Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost.
In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).
Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).
V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.
Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.
Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.
Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.
Čisto zares, kolikokrat dejansko koristi, da so ogledala zložena? Sam imam to plastično brnenje izklopljeno, čisto dovolj imam že brnenja električne ročne zavore ...
Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.
- mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati),
- hidravlični prenos,
- električni prenos.
Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)
Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.
No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.
Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
Ko pride s servisa, pogledam, kaj je imel za prvo vgradnjo.
Ja, C ima. Konec koncev ni ravno majhen, štirikolesni pogon doda nekaj teže, potem pa še sedem potnikov... Zdi se mi, da mora biti vsaka pnevmatika za 730 kg... Ali pa 750... Moram pogledat še enkrat, ko se vrne v svojo garažo...
Poglej homologacijo. Tam piše minimalna nosilnost. Tudi če je C zraven zapisan, bi ga gume načeloma morale imeti (vsaj v teoriji)
Za tega sumim, da navora sploh nima. Ali so ga pozabili zmontirat noter ali pa je to kak nov dizajn, da je lažji motor pa zato manjša poraba. Ampak navora mislim da ta motor nima...
Ima pa nek čuden sistem, ker mi je po avtocesti nekajkrat napisal nekaj v smislu "dvovaljni režim"...
Kaj imaš tu noter. Če je 1.5 in je Ford je potem lahko:
- 150 KM 240NM
- 182 KM 240NM
- 200 KM 290NM
Keri butl sem, da mislim, da bo Ford 1.5 imel 1.5 Fordov motor.
1.5 TSI 114KM ali 150KM (hibrid). Če je 114 je krepko podhranjeno za tak voz.
pred 53 minutami je Bini napisal:
Tist čudni sistem ti je pa vzel pol tistega kar mogoče kje ima....
Mazda G 122 in 150 ima isti sistem.👍😉
Če ima mogoče 3cl mu je vzelo samo 1/3 😉
Tudi tu sledi popravek 1.5 TSI ne Ford Dragon. Ne bom iskal kolko cilindrov ima.
Podhranjen motor. Tak sem samo 1x Mazdo vozil in to po Avstriji od Dravograda, kjer sem jo dobesegno gnal v ovinke v hrib.
Pa je bil atmosferc.
Turbo v brege 2-3.5k pa že pošteno leti skoz ovinke. Pri 2k imam že max. navor.
In normalno da bencin pije kak literček več, je pa za to vse ostalo ceneje. Tudi olja kr manj not gre na servisu, cestnina, ....
Pred eno uro je skritikrt napisal:
Ne smeš ga voziti kot diesela...šaltanje pri nizkih obratih ni za bencinarja...pri obremenitvi seveda,da ne bo kdo mislil,da moraš skoz pr visokih šaltati.
Ne rečem,da ti tako voziš,a je res,da zelo veliko voznikov,ki prešaltajo iz diesela na bencinarja le te vozi "narobe", in se nato seveda pritožujejo nad porabo.
Hja. Mazde res ja.
Sodobni turbo bencinci pa imajo čist druge krivulje navora.
Ker izbira je jako boga - in vedno manj jo je. Razen, če želiš EV, pa še tam ne smeš biti zelo zbirčen...
Kot zaprisežen dizel-fan bi najraje kupil enega bee eeenn ... torej, ne-dizla: tistega DMC DeLoreana. Pa da se vrnem kakšnih 15 let nazaj in nabavim enega poštenega dizla...
Ni res.
Izbira je za vse enaka. Nisem rekel, da je dobra.
Ven in pri vsem v življenju je treba nekaj požret in ne kompromis sprejet.
In dokler so ICE avti, imaš izbiro. Je pa potem kompromis pri prostornosti ali pa pri čem drugem.
Ta ki ga poznam ima Teslo 3. 1 leto stara je javla napako in naj obišče servis. Vozil je 500km še in so ga akoraj iz kože dali. Avta ni imel 3 tedne, ker so čakali del.
Človek ima EV in prevozi 50-70k km na leto.
Kar hočem skozi povedat, da nič ni popolno. Ne ICE in ne EV in pač me malo zbode, ko se navija, kako je EV superioren. Najhuje je, ko poslušam da je okoljsko bolj prijazen.
Valda, ekonomska računica, če imaš sončnice, je na strani EV-ja. Okoljska pa nikoli. In ta okoljska zavajanja so grozna.
Dvomim, da se je komu ze vzgal kaksen EV... ali pa da osebno pozna koga, ki bi se mu vzgal. Vsak pa gotovo pozna nekoga, ki je imel probleme z motorjem na notranje izgorevanje...
Spet EV ljubiteljska. EV se mora vžgat ICE pa samo pokvarit. 😮💨
Resnica je ta, da ne poznam nobenga, ki bi se mu EV ali ICE vžgal.
Poznam pa ljudi, ko jih je EV pustil na cedilu. Seveda ICE tudi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Samo tudi to je brutalno.
96 najdem nosilnost za Ventus Prime 3. Nikjer 98.
Torej bi naj imel tovarniško vgradnjo neustrezno po homologaciji 🤔
Tudi ko iščem po internetu podatke za ta avto je 96H za 16" felne. 98H pa za 17".
Povezava za deljenje
Deli na druge strani