Res je, zato pa mežika samo takrat pod al nad tablo, kjer je oznaka za prehod za pešce, da še poudari pomen znaka in situacije. Tukaj pa ne vem , čemu bi sploh služil ta znak z utripajočo rumeno, če ravno temu ne, da smeš peljati desno kljub rdeči. Edino, če je mogoče res, da mežika samo ko je zelena luč na semaforju. Če pa je tako potem pa je verjetno to zaradi tega, da daje prednost tistim, ki iz nasprotne smeri zavijejo levo na isto cesto. Če je tako pol je pa vse jasno in ni dvomov, da ne smeš pri rdeči desno.
Ja, tista utripajoča luc nima smisla. Bom šel jutri tja pogledat če utripa nonstop (kakor imam v spominu je tako).
Drži, ampak semaforja ne prevoziš, ker greš desno od njega in ostane s tvoje leve. Če bi moral iti naravnost mimo semaforja in tam desno bi bilo to prepovedano, tukaj pa... hmmm. Ne vem jaz bi se zgovarjal na mežikajočo rumeno luč, ki vedno pomeni, da lahko pelješ ampak previdno in da se moraš prepričat ali lahko pelješ in s tem ne ogrožaš nikogar na prednostni cesti. Rumena luč pod trikotnikom je namreč enakovredna zeleni in rdeči na semaforju ampak v tem primeru začnejo veljati znaki o prednosti. To velja tudi v primeru, da crknejo vsi semaforji in mežikajo samo rumene. Takrat začnejo veljat znaki.
6. rumena utripajoča luč – vozi posebno previdno. Enak pomen ima rumena utripajoča luč, ki se uporablja kot samostojni svetlobni znak. Kadar je rumena utripajoča luč nameščena neposredno nad prometnim znakom (če je prometni znak nad voziščem, je lahko nameščena tudi ob njem ali pod njim), poudarja njegov pomen.
A kdo pozna kakega inštruktorja vožnje, da tole razčistimo?
Hm... Okej... Ampak jaz še zmeraj mislim da tista črta tam naredi razliko.
Edino če utripajoča oranžna luč ugasne ko sveti rdeča luc (to bi bilo pravilno). Kot ko zaviješ iz tunela pod gradom desno proti Aškerčevi. Oranžna utripajoča z narisanim pešcem deluje samo ko imaš zeleno (in te opozarja na pešce).
Jp, sem poslal SMS inštruktorju, ki me je 3leta nazaj matral na izpitu za C kategorijo.
Dopolnjujem... Semaforja ne prevozis. Prevozis pa semaforizirano križišče.
Jaz bi sicer peljal na desno ampak obvezno je treba pazit, ker v primeru rdeče nimaš prednosti. Možnost vožnje ti omogoča rumena mežikajoča luč pod znakom, da nimaš prednosti. Ta dovoljuje vožnjo ob upoštevanju, da ne prihajaš s prednostne. Namreč, če bi bilo prepovedano vozit skozi bi bila mežikajoča rumena luč na tem mestu čisto brez kakršnekoli potrebe.
Na drugi strani tega križišča je situacija podobna ampak v bistvu bolj razumljiva saj je prečna črta čisto vštric semaforja in ne daje nobenih dvomov. Na tej strani so pa poskušali vmestit še prehod za pešce in zato tole označevanje povzroča dilemo.
Ja tisto z BMW je Brdo pri tehnološkem parku, Mercedes je pa na cesti na Brdo pri postajališču avtobusa imenovanem Viško Polje.
Ampak tu ne smeš peljati, ker je črta. Črta označuje začetek križišča. Križišče pa je semaforizirano. Tako da, ja... Tista utripajoča oranžna luč nima nekega globljega pomena.
Čisto po pravilih bi se tista oranžna utripajoča luč morala vklopiti samo takrat ko bi ostali semaforji ne delali.
Po mojem mnenju je tista črta čisto brezveze potegnjena čez celo širino.
Vsakič, ko se tu peljem domov, zavijam desno. In vsakič ustavim pri rdeči. Ker semafor velja tudi za zavijanje desno, saj črta pred semaforjem zajema tudi zavijanje v desno. In vsakič, ko ustavim, je za mano hupanje, blendanje, mahanje, ven iz avta itd
In retardom se ne da razložiti, da velja rdeča tudi za zavijanje v desno. Vsi pametni, da to ne velja in je zaradi tega za zavijanje desno znak, križišče s prednostno cesto. WTF??? Sem tudi rekel, da me lahko obvozijo, ker nikogar ne zadržujem. In zopet WTF, retardi smernik in obvoz...
Jp, črta je črta. Tisti znak za neprednostno cesto (pri pasu za desno) pa ima isto funkcijo kot tisti pri pasu za naravnost ; če semafor ne dela, se orientiramo po njemu.
Jaz sicer zapeljem desno pri rdeči (Am... Še sam Nevem zakaj, ampak seveda 1000procentno pazim na vse skupaj), ampak se vsako sekundo tega dejanja zavedam, da sem krepko v prekršku. Če pa se pred menoj nekdo ustavi (oz. Če bi se, ker še nisem tega doživel), bi pa mirno počakal, ker vem da ima prav.
pred 4 minutami je Axel napisal:
😅
Kaksen znak za desno? Trikotnik? Trikotnik je tudi za naravnost.
Je pa ocitno slaba postavitev. Pa niti ni vazno kdo ima prav, ker se vsi ne strinjamo lahko hitreje pride do nesrece. Ze samo zaradi tega bi morala obcina, oziroma upravljalec ceste, urediti signalizacijo tako, da bi bilo vsakomur jasno, tudi vecjim trotom, ali naj pelje ali ne. Lahko tudi investirajo v izobrazevanje, ampak bi bilo verjetno drazje z manj efekta.
Ma, ni slaba postavitev. V AŠ učijo, da se križišče začne pri črti. In prevoznost križišča načeloma dovoljuje/omejuje semafor. Iskreno, kdor je trot, je trot. Mogoče imamo pa drugje preveč ziherasko urejena križišča in smo ratali razvajeni, da mora biti vse po istem kopitu.
Poznano križišče. Če bi bil v avtošoli ali imel policijo za ritjo bi se ustavil.
Cpp pravi tako. Črta je črta, rdeča luč je rdeča luč in če se ne motim je lahko tudi samo na levi strani ali nad cesto (vsaj pri ostalih znakih je že par let tako).
Priznam pa da v realnosti ZELO PREVIDNO peljem desno. Ker pešci imajo zeleno...
Sem vozil vianota 4matic... Enkrat sem jaz naredil podobno bedarijo. Polkrožno obračal (tam kjer se lahko) in nekje na polovici zavoja čutim kako se avto "lomi" in vidim da ne bo šlo ne v prvo, ne v drugo.. Samo glavo proti tlom in pomahal čez šipo kot zahvala, ker so me čakali (kot da jim je kaj drugega preostalo) ...
Kdor pozna cesto Kranj - Brnik,nekje v Šenčurju je treba zaviti levo na stransko cesto (gledano na uro, k številki 7).
Ampak ja, potrebno se je zavedati mer vozil. Tudi kamionar mora vedeti kje lahko in sme iti, s tem da on lahko še hujšo štalo naredi.
Sem že omenil KP registracije na BMW-jih. En tak, niti ne tako rosno mlad je celo v Ljubljani malo vozil po enem pa po drugem pasu pa buzeriral spredej vozečega - pač počel tipična BMW sranja v glavnem. Pa še en CE, ki je tudi prepričan, da z Mečko S je kupil tudi cesto, glede na ceno tega stroja. Zakaj bi človek zapeljal v ulico in lepo obrnil kot se zagre, če pa se mu lahko vsi ostali ustavijo in počakajo, da izvede manever. Pol se mu je pa še malo mudilo in je izvedel en dragrace pri omejitvi 50km/h v naselju.
Se ti je pa zahvalil ta z mečko
Pomojem ga je neokretnost Mal presenetila. Je verjetno mislil da bo obrnil v eni potezi, ampak je tole hudo neokretna zadeva.
Tudi na moji mazdi srake ne bodo več imele kaj ukrasti, ker sem "odstranil" krom. Se ne šajna več, tako, da ne rabiš imeti obvezno sončnih očal. 🤗Moram povedati, da je potrebno z full dipom malo drugače delati kot z plasti dipom. Pa pri tem full dipu je obvezna maska na nosu pri delu, seveda. Pa ne zaradi Kovida ampak zaradi strupene barve. 😉
Je potrebno tudi veliko bolj zaščititi avto, ker se prime na barvo, kjer je na tanko nanešen, kot hudič. Je pa tudi malenkost manj mat kot plasti dip, bolj svilnato črn. Tako, da nisem dajal čez mat laka kot sem nameraval. Meni sedaj lepše izpade, še posebej zadnji del s tisto letvico mi je šel na živce. Sprednjega dela nisem še slikal,ker je bilo sonce premočno. Slikal sem malo še sam postopek za tiste mogoče, ki ne veste točno, kako se dela s temi stvarmi.
Najprej moramo dobro oprati avto.
Nato Izoliramo avto. Z alkoholom ali pa še bolje z razmaščevalcem dobro prebrišemo površino, kjer bomo barvali. Nato na tanko prebarvamo prvo roko. Počakamo 10 min. damo drugo roko, zopet počakamo in tako vsaj 5-6 rok.
Počakamo 20 min in odvečno barvo(gumo) lepo odtrgamo stran.
Če se je kdo spraševal zakaj se na AC-jih dogaja tolk norosti. Romun je z 20 let starim Mercedesom ML vlekel prikolico na njej pa dva SUV-a. Samo prikolica in dva avtomobila gor sta preko 3,5 tone oziroma vsaj tono več kot sme vleči ML. Ker je bila kompozicija predolga in zaradi vrtilnega momenta mu je prikolica verjetno veselo poplesavala zato je model spustil hitrost na 50km/h in počasi proti Romuniji. Pol se pa čudijo zakaj poka in resno vprašanje policiji, da kaj takega ne izloči iz prometa.
Poglejmo tudi z drugega zornega kota... Koliko teh ki so se mimo peljali so poklicali policijo?
AVTO RADIO ORIGINAL TOYOTA MR2,300 EUR :: www.Avto.net ::
A predhodnice Yarisa se spomnite?
Imel jo je naš sosed v bloku na Litostrojski in avto je pravi mestni dirkalnik...Zadnja leta jih je zelo malo na ulicah, dve videvam v Ljubljani in eno v Logatcu.
Znanec razmišlja da bi nabavil omenjeno v Velenju, saj jo je pred leti uporabljal ko je dostavljal pizze v HaloPizza, samo da je bila tista bele barve
Mi smo imeli favorit (navadno) in potem 2 felicii combi zapored (1x FL). Ker je bila felicia combi edini karavan poleg desetke karavan v tem cenovnem razredu (kia pride wagon je bila že manjša) je itak gledal tudi Lado in ja... Šlamparija.
Lantra je bila sredi 90ih... V drugi generaciji dobi tudi karavansko izvedbo ..
In potem je v tretji generaciji izgubila karavansko izvedbo (namesto nje prišla 5vratna "limuzina")ter dobila ime Elantra in potem v četrti generaciji je spet postala Lantra (tokrat samo 4vratna)...
Govorim za poimenovanja v Sloveniji,ker je povsod drugače. Tudi sonata se je npr v Italiji nekoč imenovala "Sonica"...
I30 pri nas nikdar ni bil 4x4. Oznaka "cw" je označba za karavansko izvedenko.
Pardon.. Sem preveril... Tudi 4ta generacija se imenuje Elantra.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, tista utripajoča luc nima smisla. Bom šel jutri tja pogledat če utripa nonstop (kakor imam v spominu je tako).
Povezava za deljenje
Deli na druge strani