Jaz sem imel 323 BG,mi je dobro služila, edino rja jo je začela najedat in sem jo prodal, če ne bi jo še zihr vozil par let. Slike pa žal nimam nobene, je pa bla taka kot s spodnje slike, rdeča😁
Gledam na daljši rok, npr. čiščenje saj kolektorja, dražji akumulator, itd.
Pred eno uro je Janez007 napisal:
To je po mojem kar dejstvo. Seveda je odvisno še od drugih dejavnikov, na primer menjalnika, štirikolesnega pogona,... Tudi sklopka ročnega menjalnika z dvomasnim vztrajnikom mislim da je krepko dražja. Lahko ti crkne pa še turbina, te sploh še nisem upošteval 😀
Oprosti, ampak kako dolgo ti imaš avto ponavadi?? kolk km, let??
Čiščenje saj je tudi pri DI bencinarjih potrebno, če hočeš dolgoročno imeti brezhiben avto.
Sama cena sklopke je pri obeh skor enaka, razlika je edino pri vztrajniku, dizel ima dvomasnega ki je res drag, no pod pogojem da ga je potrebno menjati.
Sklopke pri Mazdah ponavadi držijo konkretno več kot 200kkm.
Lahko crkne turbina ja na koliko spet konkretno več kot 200kkm, po drugi strani pa pri bencincu, ti lahko zaradi saj zgorijo sesalni ventili? Kaj vse lahko kje crkne je brezveze rečt.
Dejstvo je da redni servisi stanejo isto, neglede če je benc ali dizl.
Pri moji vožnji je med Mazdo 3 G120 bencinarjem in Mazdo 6 CD175 dieslom okoli litra razlike. Tisto kar prišparam na nižji porabi diesla kompenziram z dražjimi servisi.
In kaj je pri Dizlskem servisu toliko dražje kot pri bencinarju?? A malo bučke prodajaš?
Pri obeh se na rednih servisih menjaujeo enake stvari (olje, oljni filter, zračni filter, filter kabine)!
Ok dizel ima še filter goriva, bencinar pa svečke.
Nevem od kje ti pol neka velika razlika v ceni servisiranja??
Na koncu sem kupil diesla 🙂, pri katerem me najbolj moti, da sem v glavi obremenjen, da ni za kratke proge. In v tem Corona času so v glavnem kratke proge, npr. cincanje od trgovine do trgovine, nekaj km na dan, tako da avto v glavnem stoji in čaka lepše čase.
Da te potolažim, tudi novi bencinarji z direktnim vbrizgom niso dobri za kratke proge od trgovine do trgovine.
Kot sem že parkrat napisal, je problem, teh DI motorjev pacanje batov in sesalnih ventilov, pri mestni vožnji pride še do prekomernega mešanja bencina v olje, kar ima za posledico večjo obrabo materiala. Dolgoročno cincanje z bencinarjem po mestu bo tako obrabilo komponente motorja.
Dolgoročne možne posledice, izguba moči, če so sesalni ventili preveč zapacani in jih ne zapira do konca bodo slej ko prej zgoreli, batni obročki se lahko zapacajo in ne tesnijo več prav, večja poraba olja, slaba kompresija,...
Za cincanje po trgovinah je najboljše stari multipoint injection bencinar ali pa električar. 😉
Ja res sta različna, pač 2 najnovejša oglasa ... lahko pa @Aless najdeš 2 boljša 😀
Če delaš primerjavo, moraš gledat isti letnik in opremo, pol pa km,... 😉
pred 5 minutami je gregc88 napisal:
prvega ne bi mel ker je glede na km, dizl in letnik ,... sam vprašanje časa kdaj bo na dvigalu , drug je pa predrag, dobiš 3 avte za ta keš....dobre...
Ja itak dizel je za smeti itak vse crkne, če verjameš v božička🙄
Po tvoje je že mel 2 generalki vmes narejen. 🤪😁😁😁
O ceni drugega pa ja se strinjam za to ceno lahko dobiš 3 dobre Dacie😉.
Naredil cca.15kkm na sezono in Michelinka je po cca 30kkm imela minimalno obrabo napram novi, ne spomnim se točno v mm, ampak vem da sem se prav čudil kako da se ni dosti obrabila, za razliko od ostalih zimskih gum ki sem jih prej imel GY, Sava, Fulda, Hankook. Je pa žal tretjo sezono razočarala z zmanjšanim oprijem.
BTW: Pri meni so večino časa avti v garaži ko se ne vozim
Jaz sem bil z GY UG7+ zelo zadovoljen, pravtako z Michelin Alpin A4, pri mišelinkah je bil tretjo sezono edino občuten zmanjšan oprijem v snegu, prve 2 sezoni pa top, pa obraba je bila minimalna, profila ostalo skoraj kot nova.
Je pa eno, dodatno lahko homologiraš tudi 24col če imajo platišča ustrezne homologacijske papirje za določen avto. Pri OEM platiščih pa smo v Sloveniji pogoreli, ni šanse da jih legalno homologiraš, v Nemčiji se jih da s posamično obravnavo (nenako tako rečejo v DE).
Pri nas pa kolikor sem spraševal je skoraj nemogoče, za eno varianto so mi povedali na RTIju, da bi se načeloma dalo bilokatera platišča homologirat, če bi jim dal par platišč da naredijo teste materiala platišča, pri tem se platišče seveda poškoduje oz. uniči. Nato pridejo na vrsto meritve platišča na avtu,... in vse to stane ogromno denarja, točne cifre se ne spomnim, ampak je bila nenormalna cifra.
Tudi če vpišeš recimo dimenzijo z drugimi platišči, in pol namontiraš OEM, ni glih vse legalno po predpisih, ampak verjetno se noben ne bo vtaknil v to če OEM ne odstopajo preveč od homologiranih drugih platišč.
Meni so Mazde všeč, ker lahko na čisto vsako daš 19" in izgledajo vse hudo. Recimo, da daš na golfa kaj več kot 17" izgleda kot strašilo in še bolj smešno, kot sicer. Potem je pa res nepremičnina.
Na Golfa lahk daš bilokaj pa vedno izgleda kot strašilo, je oblikovno čist brezvezen avto. 😁😁😁
@Jest ja to je malo smotano da ne smeš tam nič odlagat. Je pa tudi odvisno kolk šare si navajen puščat po avtu, jst mam ponavadi samo telefon(če ni v žepu).
@Bini ja to itak da bi blo za kupce cena X 10, ampak če daš za avto 35-40k€ bi pa lahko blo v ceni avta🙄
Kakor komu paše, meni je pač bolj všeč če je brez kablovja, tudi v hiši je nekaj pametne hiše na wifiju (bojler, klima, luči, pumpa bazena, zalivalniki...) 🤪
P. S. : hehe, da ne boste čez pol leta še brezžične polnilce nabavljal😁😁😁
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se strinjam, Mazda nikoli bi bila glih najbolj šparovna, tu sta VAG in Renault precej boljša.
Glede nabijanja hladnega motorja na 2000rpm, pa so si zamislili zaradi emisij, da čimprej ogreje katalizator.
Drgače pa tudi meni v prvi vrsti mi mora avto biti všeč na oko, pa nato gledam na ostale karakteristike.
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani