Sam se najraje, ?e sem ?e vzporedno s kamioni, ?e malo pospe?im, nato se, takoj ko je mogo?e, umaknem. Po mo?nosti dam ?e nogo iz plina, da je hitreje mimo.
Se znajdem v obeh vlogah. Ampak ve?krat se mi zgodi, da se mi ?erif pred menoj ne ?eli umakniti, kot da bi se mi na zadek nalepil kreten.
Ponavadi se lepljenje na zadek (kar je zelo nevarno), blendanje in nakazovanje prehitevanja za?ne ?ele, ko nepozorni voznik (ali ?erif) zamudi ?e tretjo ali ?etrto prilo?nost za umik.
V noben primeru ni? od na?tetega ne upravi?uje zaviranja na prehitevalnem pasu.
Definitvno je najvecji kreten ta, ki se je limal unemu za rit ... in seveda ni mogel normalno reagirati v dani situaciji ... Na sreco ni potegnil s seboj nikogar od ostalih udelezencev, ki ni bil nic kriv ...
Ne vem no.
?erif na prehitevalnem pasu se ni umaknil, tudi ko je prehitel vozilo, ki se je vklju?evalo. Ne. raje je dal "lekcijo" vozniku za sabo.
Nisem prepri?an o zmagovalcu tega tekmovanja za "najve?jega kretena".
Nikar ne verjet tistim, ki pravijo, da njihov TDI porabi magi?nih 4,99 L/100 km. Ker hiter pregled spritmonitorja jih postavi na la?, realna poraba je precej podobna mazdinim dizlom, novej?i skyactiv so celo malenkost var?nej?i.
?e pa kdo dejansko govori resnico, se je pa treba vpra?at za kak?no ceno je spravil porabo pod 5 litrov. Tako, da "drgne" tistih 90km/h po avtocesti, po mo?nosti v zavetrju za kakim ?leperjem? Ali pa morda 60 po regionalkah? Zopet to zmore tudi Mazda, par let nazaj sem naredil ta preizkus na 25km dolgi relaciji in spravil porabo na 3,8 L po BC, to je nekje realne 4 litre. Samo to ni bila vo?nja ampak cijazenje. In nekateri to stalno prakticirajo, da se potem lahko pohvalijo kako je njihov TDI oh in sploh var?en.
Po mojih izku?nja primerljiv (po mo?i, tipu in te?i vozila) VAG dizl res porabi manj kot primerljiv Mazdin motor.
To se dose?e z vi?jimi kompresijskimi razmerji in vi?jimi izgorevalnimi temperaturami. Vi?ji tlak (kompresija) in vi?ja temperatura pa mo?no pove?ata vezavo du?ika z kisikom - torej pove?ata koli?ino NOx-ov. Te NOx-e se v zrak ne sme spu??ati.
Mazda se je odlo?ila za nizko kompresijo in pri 2.2 dizlu dosega EURO6 norme brez dodatnega katalizatorja. Ameri?kih standardov ne dosega in ker no?ejo (ne morejo?) vgraditi katalizatorja, tam dizla ni v ponudbi.
Pri VAG-u so se odlo?ili - hmm - za goljufanje. Seveda bi lahko vgradili ustrezno velik katalizator in/ali ustrezno krmilili dodajanje AbBluja - vendar bi to vplivalo na ceno.
Pri dizlih se da porabo ?e spustiti, to ni tak?na te?ava. Prava te?ava je spustiti porabo IN zadostiti emisijskim standardom (+ hrup...)
PS: pri omembi (premalo zmogljivega) katalizatorja pri VAGu, se vedno spomnim na poddimenzioniran DPF pri moji Mazdi. Regeneracija na 250 km res ni za nikamor.
Moja 2,2 dizel ne pride pod 6 poraba:) ?e bi bla zihr, da je nekje toliko zanesljiva in ohranjena 6ka z manj konji kot moja takoj menjam...
Poraba je predvsem odvisna od noge. Imam 175KM in avtomatika; na regionalkah brez te?av pod 6; tudi na AC gre - vendar je treba voziti do najve? 130km/h po ?tevcu. Opazim, kadar nabiram kilometre na Triglavovem Drajvu. Povpre?je imam sicer 6,85.
Prodajalci so tak?ni in druga?ni. Lahko so povsem OK, pa imajo slab dan, veliko strank ipd. Sicer ni to za kupca noben izgovor...
?e ti je Mazda v?e?, potem poi??i Mazda prodajalca, ki ti bo pomagal, postregel svetoval... in ga nagradi z nakupom pri njem - tudi, ?e ti da sosednji zastopnik 100? ni?jo ceno za isti model.
Slovenija ni samo Ljubljana. Samo v Ljubljani ima? tri salone; nato ima? v krogu manj kot ene ure vo?nje ?e dodatne tri (Kranj, Celje, Zagorje...). ?e ti je res do Mazde, bo? na?el tudi trgovca, ki ti ustreza...
?eprav te?ko verjamem, da lahko samo slab odnos trgovca spremeni odlo?itev...
Res ne vem, zakaj toliko dviganja prahu zaradi neke pomo?ne funkcije. ?e je C/L funkcionalnost tako pomembna, da je K.O. kriterij, potem je to treba na testu probat. ?e deluje zadovoljivo, OK, ?e ne deluje po pri?akovanjih, se avto izlo?i in gleda drugega.
Ne pa avto kupiti in potem na dolgo in ?iroko srat zaradi neke nepomembne funkcije, ki ne dela tako, kot si je nekdo predstavljal, da bi morala delati.
Jaz se ponavadi vedno umaknem na prehitevalni pas pri uvozih... ce je to seveda mozno in ce ne oviram nikogar ...
Tudi jaz.
Vendar sem ?e nekajkrat do?ivel, da se vozniki umikajo na vozni pas, brez da bi pogledali kaj se dogaja na prehitevalnem. Ravno tako se mi je enkrat zgodilo, da je voznik, ki se je vklju?eval, kar rinil levo v moj bok, ?eprav sem bil na voznem pasu, prehitevalni pa poln. Nato pa ?e trobil in krilil...
Glede na to, da se i??e AD, brez navedbe tipa, sklepam da ne. Tudi ne razumem natan?no kaj razume? pod pojmom "integriranec"
Toplo priporo?am, da si razli?ne tipe AD-jev najprej nekajkrat izposodita in ugotovita kaj jima najbolj ustreza. Ko v razli?nih AD-jih pre?ivi? po nekaj dni, se poka?ejo razlike, ki so lahko odlo?ilne:
kombi: sicer na pogled privla?no, vendar prostorsko dokaj omejeno, sploh kar se ti?e prtljage oz. opreme kot so razni le?alniki, skuter ipd.
alkovan: v?asih prevladujo? tip, ?e vedno precej pogost. prednost je stalno prisotno le?i??e nad kabino, kar je zelo prakti?no v primeru smu?anja ipd. ko se v AD-ju res te?ko kam da?. Dokaj neudoben polo?aj za mizo.
polintegrirci: vse pogostej?i, zaradi nadsvetlobe izjemno svetla notranjost; manj?a poraba v primerjavi z alkovani
integrirci: obi?ajno vi?ji cenovni razred, sicer odli?na zadeva
Pri alkovanih in polintergrircih naj se preveri kak?en boks je zadaj. ?e je zadaj zakonska postelja, je boks obi?ajno zelo velik; ?e je pograd, je boks sorazmerno velik samo, ?e spodnja postelja ni v uporabi; ?e zadaj ni nobene postelje, je prostor za shranjevanje hudo skromen - v tem primeru imajo verjetno kombiji pod posteljo ve? prostora.
Naj star?a to sezono raje izkoristita za najem razli?nih tipov AD-jev, da vidita kaj jima ustreza. Jeseni bodo AD-ji precej cenej?i!
Sam AD-je vedno najemam - najraje polintegrirce - samo za potovanja, ali kombinacijo potovanje-izle?avanje. Za morje je ?otor, za smu?arijo pa apartma (?eprav zadnja leta raje gledamo na vreme in se odlo?amo za enodnevna smu?anja tik pred zdajci)
Tole je Hofer roba za 60,00 EUR. Za 100,00 EUR dobi? v OBI-ju ipd. ?e skoraj resno zadevo (ki je za tvoj namen itak prevelika)
Nazadnje je bila v prodajalnah konec prej?njega meseca. Morda se v kak?nem hoferju ?e kak?en pozabljen valja; sicer pa po?akaj in spremljaj Hofer (in tudi Lidl) posebne ponudbe.
Hvala za namig, bom eksperimentiral s tlakom, ?eprav mi ni jasno kako bi to lahko vplivalo na tresenje pri pospe?evanju. Pri enakomerni vo?nji je namre? OK.
Kumho so ?portne gume. Dvomim, da bi zdr?ale eno mojo letno sezono (30kkm)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne vemo niti, kako dolgo se je "?erif" vozil po prehitevalnem pasu in se ni ?elel umakniti.
Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani