Skoči na vsebino
Gume
Napisano
pred 2 minutama je Slivka napisal:

Zdaj sem pa že sam v dvomih...

 

V homologaciji ni oznake C. Piše samo:

205/60R16 98/100H,

6,5Jx16 ET=48

 

Sta potem še drugi dimenziji, ampak ne 16 col, kot so zdaj platišča...

 

 

Samo tudi to je brutalno.

96 najdem nosilnost za Ventus Prime 3. Nikjer 98.

 

Torej bi naj imel tovarniško vgradnjo neustrezno po homologaciji 🤔

 

Tudi ko iščem po internetu podatke za ta avto je 96H za 16" felne. 98H pa za 17".

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)

Pa še nekaj, zgoraj govoriš o C pnevmatikah.

 

Pa so Ventus Prime 3 kombi pnevmatike? Ne najdem zdaj sheme, samo to ni kombi model.

 

Povej točno kaj piše v homologaciji pa ti najdem izbiro, ker tvoja izbira je sumljiva, če ni ne vsebuje niti prvovgradnje.

 

 

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

@Slivka Prosim poglej krepko angleško besedo na vrhu razpredelnice.

Wear => obraba. In ta tabela je samo glede obrabe.

 

Ko bom imel kaj časa pogledam za gume. Te boš znucal po 2 kompleta na leto.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
pred 54 minutami je Slivka napisal:

Sicer bom spet Janšev oboževalec, a se ne sekiram več za to. Torej, pod Golobnjakom so se prispevki in dajatve dvignile za 33%. 

Tako da, ja, dol z Golobom. Čim prej, tem hitrej...

 

IMG_20240526_191737059.jpg

Tudi 2023 jih je Golob postavil.

Primerjaj prosim prispevke v času prejšnje vlade prosim.

 

Ko so cene surove nafte višje, se niža trošarina. Zdaj se pač viša, ker se surovina niža....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)

Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost.

In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).

 

Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).

 

V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.

 

Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.

 

Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.

 

Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.

 

Tak da ja, dobro olje in redna menjava!

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 20 minutami je Janez007 napisal:

Čisto zares, kolikokrat dejansko koristi, da so ogledala zložena? Sam imam to plastično brnenje izklopljeno, čisto dovolj imam že brnenja električne ročne zavore ...

Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.

 

Niso pa nikoli crknili.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Hmmm nekaj si ven izpustil.

Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah:

- mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati),

- hidravlični prenos,

- električni prenos.

Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)

 

Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.

 

No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.

 

Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 36 minutami je g.Wankel napisal:

Se pravi jih sovražiš? 🙂

Višje gor sem ti odgovoril:

pred 1 uro je godlike napisal:

Pa saj jih ne sovražim, pač imegal ga še ne bi.

 

Zakaj?

Ne me prepričat, da ga potrebujem, pa lahko sobivamo.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)

Dobre gume so ble to gor. Niso pa ultra long lasting.

Pa z Mađarskimi si imel še srečo. Polo dimenzija 215/45R16 so ble kitjaske. Je pa potem Polo šel od hiše, tako da ne morem rečt kak dolgo so držale.

 

VW koncern vedno več daje Nexen gor.

Ford pa po navadi Mišelinke. Jaz imam Primacy 4 in sem pri 55k km.

 

Screenshot_20240531_192845_Firefox.jpg

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 8 urami je Mraušk Mčk napisal:

Prosil bi admina da uvede temo z naslovom Zakaj sovražim EV

Pa saj jih ne sovražim, pač imegal ga še ne bi.

 

Bencin je kot kri po žilah. Ko tega ni, so roboti. Lahko so boljši a so brez duše.

Senza cuore saremmo solo macchine.

(Brez srca bi bili samo stroji.)

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 6 urami je Slivka napisal:

Ko pride s servisa, pogledam, kaj je imel za prvo vgradnjo.

 

Ja, C ima. Konec koncev ni ravno majhen, štirikolesni pogon doda nekaj teže, potem pa še sedem potnikov... Zdi se mi, da mora biti vsaka pnevmatika za 730 kg... Ali pa 750... Moram pogledat še enkrat, ko se vrne v svojo garažo...

Poglej homologacijo. Tam piše minimalna nosilnost. Tudi če je C zraven zapisan, bi ga gume načeloma morale imeti (vsaj v teoriji)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba: bencin vs. dizel
Napisano

A ni to žalostno. Ker Fiat 124 oz. Preoblečena mx5 je imel Fiatov motor.

 

Tu pa je Ford samo drugo logo nabil. Za to pa ga v Fordovih delavnicah ne znajo servisirat.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba: bencin vs. dizel
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Slivka napisal:

Za tega sumim, da navora sploh nima. Ali so ga pozabili zmontirat noter ali pa je to kak nov dizajn, da je lažji motor pa zato manjša poraba. Ampak navora mislim da ta motor nima...

 

Ima pa nek čuden sistem, ker mi je po avtocesti nekajkrat napisal nekaj v smislu "dvovaljni režim"...

Kaj imaš tu noter. Če je 1.5 in je Ford je potem lahko:

- 150 KM 240NM

- 182 KM 240NM

- 200 KM 290NM

 

Keri butl sem, da mislim, da bo Ford 1.5 imel 1.5 Fordov motor.

1.5 TSI 114KM ali 150KM (hibrid). Če je 114 je krepko podhranjeno za tak voz.

 

pred 53 minutami je Bini napisal:

Tist čudni sistem ti je pa vzel pol tistega kar mogoče kje ima....:aaaaa:

Mazda G 122 in 150 ima isti sistem.👍😉

Če ima mogoče 3cl mu je vzelo samo 1/3 😉

 

Tudi tu sledi popravek 1.5 TSI ne Ford Dragon. Ne bom iskal kolko cilindrov ima.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Imel sem odgovor napisan, pa nisem dal pošlji:.......

 

 

Kaj je te imel prvovgradnjo?

 

Hankook je zadnjih par let noro zrastel. Trenutno je kar pod premium firmami.

 

Zimske in letne so po moje naboljše razmerje glede na to kaj dobiš za svoj denar.

 

A Fuks ima C => kombi prenvmetike 😲

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba: bencin vs. dizel
Napisano

Podhranjen motor. Tak sem samo 1x Mazdo vozil in to po Avstriji od Dravograda, kjer sem jo dobesegno gnal v ovinke v hrib.

 

Pa je bil atmosferc.

 

Turbo v brege 2-3.5k pa že pošteno leti skoz ovinke. Pri 2k imam že max. navor.

 

In normalno da bencin pije kak literček več, je pa za to vse ostalo ceneje. Tudi olja kr manj not gre na servisu, cestnina, ....

Pred eno uro je skritikrt napisal:

Ne smeš ga voziti kot diesela...šaltanje pri nizkih obratih ni za bencinarja...pri obremenitvi seveda,da ne bo kdo mislil,da moraš skoz pr visokih šaltati.

Ne rečem,da ti tako voziš,a je res,da zelo veliko voznikov,ki prešaltajo iz diesela na bencinarja le te vozi "narobe", in se nato seveda pritožujejo nad porabo.

Hja. Mazde res ja.

 

Sodobni turbo bencinci pa imajo čist druge krivulje navora.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 59 minutami je Slivka napisal:

Pa tudi v to, da imamo pestro izbiro avtov.

To nisem rekel. Dejal sem samo da imaš izbiro in da je pri vsaki izbiri prisoten kompromis.

Pred eno uro je Slivka napisal:

In da imamo v Sloveniji vrhunske vlade.

Vsaka druga je Janševa. Pazi kaj govoriš.

Eni ali drugi pristaši te bojo napadli 😉

 

Dalje ne bom....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 20 minutami je Slivka napisal:

 

Spet EV ljubiteljska. 

 

Ker izbira je jako boga - in vedno manj jo je. Razen, če želiš EV, pa še tam ne smeš biti zelo zbirčen...

 

Kot zaprisežen dizel-fan bi najraje kupil enega bee eeenn ... torej, ne-dizla: tistega DMC DeLoreana. Pa da se vrnem kakšnih 15 let nazaj in nabavim enega poštenega dizla...

Ni res.

Izbira je za vse enaka. Nisem rekel, da je dobra.

 

Ven in pri vsem v življenju je treba nekaj požret in ne kompromis sprejet.

 

In dokler so ICE avti, imaš izbiro. Je pa potem kompromis pri prostornosti ali pa pri čem drugem.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

Nisem nasprotnik.

Vsak ima izbiro.

 

Ta ki ga poznam ima Teslo 3. 1 leto stara je javla napako in naj obišče servis. Vozil je 500km še in so ga akoraj iz kože dali. Avta ni imel 3 tedne, ker so čakali del.

 

Človek ima EV in prevozi 50-70k km na leto.

 

Kar hočem skozi povedat, da nič ni popolno. Ne ICE in ne EV in pač me malo zbode, ko se navija, kako je EV superioren. Najhuje je, ko poslušam da je okoljsko bolj prijazen.

Valda, ekonomska računica, če imaš sončnice, je na strani EV-ja. Okoljska pa nikoli. In ta okoljska zavajanja so grozna.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 31 minutami je Jest napisal:

Dvomim, da se je komu ze vzgal kaksen EV... ali pa da osebno pozna koga, ki bi se mu vzgal. Vsak pa gotovo pozna nekoga, ki je imel probleme  z motorjem na notranje izgorevanje... 

Spet EV ljubiteljska. EV se mora vžgat ICE pa samo pokvarit. 😮‍💨

 

Resnica je ta, da ne poznam nobenga, ki bi se mu EV ali ICE vžgal.

Poznam pa ljudi, ko jih je EV pustil na cedilu. Seveda ICE tudi.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.