Jaz lahko napi?em le to, kaj bi naredil ali v kateri smeri razmi?ljal, ?e bi bil v tvojem polo?aju.
Precej podobno razmi?ljam kot Uklopko, to pomeni, da ima? en "orng" oz. dru?inski in bolj nobel avto, drugega pa tak?nega, da ti predstavlja ?im manj?i stro?ek (npr. dejansko nek majhen bencinski avto?ek, z majhno motorno mo?jo, posledi?no je izjemno poceni zavarovanje in cestnina ter tudi vzdr?evanje kot tak?no).
Ta moj predlog ?e toliko bolj pride do izraza, ?e se bo ta manj?i avto uporabljalo le ob?asno ali za opravke v smislu "sko?it do bli?nje trgovine". V rangu 500 do 1000? ima? teh mal?kov na izbiro ogromno, se spla?a razmislit.
S telim 260 konji bi kr poletu lepa je ko svinja . Ej zmaj kaj je pa razlika v motorju med tvojo in to mps k tle zej mal googlam masta obadva isto 2.3 pa isto prostornino motorja sam da ma mps pr motorju se kao oznako DISI ? in ma 260 konjov tvoja pa 166.
Moja je made in Korea.
Kar se nekdanje 6-ke ti?e, bi se pa reklo, da je z navadnim 2.3 motorjem razmeroma posko?en avto, z 2.3T pa ?e orng zver.
Te?ko re?t po dveh majhnih fotkah, ampak za zadnji desni bok sem prepri?an, da ni druge re?itve kot rezat ven, za levega zadnjega pa vpra?anje, ?e se ga ?e da "re?it" brez iste zadeve kot na desni strani.
Koliko bi ti mojster vzel, da bo potem avto "tip top", se NATAN?NO pozanimaj, saj sem se sam ?e ve?krat v ?ivljenju nategnu, ko neko zadevo smatra? za majhen poseg, kasneje pa se izka?e, da si glede na obstoje?e stanje, pa precej drago kupil.
Sicer pa pravijo, da vsaka ?ola nekaj stane, ampak ?e se je nekdo tam ?e ?olal, potem nekaj veljajo tudi njegove izku?nje ter znanje.
Rok, avto je za svojo starost v zelo dobrem stanju, zlasti karoserijsko, saj ko sem jo pred dvema tednoma nazadnje videl, je bila izjemno lepa.
Ko je bil v mojem lastni?tvu (sem jo uporabljal le sezonsko, druga?e sem vozil 323F in tudi Toyoto Celico), je bila tudi v celoti barvana, kasneje ?e za??itena z olji Krown in to je garancija za trajno lep izgled. Njen sedanji lastnik je tudi ?e kar nekaj vlo?il vanjo in temu primerno skrbi zanjo.
Pravi u?iva?ki avto, zadnji pogon mu da ?e dodaten plus pri vo?nji (tudi ali pa zlasti pozimi).
Kako pa ve? da je 2.5 V6??? Ker tole nikamor ne pa?e 115 kW (157 KM)
Ja sej glih to sem potem razmi?ljal, da je zame?al kw in km, pa je tole v resnici motor 115 "konjev", kar je dale? od 2.5 V6, pa tudi tistih dodatkov ni videt, ker ?e se ne motim ima V6 neke mini podalj?ke in pragove.
Sicer pa 2.5 naj bi imel 123/168 motorne mo?i, tako da tale verjetno res ne bo "taprava".
Uf, tole je pa tud za moj okus pretiravanje s krancljanjem, zlasti prednji odbija? je grozen :
Desni volan (itak), sicer pa sta bili najmanj 2 taki Supri ?e ne dolgo nazaj v Dom?alah. Druga vem, da je bila bele barve in z avtomatskim menjalnikom, pa ?e se ne motim z GB registrskimi tablicami, ker je imel lastnik neke zveze tam in se je potem kar z njimi vozil po Koko?ki.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zdravo Dejan!
Jaz lahko napi?em le to, kaj bi naredil ali v kateri smeri razmi?ljal, ?e bi bil v tvojem polo?aju.
Precej podobno razmi?ljam kot Uklopko, to pomeni, da ima? en "orng" oz. dru?inski in bolj nobel avto, drugega pa tak?nega, da ti predstavlja ?im manj?i stro?ek (npr. dejansko nek majhen bencinski avto?ek, z majhno motorno mo?jo, posledi?no je izjemno poceni zavarovanje in cestnina ter tudi vzdr?evanje kot tak?no).
Ta moj predlog ?e toliko bolj pride do izraza, ?e se bo ta manj?i avto uporabljalo le ob?asno ali za opravke v smislu "sko?it do bli?nje trgovine". V rangu 500 do 1000? ima? teh mal?kov na izbiro ogromno, se spla?a razmislit.
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani