Skoči na vsebino
Mazda CX-60
Napisano
pred 19 minutami je Bini napisal:

Meni je tudi ta 50tka bolj všeč.....👌

Enako. Sicer smo se tudi nad njo na začetku malo zmrdovali, a kaže, da bo prava lepotica proti temu skrpucalu cx60  za evropski trg. 😬

pred 53 minutami je Boss napisal:

 

Proporci so čist kiksnjeni - SUV izgleda masivno z ogromno masko. Pol pa dajo miniaturne luči, da skoraj dostavni kombi izgleda bolje. Luč bi morala biti velike do maske in tista led črta, ki zareže v masko bi moral biti znotraj luči. Malenkostno manjša maska bi bila čisto OK, recimo toliko, da je tablica ne bi rabila prekrivat ne same maske ne spodnjih rež.

 

Ker gre za SUV bi lahko optično znižali sam avto z rahlimi temnimi obrobami okoli blatnikov, na spodnji strani odbijačev in pragov. Tole za moje pojme ni evropski dizajn ampak prej Ameriški in mislim, da bi moralo biti ravno obratno ter CX-50 prodajat tu, tega pa amerom.

 

CX-50

slika.png.6dd1d82491f51eeef7b73f09eff22eb1.png

Dobro si to opisal. Se strinjam. Zanima me, kam je poniknila Mazdina značilna dinamična oblikovana kodo miselnost. 

Z vsakim modelom ga, udarijo bolj mimo. Se kar bojim, kaj bo z novo 6- ko. 🤔

pred 5 minutami je Janez007 napisal:

@Boss, da nisi slučajno Robert Lešnik? 🤣

Ne rabiš bit lešnik, da ugotoviš, da mazdino oblikovanje pluje v napačne vode. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 45 minutami je J.J. napisal:

S temle, da če vzameš leasing, ti je vseeno za ceno, si pa zabluzil na polno. Tut mnogi si žal leasinga ne morejo privoščiti. Jaz osebno ne bom nikoli, ampak res nikoli več kupoval avto, torej stvar, ki zgublja vrednost, na keš. Kretenizem brez primere, ki dela ljudi še bolj revne. Če mam kupček 30 jurjev dam raje pologa 3 jurje, ostalo vzamem na 7 let leasing, 27 jurjev pa obračam tako, da z njimi kesečno pokrijem obrok za lesing. Na koncu mam po 7ih letiih še vedno isti kupček denarja plus avto, ki ga prodam mogoče za 8 jurjev. Kdor ga kupi na keš, ma samo avto za 8 jurjev :)

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk
 

Kako obračaš ta denar, da pokriješ lizing? To me res zanima.🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)
pred 6 minutami je J.J. napisal:

Tolk za argument. Žlahtnik Altea 1,2 77kw Tsi. Po 90tkm in 10 letih uporabe ne vejo, ne znajo zrihtat ruženja v mašini. Na koncu kupu novo mašini in jo menjal.

Tast Golf6 1,8 tsi, 118kw. Po 4 letih in 120tkm odfukal pol mašine stran. Vse redno servisirano, vse redno rihtano. Kao ni garancije. Popravilo skor 5 jurjev. Na koncu se zdilal, da so krilo skor 4 jurje nekak oni, on pa jurja.

Kolega golf 6 karavan 1,4tsi 125kw. Kupu ga z že zrihtano mašino pr 230tkm. Sm mu reku na začetku, da nej ne kupi tsija, da mu bo žal. Po letu pa pol mu je res, vmes ga je noro hvalil. Zaružilo mu je na polno, na koncu po 1 mesecu rihtanja ni blo druge k drugo mašino notr dat. 3 jurčke baj baj :) tko da, kdor hoče met pester lajf poln pričakovanja, kdaj se bo kej zgodilo, MORA KUPIT TSI ;)

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk
 

Lepo. Potem takem  so Mazdini benzinski motorji pravi nasa izdelki proti tem vagovim. 😊

Pa toliko ljudi kupi te tsi motorje. 😬

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Hixxy napisal:

Si že dal oceno 5 zvezdic. 😊

Kako je bilo pa kaj s carino? 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

100 oktanski bencin v skyactiv X
Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

 

Sej se ne voziš skos na teh obratih, ampak recimo pri vključevanju na AC pa konkretno pospešiš magari v 2 in 3 prestavi. Pol pa k ujameš "cruising speed" pa seveda voziš v 6. prestavi. Hočem samo to povedat, da nisem mislil, da bi ves čas vozil na 5000 obratih ampak samo pri pospeševanjih. Madona še sam kot kaže dizla spravim večkrat tedensko na 5000 obratov in ja, tud blokado ma... kdo bi si mislil.

Boss, res je. V bistvu te naše dizle lahko voziš skoraj kot benzinarja. Radi imajo visoke obrate. 👍

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 38 minutami je sportman333 napisal:

To je ze turbo 1.5. motor👍...saj ne moreš reči, da je slaba, ni pa KIA več poceni, je kolega gledal tudi ko je kupoval nov avto....so cene kar konkretne

Sodelavec jo tudi ima. Po mestu mu pije od 9 do 10l/100.

Na dolge okoli 7. To vsekakor ni avto, ki bi pil malo. Je pa za njo dal kar konktetnih 29K€.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

100 oktanski bencin v skyactiv X
Napisano (urejeno)

Recimo porsche priporoča za vse svoje avte 100-ko.Gredo pa tudi na 95. A ne razvijejo vse svoje moči. Ni zastonj za dirke razvito posebno gorivo z  110 oktani. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

100 oktanski bencin v skyactiv X
Napisano

Za dizelske motorje je definitivno boljše, da vsake toliko tankaš tisti "super dizel". Se pa definitivno pozna na porabi, ko narediš z njim več kilometrov. Moram naslednjič tankati ta dizel. To storim vedno, ko grem v Dolomite na smučanje. 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gretje zadnjega stekla
Napisano
Pred eno uro je Hixxy napisal:

A je še kdo opazil sledeče:

 

Ko odpreš gretje zadnjega stekla, radio (DAB) izgubi signal.

 

Mogoče je kaj elektronika zašuštrana hahah

To, da včasih med bloki v Trstu izgubi signal, sem opazil. Toda v tem primeru? 😊Moram jutri zjutraj probati na moji. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 7 urami je MPero napisal:

Zivjo vsem. Ko smo ze pri biturbu: a ima mazdin trenutni 2,2 turbodizel (npr. iz M6) variabilni turbo ali (dvojni) biturbo?

Dvojno turbino. (Dual Stage- two turbo). 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
Pred eno uro je Nejc1986 napisal:

Pomojem je pa nekdo vdrl v telefon-racunalnik  tistega ki je dal oglas gor. Da bi bil prodajalec tako pošten malo težko verjamem.

Kakor jaz razumem oglas, ima polne bale tega avta in servisa. In opozarja druge, da naj se izogibajo Peugeotu na daleč. 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 14 minutami je Bini napisal:

To je zajebancija.....😃😂🤣

Niti ne... Jaz tudi pežoja ne kupim nikoli več. Toliko okvar, kot sem imel z dvema pežojema, nisem imel z vsemi ostalimi avti skupaj z bicikli. 

Lepi za videti a elektronika totalno na psu. Meni tudi niso znali rešiti težave z elektroniko in sem ga na koncu prodal za par sto €. Tukaj pri tem avtu je pa še dobita kombinacija z avtoplusom, kjer so mehaniki itak kr neki. Ne znajo rešiti manjših napak, kje pa take bolj zahtevne. Verjamem, da je temu kupcu vsega prek glave in mu je edina skrb sedaj, da se tega avta reši. Bilo kako. 

Ko smo že pri avtoplusu. Sedaj so prevzeli še znamko mercedes in vrgli mazdo ven iz prodajnega salona. Všeč table so takoj nadomesti z mercedesovimi. Do sedaj so prodajali vsaj eno kvalitetno znamko izmed mnogih, sedaj pa so dobili še mercedesa. 😊To bo še smeha. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Najvišja hitrost z kovčkom na strehi
Napisano
pred 11 minutami je Deeyan napisal:

 

Js na dopustu prav uzivam v voznji in rajsi obiscem vec razlicnih mest, zato grem rajsi z avtom (pa ceprav pride malo drazje vse skupi) kot pa da koristim javni prevoz pa se mi nikamor ne mudi tudi brez truge 🙂

 

Razwn, ce bi slo za kako vecje mesto kjer rabis cel teden, da lahk dejansko vse vidis, tisto pa pa koristu letalo, pa njihov javni prevoz 🙂

Jaz tudi grem raje z avtom kjer se le da. Za letos imamo planirano Francijo (Provansa) in bomo šli seveda z avtom. Ni lepšega, ko si svoboden in se lahko zapelješ kadar koli - kamorkoli. Seveda bomo šli brez kovčka na strehi. 🤗

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Najvišja hitrost z kovčkom na strehi
Napisano (urejeno)
pred 4 urami je Slivka napisal:

Eno je, kaj dela zračni upor in kdaj ga odtrga s strehe.

 

Drugo je, ko se pred teboj "zagužva" in moraš naglo zavirati, pa tovor poleti iz tiste PVC-truge.

 

Tretje pa je, ko imaš na strehi 50 kg tovora (rajši več, ker vidim, da ljudje ne tehtajo, koliko naložijo na streho ampak bašejo, dokler ni polno...), potem pa se na cesti zgodi "situacija" in moraš naglo zavijati. Tovor na strehi krepko spremeni težišče. Bi bilo zanimivo opraviti "losov test" s polno "trugo" na strehi - najbrž bi se vsi kotalili...

 

Ampak kaj, ko so ljudje taki, da brez zadržkov preobremenijo vozilo. Kolikokrat slišim: "Saj bo šlo, motor je močan." Ja, šlo bo, a pa se bo tudi ustavilo? Domnevam, da "trugo" na strehi uporabljate, kadar ste na počitnicah. Če ste torej na počitnicah - kam se vam mudi? In ko se vsem tako mudi in so živčne rezvaline, se precej hitreje zgodi, da začne treskat. Potem je pa jok. Zakaj?

 

Zdaj pa en teoretični primer, ki bi ga bilo zelo lepo podkrepit s praktičnim preizkusom.

Vzemimo najdaljšo možno diagonalo čez Slovenijo: start je Brestovica pri Komnu, cilj je vas Budinci. Razdalja je 316 km (po Google Zemljevidi). Od tega je avtoceste 241 km. Sicer so na teh 241 km avtocest odseki, kjer je omejitev hitrosti 100 km/h ali manj (križišča avtocest pri Mariboru, Trojanski predori, Ljubljanska obvoznica,...), tako, da "polno hitrost" lahko razviješ "le" na okoli 210 km - če ni kakšnih zgostitev v prometu. Če torej vozite 210 km s hitrostjo 120 km/h, to razdalji prevozite v eni uri in 45 minutah. Če pa vozite s hitrostjo 150 km/h, pa to razdaljo prevozite v eni uri in 25 minutah.

To pomeni, da:

- celotno potovanje lepo umirjeno opravite v 3 urah in 35 minutah, na cilj pa pridete umirjeni, avto ima pa manjšo porabo, po poti manj tvegate

- ali pa celotno potovanje predivjate v 3 urah in 15 minutah, na cilj pridete nervozni in utrujeni, sopotniki zeleni, o porabi pa niti ne izgubljajmo besed...

 

Odločitev je vaša...

Tako 100% se strinjam z napisanim. 👍👍

Zato me je zanimalo, zakaj se folku tako mudi na dopust, smučanje... Meni se res nikoli ne mudi, raje vozim kak kilometer počasneje in uživam v vožnji, kot si napisal. Brez stresa, brez hitenja, ni živčnosti. Ponavadi kakega modela, ki besno žge po avtocesti dohitiš, ko stoji na cestninski postaji in čaka v koloni par avtov pred teboj, da plača cestnino. Da ne govorimo o porabi, ki se zelo poveča z vsakih 10 km hitrejšo vožnjo. Prav je, da se vsaj, ko gremo na dopust sprostimo in pustimo naglico in stres za seboj vsaj za tisti teden, ko smo na dopustu. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano
pred 1 uro je sportman333 napisal:

Zadnjič bral v avto reviji (avto fokus,mislim da), da cx60 in cx80 prvič pri mazdi v najvišjem rangu prideta s ceno čez 80k eur👍😉, najmočnejša naj bi bil 3.3 turbo v6 mašina...in da tako dragega/premium izdelka še niso imeli, tako da to ni/ne bo ravno produkt za masovno prodajo v SLO😁

Bojim se, da niti "ta poceni" variante z navadnimi benzinskimi in dizelskim motorji, kot so ga imele do sedaj, ne bo več za masovno prodajo. 

Najbrž bo postala mazda s temi novimi modeli  bolj eksotična znamka (zaradi cen). 😬

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Najvišja hitrost z kovčkom na strehi
Napisano
pred 46 minutami je Janez007 napisal:

Dlje časa tam nekje 150 km/h, več kot 160 km/h pa se ne spomnim.  Gre pa za Thule Atlantis 600.

 

Občutek meni pri 150 km/h ni prijeten, če imaš v glavi omejitev proizvajalca. Ampak potem vidiš, da te prehitevajo avtomobili s podobnim kovčkom, ki vozijo še kakšnih 20-30 km/h več. V resnici je večja nevarnost, da kasiraš kakšen kovček v vetrobransko steklo od norca pred tabo, kot da se odtrga tebi. 🤔

 

Temu ga je odtrgalo pri 270 km/h:

https://www.youtube.com/watch?v=q7J2tBdnVV0&t=555s

 

Bolj so verjetno težava pospeški (hitro zaviranje, karambol), ki povzročijo večjo silo kot sam upor vetra zaradi enakomerne visoke hitrosti, če gre za težak in slabo pritrjen tovor:

https://www.youtube.com/watch?v=bdiKrY5l4zw

 

Tudi avto je bolj nestabilen pri takšnih hitrostih,predvidevam. 

Še posebno na bočni veter je bolj občutljivo vse skupaj. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.