nekaj ?asa sem imel mir, zdaj pa spet. Med vo?njo so se mi pri?gale; utipajo?a DPF lu?ka, lu?ka motorja ter lu?ka proti zdrsavanju koles, ki stalno gorita. Kaj je lahko vzrok? Je mogo?e da je olje preseglo dolo?en nivo?
jo opral, temeljito, ker je bila slana in umazana. Podvozje tudi. Sem pa opazil posledice burje po celotnem desnem boku je speskana. Ko sem ?el po Vipavski dolini proti Gorici je z desne strani ob sunku burje metalo kamenje ki je bilo ob strani AC...
kar se v tej temi pi?e, o raznih to?bah in vsem.... bi enostavno moral admin ukrepati, vsaj po izku?njah iz drugega foruma.?e kliknem na temo vinjete, pri?akujem govora o vinjetah ne o trgovini... pa?, nova tema in akcija kreganja
to sem ?e opazil ja, samo ne spremljam stalno to porabo. ?e bi vedel to?no kdaj se rg za?ne in kon?a, bi la?je spremljal koliko ?asa traja in podobne re?i.
sem ugotovil da imam temperaturni senzor in da bil ga lahko uporabil ja. V manualu tudi pi?e da se med izvajanjem regeneracije zapre erg ventil. Uporabil bi signal ki spremlja koliko je ventil odprt (0....5V). Ta se med normalnim delovanjem stalno spreminja, med regeneracijo pa stoji. Bi dal eno diodo, ki bi utripala, med regeneracijo pa bi gorela, vendar je ventil nad 2500 obrati zaprt. Neki bomo pogruntali.
"NOTE: Mixing of any additives with metallic compounds to the diesel fuel (e.g. valve cleaner,
coldstart accelerator) is strictly forbidden since this leads to an increased ash
formation, resulting in a blocked DPF"
to?no zato sem vas zadnji? spra?eval, kako aditivi vplivajo na filter. Ta manul sem bral ?e ene pol leta nazaj, sem ga tudi objavil. Nisem se pa moral spomniti iz kje sem dobil to informacijo da te stvari ?kodijo. No, razlika mislim da je, ?e v gorivo dodaja? antigripping aditiv ali so to isti makaroni?
?e neki ?asa gledam da bi na avzpuh dal senzor temperature, ker naj bi se ob regeneraciji temperatura toplotnih plinov pove?ala, tako bi la?je dolo?il kdaj je avto v regeneraciji. Kot pi?e v navodilih se regeneracija spro?i nad hitrostjo 40km/h in 2000 obrati. ?e bi vedel kdaj regeneracija poteka in bi npr. vedel da je avto ?e v regeneraciji, ga ne bi ugasnil ampak bi pustil da se dokon?a. Je kdo ?e kdaj razmi?ljal v tej smeri? Ali pa da bi izkoristil kak signal iz ?e obstoje?ih senzorjev? To so razmi?ljanja
aha, sem prebral bolj natan?no
When regeneration has started it will be
completed regardless of the engine operating conditions.
?e neki ?asa gledam da bi na avzpuh dal senzor temperature, ker naj bi se ob regeneraciji temperatura toplotnih plinov pove?ala, tako bi la?je dolo?il kdaj je avto v regeneraciji. Kot pi?e v navodilih se regeneracija spro?i nad hitrostjo 40km/h in 2000 obrati. ?e bi vedel kdaj regeneracija poteka in bi npr. vedel da je avto ?e v regeneraciji, ga ne bi ugasnil ampak bi pustil da se dokon?a. Je kdo ?e kdaj razmi?ljal v tej smeri? Ali pa da bi izkoristil kak signal iz ?e obstoje?ih senzorjev? To so razmi?ljanja
Se spla?a vse prebrat. V ?tartu pri?para? 3k ?, na 120.000km pri?pra? cca.600-800?, ne vem koliko stane servis za passata.. Edino vmes me zanima kateri ima ve?ji stro?ek, oz kateri ima ve? okvar, to se bo pa ?e videlo.
Ne vem zakaj se ti zdi tako nemogo?e, da so jermene dejansko menjali (saj je res veliko lopov??ine in la?i na tem svetu, ampak ?ist vsaka stvar pa tudi ni nategancija, madona).
Nekateri majstri pravijo, da se da jermen videt v kak?nem stanju je - oz. ?e bi bil ?e prvotni se absolutno mora videt razliko, gleda na tak?nega ki naj bi bil menjan.
PAZI - pri menjavi jermenov oz. kdaj je ?as zanjo niso klju?ni le prevo?eni kilometri, pa? pa tudi starost jermena (mislim da naj bi se menjalo na 5 ali 6 let)! Ampak pri tebi niti avto ?e ni toliko star!
Preberi si zlasti par zadev okrog DPF filtra, s katerim imajo nekateri te?ave, da ne bo? kasneje debelo gledal, ko ti bo lu?ka utripala ali pa gorela!
Pa obilo u?itkov v vo?nji!
LP!
B.
mislim da so stvari glede okrog DPF filtra re?ene z nalaganjem novej?ega programa v ra?unalnik, ?e je narejeno na uradnem servisu, lahko pogleda? ?t. karoserije in pokli?e? na mazdo ter preveri? vse opravljene servise..
Jaz sem imel porabo iz Nove Gorice do otoka Pag, to pomeni AC do Kozine, potem vijuganje do Jel?an, nato avtocesta do Bakarja, naprej pa magistrala..6,9 do 7,2, brez klime. V avtu imel cca 150 kil robe in sitno ?ensko
ne razumem kako lahko spravite porabo na 5,5 l/100km. Na avtocesti s tempomatom pri 120km/h mi porabi 6,5 litra? Drugo vpra?anje: Imam problem z EGR ventilom, vendar mi ne utripa nobena lu?ka.. na avtocesti mi vr?e v safe mode? ali je tudi to mo?en vzrok?
peljal na servis.. DPF lu?ka je gorela ker na prej?njem servisu ni ponastavil ra?unalnika..prej?nji lastnik ni peljal na uradni servis pri 120k ker bi ga preve? stalo...drugo je vse ok.
N servis se zapelji naj ti ro?no naredijo regeneracijo, pa ?e olje ti bodo zamenjal(ne bo poceni).
Kolk na dan ti prevozi?, kolk je najdalj?a fura ?
servis je bil opravljen pri 120k, jermen in to. sem drugi lastnik tako da ne vem kako je bil prej avto vo?en, glede na to da jih ima 120k in je letnik 2007 sklepam da je bil na razdalje. Jst pa sem zdaj v 4k vozil bolj mestno ja.. nekaj krat do lj, 120 km in nazaj.
Nivo olja ti se pove?uje zaradi ponavljajo?ih se neuspe?nih regeneracij, ki so zaradi zmanj?anega pretoka plinov skozi DPF pogostej?e. Potrebno bo obiskati servis, da posku?ajo z ra?unalni?ko regeneracijo preko testerja, ?e ne bo uspe?na pa mehani?no ?i??enje. Pri takem ?tevilu km je normalno, da pride po?asi do zmanj?anega pretoka in zmanj?ane u?inkovitosti filtra. Skozi njega ne gredo samo saje. Usedajo se tudi trdi delci (?veplo i pd,), ki jih DPF z regeneracijo ne more odstraniti. Ne vem kako ?istijo mehani?no DPF, vem kako je s FAP (citroen-peugeot sistem), pri katerem zadostuje izpiranje z obeh strani z vapotom.
Torej pri takem ?tevilu km bi bilo najbolje izvesti mehani?no ?i??enje, da se sprostijo kanali v satju DPF, ker bo sicer ra?unalni?ka regeneracija pomagala zgolj kratkotrajno.
mo?no da je zaradi tega tudi poraba ve?ja? Se bom pozanimal kako poteka mehani?no ?i??enje, ali bi lahko to opravil doma, ali je stvar zahtevna?
mene je tudi za?ela utripati lu?ka od DPF. Avto ima 124k km. Velik servis je bil narejen pri 120k. ?udno se mi zdi da je nivo olja ?e ?ez full. Kaj narediti? ali samo resetiram, kot je nekdo prej objavil? ali bi ?el do serviserja da mi pregleda ali je zabasan filter? Ali mi lahko svetujete h komu peljati v lj in okolici, da me ne oskubijo na uradnem servisu? Zahvlajujem se vam za odgovore.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
pozdravljeni,
nekaj ?asa sem imel mir, zdaj pa spet. Med vo?njo so se mi pri?gale; utipajo?a DPF lu?ka, lu?ka motorja ter lu?ka proti zdrsavanju koles, ki stalno gorita. Kaj je lahko vzrok? Je mogo?e da je olje preseglo dolo?en nivo?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani