Vsi serviserji za vse znamke zmajujejo z glavo, ko omenis lpg...
Tko je v nasi drzavi,tle je vw tdi zakon v oceh vecine ljudi. Vsi vejo o tezavah v povezavi z lpg,hkrati pa nimajo pojma od pojma. Vem kaka vpr.dobivam ko omenim da vozim na plin. Govorim za laike seveda.
Sicer pa... najbolj pomembno je,kateri motor dobro prenasa lpg,kaksen je monter oz.kako se je potrudil in kako je avto vozen. Sele na koncu bi se jst ukvarjal kater sistem je notri.
Se mi pa zdi , da je lpg v slo premalo prisoten,da bi dobil neke realne ocene kako zadeva deluje na dolgi rok,lahko vprasas enega ki ima slucajno super ali pa slucajno slabe izkusnje... treba zajet vecjo populacijo,kar je pa pri nas tezko,ker je lpg se zmeraj tabu pri nas..
Probaj dobit kako info iz podrocja bivse yuge,tam je vec tega.
Ta je pa? Mazda6, 2005, 2.0i. Upam, da ni to ta problemati?en. Po nekaj guglanja pa res upam, da je tako kot ponavadi. Najbolj glasni tisti nezadovoljni. Dr?im pesti, da bo vse kul.
Hermelin, jaz sem z l.2003 2.3B mazdo6 prevozil skoraj 100000km, pa nisem imel nobenih s plinom povezanih tezav. Pred mojim lastnistvom je bil plin v tem @vtu vgrajen ze okrog 140000km, no toliko o plinu in Mazdah iz PRVE ROKE;)
Kul! Me veseli. Edino moram se malo podkovati okoli tega mazanja ventilov... Treba kaj skrbeti glede tega?
Pa ?e glede same vo?nje. Ali ima smisel, da ?e gre za bolj "dinami?no vo?njo" z vi?jimi obrati, da se raje preklopi na bencin in je plin za 2k obratov econobox varjanto? Kak?na druga posebnost na katero treba pazit (olje, na?in vo?nje, sve?ke/ventili...)? Kaj lahko sam pripomorem k prepre?evanju te?av?
Aja pa tist infotainment ekran se kar nekako ne odziva. Zvok spusti, ampak se nekako po naklu?ju odlo?a kdaj "prime" in kdaj ne. Ima kak?en smisel to popravljati? Na?eloma me ne gane, ?e pa ni tak stro?ek pa zaka pa ne.
Sicer pa, ara polo?ena, avto prevzamem v ponedeljek/torek. Hvala vsem za obilo pomo?i.
Mors vedet da so casi, ko je prodajalec veliko raje videl gotovino,kot karkoli drugega,mimo...
V vsakem primeru zbij ceno,vsaka cena na a.netu je postavljena visje ,ravno zato ker vsak racuna na to,da mu bodo sli zbijat ceno...
Zdj,kolk ti bo spustu ceno, je odvisno od tega kolk casa mu avto stoji,kolk se znas cenkat,konc koncev tud kolk napak bos najdu... lhk ti povem da ko sm jst kupu mx5ko,je takoj ko sem ga vprasal za kolk se lhk menva pri ceni,rekel 3300 namest 3500. Pa bi ?lo ?e nizje,ce bi jst biu mal bolj vesc tega... tko sm se pa zmenu,da mi naredijo ?e mali servis po simbolicni ceni. Mislim,da je to res minimum,kar "moras"iztrzit... ne nasedaj zgodbicam,da imajo dobicka samo 100eur na avto. Ce bi bilo tako,nebi prodajalne r.avtov rasle kot gobe po dezju...
Torej zbij za npr.500eur, bo rekel ni sans,se dubta po parih poskusih nekje na sredini in mu zakljuci "ok.. plus neko malenkost,popust na gume,servis,magari da ti zrihtajo kako prasko ce je kje,karkoli...".
Ne pozabit,ponudba je vecja od povprasevanja...
In ne verjamem,da bi biu avto cenejsi za jurja,ce nebi blo plina notri... folk ma predsodke pred lpg,v nasem okolju je dizel kao neunicljiv,bencin za male avte,lpg pa za stedilnik. Tko da jst bi reku,da je pricakovana cena max 500eur vec od primerljivega avta grez lpg....
Huh sem mislil, da se vsi slinijo ob pogledu na gole zelence.
Haha.. Jah nevem, kuhat res nisem imel namena.
Car! Hvala ti za nasvete. Bom ?el ?ez spisek vsega, pa potem ?e ?e serviser kaj najde... Na koncu pa tako kot pravi?, pa upajmo, da vsaj za 200 zbijem.
EDIT: Samo ?ist na kerkol servis kli?em samo zmajujejo z glavo, da so s plinom na mazdi sami problemi... Sve?ke ?e menja?, samo da se ventili skurjo in je kao tut do 2k? stro?ek. Pelko prav pa da 700?. Kar je mal bolj znosno.
Ja, ?e mi ga ne rata prepri?at za v Interclass bom peljal h kontaktu od Zmaja. ?e ob?utek bo malo bolj?i. Njegov argument je, da je izguba ?asa ker bo v njegovem servisu isto, le da je kao imel slabe izku?nje z Cosmosom ker so tam narobe ocenil avto itd... Verjetno bu?e, niti ni va?no.
Ja se mi zdi, da je kar takoj pomislil na kakega komplikatorja iz preteklosti in se mu je malo zabliskalo. Bomo vidli, ko mu pomaham s ?opom dnarja haha...
Je kolega preveril na carfaxu in se vse ujema s tem kar je Stroker napisal. Plin je tip dal vgraditi ?ele aprila 2015, tko da upam da ni kaj narobe in zato sedaj prodaja (naj bi plinski opel nabavil).
Zdej glede zbijanja cene pa nevem... Se mi zdi, da bi vsaj 1k manj blo, ?e nebi blo tega plina zraven. Zdej tam na servisu pa tudi nevem koliko se spozna na plinske zadeve. Mogo?e ?e kak gotovinski popust 5%? Nimam ob?utka koliko se da zadevo zbijat. Prej je bilo re?eno 100? max...
Imam ?e eno vpra?anje. Avto ima vgrajen G-1 plinski sistem, s katerim so nekateri na forumu o?itno imeli kar "lu?tne" izku?nje. Kak?no mnenje o kombinaciji tega sistema z 2.0i motorjem? V skrajnem primeru lahko zadevo vr?em ven...
haha, bu?e ja. ?e ga bo? peljal, ga pelji k mehaniku, kateremu zaupa?.
Ma zaenkrat mamo samo renault mehanika, ki nima kle kaj po?et. Imam pa interclass pred nosom, tako da sem tja mislil peljat. Samo nevem, ?e bo uspelo prepri?at tipa. Preve? jamra, da je vse isti pes in, da ima velko izgubo, ?e za 2h zapre shop. Ma dam mu 50?, da mi pusti na en servis dat kjer nima on vez.
Pozitiven komentar.
Poznam avto.
Sicer ga poznam od novega do septembra 2013 in do takrat je imel nekaj pod 80.000 km, pa tudi plinske in?talacije ni imel (70.000 km v zadnjih treh letih pa ni tako malo).
Aha torej je bil vseeno za relacije. Fair enough. Hvala!
Ja ni? potem pa poskusim tipa prepri?at, da mi pusti na "moj" servis peljat. Pa to vas nebi motilo, da nima veliko uradnih servisov?
Pozna? avto? Si ne znam razlagati a je to pozitiven ali negativen komentar...
Verjetno vam se uspe znizat ob samem ogledu za kakega stotaka ali malenkodt vec, odvisno od vasih pogajalskih sposobnosti in kako dolgo je ze naprodaj
No sem klical tipa... Zdej pa prosim komentar na njegove trditve.
- Avto prodaja en (starej?i) tip, ki je pri njih nabavu opel astro 2012 letnik. Zakaj prodaja ta avto pa zakaj plin pa zakaj tok mal kilometrov, pitaj boga.
- ?asijo mi bo poslal na mail, ampak avto bojda ni videl velik uradnih servisov ker je predrago (???). Takoj za?el prodajalc z zgodbicami o cosmosu in njihovem BMW servisu... ok...
- V Ljubljano neradi vozjo na pregled ker ne zve? ni? ve? kot pr njihovem sosedu nek "Euro servis". Tko, da on bi najraj? vidu, da ga tja zapelemo na checkup.
Rinem naprej, al be?im? Ker avto zgleda super in ?e slu?ajno niso bu?e in je en tip res prodal avto ker se je zaljubu v opla... Super.
Preverit mazdino digitalno servisno knjigo na pooblascencu. Ce servisi tam niso vpisani, je zadeva ze lahko rahlo sumljiva. Avto na pogled je videt lep!
Jap. Zdaj ga bom klical za ?asijo, pa pra?al ?e se strinja, da pelem pred nakupom na pregled. Cena je sicer smiselna? Al je tko visoka sam zarad predelave? Pa kilometri so ?e vedno glavna zadeva, ki bode v o?i...
Medtem, ko sam ?e vedno brskam po miatah so se sedaj ?e star?i zagreli za mazdo, ampak nekaj veliko denarja pa spet no?ejo vlagati.
Mi lahko kdo pove kak?en razlog zakaj ne sko?it tja in kupit TE mazde6? Previsoka cena za letnik 2005? Nekam ?udno nizka kilometrina glede na to, da ima plin. Bi ?lovek mislil, da bo to imel nekdo, ki relacijsko goni vsak dan...
Kak?en drug hakeljc? Prodajalec? Kdo mogo?e pozna ta avto?
Va?no je samo to, da nisem predvidel, da lahko padalci padajo od vsepovsod na cesto
Razumljivo... Saj bom tudi sam za?el snemati ker je preve? zabavnih prigod. Npr oster odcep na ulico z glavne ceste, tako da je sama ulica skrita za zidom hi?e. 1cm manjkalo, da bi nagazil na tipa, ki je imel avto po ?rek ?ez obe strani ulice (pojma nimam zakaj) in buljil v zemljevid.
Prenavljajoca se obvoznica, kjer so prikljucki otezeni, pa vsi na desni strani in nobenmu ne pade na pamet da sprosti desni pas,da olajsajo unim vhod. Pol pa je sto metrska kolona za brezveze
A ve?, da jaz sem se pa ravno ?udil kako se ve?ina, ?e ne celo vsi umikajo na levo kot se ?ika. Le kak?en tujec ne ve, ?e sploh lahko po levi in potem, ko pogrunta ga jezno pritisne... Samo ?akam, da bo koga oskubil po ogledalih.
Fora je, da v ameriki so moral met od leta 1996 vsi novi avti obd2, v evropi je blo pa postopoma najprej od leta 2001 bencinarji pol pa kasnej ?e dizli.
Zanimal me je samo, ?e smo mel v Sloveniji zamik. Viper pravi, da ja (2002+). Glede na to, da za vse NB1, ki se prodajajo pi?e, da je bila prva registracija 2001, je mogo?e res tako. Sem klical tudi servis pa so me napotili na cosmos, ki jih pa nisem uspel dobit.
Hvala, sem pa tudi to vse ?e prebral. In, od oka, ?e je 1.8 + ledr, so dobre ?anse da je LSD, sicer pa bi bila kar precej?nja izjema. Ampak spet so neke razlike med trgi itd. tako, da nisem ?ist ziher...
?e ne pa vzame? VIN, pokli?e? servis in naj po katalo?kih preverijo rezervne dele, kaj pripada dolo?enemu VINu. Vsaj tako pravijo v USA ko sem preletel tele debate.
Od letnika 2002 dalje, oznaka NBFL. Po zunanjosti prepozna? zarad sprednjih lu?i z le?o, odbija?em z odprtinami za meglenke, zadnje lu?i so samo belo-rde?e, v notranjosti pa so nasloni sede?ev iz enega kosa in sredinska konzola ima deljene predale.
Aha od NB2 dalje torej. To naj bi sicer bilo od 2001 naprej, razen ?e je v Evropi/pri nas bil delay. Ok hvala.
Pa to uporabljate kar cheap knockoff za 9?? Sicer npr. OBDLink tudi nimajo original ELM327, naj bi pa bil vsaj malo bolj reliable.
Wow... Torej. En se je skor za?el smejat k sm reku, da kli?em zarad mazde in mi nekaj o "gumbekih" pribijal. Drugi je kupil avto kar tako, ne ve niti kaj ima pod havbo...
Zmaga pa tale vijol?ast tip. Toma ima dobro oko je tip takoj, ko sem omenil volan za?el bluzit o tem, da je mehanik in je vse "lapo popravo". Sem pa med govorom o nekih 100? in da je bil len razlo?il, da nima airbaga. Ko sem ga prosil za VIN je po "aaa ?asija, ?ak je avto zraven" suvereno na?tel nekaj besed, med drugim "zvezdica" in "novi sad" in nekaj ?tevilk. Mogo?e je bil rebus? Ko sem ga pa ?e enkrat klical, da naj le pogleda lepo na vetrobran ali pa v prometno je mel pa izklopljen mobi.
Razmi?ljam, da bi snemal te pogovore...
A mogo?e kdo ve od katerga leta naprej so evropske miate imele OBD2 port?
Marsikdo avto kupi ?e ker ga vo?nja zasvoji in ga druge stvari niti ne zanimajo. Sm bil v ?tartu tud sam tak, kasnej se je pa za?elo poglablanje in predelovanja..
Aja pri teh dveh avtih na linkih, bi pa rekel da je ?e zmer mo?no da imata oba LSD, ker je bil tudi pri 5 prestavcih opcijski, VVTja pa skor sigurno nima noben. To se hitr preveri, ker se kontrolni modul nahaja na levi stran pokrova ventilov.
Mah, raje se iz prve izobrazim. Toliko, da vem kaj ho?em.
Pa preverit a ma res torsena je kar zoprno. Ok, prek VIN bi najbr? lahko izvedel, samo za tist avto, ki me zanima mi cifre ne uspe dobit.
Odbija? na srebrni ni serijski.
Je Silver-line. ?e bi ?e mel NB1, bi mel gor Bomexa Aja...sej jo mam
Najprej treba dobit primerno bazo, pol pa ki?aste spojlerje gor limat...
Ja saj to me mede. Je kar te?ko karkoli o avtu pogruntat brez VIN cifre. Ta vijol?n tip ima 2000 letnik avto (zunanjost NB1) a ma bele ?tevce (kot NB2), torej gre za tisto special edicijo. Potem se pa spet ne ujema barva strehe itd...
Bom jutri malo preklical naokoli. Danes jih kar nisem dobil...
Btw, ta srebrna je letnik 98, tako da nima LSD-ja. Ma pa tudi nek tretji sprednji odbija? glede na zadnjega/stranice.
Pa tudi, a mislite, da vsi ti lastniki vedo sploh a majo LSD, VVT...? Upam, da dobim vin cifre pa lepo preverim.
Vem, da ni mo? vse, zato pa sem "padel" na miate. Z dra?jimi primerjam bolj z vidika, da ?e se v naslednjih 3 letih kaj zgodi in bom potreboval ve?ji avto, imam budget ?e za enega. Ali pa ?e sedaj nabavim "kompromis".
Sem pa? bolj po?asne sorte. Pri vsaki zadevi si dam eno leto, da jo "prebolim". ?e je ne, grem nabavit (ni ?ist isto k pr bejbah). Seveda bom ?el vse potestirati.
Ja, je bilo dovolj informacij za enkrat, hvala vsem!
Ce pa ne bos najdu nbene druge miate za pogledat,v kar sicer dvomim, pa ce si iz lj, greva pa lhk na pir pa kako receva o mazdi pa greva en krog z mojo...
No hvala za pripravljenost! ?e ne pa se vidimo na kak?nem eventu.
Zdaj pa le pesti dr?at, da se kaj primernega pojavi...
Prvi BMW ima lastnika, ki je rahlo nepismen, ima kopijo BMW felten, kako ima lahko 325i zvok od M3 tudi ne vem, deluje mi spu??en, pa tudi vzdr?evanje bo BISTVENO dra?je kot pri miati 1.8. Drugi je lep ?eprav 7000? za 11 let starega BMWja s skoraj naj?ibkej?im motorjem je spet rahlo veliko. Ampak kolikor poznam BMWje (in ker ga ima prijatelj, ki se dejansko spozna), se dobre E46 kar lepo pla?a.
Ima prvi kar lu?tnega lastnika ja. Sem vpra?al ?isto iz firbca, ker ne poznam nobenega, ki bi imel BMW.
Kot sem rekel (?e bi sedeli za mizo bi s pestjo u?gal po mizi), pojdi gledati, peljati, mogo?e ti bo v?e? in kupi?, mogo?e ne in bo? gledal drugam. Ve? kot to (in na kaj bodi pozoren, kar smo napisali na prvi strani) ti ne moremo napisati.
Mogo?e res spra?ujem malo preve? (in neumnosti), a do sedaj smo imeli bolj kot ne nove ali zelo malo rabljene avtomobile, ki se jih je potem gonilo tudi po 14 let. In ?e to bolj "dosegljive" znamke. Se bom ?e navadil...
Pa druga?e je sli?ati iz prve roke, kot pa brati neke 10 let stare teme na ameri?kem forumu.
Te pa razumem v tem, da ne ve? kaj bi kupil. Sam sem menjal nekaj ?isto razli?nih avtov pa ?e vedno ne vem kaj bo naprimer naslednji avto.
Mislim, da vem kaj bom nabavil. Le, da se pojavi...
Pa hvala za vso pomo? in ?ivce! Upam, da boste vsi ?e pri volji, ?e se pojavijo kak?na nova vpra?anja...
Heh Focus, Impreza, Ibiza, so vsi dosti dra?ji kot bo? dal za Miato.
Vem, zato pa najprej Miato gledam. Je pa res, da jo le zato ker imamo ?e skupnega karavana. S ?im ve?sede?nim/prtlja?nim bi bil bolj neodvisen. No, ibiza je ista cena, ostalo ne.
BMWji, ?e dobi? dobrega ne bo? mel veliko stro?kov. SIcer vsi pravijo, da so napram Audiju poceni deli ampak kakih cen ne poznam. In ?e nekaj. Povpre?en BMW 3 (tudi coupe) je krava proti Miati, verjemi, da je ?isto nekaj drugega za voziti. Pojdi ?e peljati kako Miato (sem prepri?an, da ti jo kak foruma? da z veseljem za en krog) in bo? hitro videl v ?em je ?ar.
Hja.. Kaj pa jaz vem kaj je "dober" bmw. Npr tole in tole je nekje tam tam s ceno. Sem jih pa s prve odpisal zaradi splo?nega mnenja, da je vzdr?evanje prehud zalogaj.
Mi je jasno, da je ?isto nekaj drugega. Ni te?ava da nevem, ?e bi mi bilo v?e?. Kolebam med uporabnostjo in u?itkom. Na trgu ?e ni miate, ki bi mi po specifikacijah ustrezala, tako da si ?e lahko privo??im malo razgledovanja in izobra?evanja.
To o zaprtem cabriu mi je jasno. Kolikor sem dobil ob?utek je mogo?e z hardtopom mogo?e celo malenkost tr?a ?koljka. Prijatelj, ki jo ima je ve?krat rekel, da se malo pozna, ?e je res ne vem.
Samo treba najt kak?no steho kje... Ne razumem kako bi se to ravno poznalo ampak ok, super.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ta je pa? Mazda6, 2005, 2.0i. Upam, da ni to ta problemati?en. Po nekaj guglanja pa res upam, da je tako kot ponavadi. Najbolj glasni tisti nezadovoljni. Dr?im pesti, da bo vse kul.
Kul! Me veseli. Edino moram se malo podkovati okoli tega mazanja ventilov... Treba kaj skrbeti glede tega?
Pa ?e glede same vo?nje. Ali ima smisel, da ?e gre za bolj "dinami?no vo?njo" z vi?jimi obrati, da se raje preklopi na bencin in je plin za 2k obratov econobox varjanto? Kak?na druga posebnost na katero treba pazit (olje, na?in vo?nje, sve?ke/ventili...)? Kaj lahko sam pripomorem k prepre?evanju te?av?
Aja pa tist infotainment ekran se kar nekako ne odziva. Zvok spusti, ampak se nekako po naklu?ju odlo?a kdaj "prime" in kdaj ne. Ima kak?en smisel to popravljati? Na?eloma me ne gane, ?e pa ni tak stro?ek pa zaka pa ne.
Sicer pa, ara polo?ena, avto prevzamem v ponedeljek/torek. Hvala vsem za obilo pomo?i.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani