Klima gor dol, pred dvemi leti sem za Revolution opremo pla?al manj kot bi sedaj za Core opremo :-) :-) :-)
Poslano z mojega MI 9 z uporabo Tapatalk
Sicer je tole malo napihnjeno napisano... slucajno sem na disku nasel cenik iz 2017 in je Mazda 3 Revolution (G120) malo drazja (20.390?) kot je sedaj Core
Je verjetno tudi to, da je sedaj ze v osnovni vec opreme (recimo ze Core ima menda adaptivni tempomat,...) ...
Samo oprema "Core" ima rocno klimo ... vse ostale, ki so od dobrega jurja naprej drazje... imajo dvopodrocno avtomatsko klimo ... Itak je Core pomoje samo zato v ceniku, da imajo lahko napisano ceno "od 19.990 dalje" ... Naroci se jih pa pomoje zelo malo ... Ljudje pa so razlicni ... nekateri recimo sploh nocejo klime ...
Semafor velja do crte (ki je tu ni), oziroma do prvega otoka... ?e malo pretiravam bi se lahko potem ustavil ?e na prej?njem nesamoforiziranem kri?i??u,vkolikor bi od tam videl tole rde?o lu?. Manjka ?rta...
Lahko bi se ustavil seveda... nekako pa to ne bi bilo logicno Kje bi se pa ustavil, ce ni semaforizirano krizisce in ni nobenih talnih oznak? Ali bi kar peljal, ker ni crte?
Hvala, ne prenesem njihovega humora. Itak ve?inoma zvo?ne knjige popoti poslu?am.
Se ena varianta je preko apliakcije Radar Alarm (AMZS in Radio 1) ... ta te opozori, ko je na cesti ovira, radar, kontrola,... Pac to, kar pvoedo po radiju in ce je na tvoji poti, dobis obvestilo, ki se predvaja preko radia, ce imas telefon sparjen preko BT ali povezan s kablom ...
Radar Alarm je brezpla?na aplikacija, ki voznike opozarja na radarje, nasproti voze?e voznike, policijske kontrole, prometne nesre?e, zastoje in druge dogodke v prometu. Deluje tako, da ?enski glas voznika v slovenskem jeziku opozori na dogodek, ki voznika ?aka na njegovi poti. Vozniku ni potrebno gledati v telefon, ampak telefon samodejno ?spregovori?, ?e se vozilo pribli?uje zastoju, policijski kontroli ali pa prometni nesre?i.Poleg obve??anja o dogodkih, vsebuje tudi slike vseh cestnih kamer. Vpogled v cestne kamere omogo?a vozniku, da pregleda stanje na slovenskem avtocestnem kri?u, preden se odpravi na pot.Aplikacija ima tudi tipko SOS. Tipka SOS po?lje sms s koordinatami vozila na prometno slu?bo Radia 1. Sporo?ilo omogo?a de?urni ekipi Radia 1, da obvesti ustrezne re?evalne slu?be.
Za to?nost prometnih informacij skrbi prometni servis Radia 1, s posebej za prometne informacije usposobljeno ekipo ljudi, ki je de?urna vsak dan, od 6h do 24h.
Mislim, da na HUDu nima? ni?. Realtime lahko sprejema, samo mora? ustvariti dostopno to?ko ala share wifi-ja, potem ma? pa to opcijo, ampak je pla?ljiva.
Tako je... na HUD se prikazujejo samo informacije iz MZD Connect navigacije ...
Ne vem, kaj me moti na Renaultu. Sploh me ne pritegne njihov oblikovalski slog. Notri je ?iv dolg?as.
Sicer sem 140 konjskega bencinarja pogledal z opremo, ki jo ima Proceed GT pa si na 27kEUR pa ?e vedno mu manjka 60KM. ?e pa pogledam 150KM dizla je pa ve? kot 31kEUR tako, da tole tudi ugodno ni.
Top Talisman je pa recimo od Top Mazde 6 (direktna primerjava) dra?ji za 3 jurje. Oblikovno pa sploh ne bi za?enjal, kaj je lep?e. Mazda zgleda vsaj dva razreda bolj odrasla.
dobis pa pri Renaultu vec popusta
Pa pri Reni ima? na servisu ?e kavico zastonj - kar pa pri Reni tudi ?e kar lahko nanese... Poleg tega KIA porabi ve? goriva (avto, ki stoji (pred servisom ali pa kje drugje) ne porabi ni? goriva,,,)
Kako je ?e ?la tista reklama: "Obstajajo ljudje, ki vozijo Reno. In obstajajo ljudje, ki ga ne bodo nikdar ve?..."
Da ne bo rekel kdo, da si zmi?ljujem. Posnetek se neha, ker sem pa? tudi sam stopil iz avta in ?el pomagat. ?eprav sem si najprej mislil svoje, saj je bizgec hotel poguljufat in se z vo?njo ?ez robnik re?it parkirnine.
Upam, da ste ga porinili na tisto stran, da je potem moral vseeno placati parkirnino...
Pred dvema desetletjema pa ?e mal, ko smo bili ?e alpinisti in nas je pot z navadnim avtom zanesla tudi izven asfalta, SUVov ?e ni bilo. Imel pa je kolega Hondo CRV 1.gen. - smo rekli super. Ampak pol nas je pa z njo pripeljal samo do konca asfalta - je rekel da ne more naprej ker bi kamni na makadamu spraskali feltne.
Ja res je, SUV-i so namenjeni samo pumpanju egov.
Pa madona no, kje ste zdaj lastniki CXov, dajte mal nazaj udarit!
samo berem in si mislim svoje... pa pridno nabiram kilometre z nasmeskom na obrazu ... Jaz sem s CX-5 zelo zadovoljen... Res pa je, da ga ne tretiram kot terensko vozilo... ampak kot pac vsak drug avto... Nic drugace kot prej, ko sem imel karavansko sestico... edino malo visje se sedi, lazje je ven pa not lezt... prostora ima za moje potrebe vec kot dovolj... z njim prevazam podobno kot prej s karavanom...
Jaz sem za CX-5 lani avgusta dal za prvi servis 193?, pred kratkim za drugi servis 212?... S seboj sem pripeljal samo avto... ... Vedno na A Cosmos BTC...
Tega sicer ne bom probal na Sportagu, ker bi mi ga verjetno celo prodali za ta denar bolj, ko se bo bli?al konec leta. Me zanima kolk se znam pogajat za Proceeda. To bo ?e zanimivo
Mislis, da so prodajalci pri Kii tako supersposobni, da bi tebii uspeli prodati SUV? ... Pomoje bo prej Sava zacela teci proti gorensjki
Modeli iste znamke so itak zadnje cajte zelo podobni... in na dalec moras ze skoraj malo bolj poglerdati, da vidis, kateri model je... Pa naj gre to za VW, Ford, Vitroen, Hondo, in seveda tudi Mazdo ... Razlikujejo se predvsem v velikosti, prostornosti in seveda opremi... ceprav pri opremi je sedaj tako,d a dobivajo tudi nizji modeli opremo, ki je bila vcasih rezervirana bolj za visji rang... temu primerna je seveda tudi cena ...
Nov "?port" ... ?e je desni pas za naravnost in zavijanje desno poln... prehiti? celo kolono po levem pasu, ki je namenjen zavijanju levo... in se v kri?i??u "premisli?" in gre? vseeno naravnost... Tale pred mano je to naredil... pa za mano je bil ?e en tak, ki se je premislil in ?el tudi naravnost, ko se je spet pri?gala zelena ...
Kolikor se jaz spoznam ma ?e toliko zraven,najmanj. ?e pa ne potem je pa nekdo z njim delal kot prasica z bu?o! Lp
Nu nujno... usnje je obcutljivo in nekdo ima lahko tak svic, da bolj nacenja usnje ... Ce je pa se navajen, da ves cas roka pociva na prestavni rocici, je lahko obraba se toliko bolj opazna...
Belo pa je nerodno, ker se hitro uma?e. Najbolje be? ali svetlo rjavo, takega sem imel v volvu v70 in tudi pri 260k km ni kazalo znakov utrujenosti.
Sam imam ze v tretji Mazdi svetlo usnje ... pa ni tako obcutljivo na umazanijo, kot sem mislil da bo ... Pa belo ni cisto belo... ampak be? ... oz. svetlo sivo ...
Taki so bili po cca. petih letih uporabe v Mazdi 6 GH (2008) - barva: svetla oziroma tocneje olivno zelena:
Taki so bili v Mazdi 6 GJ (2013) po cca. 5 letih - barva: bela:
Taki so v Mazdi CX-5 po letu in pol uporabe - barva: bela:
VIN se na kartico zapise zato, da kartice ne mores uporabljati v drugem avtu... Pri posodabljanju pa moras to narediti online... In takrat se tudi preverja VIN...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sicer je tole malo napihnjeno napisano... slucajno sem na disku nasel cenik iz 2017 in je Mazda 3 Revolution (G120) malo drazja (20.390?) kot je sedaj Core
Je verjetno tudi to, da je sedaj ze v osnovni vec opreme (recimo ze Core ima menda adaptivni tempomat,...) ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani