@Strela: ?e misli? menjati odmi?no na passatu ki bi po 100.000km ziher crknila ga kar kupi Ne da polagam slabe vesti ampak v enem mescu dela pri mehaniku sva 3 Passate ?ravfala in vsem trem odmi?ne... Tatretjemu ?e ventile vse... Je pa bila edina mazda na servisu takrat moja in ?e to veliki servis...
Ko pa gledam Hyundai-a pa se ?udim da za tolk mal dnarja dobi? tolk dober avto da po 4ih letih ni pikice rje... Vse kot novo... Raje Getz kok kak?en Polo...
Kolega je prej?nji teden prodal Passata nekomu v Kranju, v?eraj pa v neki avtohi?i v Celju opazil ta svoj avto. On ga je prodal za 9.500?, v avtohi?i je pa za 10.000?.
Ne bi bilo ni? ?udno, ?e ne bi imel, ko ga je prodal, 250.000 km, sedaj jih ima pa 160.000.
Mazda 5, CDTX 110hp ista kot tvoja... 50tkm pa so menjal ?e dvakrat amortizerje (pod garancijo ker je tovarni?ka napaka), update-al software,... Avto je stro?ek...
Mazda 323C, 226tkm menjal sem ?e oba zadnja amortizerja, mikrojermene, zobati jermen, rolce in ?ponerje za zobati jermen, vodno pumpo, nastavil ventile, menjal filtre, olje, sve?ke,... in je zame ?e vedno avto ki mu ni para... in vem da je edino kar jo papa rja... Motor bo naredil ?e enkrat toliko, in me zanima ktera ?koda je tega sposobna?
ubija tok ne napetost... ?e ma? pa ti napetost ful pa mali tok pa dobi? ?ok kot tisti faracajgi ko so sam po izgledu not majo pa transformator go nardi iz 3x LR44 baterije ?ez 20kV amak to po impulzih in kratkotrajno
lahk ma? pa ?e sam 40-50V pa te ubije ker je ampera?a dost huda
v 4 letih ni blo drugega problema z dizlom kot pa zapacan dizl nekaterih slovenskih pump in je ?el avto na safe mode... ko se je spucalo pa spet normalno... so kr ob?utljivi tti DPF motorji ti pa prihrani na tehni?nem ko butast gleda kje je zdej ?rn dim pa zka mu tam se ?tevc komi kj iz nule dvigne
Refeneracija poteka tut ?e lu?ka ne gori... In sicer to po trenutni porabi vidi? ker je podvojena... Ko avto nuca ve? goriva ker posku?a da bi zgoreu vse te saje... Ponavad ko spusti? gas in zavira? z motorjem avto ka?e 0.0L/100km porabo... Ko v ozadju poteka regeneracija ali ?ganje je poraba takrat okoli 3.5 do 4L/100km... Sprevi takrat NE more? do 0.0...
Boss meni se zdi da ma takrat tak zvok bolj "pihajo?" in globji...
Sedaj pa ?e ena zabavna Na temo dizla seveda Zero emisions... Only MEOW
joj ste se vrgl v to porabo... jz sm pelal iz graza v celje 5.8 po ?tevcu in na ac skos lepo 130... 6 prestava... pa ni blo skrivanja za ?leperji edino ene 5min za kombijem pa je tako za mursko potem zavil...
so pa butasto na prvem tehni?nem letos za petko gledali.. kok ka?e emisije 0.00... da gas pa se komaj kaj dvigne tist cagar... pa re?e a to ni? ne kadi? pol se je pa v taubekove ledice pozicijske upikno sam raj nehal ker se nismo dal
pr dizlu ?e vidi? ko ti poraba zraste pri isti vo?nji si ga prev? ti?u in je ?el v ?i??enje sistem... ker ko spusti? gas in bremza? z motorjem more bit 0.0 in je pr ?i??enju med 3 in 4 poraba pri zaviranju z motorjem... ne pade pod nulo... pa? dizli z dpf niso zadovoljni z mestno vo?njo zato tut maojo 6 prestavo... iz graza v celje 5.8L po AC... 2.o CDTX... vseeno ?e mal po?tudira? kdaj pohodi? lu?ke za DPF ne vidi?...
?e pa se za kakim audijem pele? pa prav vidi? kdaj ga do podna pohod ko zakadi ko krematorij... pa ?e pol ma kak bel audi pol ?to?tange okol auspuha ?rne...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
mah invalidi... ?e na morje z njim ne mor? ne da ti woofer vso cocacolo zdrma...
If in doubt, flat out...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani