Glej glej glej, kdo bi si mislil... policaji so zase izumili nov termin in se zdaj prevračajo pri nizki hitrosti. Zanimiv termin, ker vsi ostali, ki bi naredili kaj takega bi fasali oznako prevelika ali pa neprilagojena hitrost in seveda konkretno kazen.
V soboto je bilo v nesreči udeleženo policijsko vozilo, ki je bilo na nujni vožnji. Kot so nam pojasnili na PU Kranj, je bilo kot eno od več patrulj...
- če bi človek vzel najboljše iz obeh svetov bi to morala biti 5-vratna limuzina in ravno to so brihtoli na Mazdi skenslal, ker bi bila prehuda konkurenca prav CX-5
zakaj mam sam karavana? Zato ker je bil na zalogi, ker je imel 3000 EUR popusta in v kolikora bi naročil limuzino bi prišla po novem lestu, ko so se zvišale dajatve in bi moral dodat še 1500 EUR. 4,5kEUR manj pa ni za odmet in ker limuzina in karavan izza volana izgledata popolnoma enako in se razlikujeta praktično samo zunaj sem bil pripravljen sprejeti tak kompromis. Bi to naredil še 1x? Bi a v kolikor bi dobil limuzino po isti ceni bi vzel limo navkljub slabši uporabnosti.
Glede luknje v prtljažniku, ko se poderejo sedeži je ta pri limuzini kar velika tako, da se da marsikaj pripeljat, je pa res, da bele tehnika pa vseeno bolje, da pripelje dostava iz trgovine in je nesmisel samo z mislijo na take prevoze kupit karavana.
Svež vonj po novem avtu- le z vonjem Ambio New Car Dolgotrajna in naravna svežina Osvežilec zraka Ambio Organic je odličen pripomoček za ohranjanje prijetneg...
a zajebavaš? A res prodajajo vonj po novem avtu? A so še kakšni taki, recimo vonj po svežem perilu, po čevapčičih, po kislem zelju, po ogromnem egu (te ziher večino BMW-jaši kupujejo)
Take cevke so, odrezane različne dolžine in barve? Ene barve so za prednjo prečko, druge pa za zadnjo, zato, ker je "noga" zadnjega nosilca drugačna kot noga prednjega. Zato rabiš ta distančnik, da sploh lahko zaviješ matico. Boš moral pa pogledat kera prečka gre kam in kolk je visoka guma na nogi. Se pravi tista guma, ki je debelejša rabi tudi dalši distančnik.
Se pravi po domače gre tako:
- najprej odstraniš pokrovčke in v predvideno luknjo z roko zaviješ te navojne palčke/vijake.
- nato natakneš na te vijake prečni nosilec. Če delaš prvič je mogoče dobro, da ti en na drugi strani pomaga, da lepo ujameta luknjo v prečki.
- natakneš distančnik in nato priviješ matico, ter jo fiksiraš z drugo matico, da se ne bi odvijala
- preveriš, če je trdno in zapreš s plastičnim pokrovom te prečke
aja, šele zdajle sem videl, da imaš samo en par distančnikov. To je možno, če je guma nosilca tako tenka, da ne rabi distančnika. Jaz sem imel to na Mazdi 6 in sta bila dva para.
Ne rabiš nič zategovat saj ta vijak samo zaviješ s prsti in nič ne prteguješ, ker boš drugače uničil tiste nosilce v strehi in po možnosti še kaj zapigal. Ko daš prečke gor pa na drugi strani priviješ matico in fiksiraš le prečke ter jih s kontra matico samo še učvrstiš, da se same ne morejo odviti.
Drži, pritisneš gumb za ročno in gre v primeru, da držiš pedal za bremzo.
Ampak vseeno ker mal pogrešam klasično ročno z ročico. Me je parkrat rešila v snegu, ko je avto odločil, da ne bi zavil, ampak glede, da snega po nižinah ni več toliko, tudi to ni nek hud minus.
Hmmm, čudno da jaz od vsega tega nisem doživel. Pa sem imel tri oziroma imam še eno Mazde 6 plus 6-ka od fotra. Ne vem mogoče zato, ker so bile vse nove
Kompletov felten od Mazde sem imel pa tud že vsaj 12 in tudi nisem opazil slabosti. Če je bilo kaj narobe sem bil vedno sam kriv oziroma robnik 🤪
Alex ti čist preveč posplošiš en dogodek na to, da se dogaja na vseh Mazdah. Vedno se lahko nekaj zgodi ampak to ne pomeni, da je to rakrana vseh Mazd. Zato pa pol tvoje trditve nekako izpadejo smešno.
Koliko naših prijateljev tu gor se pa vrača nazaj in to večkrat na uradne servise zaradi ponovnega tresenja diskov, neodpiranja stranskih ogledal, nedelovanja navigacije, neodpravljanja težav z EGR ventilom, težav z menjalnikom, težav z nivelizacijo xenon luči... Itd, itd.
Ko je govora o twr diskih in zavornih ploščicah kaj hitro lahko ugotovimo, da je to neka zgolj povprečna znamka, katero vgrajuje kot prvogradnjo samo mazda. Tudi kot aftermarket deli nisi na nekem dobrem glasu. Sedaj so izgleda pri Mazdi, pri novejših avtomobilih in modelih prišli končno k pameti in začeli vgrajevati ATE. To firmo vgrajuje tudi kot prvo gradnjo Audi, bmw ima recimo brembo, mintex in zimmerman. Se pravi, da druge "premium" avtomobilske znamke poskrbijo, da so že original zavore in deli kvitetne.
A si tole mal pomešal. Kakšna je pa lahko alternativna navigacija originalni (ne mi zdaj z Android Auto al pa Apple CarPlay)? Katere težave z menjalnikom in kakšna je alternativa? EGR ventil - a je res tolk težav z njim oziroma kateri aftermarket produkt je boljši od originala? Težave z nivelacijo luči - a to misliš tiste zlomljene palčke na senzorjih? Ja če daš original bo spet zdržal 10 let - ne vem a je to glih problem.
Kako avto zgleda po krešu od zunaj je popolnoma nepomembno. Bistvo je kaj se je dogajalo s potniki znotraj. Upam si trditi, da so jo v Mazdi bolje odnesli kot v A-ju
Gume, ki imajo nizke bočnice so manj občutljive in tole je čist OK. Pri visokih bočnicah pa jaz raje dam malo več notri recimo nekje 2,6 do 2,8. Guma se manj mečka pa še bolj stabilna je.
Ampak BMW + KP tablc je pa sploh dobitna kombinacija. Jaz jih kr prvlačim take in to po Lj. Pa kako hudiča mene najdejo v Lj, da izvajajo BMW karafeke**
A še kdo dvomi, da kombinacija BMW in KP tablice ni recept za nesrečo. Pa sej ne moreš verjet, kaj jim dogaja. Dejansko idioti, brez vozniškega znanja.
Tole vsi premal pumpate in guma se ravno na tem delu najbolj mečka in zato pokajo. Višje, ko so bočnice bolj je ta "efekt" prisoten. Pri pravilnem polnjenju (ne tistem, ki piše na nalepki) se da z gumami delat po 70kkm brez, pa mora biti profila še vedno tam nekje 2,5mm.
Ja logično, Husky ma 20 colarce gor z izredno nizkimi bočnicami, ti maš pa 17 colarce z ogromnimi bočnicami. In seveda zaradi tega se vidi ta stlačenost gume. Tud, če boš dal 3.0 not se bo še vedno videlo.
Pri meni enako - imam večino GY gume gor in to že zadnjih 15 let sigurno pa niti ena ni bila nikoli napokana. Je pa res, da GY sem vedno polnil kar precej, 2.6 bara in več. Prve GY Eagle tiste na smrekco je blo treba tud 3.0 polnit, ker drugače je samo robove pobralo.
Ampak BMW + KP tablc je pa sploh dobitna kombinacija. Jaz jih kr prvlačim take in to po Lj. Pa kako hudiča mene najdejo v Lj, da izvajajo BMW karafeke**
Ni fora v lenobi - fora je v tem, da smo to imelei že skoraj dve desetletji pol ti pa to vzamejo brez pravega razloga. Kot bi danes šel nazaj na katodne TV-je. Sej se da gledat TV tud tko ampak uporabniška izkušnja je pač slaba oziroma zanič.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
O tole je pa kr konkretno... kej si pa tolk divjal? A skos tunele na AC al mimo delovnih zapor?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani