mi je zdelo mal zlatarsko za manj kot eno uro dela in en filter vreden 10?.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Hah ne ni nism mislu to resno, js enkrat na teden al pa ?e to ne in ponavad niti ni treba n? popravlat. ?e bol? da ne, ker se z vrtenjem ?ravf sam obrablja in kasnej zmer hitr raz?telava in ma? zmer ve? dela.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Glede na to, da se ravno sezona za?enja, bi jo sigurn ?e ?el iskat, ?e ne bi blo ?ebule ne?
Ko smo ?e pri mx5kah, sm opazu da po dveh tednih tiste 'tadrage' za 6.400? ni ve?..No tadruga 1.8, ki je bla skor pol cenej?a pa niti enga tedna ni zdr?ala.
To je ?ist okvirno, ker je zelo odvisno od obratov motorja in pozicije lopute. Prava receptura pi?e ponavadi na ?katli in je 1ml na 1l plina, torej 1l olja za ventile naj bi bilo za 1000l lpgja (pri okvirni porabi 10l/100km, pa pomeni 1l olja za 10.000km)
Si kaj ra?unal kolk si do zdj ?e prevozil na plin in kolk olja za mazanje ventilov porabil?
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Ravno zadnji? ko sm imel redni servis sistema, sem mal povpra?al glede tega. Baje da je razlika samo v viskoznosti, tko da je ob menjavi z drugim proizvajalcem priporo?ljivo preveriti in malo bol nastavljati kapljice.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Zadnja definitno ni 6500?, tko da se kr strinjam, da recimo do 5000? bi bil zlo dober nakup in lahko da je tud prodajalec tko nekak ra?unal, z visoko poskusno-za?etno ceno. Zdj bo sezona in mal tud to pomaga.
Bomo vidl no, moje mnenje je da se dost bol spla?a tako za 5k (ne poznam, samo z oglasa predvidevam), kot nekaj zjahanega za pol manj in nato zgubljat ?ivce, ?as in ??
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Ja no, za nekoga ki to?no neki tazga i??e (vzdr?evano, ohranjeno, 1.8 in nepredelano) zna bit sprejemljiva malo vi?ja cena od ostalih 'navadnih' 1.6, ki so po mo?nosti konkretno zjahane, obtol?ene in imajo ceno 2-3k (izjeme so tud pod 2, ampak z naknadnimi stro?ki hitr nanese 3+)
No, sej se bo vidl kolk ?asa se bo prodajala, sumim pa da kar nekaj folka ?aka to?no tako prilo?nost.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani