Dobr no, nakupovalne vre?ke pa vseeno grejo not Tud 18" feltne ko jih je treba menjat Je pa res da ni ?anse da not dobi? kak hladilnik ali pralni stroj. Za lepoto je treba trpet
manjko brisalca na limuzini ni minus, ker jaz zadnje ?ipe nisem imel nikoli umazane.. za normalne predmete je pa odprtina ?isto ok. nikoli nisem imel problema z kov?ki in drugimi torbami. za gradbeni material in belo tehnika pa moj avto ni
Potem si moral avto skrivati v gara?ah, ker ti ?e recimo de? (?e je avto stal) tako prekrije zadnjo steklo da je te?ko karkoli ven videt. Brez kamere bi bilo te?no.
Lep pozdrav vsem, tudi sam razmisljam o nakupu mazde 3, sicer se cincam med sport in limuzinsko varianto. Limuzinska izvedba mi je oblikovno lepsa in ima vecji prtljaznik, a omejen dostop do prtljaznika. Je se kaksna bistvena razlika med izvedbama? Avto bo namenjen druzinski rabi, 3 druzinski clani. Hvala za pomoc.
Mogo?e ?e edina omembe vredna razlika - limuzina ima gumb na daljincu za odpiranje prtlja?nika, hatcback pa brisalec na zadnjem oknu, ki ga limuzina nima.
se da mogo?e kje videti kak?ne so spremembe, da vidim ali se mi spla?a pred servisom prosit za nadgradnjo.
LP
Vidnih sprememb nekih ni, eni ljudje so rekli da jim bolj?e dela in da na 2017+ modelih popravi te?ave z navigacijo na HUDu. Pri meni se od upgrada ni ve? usul in navigacija deluje vredu.
Menjalnik prestavlja samodejno (avtomatsko), torej je samodejni (avtomatski) menjalnik.
Na trgu obstajajo oz. se prodajajo tri vrste menjalnikov:
robotizirani ro?ni menjalnik - tehni?no in izkustveno najslab?a zadeva
samodejni menjalnik s hidrodinami?no sklopko in planetnim menjalnikom z lamelnimi sklopkami (klasika)
dvosklop?ni samodejni menjalnik, pri VW imenovan DSG. Danes so menjalniki s tako tehnologijo na voljo tudi pri drugih proizvajalcih (Renault, Hyundai...)
Med klasiko in dvosklop?nim menjalnikom je tehni?no velika razlika, pri uporabi imata pa vsak svoje pluse in minuse, na splo?no pa zelo udobna in uporabna.
Velikokrat obojim robotiziranim ro?nim in DSG menjalnikom pravijo v sloven??ini "robotizirani" - ker je razlika med njima predvsem v tem da imajo DSG menjalniki dve sklopki (v bistvu dva lo?ena menjalnika) namesto ene same. Deluje druga?e zelo podobno. DSGji postajajo popularni ker ne izgubljajo energije pri sklopki (ker imajo tako kot ro?ni menjalniki) in posledi?no manj povi?ajo porabo kot avtomatski menjalniki drugih tehnologij. Jih je pa tehni?no zelo zajebano dobro narest in ?e v letu 2017 ni redko najti kakega tudi v premium znamkah ki rabi z rikverca v prvo predstavo ve? ?asa kot len ?tudent sred poletja do faksa.
Pozabil pa si ?e tretji sistem - t.i. CVT menjalnike, ki imajo namesto zobnikov jermene oz. verige in delajo na podoben princip kot prenosi pri skuterjih. Majo jih predvsem japonci (Toyota, Subaru, Honda), en ?as ga je pa vgrajeval tudi Audi pod imenom Multitronic. Stisnejo precej navora z motorja, lahko pa prenesejo samo omejeno koli?ino mo?i in avto "?udno" brni kar vozniki ne marajo. Honde trenutno baje celo umetno spreminjajo obrate motorja da je bli?je navadnemu menjalniku in se vozniki ne prito?ujejo.
Mazde imajo trenutno samo ?e "navadne" menjalnike s pretvornikom navora (torque converterjem, oz. lepo slovensko re?eno "vandler") in zaklepom namesto sklopke. Pretvornik (dokler se ne zaklene) prena?a mo? preko hidravlike in zgublja pri tem kar nekaj energije - s tega potem pride ve?inoma pove?ana poraba.
Avtomatskih menjalnikov se pri nas bojijo kot hudi? kri?a. Ko sem jaz nabavljal recimo Mazd 3 itak ni bilo z AT, Octavje niso v okolici Ljubljane meli niti ene, VW CC pa tudi ne.
Saj tole je v resnici ?e najbolj te?en problem v Sloveniji - ve?ina ljudi kupuje avte s tako bedno opremo da mora? ro?no goniti okna dol v Audiju. Potem pa je posledi?no izbira normalno opremljenih avtov tule precej bedna.
Na Revolution paketih so ?e - el. parkirna zavora, ogrevanje volana, barvni HUD zaslon z ve? informatcijami, bolj?i SCBS sistem, sistem za prepoznavanje znakov, posodobljena armaturka in izgled displaya. Namesto Xenon lu?i so zdaj LED glavne.
A to ma? un ?arobni ra?unalnik s CSI ki zna s 4ih pikslov na?arati ?tevilke?
(Ker jaz na teh low-res slikah ne uspem nobene tablice prebrat. Pa sem se zdrl 4x "computer, enhance!")
Anyway, meni se zdi omejevanje snemanja z dashcami precej neumno. Se mi pa zdi popolnoma smiselno da se kaznuje javna objava brez privolitve tistega, ki je eksplicitno sneman (tako kot je po na?i zakonodaji - lahko snema? "mno?ico", ne sme? pa snemati in slediti to?no dolo?eni osebi in potem video objaviti). Za to da na sodi??u/zavarovalnici dokazuje? kako ti je nek kreten izsilil prednost ne rabi? pravice do javne objave.
Kamen spotike je predvsem zbiranje podatkov... javno objavljanje,... Hkrati pa vsak dan pri porocilih gledamo prav to... ljudi, obraze, registrske tablice ... Torej eni lahko... drugi pa ne ...
Kdaj si nazadnje na poro?ilih videl registrske tablice in obraze ljudi, ki niso privolili v objavo?
(Del s privolitvijo je pomemben - zato ker eni ljudje privolijo v javno objavo svojih videov v dolo?enih primerih to pa? ne pomeni da lahko kar kogarkoli lepi? po internetu.)
Jaz ti tud re?em da se mal stegni ker Revolution oprema tale avtek res naredi ?pica za voziti. Morda "zgleda" brezveze, sam pa ti olaj?ajo ogromno stvari.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Torej, kam se dandanes vozi nove trojke na redni/uradni servis (da niso totalno nesposobni) okoli Ljubljane?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani