Ja to je super, prej?nji Peugeot je imel to, pa zadnja stran sede?a vse v usnju. Ima? manj prahu v avtu pa za ?i??enje je simpl, Res ?koda, da Mazda ne naredi tega.
Meni se tudi ta SAFETY paket zdi zelo uporabna stvar, ampak ?koda, da ga pogojujejo prakti?no z vso ostalo opremo . Imam sistem za opozarjanje proti naletu in zaviranje zadaj pa me je ?e dvakrat re?il naleta. Ker imam izhod iz gara?e narejen tako, da ne vidim ni?esar, ko se peljem na cesto v ulici mi ta sistem pride hudi?evo prav (sicer imam ogledalo, ki mi malo pomaga, pa vseeno). Piskati je za?elo ?e predno se je avtomobil pripeljal (verjetno zaradi odbojev radarja) in sem ?e mislil, da kaj zafrkava , potem pa se pripelje avto ...v glavnem dobra stvar...pa tudi recimo ?e malo hitreje (?eprav ?e v okvirih, ki jih lahko obvladuje?) zapelje? v oviro zadaj ti avtomatsko zabremza . V glavnem dobra stvar, nova ima pa ?e ta sistem za spredaj. ?eprav po drugi strani pa spet nekaj dodatnih stvari, ki lahko zafrkavajo, ?eprav pri Mazdi naj ne bi ni? zafrkavalo , pa vseeno.
Atmosferski motor in ro?ni - klasika najdlje zdr?i. Vpra?anje kaj je z drugimi deli ampak redno vzdr?evan bencinar bo ?el dlje, kot se bo tebi dalo peljati, tj. prej bo? ?e zamenjal...
Ta Mercedes ima turbo bencinski motor 1.6 s 120konji mislim da je bila verzija s 156 konji v A tudi, v C pa je imel 156 konjev osnovni motor.Ti motorji so bili v redu.
Ne, zaenkrat nisem ni? opazil, da bi bilo druga?e...je pa zanimivo, da si rekel, da nekaterim ?teka...namre? meni se je takoj zazdelo, da za odtenek manj teko?e deluje kot prej...predvsem pri prvem nalaganju aplikacij (npr. fuel monitor)...to je edino mogo?e, kar sem opazil, ni pa mote?e.
Jaz imam 70.00.100 najnovej?a pa je ?e 335...Zaenkrat vse dela bp. Posodobili so mi jo v za?etku julija,ko sem ?el za tist vpoklic zaradi brisalcev, pa sprednje plo??ice so mi ?e zamenjali.
To kar si napisal, je kot bi meni potegnil z glave. Mislim popolnoma isto kar sem ?e tudi napisal ko smo razpravljali o ?ipiranju-kartanju M120. To je mislim najbolj?a in najcenej?a varianta, da pride? za 300e do konjev enega jugeca 45! Ali je nova M122 ?e na voljo za ?ipiranje pa ne vem. Verjetno bom mojo ?ez ?as tudi ?ipiral samo kaj dobrega ?e slo?im kako se obnese po 3-4 letih? Lp
Sem ?e bil ?isto na koncu, da bi se naro?il pa sem potem odnehal ...mislim, da bom po?akal ?e do naslednjega leta, da bo avto star 3 leta (trenutno imam 57.000 km), ?eprav na?eloma nima biti kaj narobe, ampak garancija ....vedno bolj se mi zdi, da ga bom ?ipiral, ?eprav na?eloma ne potrebujem, me pa zanima kako je ko zadiha s polnimi plju?i in ne z astmo
Vse bolj se mi zdi, da bi bilo/da bo najbolje vzeti g122 in ga ?ipirati na 165 za 300 eur...razliko pa raje porabiti za bolj?o opremo oz. za kak?en bonbon?ek ve?, ne vem no tako se mi zdi, pa ?e siguren si da bo motor kar nekaj ?asa delal, glede na to, da zaenkrat ka?e, da je motor dober saj nima nekih napak v teh 6 letih kar je zunaj...meni je res sedanji motor super, le rad bi mogo?e imel tisti kick nad 4000 rpm, ki ga ?ipanje odklene :ne vem: , pa? za prehitevanja
O?itno bo cena skyactive x z opremo GT plus 24.290, tako kot v Slova?kem ceniku, saj so cene primerljive. Saj oprema GT+ ima na?eloma vse kar potrebuje?, vsaj zame...pribli?no taka oprema kot g122 plus ST...
Jaz sem danes sedel v novi...omg to je to...ob?utek za volanom, materiali v notranjosti, kvaliteta izdelave, udobni sede?i...mislim da je razred nad vsemi podobnimi v svojem razredu, z lahkoto... vrhunsko so to naredili...je pa res kar temnej?a od znotraj ker ima ?rn strop, me pa ne moti preve?...ja motorizacija manjka, ko bo facelift bo sigurno kaj pametnega, takrat bom pa razmi?ljal , glede na to, da je to osnovni motor pa tudi ni slabo, ?e gledamo, da imajo ve?inoma osnovni 3 valjne 1.0 kosilnice , jo pa? ?ipa? ?e ti je premalo, potem je pa ?e kar spodobno
Ko sta skupaj nova in stara se stari ?e malo poznajo leta, vsaj zame,...ker nova mi ma spredaj res noro obliko ...ozki ?arometi in agresivna maska...upam samo da bo 150hp 2.0, kot je bilo govora...bi raj?i imel atmosferski motor z nekaj ve? konji kot pa turbo oz kompresor...ne vem no bomo videli
Pri Peugeotu mi je bilo v?e?, ker si imel oba kazalca...za temp. hladilne teko?ine in za temp. olja...tako da tudi ko je hladilna teko?ina bila na delovni temp. olje ?e ni bilo...?koda, da ne dajo tega noter
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja to je super, prej?nji Peugeot je imel to, pa zadnja stran sede?a vse v usnju. Ima? manj prahu v avtu pa za ?i??enje je simpl, Res ?koda, da Mazda ne naredi tega.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani