Ma to nimaš kaj dosti za razmisljati. Glede na to, da si starejši in se ocitno rad vozis udobno, vzemi avtomatika, pa bos imel gospodsko vožnjo. Nic pritiskanja na sklopko, leva nogica lepo počiva. Ko imaš vklopljen radarski tempomat avto spet lepo sam prestavja, tvoja levica pa spet pociva. Je pa res, da ti boš imel nato slabši odriv na levih mečih.
Nimaš kaj razmušljati vzemi avtomatika x186. Avto boš verjetno vozil dolgo zato vzemi kvalitetno, naj ti ne bo zal denarja. Jaz imam M6 avtomatika, ki mi je zelo všeč, predvsem uglajen, in en čutim da bi bil grob, prej nasprotno prov gosposki.
In nenazadnje, ne razmisljaj o VW, kvaliteta izdelave in udobje je v Mazdi za eno klaso boljšje, da ne govorimo o stilu in vizualnem izgledu.
Ja stvar se vedno bolj zapleta, pa kupi EV. Zdej ali jih bodo bistveno pocenili pa boš požrl prilagajanje polnjenju na račun prihranka ali pa prodaja ne bo stekla. Če ni računice, folk ne bo kupoval pika.
Je podobna, ima pa manj opreme, več km, je pa res malo mlajša, tako da so plusi pa minusi. Tisti, ki npr. hoce usnje al pa panoramo je ne bo vzel, ce pa noče usnja pa moje ne bo vzel. Jaz še vedno verjamem, da se bo za nakup odločil tisti, ki ve kaj kupuje in hoče top zanesljiv motor, dosti opreme in privlačno obliko. Dvomim pa da bo 2,5l mazdo kupil mimoidoči, ki ne ve točno kaj isče.
Normalno/nenormalno...nepomembno, dejstvo je da je takšen trg. A je normalno, da je cena kvadrata nepremicnine 3k plus, nikakor ni, sam če boš hotu nepremicnino boš odkartal po tej ceni ali pa ne boš kupil, enako je z vozili.
Kaj pa je "prava" cena? Za tole CX-5 je zame prava cena 11.000€, za tisto Mazdo 6 2.5 letnik 2017 pa 15.000 €. Se motim?
Ja glede na ponudbo na trgu se fajn motiš. Seveda je "prava cena" za vsakega posameznika drugačna, za kupca težko enaka kot za prodajalca. Tud zame bi bila prava cena CX60 za 35k, pa imam občutek da je za ceno ne bo nihče prodal. Malo je treba biti realen in upoštevati dejstva, ki trenutno kreirajo avtomobilski trg, v prvi vrsti pa pozabit da nismo več leta 2017.
Verjamem, da to govorijo na Audiju, povpraševanje po nemcih je pač drugačno kot za Mazde pri nas. Dejmo še enkrat, ko bodo padle cene novih, bodo tudi cene rabljenih, do takrat pa je z vidika kupca kupi ali pusti, z vidika prodajalca pa čakaj ali spusti pod ceno če se ti mudi.
Trenutno so res zanimivi avtomobilski časi. Zaradi EV, ki jih većina noče, so šle cene v nebo tudi vseh ostalih novih in rabljenih vozil, do te mere da so patetične.
Pa če hočeš nov soliden družinski EV te to stane 60k, bencinar 40k. Povprečna neto plača pa znaša 1400eur. Torej povprecna družina zasluži cca. 3k na mesec. Če bi bili ultra šparovni bi nekako prišparali 1k na mesec, to pomeni da za EV šparajo 5 let. Realno bi mogoče prišparali 500eur, torej rabijo 10let za EV. Pa sej niso nori da bodo vse prihranke vrgli v en EV, ki ga čez 8 let ne bodo mogli prodati.
Ne vem kdo točno to kupuje, vendar verjetno večino podjetja in leasingi.
Zgleda lepše kot marsikateri ICE SUV. Ampak ja priznam, lepota je subjektivna 🙂
Zunaj že izgleda, sam ko pa notri vidim tisti grd enkran na sredini me pa vse mine. Nikakor ne razumem zakaj teh velikih ekranov ne implementirajo lepo všečno v armaturko. Verjatno je lažje pripeti kot obdelati al kaj.
Jaz se tud ne bi branil EV, sploh kakega luštnega od Mazde,. Trenutno so cene takšne, da je edina varianta da bi kupil malega elektricarja za ženo. Če pa bi Mazda npr. leta 2025 izdala novega druzinskega EV z normalno ceno, bi se verjetno kar v vrsto postavil.
Jaz sem pa prejšnji teden slučajno prišel do informacije, da ima AMZS ugoden družinski paket ugodnosti, ki zajema asisenco, zavarovanje v tujini in še en kup ugodnosti. Pa sem šel preverit svojo polico koliko plačam za XL asistenco in ugotovil, da mene to opali 150EUR, ženo pa L asistenca 60EUR, skupaj torej 210EUR, pa sploh nismo še prišli do zavarovanja za tujino, če gremo na kako potovanje.
Vglavnem ko mi poteče asistenca, bo letela iz police in bom vzel to AMZS zadevo.
Hvala za prva dva odgovora glede Mazde 2.2. Letnik 2019, ker vse ostalo je za mene čisto nerelevantno. Avto kupujem, da ga bom vozil in ne popravljal doma. Za kaj takšnega nimam niti časa, še manj pa znanja.
Dobil sem občutek, da bom z nakupom Mazde dobil predvsem težave. A se motim ali pa nisem na pravem forumu? Moj pojem avta je vožnja od A do B s čim manj stroški in težavami (ob rednem servisu) in ne popravljanje.
Skratka predvsem me je zanimalo če je Mazda 6 2.2. dizel letnik 2019 tudi tako občutljiva na vse težave, kot prejšnje izvedbe pred facelift 3 oz. če so jih uspeli kaj ublažiti oz. izboljšati? Govorim o avtu, ki ima manj kot 50k in je bil redno sevisiran glede na interval. Sicer ste mi v prvih dveh odgovorih dali precej informacij, pa vseeno, ima še kdo kakšno izkušnjo ali mnenje?
Hvala
Ja nič, si bom malo reklame naredil. Vzemi 2.5l bencinarja pa ne boš imel pomislekov in težav z vzdrževanjem, hkrati pa je motor dovolj močan, da zadovolji tudi bolj zahtevnega voznika. Vglavno, sedi in vozi do rednega servisa in nato ponovi interval, to je vse kar moraš vedeti. Porabo pa okoli 7l. povprečje. Svojo prodajam, je sicer letnik 2017, @ronson lahko pa prideš pogledat pa probat, da boš vsaj videl če je za tebe.
Zdej a sem jaz čuden, ampak tud 3k ni malo. A ni boljše imeti bencinarja pa se izogneš takim visokim stroškom🤷♂️. Jz sem bil že zgrožen ko sem mogu svecke menjati😆
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ma to nimaš kaj dosti za razmisljati. Glede na to, da si starejši in se ocitno rad vozis udobno, vzemi avtomatika, pa bos imel gospodsko vožnjo. Nic pritiskanja na sklopko, leva nogica lepo počiva. Ko imaš vklopljen radarski tempomat avto spet lepo sam prestavja, tvoja levica pa spet pociva. Je pa res, da ti boš imel nato slabši odriv na levih mečih.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani