Skoči na vsebino
Mazda CX-30 vs. Honda CRV
Napisano

Se strinjam, Mazda nikoli bi bila glih najbolj šparovna, tu sta VAG in Renault precej boljša. 

Glede nabijanja hladnega motorja na 2000rpm, pa so si zamislili zaradi emisij, da čimprej ogreje katalizator. 

Drgače pa tudi meni v prvi vrsti mi mora avto biti všeč na oko, pa nato gledam na ostale karakteristike. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba: bencin vs. dizel
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

Gledam na daljši rok, npr. čiščenje saj kolektorja, dražji akumulator, itd. 

 

Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

To je po mojem kar dejstvo. Seveda je odvisno še od drugih dejavnikov, na primer menjalnika, štirikolesnega pogona,... Tudi sklopka ročnega menjalnika z dvomasnim vztrajnikom mislim da je krepko dražja. Lahko ti crkne pa še turbina, te sploh še nisem upošteval 😀

 

 

Oprosti, ampak kako dolgo ti imaš avto ponavadi?? kolk km, let??

Čiščenje saj je tudi pri DI bencinarjih potrebno, če hočeš dolgoročno imeti brezhiben avto.

Sama cena sklopke je pri obeh skor enaka, razlika je edino pri vztrajniku, dizel ima dvomasnega ki je res drag, no pod pogojem da ga je potrebno menjati.

Sklopke pri Mazdah ponavadi držijo konkretno več kot 200kkm.

Lahko crkne turbina ja na koliko spet konkretno  več kot 200kkm, po drugi strani pa pri bencincu, ti lahko zaradi saj zgorijo sesalni ventili? ;) Kaj vse lahko kje crkne je brezveze rečt.

Dejstvo je da redni servisi stanejo isto, neglede če je benc ali dizl. 

 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba: bencin vs. dizel
Napisano
pred 25 minutami je Janez007 napisal:

Pri moji vožnji je med Mazdo 3 G120 bencinarjem in Mazdo 6 CD175 dieslom okoli litra razlike. Tisto kar prišparam na nižji porabi diesla kompenziram z dražjimi servisi.

 

In kaj je pri Dizlskem servisu toliko dražje kot pri bencinarju?? A malo bučke prodajaš?:rolleyes:

Pri obeh se na rednih servisih menjaujeo enake stvari (olje, oljni filter, zračni filter, filter kabine)!

Ok dizel ima še filter goriva, bencinar pa svečke.

Nevem od kje ti pol neka velika razlika v ceni servisiranja??

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 13 minutami je SpEkTr napisal:

Ja, sej to je na nek način res ja. Men gre bolj na živce to od parkinga, ko folk dela jamice z vrati..

 

Menda pa, da nekega dobička od avto zavarovanj večina zavarovalnic nima..

 

Hhaha, ja zato pa imajo zavarovalnice konc vsakega leta miljonske dobičke :rolleyes:

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde 6
Napisano

Ja itak da so razlike v nafti, vprašanje pa je samo kako velike razliko so.

Odvisno je od ponudnikov (petrol, omv, mol...) kake aditive in količina teh je v nafti, kako je cetansko število, količina biodizla.

Največje sranje je biodizel, ta ima slabše izgorevanje, več usedlin...

Možno je da petrol meša več biodizla zraven zato večja poraba, bi bilo zanimivo povprašat pri ponudnikih koliko kateri mešajo zraven.

Jaz ponavadi tankam na Molu, sem pa tankal že pri vseh ponudnikih in neke velike razlike v porabi nisem zaznal.

Zdaj zadnji tank sem za probo natankal to famozno "Super" nafto on Mol-a pa bom videl če je kaka razlika, je pa konkretno dražja.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde 6
Napisano (urejeno)
pred 11 minutami je Janez007 napisal:

Na koncu sem kupil diesla 🙂, pri katerem me najbolj moti, da sem v glavi obremenjen, da ni za kratke proge. In v tem Corona času so v glavnem kratke proge, npr. cincanje od trgovine do trgovine, nekaj km na dan, tako da avto v glavnem stoji in čaka lepše čase.

 

Da te potolažim, tudi novi bencinarji z direktnim vbrizgom niso dobri za kratke proge od trgovine do trgovine. 

Kot sem že parkrat napisal, je problem, teh DI  motorjev pacanje batov in sesalnih ventilov, pri mestni vožnji pride še do prekomernega mešanja bencina v olje, kar ima za posledico večjo obrabo materiala. Dolgoročno cincanje z bencinarjem po mestu bo tako obrabilo komponente motorja. 

Dolgoročne možne posledice, izguba moči, če so sesalni ventili preveč zapacani in jih ne zapira do konca bodo slej ko prej zgoreli, batni obročki se lahko zapacajo in ne tesnijo več prav, večja poraba olja, slaba kompresija,... 

 

Za cincanje po trgovinah je najboljše stari multipoint injection bencinar ali pa električar. 😉

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde 6
Napisano

Če malo pobrskaš po forumu, boš našel da smo že parkrat predebatirali. 

Na kratko pa novejši dizli so čist vredu, saj tudi stari do ok, če jih ustrezno vzdržuješ. 

Pri teh letnikih ko gledaš ni nobenih tovarniških napak.

Bencinarjo pravtako nimajo nobenih znanih hib. 

Zdaj glede na to da voziš starega GH dizla, boš mogoče malo razočaran na novejšim GJ/GL bencinarjem.

Sem mel testno G165 in gre slabše kot CD140. 

Pejt probat pa boš sam najbolj videl če ustreza tvoji vožnji in rabi. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj je realna cena Mazde?
Napisano
pred 12 minutami je Janez007 napisal:

 

Ja res sta različna, pač 2 najnovejša oglasa ...  lahko pa @Aless najdeš 2 boljša 😀

 

Če delaš primerjavo, moraš gledat isti letnik in opremo, pol pa km,... 😉

 

 

pred 5 minutami je gregc88 napisal:

prvega ne bi mel ker je glede na km, dizl in letnik ,... sam vprašanje časa kdaj bo na dvigalu , drug je pa predrag,  dobiš 3 avte za ta keš....dobre...

 

Ja itak dizel je za smeti itak vse crkne, če verjameš v božička🙄

Po tvoje je že mel 2 generalki vmes narejen. 🤪😁😁😁

 

O ceni drugega pa ja se strinjam za to ceno lahko dobiš 3 dobre Dacie😉

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)

Naredil cca.15kkm na sezono in Michelinka je po cca 30kkm imela minimalno obrabo napram novi, ne spomnim se točno v mm, ampak vem da sem se prav čudil kako da se ni dosti obrabila, za razliko od ostalih zimskih gum ki sem jih prej imel GY, Sava, Fulda, Hankook. Je pa žal tretjo sezono razočarala z zmanjšanim oprijem.

BTW: Pri meni so večino časa avti v garaži ko se ne vozim ;)

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Jaz sem bil z GY UG7+ zelo zadovoljen, pravtako z Michelin Alpin A4, pri mišelinkah je bil tretjo sezono edino občuten zmanjšan oprijem v snegu, prve 2 sezoni pa top, pa obraba je bila minimalna, profila ostalo skoraj kot nova.

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Platišča
Napisano

 

pred 3 minutami je curko napisal:

majstri glede na to da obvladate zadeve na drugi generaciji 6 imam zdaj 225/45/18 serijsko vpisane

zanima me kaksne pnevmatike pridejo na 19" potem 225/40/19 ali 225/35/19

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk
 

 

Sem že na prvi strani te teme napisal ;)

dne 22. 12. 2020 ob 10:28 je Aless napisal:

Za 2.gen M6 GH, je pravilna dimenzija 19tk 225/40/19 😉

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Platišča
Napisano

Kaj M6 nima vpisanih 18tk??

Je pa eno, dodatno lahko homologiraš tudi 24col če imajo platišča ustrezne homologacijske papirje za določen avto. Pri OEM platiščih pa smo v Sloveniji pogoreli, ni šanse da jih legalno homologiraš, v Nemčiji se jih da s posamično obravnavo (nenako tako rečejo v DE).

Pri nas pa kolikor sem spraševal je skoraj nemogoče, za eno varianto so mi povedali na RTIju, da bi se načeloma dalo bilokatera platišča homologirat, če bi jim dal par platišč da naredijo teste materiala platišča, pri tem se platišče seveda poškoduje oz. uniči. Nato pridejo na vrsto meritve platišča na avtu,... in vse to stane ogromno denarja, točne cifre se ne spomnim, ampak je bila nenormalna cifra.

Tudi če vpišeš recimo dimenzijo z drugimi platišči, in pol namontiraš OEM, ni glih vse legalno po predpisih, ampak verjetno se noben ne bo vtaknil v to če OEM ne odstopajo preveč od homologiranih drugih platišč.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Platišča
Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

 

To še ni vse. Prejšnji lastnik je imel gor zimske 205 60 R15 (namesto R16)... je skoraj drsal po tleh ... 

 

Hmh, kolk pa so pol velike oz. majhne prednje zavore?? 280mm??

Ker za 300mm diske je 16col, za 320mm diske pa 17col minimum. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Platišča
Napisano (urejeno)
pred 12 minutami je Alex napisal:

Meni so Mazde všeč, ker lahko na čisto vsako daš 19" in izgledajo vse hudo. Recimo, da daš na golfa kaj več kot 17" izgleda kot strašilo in še bolj smešno, kot sicer. Potem je pa res nepremičnina. 

 

Na Golfa lahk daš bilokaj pa vedno izgleda kot strašilo, je oblikovno čist brezvezen avto. 😁😁😁

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Platišča
Napisano (urejeno)

@Scr3am Ja tista bela je znižana z Eibach vzmetmi z Oem amortizerji.

Ja nažalost pa ne moreš Oem platišč homologirat, vsaj pri nas ne, ker ni nobenih Tuv ali Abe papirjev. 

Šlo bi če bi dal homologirat podobna  aftermarket platišča z Tuv papirji in nato spet zmontiral te oem platišča.

Skratka preveč komplikacij in denarja. 

 

@Jest pa kje si ti vido gastarbeiterja da vozi Mazdo??

Oni voze samo njemačka kola😁🤪😁

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Platišča
Napisano

Hmh, mnenje sem že podal prej, sicer so mi ssm model platišč 19tke lepše, ampak na samem avtu mi pa brez nižanja zgleda mal čudno-visoko. 

Na samem avtu mi zgledajo 18tke lepše, edino prebarval bi jih v grafitno barvo😉

Odločit se pa boš moral ti, kako je tebi všeč. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

@Jest ja to je malo smotano da ne smeš tam nič odlagat. Je pa tudi odvisno kolk šare si navajen puščat po avtu, jst mam ponavadi samo telefon(če ni v žepu).

 

@Bini ja to itak da bi blo za kupce cena X 10, ampak če daš za avto 35-40k€ bi pa lahko blo v ceni avta🙄

 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.