Sicer ne vem kak?en prora?un je v igri in katere letnike gleda?, tudi ne vem, kak?en motor ima? v Z-ju, a ?e bi ostal na BMW-ju, bi ti priporo?al model s 3.0i motorjem do letnika 2007. Menim, da je to en izmed top vrhunskih motorjev iz Muenchna, pa tudi plin lepo prebavlja.
Kolega ima Z-ja s tem motorjem, poezija za vo?njo in u?esa.
Kaj to?no je bilo narobe s turbinami ne vem, meni je mehanik s poobla??enca dejal, ko sem se zanimal za 3. generacijo 6-ke, da so jih menjali na letnikih 2013-2014. S prvim faceliftom koncem leta 2014 naj bi to po?timali.
?e ima ta avto po VIN-u opremo atraction, potem so bili sede?i in vratne tapete menjane. ?e je avto od prvega lastnika, ti bo ?e povedal, sicer pa lahko preveris na servisu, kaksno opremo je imel ta avto, ko je zapustil prodajni salon. Nenazadnje je tudi cena meni sumljiva, vem pa kar dosti, kaj vse se dogaja v avtomobilskem poslu. Previdnost ne bo odve?.
Mogo?e se najde nekdo ki je avto ?e gledal pa mu ni bil v?e?, oziroma so z doti?nim modelom kak?ne te?ave in ni znaimiv.
Kak?na so mnenja - RJA je ali ni problem ? Nekaj sem bral o zavorah pa ne vem ali so problem na teh ali prej?nih generacijah.
Nebi rad ?ez eno leto ali prej spet menjal, avto bi radi imel malo dlje ?asa.
Hvala za odgovore.
Konkretnega avta ne poznam, sem pa imel enak avto z dizlom v nosu, pa je bil edini izredni stro?ek do 170k km kondenzator klime, tako da iz tega vidika se nima? kaj bati, ?e je bil doti?ni avto redno servisiran. Nekateri so imeli te?ave s tresenjem zavor, sam sem pri 100k km menjal sprednje diske in plo??ice (Ate), enkrat letno ob servisu sem naro?il, da jih komplet o?istijo in nisem imel te?av s tresenjem. Mogo?e je ?e hiba dokaj ob?utljiv lak, vendar sem enkrat letno vzel v roke korekturo in popravil ve?je pikice.
Pridobi VIN ?tevilko vozila in pojdi na Mazdin servis, da preverijo zgodovino vozila. Potem pa naprej.
Osram night breaker unlimited bo bolj rumenkaste barve kot OEM, se pa zato oddol?i z bolj?o svetilnostjo. Tako je meni povedal prodajalec, ki ?arnice neposredno uva?a.
?e kdo ?eli enak izgled, kot je prvovgradnja, naj vzame standard original. Pri meni je bila prvogradnja Philips.
Ko sem se jaz zanimal, sem dobil informacijo, da so tako bencinski kot dizelski motorji kvalitetni, pri dizlu sem dobil opozorilo, da naj gledam od 2015 dalje.
Jaz sem podatek o porabi dal, ker je to bila povpre?na poraba po 122k km prevo?enih. Ni bil moj namen spet odpreti debate bencin proti dizlu. Jaz osebno sem se spet odlo?il za dizla, ker bom delal ?e ve? kilometrov kot s prej?njim avtom in ker sta se prodaja in nakup lepo poklopila.
Po skoraj sedmih letih lastni?tva z 2. generacijo (CD 129) sem naredil malo obra?una, povpre?na poraba je bila 5,91, ra?unano na roke. Jaz sem bil zadovoljen.
Upam, da bo naslednja generacija podobno u?inkovita.
Ta druga je od mojega sodelavca, ki jo ima v lasti cca 10 let, zadnja leta jo vozi njegova h?i. Nekje pri 170k km je menjal komplet sklopko, pa pri teh kilometrih je dal za??ititi podvozje.
Ko sem jaz izbiral, sem dal prednost svetilnosti kot pa izgledu in to je bistvena razlika med cool blue intense in night breaker unlimited. Sta pa obe varianti vi?ji liniji od Osrama kot pa standard original. Tak nasvet sem jaz dobil od prodajalca, ko sem kupoval.
Zanimivo kako se cene xenon ?arnic padle padle, 10 let nazaj je bilo govora o 200-300 EUR/?arnica, danes pa za 50 EUR ali manj dobi? original osram ?arnico z ra?unom, npr. Amazon (vklju?no z dvoletno garancijo, pa ?e K lahko izbira?, ?e se ?eli? LED look - torej night breaker unlimited): https://www.amazon.de/dp/B01NA9H6PN/ref=twister_B01N4C4A6F?_encoding=UTF8&psc=1
En ?as se jih je sicer bojda ugodno dobilo na bolhi... siva ekonomija verjetno.
Jaz sem dal letos za par 80,00 ?, pa mi jih je mojster dostavil v Lj. ?e koga zanima kontakt, ga posredujem po ZS, gre za firmo iz Mb.
Jaz sem xenon zarnice zamenjal prvi? letos, ko je bil avto star 8 let. Zamenjal pa sem zaradi slab?e svetilnosti, ker ?e niso svetile vijoli?no. Svetilnost je sedaj veliko bolj?a, vzel sem Osram night breaker unlimited. Mi je pa mojster za ?arnice rekel, da ko enkrat sveti vijoli?no, trpi balast.
Prodajalci novej?ih Mazd igrajo na karto slabe ponudbe, sploh bolj opremljenih razli?ic, zato navijejo cene. Spremljam ponudbo od poletja naprej, pa me ima, da bom ravno zaradi cen za?el gledati konkurenco, sploh ?vedsko.
Pred kake pol leta sem ?e spra?eval glede neke mazde6, ker je mati hotela menjat ma?ino (starej?e za staro ) in hvala za odgovore. Odlo?ila se takrat ni, je pa sedaj renault koncno pokleknil po 520k km in mora na vrat na nos nekaj kupit.
Vem, da je tematik o tem miljon ampak kaj ve? kaj se ljudje s?asoma nau?ijo in druga?e svetujejo...
I??e diesel karavana. Nekaj ?asa se bo vozil ?e do konca ulice in za vikende 150km, prej ko slej pa bo delal po 30k+ km/leto. Budget je okoli 7000? (?e manj, ?e bolj?e).
Ve kdo kaj o tej mazdi6? Veliko tudi berem o odsvetovanju 2.generacije diesel m6... Gleda tudi kak VW golf karavan itd.
Ima kdo kak bolj?i predlog/idejo?
Najlep?a vam hvala znalci!
?e bi vas morda zanimala 5-vratna M6, letnik 2010, 163k km prevo?enih, bela perla, znana vsa servisna zgodovina. Verjetno bo ?el avto v prodajo, sem pa drugi lastnik in je v moji lasti od 5/2012 oziroma 46k km dalje. Bi se pa prodala nekje v okviru va?ega budgeta.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sicer ne vem kak?en prora?un je v igri in katere letnike gleda?, tudi ne vem, kak?en motor ima? v Z-ju, a ?e bi ostal na BMW-ju, bi ti priporo?al model s 3.0i motorjem do letnika 2007. Menim, da je to en izmed top vrhunskih motorjev iz Muenchna, pa tudi plin lepo prebavlja.
Kolega ima Z-ja s tem motorjem, poezija za vo?njo in u?esa.
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
Povezava za deljenje
Deli na druge strani