Skoči na vsebino
Transport koles na avtu...
Napisano

To je pa spet odvisno od vozila in od stre?nih nosilcev.

 

Za Mazdo BT-50 je podatek 300 kg. :zvizga:

 

Za Mazdo 5 pi?e 75kg...

 

?tiri kolesa so po predpisih in standardih ?e zelo blizu polne obremenitve - ?e ne celo ?ez...

Vsak nosilec za kolo ima okoli 3,5 kg, torej skupaj 14 kg.

Kolesa imajo okoli 14 kg (?e niso ravno kak?ne specialne dirka?ke verzije, ki imajo 8 kg...), torej skupaj 56 kg.

?e se?tejemo vse te?e skupaj, pridemo na okroglih 70 kg. ?e pa nima? koles za 500 ? ampak kak?no cenej?o verzijo, ki nima aluminijastega okvirja, si pa s te?o najbr? ?e ?ez... Ali pa, ?e ima? na kolesu otro?ki sede?, ko?aro ali kaj podobnega...

 

Za Mazdo CX-3 pa sem nekje prebral, da je obremenitev strehe "samo" 50 kg. Mislim, da sva to gledala s foruma?em pod nazivom Primoz78. Tam si pa ?e s tremi kolesi preko dovoljene obremenitve.

 

Pa ?e ena niti ne malenkost: lastna te?a Mazde 6 je 1600 kg. Najve?ja dovoljena skupna masa Mazde 6 pa je 2150 kg. Torej vozilo lahko obremenimo s 550 kg. ?tiri kolesa skupaj z nosilci imajo vsaj 70 kg. ?tirje ljudje normalne postave (180 cm in 85 kg pri starosti 40 let) nanesejo dodatnih 340 kg. Koliko robe lahko ?e vzamejo s seboj na po?itnice?

 

 

 

 

 

Da ne bo kdo rekel, da sem te?o kolesa preve? napihnil: https://www.kolo.si/izdelek/genius-730-kolo-scott-2018/

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Transport koles na avtu...
Napisano

Za 23 evrov ve? pa dobi? prikolico. Pa te ?isto ni? ne skrbi eventuelna preobremenitev, ne skrbijo te nizki predori, ne skrbi te razporeditev te?e, pa v primeru ve?je koli?ine prtljage ima? dodaten prostor, kam jo lahko zlo?i?...

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14154408&display=Amigo%20NAJCENEJ%8AA%20PRIKOLICA%20SLOVENSKI%20PRO...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

?isto resno.

 

Edino, kar sem pozabil napisat: montirane so na prikolici. So pa v veliki prednosti pred drugimi, ker imajo ve?jo nosilnost proti konkurenci. Pa zdr?ijo osem let brez te?av, kljub temu, da se precej vozi po gozdnih vlakah in makadamih... Skratka, precej bolj sem zadovoljen z njimi kot pa s katerikolimi, ki sem jih imel do zdaj...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Ena garnitura pnevmatik HiFly svoje odslu?ila, zdaj montiral naslednjo garnituro. Enkratne pnevmatike, mislim, da ne bom nikoli ve? iskal drugih. Priporo?am!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

O, prekleta re?, a sem res jaz tole zakuhal? Ena objava, pa tri strani "odgovorov"... Pa ravno sem mislil nekaj omenit, kako so kampi v Avstriji cenej?i od kampov v Sloveniji, da cen kampov na Hrva?kem niti ne omenjam. Mogo?e bolj?e, ?e sem tiho...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Transport koles na avtu...
Napisano

A pa zavarovalnica krije tudi kazen, ?e te dobi policaj?

 

Vertikalna obremenitev vle?ne kljuke je 50 kg, mo?nej?i imajo 75 kg, tisti, malo bolj tovornjakarske sorte (npr: Mazda BT-50) pa 125 kg.

 

En tak nosilec ima mimogrede 15 kg. Koliko koles po koliko kg se ?e lahko nalo?i zraven, da je ?e v mejah dovoljenih obremenitev?

 

Ko je na nosilcu zadaj toliko kg koles, pa na zadnji klopi dve osebi, koliko se ?e sme nalo?iti v prtlja?nik, da ne bo prese?ena obremenitev zadnje osovine?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Sem imel priliko vozit Opel Adam bencinar s trivaljnim eno-litrskim bencinskim motorjem. Se je pa zgodilo, da je bil res polno nalo?en. Krenili smo iz Kr?kega, peljali smo se v ?empeter pri Gorici.

 

?e bi takrat za svojega 2,5 literskega turbo dizla pripel prikolico in nalo?il Opela na prikolico, bi bila manj?a poraba. Za pot od Kr?kega do ?empetra smo namre? pokurili dva deci manj kot 25 litrov. Pa je bila vo?nja po avtocesti, ne po nekih planotah in hribih. Zdaj me boste pa prepri?evali, da so ti bencinski motor?ki za kosilnice okolju prijazni? Prepri?ujete lahko, ma prepri?ali me ne boste.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Ja, Jures, ?isto enostavno in v bistvu si si odgovoril ?e sam.

 

Vsi se gredo napredek in ekobionatur zgodbo. LPG je pa kljub vsemu fosilno gorivo in potrebuje motor z notranjim izgorevanjem. In motor z notranjim izgorevanjem je neverjetno velik onesna?evalec okolja. Torej gremo na sodobno tehniko, se pravi elektriko. In pa termo-elektrarne na premog, ampak to nas ne moti, ker to se kadi v ?o?tanju, mi smo pa na Primorskem. Ti pa v okolici Ljubljane, torej tudi ti ne vidi? dima iz ?o?tanja.

 

Pri vseh teh ekobionatur zgodbah jaz kar pege dobivam. Delam v energetiki. In imamo tudi hlajenje. Hladimo z velikim hladilnim agregatom, ki ima 250 kg plina za hlajenje. Strup in pol in cela katastrofa in zato moramo vsake pol leta izvajati kontrolo pu??anja. Da ne bi slu?ajno 5 gramov plina u?lo v okolje. Zraven tega pa se po cesti vozi (vsaj) 10.000 avtomobilov, ki so starej?i od 10 let. Ma ne mi govorit, da njim pa klima ne pu??a. In ?e vsak od teh avtov v enem letu spusti 50 gramov plina, je to dvakrat toliko kot ?e nam uide vsa koli?ina plina. Pa kdo to preverja? Vsi ti ukrepi so malo ?udno zastavljeni. V dolo?enih primerih blazno strogi, v dolo?enih dovoljeno vse. In najve?krat najbolj strogi tam, kjer je najmanj efekta.Tako kot pri nafti in bencinu. Eno letalo v dveh urah leta porabi toliko goriva, kot ga jaz v celem letu. A planet bomo re?ili, ?e bom jaz vozil na elektriko... Ma, dajte no...

 

 

 

?e odgovor za Jesta: Tudi Fiat ima (vsaj je imel) nekaj manj?ih modelov ?e tovarni?ko na LPG. Tudi druge tovarne. Ampak niso vseh teh modelov prodajali v Sloveniji...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

ali se pripelje? kaj skozi Gorico, rad bi ob?util to ?udo ;)

 

Kot sva ugotovila po SMSih, si danes ?e "u?el".

 

BTjko bo zdaj nekaj dni imela ?ena, da bo vozila otroke v ?olo in nazaj (po teh hribih je to tako). Jaz bom v dolini s petko. Bom pa najverjetneje z BTjko v dolini spet v ponedeljek. 

 

Ozna?i v koledarju... :P

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

V?eraj spet pri enem majstru.

Priklopi na tester, vse v redu.

Se usedemo v avto, po petdesetih metrih mo?akar ?e obra?a in nazaj v delavnico.

Spet na tester, spet vse v redu.

V prostem teku ni problema, pod obremenitvijo vse narobe.

In mi za?ne, da so mogo?e ?obe in bi probali zamenjati.

Meni je kar zadonelo v glavi. In sem mu lepo razlo?il, da na mojem avtu se ne bo u?il. ?e so ?obe, naj jih naro?i in zamenja. ?e bo potem v redu, mu pla?am, ?e ne bo, mu pa ne pla?am. Ker ugibam lahko tudi sam - pa bistveno ceneje.

Potem je za?el ugotavljati, da mogo?e bi pa lahko bila tudi ?rpalka za nafto, ki pod majhnimi obrati dovaja dovolj, pod veliko obremenitvijo pa se kaj spremeni in so motnje. Nato je pri?el do turbota, ki pod majhnimi obrati ne dela, zato je takrat vse v redu, pod velikimi pa za?ne delati kak?ne neumnosti, zato takrat nastopijo te?ave. Na koncu je priznal, da nima pojma, kaj bi lahko bilo.

 

Na Primorskem je pregovor, da tisto, kar te ni? ne stane, v?asih te lahko najve? ko?ta. Zato bo o?itno najbolj?e, ?e se poskusim odpraviti v BTC na poobla??en servis. Zna biti, da bo ?e najceneje...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

Z BTjko praviloma ne zapu??am planote, tako da je najve?, kar se praviloma vozi, do Mosta na So?i, Kanala, Nove Gorice, Ajdov??ine in Idrije. Kaj dlje gremo z BTjko samo, ?e je potrebno opraviti kak "izredni prevoz". Za potovanja imamo pa avto.

 

Mislim pa, da bo kmalu jasno, kaj je, ker imam ob?utek, da izgublja mo? - kjer je prej ?lo s tretjo, gre zdaj komaj z drugo...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.