moja pa sploh, zdaj odkar jih ima 100k na stevcu je poraba padla (lucka za rezervo se mi prizge kasneje)
zadnji tank 6.3l/100km
Sej vem, da ne Vsaj prej mi ni in hvalabogu se vra?a v svoje stare tirnice. Meni se rezerva pri?ge dokaj hitro in sicer kmalu po zadnji ?rtici. Potem se ?e precej ?asa vozim naokoli in naredim ?e komot 100km, ko cajger pade na zadnjo...
?al je samo 1.aprilska
A daj, jaz sem pa moji danes ?e kazal, kak var?en je ta SUV...
Evo, padlo je na 6,9l. Glede na to, da ga skoz ?gem povpre?no 150 po AC in ga pred semaforji obremenjujem na skoraj 100% (OBD Torque tako ka?e), se mi zdi kar OK za staro dizl ma?ino
Pelko je zrihtal zadevo ekspresno v 1 popoldnevu. Tako, da zdaj se spet lahko normalno kotalim. Porabo sicer ka?e 7.1, ampak prevozil sem pa ?e ob?utno ve? kot prej, ko mi je kazala 7.2 Poro?am, kako bo.
Zavore so sigurno krive za porabo, ko sem prevzel Premacyja so se mu grele ko sam hudi?, sem uredil, da delujejo kot morajo in ni ve? problema poraba je pa tudi ugodna.
Sporo?im, kako bo ?lo Upam, da je to res to.
Meni pa zadnje ?ase dol visi za porabo in ?paranje na ta ra?un.Ja nekje je pa treba porabit ?olde, a ne?
Ja, sej meni je tudi na?eloma... dokler sem ?e imel zaposlitev... Zdaj pa malo manj...
Je stino ja. Hvala za so?ustvovanje. V sredo grem nazaj k Pelku, da pogledamo prednje levo kolo, ki se precej segreva (Simon pravi, da bo verjetno treba batne obro?ke menjat). Upam, da to "bremzanje" povzro?a tako po?re?nost. Sicer nimam ve? ideje. Prej mi je pil 6,7 konstantno (poletje, klima, de?, sneg, zima...), potem sem pa vlil v tank neki XFT in od takrat naprej mi ga samo serje.
Kaj je s tem mojim dizla?em? Dana?nja poraba ?e 7,8l na 100km, pa ?e ?param ga bolj kot sem ga prej...? Na EGR-u baje ni napake, se mi pa levo sprednje kolo med voznjo ob?utno segreje in izpu??a ?udne zvoke pri zavijanju v desno pa po novem tudi pri vo?nji naravnost. Bi defekt na zavori lahko povzro?al vi?jo porabo? Zavore so stare 30.000km in leva ?e od ?tarta ni bila sli?at brezhibno, ?eprav jo je Pelko kak?nih 1000km po monta?i preveril in ni na?el nepravilnosti.
Kolikor sem bral opise lastnikov, so ga vsi pohvalili, da je na varianto "tankaj in pelji". Zmore pa 3.5 litrski okoli 250 konjev, tak da verjetno fajn leti
Isto se dans pelje baba v srebrnem pugiju 206 kravavan, in ji tabla ki meri hitrost gladko poka?e da pelje 42, omejitev je bla 50, ampak koko? flegmati?na ?e dalje cinca med 40-42. ?e neb mogu hmau zavit desno bi jo prehitu pa ene parkrat sredinc pokazu. Babe blesave.
Takih ima? polno v mestih, kjer je omejitev 60 in je ne pri?akujejo. V Ljubljani kar na enih parih punktih obvezno vozijo 50. Ker ne gledajo tabel, kakopak.
Initiale Pariz je najbolj luksuzna oprema pri Renaultu. Nekaj takega kot pri prvem Cliu Baccara. Zato ima maksimalno opremo, skoraj kot RS, le notranjost je v "presti?nih" barvah in materialih, no pa GPSa tudi RSi ve? ali manj niso imeli, tale ima. Skratka notranjost je serijska, zunanjost je pa res pretiravanje lastnika.
Ja, sej verjamem. Ampak izgleda kot kombinacija (preve?) poceni plastike in neke fine lesne imitacije... Je pa res, da mi les v avtomobile nasploh ne pa?e.
Tem zdaj cena raste. Ferrari GTO tudi ni bil nikoli vreden 52 milijonov dolarjev... To je pa? nalo?ba. Kot zlato. Manj kot ga je, ve? je povpra?evanja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sej vem, da ne Vsaj prej mi ni in hvalabogu se vra?a v svoje stare tirnice. Meni se rezerva pri?ge dokaj hitro in sicer kmalu po zadnji ?rtici. Potem se ?e precej ?asa vozim naokoli in naredim ?e komot 100km, ko cajger pade na zadnjo...
A daj, jaz sem pa moji danes ?e kazal, kak var?en je ta SUV...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani