Ja, saj ravno v tem je zgresena politika Mazde. Naredili bi jo malenkost bolj dru?insko in bi imeli ogromno potencialnih kupcev. Ljudje, ki kupujejo avtomobile, so odrasli in v ve? kot polovici primerov najbr? star?i. Ni ?udno, da je ?koda za?ela noro nara??ati po prodajnih ?tevilkah s Fabio in Octavio, ker ponujajo family re?itve za sprejemljiv budget.
Sej je res, da je M3 tudi hatchback in da so dodali ?e CX-30. Pri M3 ima? katastrofalen C stebri?ek, pri CX-30 ima? ene najogabnej?ih plasti?nih kolotekov, kar sem jih kdaj videl. Pa pri nobeni ?e vedno ni zadosti prostora in brez udobja v zadnji vrsti. ?e bo njihova family ponudba M6 karavan, bojo pa tenko piskali, ker preprosto teh prodajo vedno manj.
V resnici bi morali imeti ?e en model med trojko in ?estico, ki bi bil non suv Cx-5.
Pa ?e to, ponudili bi lahko malenkost ve? izbirnosti. Lahko bi dodali vsaj kombinacijo usnje/tkanina (in ne samo ali blago ali usnje), pa vzvratno kamero za dopla?ilo posebej. Vem, da so s tem stro?ki pri kombinacijah opreme pri WLTP testih, ampak vsaj par zadev bi bilo lahko izbirnih. Mislim, da npr. pri CX5 pa imajo izbirnost kamere ali ne. Pa, ?e bi malce pomislili na odrasle kupce star?e, bi lahko ponudili tudi stranske zadnje airbage. Raje imam te in preglednost iz vozila, kot c stebri?ek s polno kovine, kjer mora? potem uporabljati pomagala blindspota in podobno. Da ne omenjam prezracevalnikov zadaj, ki jih ponekod po svetu celo imajo v M3, v Evropi pa ne. Magari bi jih dodali kot izbirno mo?nost.
Psiholo?ko imajo ljudje preprosto raje ni?je izhodi??no ceno in nato dopla?ila za opremo, ki se jim zdi vredna. Jaz miljon pomagal na novi trojki sploh ne potrebujem ali celo no?em, pa bi jih vseeno moral vzeti v zakup pri ceni, ki je seveda zato toliko vi?ja.
Noja ... ljudje so razlicni... enim so pa vsec tiste plasticne obrobe na CX-5 in jim je vsec, da ni treba delat celega elaborata, ko zelijo polno opremljen avto... ki mimogrede pri konkurenci pride lahko tudi precej drazje, ce se prevec zmisljujes...
In verjamem, da proizvajalci naredijo kompromis med ceno in ponudbo... Konec koncev so z birokracijo in raznimi testi take zadeve se dodatno otezili, ker morajo menda placevati za test vsake posamezne razlicice opreme...
Menimosebno je to cisto vsec, da so na voljo le tri, stiri ali pet razlicic opreme... in ne da dobis ob kupovanju v roke par listov z naborom dodatne opreme, kompa pokljukas vse po vrsti, se pa osnovna cena dvigne za vec kot 100%...
Sam imam tak motor v CX-5 (bencinski 2.5, G194, avtomatik, AWD,...) in v dosedaj prevozenih cca. 43.000 km se vedno izredno zadovoljen in brez problemov ...
Tak video bi moral veljati za sankcijo! Takoj bi bil red...
Saj velja... Samo je postopek tako zapleten, da vsak raje pogleda stran... Je pa menda tako, da lahko naredis prijavo in prilozis posnetek... ampak bos moral it se cez par mesecev (lahko tudi let ) na sodisce kot prica ... Pa odvisno od tega, kaksne "veze" ima ta, ki je vozil po plocniku se zna zgoditi, da zadeva pri sodniku tudi pade zaradi kaksne procesne napake ali kaksnega drugega butastega razloga ...
Ampak ?e vedno se je treba povezat z kablom ali so to ?e kak porihtali?????
Da... sicer nekateri redki nudijo tudi preko brezzicne povezave... samo potem je treba imeti mobilnik nekako drugace napajan (brezstcno polnjenje ali kabel) ker baterija kar hitro gre...
Jaz se ?e odlo?am. Najbolj me moti, ker na HUDu izgubim navigacijo potem...
V bistvu je ne izgubis, ce uporabljas Mazdino navigacijo... Izgubis jo samo v primeru, da za navigacijo uporabljas Google Maps, Apple Maps, Sygic, Magic Earth, Waze,...
Pa predvidevam, da tudi potem lahko ?e vedno uporablja? mazdino navigacijo?
Seveda lahko... uporabljas lahko oba sistema... MZD Connect in Apple CarPlay ali Android Auto.. odvisno od tega, kateri OS imas na mobilniku ... Preklop med sistemoma gre z daljsim pritiskom na "Home" tipko (tipka s hisico) ... ali preko ustrezne ikone na samem zaslonu ...
Pripel sem PDF s hitrimi navodili za Carplay in Android Auto
Kratko vpra?anje. Lahko v Mazdi ob uporabi CarPlay za navigavjo v ozadju poslu?a? original DAB ali pa FM radio?
Seveda je mozno... tudi obratno je mozno... da pac poslusas glasbo oreko recimo spletnega radia ali preko streaming servisa... in uporabljas vgrajeno navigacijo...
Tudi nencinarja ni treba vozit kot dirkalnik... malo pomoje pretiravas s temi obrati... oz. bom raje napisal tako... navajen si vozit dizla... Jaz sem tudi na zacetku bil razocaran nad bencinarjem, ceprav imam sedaj 20 konjicev vec pod havbo... Ampak sedaj sem se ze cisto navadil... in ne porivam nobenega v ospredje... Sedaj je bila taka situacija, da sem vzel bencinarja in sem se malo,bal, da bo poraba previsoka... Ampak se je izkazalo, da ni tako... in je poraba le minimalno viskja, kot prej z dizlom...
Ko bo prisel cas menjave, se bom takrat odlocal, kaj bom... nisem pa privrzenec dolocenega pogonskega goriva...
Noja... tih tek motorja je pri obeh... mogoce je le pri nizjih temperaturah dizel pri semaforju malo bolj ?grob?, med voznjo pa ni neke hude razlike... Dizel ima tisti ?kick? pri pospesevanju, ki ga bencinar nima... vsaj obcutek je tak... Se pa da z enim nimdrugim normalno vozit... Glede vzdrzevanja so stroski tudi podobni... Vsaj moje izkusnje so take... in te veljajo le za redne servise... in sam imam izksinje le z nekje do 5 let starimi ... ampak tudi naslednji lastnik ni potozil, da bi imel kasneje kaksne hude stroske v naslednjem cca. 5 letnem obdobju...
Se je pa treba pri voznji znati prilagoditi... bencinarja se pac vozi malo drugace kot dizla... predvsem obrati so visji... ampak to po mojem mnenju ne vpliva na pocutja... Teoretiki bodo pa imeli vedno kaj za pvoedat v prid enemu ali drugemu... ...
Zavedati se je treba, da ponavadi kupujemo avte za vsakdanjo rabo in ne dirkalnikov za na pisto...
Ce bi se danes moral odlocati, resno ne vem, za kaj bi se odlocil... Pac za tisto, kar bi v danem trenutku bilo zame bolj privlacno, ugodno,... Vsekakor pa ne zaradi kaksne ekologije ali kaksnega oodobnega sranja, ki so ga mediji polni...
Zaenkrat upam, da bom ob naslednji menjavi lahko izbiral tudi med elektricno gnanim avtomobilom... Nazadnje za moje potrebe se ni bilo takega, ki bi bil dovolj ugoden in ki bi zmogel tisto, kar bi jaz pricakoval...
?aki, da ?e jaz svoje LPG prihranke za?nem omenjati in kako sem zadovoljen s tem gorivom ?e 11 let ter v razli?nih vozilih. SIGAS d.o.o., pa te zadeve.
Samo pri tebi je tako, da dokaj hitro menjas... zato je fino, ce se napises, koliko vozil je bilo v teh 11 letih ...
Veliko je tudi sodobnih dizlov, ki imajo crno dimno zaveso, ko pohodijo gas... predvsem zato, ker se DPFji raje odstranjujejo, kot pa popravljajo oz. menjajo, ko se zacnejo pojavljati problemi
Ce kaj crkne, je lahko drago pri vseh... In pri Mazdi nevem, ce je res tako velika razlika v cenah... Saj nimajo ?vesoljske tehnologije?, da bi bilo toliko drazje, kot drugje...
Sploh pa, ce kupuje najvec tri leta staro sestico in ce bo s slovenskim ooreklom, je itak se dve leti v garanciji... Pri uvozenih pa to ni pravilo...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani