Skoči na vsebino
Mazda CX-30
Napisano
pred 5 minutami je mito3000 napisal:

Vem da ni konec sveta, sem pa velikokrat to uporabljal. Bolj je zoprno, če pozabiš šipo zapret in moraš avto ponovno vžgat, da to lahko narediš. Malo se še navajam na te japonske domislice. Tako kot, da se moraš pripasat, če hočeš avto po dvorišču premaknit. 🙂

 

Ja to je tud del tega butastega ukrepa, da se ne da šip več kontrolirat z daljincem. Prej si šipe samo z daljincem zaprl zdaj pa se not vsest (mora bit ključ v notranjosti) pritisnit gumb za kontakt in šele pol ti blagovoli možnost zapiranja šip.

 

Se spomnim s prejšnjim avtom parkrat sedeim na terasi, avto pred hišo, odprte šipe, da se zrači. Se začne dež pritisnem na daljincu in lepo v sede zaprem cel avto. Lika a boss.

 

Danes dobro desetletje kasneje pa skočit pokonc, laufat v avto, dat ključ nekam v notranjost, pritisnit kontakt, poklikat vse štiri gumbe za šipe, še 2x stisnit start gumb, da se izklopi kontakt. Like an idiot.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 22 minutami je sportman333 napisal:

se kar strinjam, mogoče je res uporabna če imaš avto kje cel dan na soncu, in da preden se usedeš odpreš vsa 4 okna 10m preden se usedeš v avto, da recimo odpihne ven tisto največjo vročino....še vedno pa se vsedeš v vroč avto :)

Ne štekam... kako pa zdaj narediš, da se v vročini vsedeš v hladen avto brez, da bi odprl šipe?

 

Saj ni fora v tem, da avto ohladiš, fora je le v tem, da se v nekaj sekundah na hitro prezrači tako, da se spusti ven pregret zrak, ki tiči v kabini. Če imaš spuščanje šip z daljincem to narediš v 10-15 sekund med potjo proti avtu se samo usedeš notri. Odpelješ še 100m pa lahko šipe zapreš in je to to.

 

Če pa ne moreš spustiti šip z daljincem moraš pa priti do avta, ga odklenit, najprej na eni strani odpret vsa vrata, pa nato na drugi, počakat tistih 15-20 sekund, nato spet it na drugo stran zapret vrata, pa nazaj še vrata na drugi strani pa nato se usedeš notri, vžgeš motor, spustiš vse štiri šipe z gumbi na vratih pa odpelješ tistih 100m in vse skupi zapreš.

 

Sej ne da sem len pa se mi ne da skakat okol avta, ker če maš dost placa in lahko normalno odpreš vsa vrata ni panike, kaj pa če avto stoji parkiran v boksu in je na vsaki strani so drugih avtov glih tolk placa, da se vrata ne dajo niti tolk odpret, da bi sama stala odprta? Ja pol se pa vsedeš v razbeljen avto, vdihneš zrak, ki ima lahko tudi 50-60°C v notranjosti. Zaradi pregretih materialov pride do dodatnega izparevanja lahko tudi škodljivih spojin, ki jih v takem pregretem zraku veselo vdihavaš.

 

Za povrh ti je še to onemogočeno, da dokler ne daš kontakta pa četudi stojiš zraven s ključem ne moreš samo odpret vrata in popritiskat vse gumbe za šipe... a ne ne ne... moraš se vsest notri, dat kontakt in šele potem grejo šipe dol. Noro res, pol pa v zelo vročih dneh kadar nimam placa levo in desno globoko vdihnem zrak, se brez dihanja na hitro vsedem v avto, spustim šipe in po možnosti še vžgem motor, se zapasam in speljem... pol pa vdihnem zrak k sem že čist zelen v ksiht.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

@Alex klasika teh prepotentnežev v nemški sveti trojici. To ti skačejo ven iz avtov, da se bo kr hotu stepst. Tud, če si vse prav naredil se lahko njemu ali pa njej zazdi, da mora biti drugače pa te hoče buzerirat za brezveze. Sem napisal, da so tud voznice BMW-jev med njimi. Ena taka je kljub temu, da sem dal žmigavce za vključevanje iz pospeševalnega pasu na AC, dala gas do konca, da me ja ne spusti in me pri tem še gledala. Nakar je malo manjkalo, da se ni zaklofala v spredej vozeči avto s prikolico in čolnom na njej. Mislim, kaj je blo to treba mi pa res ni jasno. A da bi šla na prehitevalnega in prehitela prikoličarja in še meni omogočila vključevanje - ne to pa raje ne, ker bi bil prehud udarec po egu.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Uff, danes mi je pa skor ušlo za kako kavno žličko, ko je ena CE tetica brez žmigavca skočila tik pred mano iz voznega pasu na prehitevalni in to med dvema tovornjakoma, da sem jo zagledal zadnji trenutek. Bremza do konca pri 130km/h ni glih hec - srce mi pa še zdaj razbija, ko se spomnim.

 

Ker je bil služben Passat brez kamere žal ne morem tega pokazat a je bilo pa točno takole, le da smo reševali karambol zadaj vozeči vključno z BMW-jašem, ki je srečno poiskal plac med bremzanjem točno tam od kodr je ta ven skočila, ker če ne bi se mi zapičil v zadek.

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 13 minutami je Alex napisal:

Powerbox je druga stvar. Tukaj je govora o občutku in kako reagira pedal za plin. Kot pravijo tisti, ki ga imajo montiranega, plin reagira bolj podobno kot pri motorju-takoj, ko daš gas takoj te prilepi v sedež. Ne glede na konje. 

Mnogi športni avti imajo to že serijsko vgrajeno. Le da se tam skupaj s temi nastavitvami, nastavi tudi trše  podvozje, podvozje se zniža in podobno.

 

A si probal powerbox? Natančno tako se obnaša in najbolj to čutiš ravno na pedalu, ki je blazno odziven, da moraš kar malo mirkat vsaj v prvih treh prestavah. Izredno malo laga je in občutek je super, ko želiš vozit športno otiroma mnogo manj, ko se je potrebno cijazit v kaki koloni.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jaz sem imel na prejšnji dizelci par let zmontiran powerbox, ki dela zelo podobno sicer ne direktno na pedalu ampak goljufa pri vbrizgu. Sej maš občutek, da je bolje in nekaj časa je fino fajn, ko avto daje občutek, da da več od sebe. Ampak to je vse bolj ali manj placebo efekt. Ni ga čez konje, navor, ker edino to je tisto kar res naredi, da gredo usta v nasmeh do ušes.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Kako nastane zastoj v obe smeri na AC oziroma HC.

 

rabiš:

1.) delo na cesti, da se promet dvosmerno prestavi na eno stran AC/HC

2.) vsaj dva kamionarja

3.) bodi pozoren, da enemu obvezno poči guma in nato odtrga celotno kolo

4.) kolo mora obvezno preskočiti ločevalno ograjo in se zaleteti v nasproti vozeči kamion

5.) šofer tega kamiona mora ustavit, skočit ven, krilit z rokami in gledat kako mu je guma poškodovala spodnji levi del odbijača

6.) šofer kamiona, kjer je guma odpadla na prikolici mora voziti še kaka kilometer dokler do konca ne uniči pesta na prikolici, ker to drsa po tleh, da se kar kadi

7.) potem 10 minut čaka in ne ve kaj bi z njim solidarno čakamo tudi vsi ostali

8.) čakamo na darsovce, da premaknejo varnostni stebriček, da se lahko odmakne kamionar iz edinega pasu in sprosti promet.

9.) Čez tri ure, ko se vračam je kamion brez kolesa še vedno tam in servisna služba se trudi zamenjati celotno pesto

 

Če bi bila AC/HC zaradi dela na cesti zaprta še nekaj kilometrov bi verjetno takole čakali vsi za njim še tri ure ali več.

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Mislim, da je bolj problem v tem, da sredinski zaslon med slikanjem ni bil glih osvetljen in zato zgleda temno. Če bi slikali s flashom bi se modra videla. Zgornji sta namreč slikani s flashom.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Tako je v istem pravilniku lepo piše:

 

Poleg uporabe naprav za dajanje svetlobnih prometnih znakov iz 102., 106. in 107. člena zakona o varnosti cestnega prometa se lahko naprave za dajanje svetlobnih znakov za urejanje prometa vozil s tribarvnimi lučmi (semaforji) uporabljajo za urejanje prometa vozil na več prometnih pasovih hkrati ali za vsak prometni pas posebej.
Če se z napravami iz prvega odstavka tega člena ureja promet vozil na vsakem pasu posebej, so svetlobni znaki za urejanje prometa vozil nad prometnim pasom, na katerega se nanašajo.
Če so svetlobni znaki za urejanje prometa vozil uporabljeni za urejanje prometa vozil na več prometnih pasovih in smereh vožnje hkrati, so svetlobni znaki za urejanje prometa vozil z desne strani vozišča.
Na cestah z več kot enim prometnim pasom je treba za vsako smer vožnje ponoviti napravo za dajanje tribarvnih svetlobnih znakov za urejanje prometa vozil.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Nobenih lukenj ni in je tudi objavljeno v "Pravilniku o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah"

 

Lahko pogledaš v Uradni list 46/2000 (sem preveril tudi na twitterju, če je kaj drugače pa ni 🤪), kjer ti v 100.členu lepo piše

 

Znake za izrecne odredbe je treba ponovno postaviti za vsakim križiščem ceste, na kateri je takšen znak, z drugo cesto, če naj velja izrecna odredba tudi še za takšnim križiščem.
Izrecna odredba, izražena z znakom za prepoved ali omejitev ali z znakom za obveznost, postavljenim pri vhodu v naselje na istem drogu, na katerem je tudi znak III-14 (ime naselja), velja na območju vsega naselja, če na posameznih cestah ali delih ceste v naselju ni z drugim prometnim znakom izražena drugačna odredba.

 

Tako tudi svetujejo tecajcpp.com

 

WWW.TECAJCPP.COM

Virtualni priročnik CPP in zakonodaje. Prometni znaki, pravila, pojmi, nesreče, definicije, testi, policisti, ankete, avto�ole, faq, itd.

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Hitrost se razveljavi po križišču oziroma se je ne če je spet znak z določeno hitrostjo. Če bi upravljalec cest želel vožnjo skozi križišče z zmanjšano hitrostjo bi moral trenutno hitrost razveljaviti pred križiščem.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nova Mazda 6 - možne težave?
Napisano

Bilo je konec leta in sem dobu več kot 3kEUR skonta, ker je bil avto na zalogi na Nizozemskem in v bistvu me je to na koncu tud prepričalo pa še dajatve so se pol 2020 povečale. Tako, da sem profitiral skoraj 4 jurje vseskupi.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 31 minutami je Axel napisal:

Nasvet za izogib tezenju odzadajstojecih: prizgite smernik sele, ko se prizge zelena. ;)

 

Tole je definitivno najboljši nasvet :bravo: Tako ti res ne bo od zadi nihče traumiral. Se pa absolutno strinjam, da takoj, ko se začneš spraševati pri določenih znakih in označbah kako je potrebno peljat je sigurno nekaj narobe s samimi oznakami, da sploh vzbudijo dvom. Najbolj smotrne so tiste oznake, kjer lahko brez kančka dileme pelješ in se ne rabiš spraševat ali je bilo pravilno ali ne. Ampak vseeno, v Slo je signalizacija kar v redu, ko pa gledam tiste YT posnetke se pa dostikrat samo za glavo držim. Recimo prehodi za pešce čez tri pasove brez semaforja (recimo tipično v Rusiji in celo pri naših sosedih v Zagrebu) - pa to je recept za nesrečo. Take zadeve, kjer se mi zdajle pogovarjamo o tem križišču je za ostale primere drugod kot špricer brez vina (PočivalšekTM).

 

Juraj Šebalj je pri snemanju take situacije povzro nesrečo. Seveda ni bil kriv ampak dejstvo pa je, da take ureditve v sodobnem prometu nikakor ne smejo obstajat.

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Dej, če se ti da. Ker če skos utripa pol ful zavaja in jaz bi tud zavil.

 

Sem pa prepričan, da če tole zadevo objavim na BMW forumu, da bo enozložno rečeno, da lahko desno, pa če imaš voljo lahko še mal podriftaš skozi, seveda brez vklopljenega žmigavca.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 18 minutami je Nejc1986 napisal:

Hm... Okej... Ampak jaz še zmeraj mislim da  tista črta tam naredi razliko.

 

Edino če utripajoča oranžna luč ugasne ko sveti rdeča luc (to bi bilo pravilno). Kot ko zaviješ iz tunela pod gradom desno proti Aškerčevi. Oranžna utripajoča z narisanim pešcem deluje samo ko imaš zeleno (in te opozarja na pešce).

Res je, zato pa mežika samo takrat pod al nad tablo, kjer je oznaka za prehod za pešce, da še poudari pomen znaka in situacije. Tukaj pa ne vem , čemu bi sploh služil ta znak z utripajočo rumeno, če ravno temu ne, da smeš peljati desno kljub rdeči. Edino, če je mogoče res, da mežika samo ko je zelena luč na semaforju. Če pa je tako potem pa je verjetno to zaradi tega, da daje prednost tistim, ki iz nasprotne smeri zavijejo levo na isto cesto. Če je tako pol je pa vse jasno in ni dvomov, da ne smeš pri rdeči desno.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 50 minutami je Nejc1986 napisal:

Ampak tu ne smeš peljati, ker je črta. Črta označuje začetek križišča. Križišče pa je semaforizirano. Tako da, ja... Tista utripajoča oranžna luč nima nekega globljega pomena.  

 

Čisto po pravilih bi se tista oranžna utripajoča luč morala vklopiti samo takrat ko bi ostali semaforji ne delali. 

 

Po mojem mnenju je tista črta čisto brezveze potegnjena čez celo širino.

 

Drži, ampak semaforja ne prevoziš, ker greš desno od njega in ostane s tvoje leve. Če bi moral iti naravnost mimo semaforja in tam desno bi bilo to prepovedano, tukaj pa... hmmm. Ne vem jaz bi se zgovarjal na mežikajočo rumeno luč, ki vedno pomeni, da lahko pelješ ampak previdno in da se moraš prepričat ali lahko pelješ in s tem ne ogrožaš nikogar na prednostni cesti. Rumena luč pod trikotnikom je namreč enakovredna zeleni in rdeči na semaforju ampak v tem primeru začnejo veljati znaki o prednosti. To velja tudi v primeru, da crknejo vsi semaforji in mežikajo samo rumene. Takrat začnejo veljat znaki.

 

https://zakonodaja.com/zakon/zprcp/99-clen-svetlobni-prometni-znaki

 

6. rumena utripajoča luč – vozi posebno previdno. Enak pomen ima rumena utripajoča luč, ki se uporablja kot samostojni svetlobni znak. Kadar je rumena utripajoča luč nameščena neposredno nad prometnim znakom (če je prometni znak nad voziščem, je lahko nameščena tudi ob njem ali pod njim), poudarja njegov pomen.

 

A kdo pozna kakega inštruktorja vožnje, da tole razčistimo?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 7 urami je Damijani napisal:

@Boss, tole je Brdo --> Rosenthall?

 

Eno CPP vprašanje, kako vi v temle križišču zavijate desno? Pri rdeči luči na semaforju... Je pa križišče v Šentjakobu, ko pripelješ na semafor od Belinke.

 

sentjakob.jpg

 

Jaz bi sicer peljal na desno ampak obvezno je treba pazit, ker v primeru rdeče nimaš prednosti. Možnost vožnje ti omogoča rumena mežikajoča luč pod znakom, da nimaš prednosti. Ta dovoljuje vožnjo ob upoštevanju, da ne prihajaš s prednostne. Namreč, če bi bilo prepovedano vozit skozi bi bila mežikajoča rumena luč na tem mestu čisto brez kakršnekoli potrebe.

 

Na drugi strani tega križišča je situacija podobna ampak v bistvu bolj razumljiva saj je prečna črta čisto vštric semaforja in ne daje nobenih dvomov. Na tej strani so pa poskušali vmestit še prehod za pešce in zato tole označevanje povzroča dilemo.

 

 

 

Ja tisto z BMW je Brdo pri tehnološkem parku, Mercedes je pa na cesti na Brdo pri postajališču avtobusa imenovanem Viško Polje.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Sem že omenil KP registracije na BMW-jih. En tak, niti ne tako rosno mlad je celo v Ljubljani malo vozil po enem pa po drugem pasu pa buzeriral spredej vozečega - pač počel tipična BMW sranja v glavnem. Pa še en CE, ki je tudi prepričan, da z Mečko S je kupil tudi cesto, glede na ceno tega stroja. Zakaj bi človek zapeljal v ulico in lepo obrnil kot se zagre, če pa se mu lahko vsi ostali ustavijo in počakajo, da izvede manever. Pol se mu je pa še malo mudilo in je izvedel en dragrace pri omejitvi 50km/h v naselju.

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.