Vse je to fajn pa krasn, ampak men tuki neki ni ?ist jasn...
Avtomobili so tako hudi onesna?evalci, da bo Zemljo pobralo zaradi tega. Sploh dizela?i.
Eno letalo velikosti Airbusa 380 v eni uri pokuri pribli?no 700 litrov goriva. Na ?tiriurnem poletu pokuri ve? goriva, kot ga jaz v avtu v celem letu.
In teh letal ni malo, sploh ne. Samo na Frankfurtskem letali??u jih vsakodnevno pristane (in seveda tudi vzleti) od 1440 do 1800.
In letalski promet ne onesna?uje okolja, cestni ga pa...
Ladijski motorji pa uporabljajo dizelsko gorivo slab?e kakovosti - skoraj mazut. In tudi ladijski promet ne onesna?uje okolja, cestni ga pa...
Dizelske lokomotive tudi nimajo OMV Maxx Motion Performance diesel. Pa jih kljub vsemu ?e precej drdra po Evropi.
In pri vsem skupaj, ?e sem prav razumel, so problemati?ni NOx-i. Ne trdi delci ne CO2.
Hja, je pa re?itev. Omejitev velja za osebna vozila, ?e sem prav razumel (diesel cars in ne diesel vehicles). Mazda BT-50 4x4 in podobni so tovorna vozila. Pi?e v prometni. Koliko je pa tam trdih delcev, CO2 in NOx-ov, pa ne bomo zdaj o tem...
Em, ups... Meni vedno napi?e, da stran ne obstaja...
Zato sem napisal, da klikni na povezavo in preberi. O?itno ni napaka na "tisti strani" ampak na moji. Zdaj moram samo ?e ugotoviti, kaj je narobe, da mi povezava ne deluje...
Pri normalni vo?nji potrebuje? - tako, od oka - 75 "konjev". Vse ostalo je sicer na razpolago, ni pa nujno, da tudi uporabi?. In pri taki vo?nji bo res poraba 8,8 litrov. Ampak pri taki vo?nji ne bo pospe?ek od 0 do 100 km/h v 3,5 sekunde...
Glede na to, da je cena avta primerljiva s ceno spodobnega stanovanja (?e ni ravno v centru Ljubljane, ?e skoraj hi?e), se kupec najbr? ne bo preve? obremenjeval s porabo. ?e pa ga kupi kak?en zmaj, ga bo pa itak predelal na plin...
V?eraj sem taksiral ma?kare po celem Lokovcu. In na koncu se zve?er dobimo v prostorih krajevne skupnosti in debatiramo tudi o tej nesre?i.
Na koncu po vseh prito?bah in pregledih zapisnikov in tahografov in izvedenskega mnenja je bila krivda "prevaljena" na delavca Kolektor Kolinga, ker cesta ni bila ustrezno o?i??ena.
Avrigo ima o?itno vrhunske odvetnike, da lahko kaj takega dose?e. Navadni smrtniki ?esa takega ne bi dosegli, sem prepri?an...
Danes sem pa ugotovil, da je slovenski zakon o zimski opremi precej pomanjkljiv. In sicer pri zimskih pnevmatikah. Za priklopna vozila niso predpisane...
Vle?em danes dvoosno prikolico, precej obremenjeno, po zasne?eni cesti. Pridem skozi ovinek (in niti ne z neko blazno hitrostjo), pa s koti?kom o?esa nekaj zagledam v ogledalu. Ker sem skoncentriran na cesto in na vo?njo, samo pomislim, da je za menoj nek bedak, ki me ho?e prehiteti. Zato ?e toliko bolj pozorno gledam na cesto in se umaknem povsem desno. Ker ni nikogar mimo, kak?nih 20 metrov pozneje pogledam v ogledalo - nikogar na levi. Niti zadaj. Dobro, mogo?e se mi je samo zdelo. Na naslednjem ovinku spet ista zgodba. Tokrat cesta ?ir?a, zato sem prej pogledal v ogledalo. In vidim, kako prikolica "drifta" skozi ovinek. Dobro, da nasproti ni bilo nikogar. Naslednji ovinek je bil pa v levo... No, BTjka jo je potegnila, tako da ni bilo te?av. Te?ava pa je nastala v kri?i??u. Kaj nuca naletna zavora, ?e pa prikolica nima zimskih pnevmatik. Avto BTjka se je sicer za?ela ustavljati (seveda s pomo?jo stikala, ki ga ni), prikolico pa je "zalomilo" in je za?ela drseti na nasprotni pas. Je bilo ?e blizu tega, da bi "rudo" udarilo v odbija?...
Sicer se nisem poglabljal v opis, tako da sam prebrskaj in se pozanimaj. Pomemben je T?V certifikat. ?e ga ima, potem je homologacija ?e na pol narejena...
Jaz do zdaj nisem vedel, da sem enkrat v avto nato?il to ultra super mega gorivo in glej, umrl bi, pa ne bi vedel, ?e ne bi tu prebral, da ga imajo na avtocesti pri Radovljici. Na avtu pa nisem ?isto ni? opazil. Ne na porabi, ne na odzivnosti, ne na ni?emer.
No, mogo?e zato, ker sem na avtocesti vklopil tempomat in nisem dr?al gas z nogo. Ampak pospe?eval sem pa brez tempomata. In nobene razlike. Dobro, ?tart je bil itak ?e s tisto nafto, ki je bila v ceveh. Po 150 kilometrih, ko smo ?li od Nove Gorice v te na?e hribe, pa sem vozil brez tempomata. In ravno tako nobene bistvene in opazne razlike.
Glede na reklamo bom res poskrbel, da bom nekaj rezervoarjev napolnil samo s to nafto, pa da vidim. ?e je res tako dobra, potem bo po teh na?ih hribih kar asfalt kopalo ven...
Jaz tankam na OMW Ro?na dolina, ki je skoraj v mestu, pa na OMW Ravbarkomanda, ki je na avtocesti, pa zadnje sem tankal na OMW pri Radovljici, ravno tako na avtocesti. Pa nikjer ni bilo nobene razlike. ?e pa ?e, je bila bolj simboli?na... ?e bi se res poznalo, da je tista na avtocestah toliko bolj?a, bi imel od Radovljice do Nove Gorice (150 km avtoceste) porabo 4 litre namesto 5 litrov na 100 km. Pa tega ni bilo...
Ne vem, kje dobite razliko en liter na 100 km. Nam Mazda 5 v povpre?ju kuri okoli 5,8 brez kak?ne bistvene razlike, kje tankamo. ?e najbolj se pozna, kje se vozimo. ?e gremo k ta??i in naredimo 200 km po avtocesti v eno smer in nato ?e toliko nazaj, se poraba spusti skoraj na 5 litrov na sto km. ?e pa se pozimi znajdemo v sne?nem mete?u v teh na?ih hribih in vozimo z verigami, se poraba dvigne proti 9 litrom na sto km. Pa ne glede na to, a tankamo na Ravbarkomandi, v Ro?ni dolini pri Novi Gorici ali pa na avtocesti pri Radovljici...
Edina razlika, ki sem jo opazil, je razlika med Petrolovo in OMW nafto pozimi pri hladnih zagonih v resni?no mrzlih jutrih. To je pa tudi vse.
Kolikor je povedal, pa je pogovor ?el nekako tako: glede na to, da v vseh letih do zdaj ni delal nobenih neumnosti, glede na to, da je v vseh letih delal vestno in natan?no, glede na to, da ni bilo pretirano veliko alkohola, (0,11mg),..., bo do nadaljnega ostal v slu?bi brez kakr?nih koli sankcij.
Ventil?ki s senzorjem in garnitura namesto rezerve... To bo krasna kombinacija. ?e tista teko?ina zama?i luknjico, bo najverjetneje tudi ventil?ek. In bo poleg stro?ka za flikanje oz. za dve novi pnevmatiki ?e zraven 50? za ventil?ek...
A ni bila nekje tema, kaj je dandanes na avtu odve??
No, mo?akarja nisem ustavil, ker mu ni bilo videti, da je "pod vplivom". Pri 0,11 najbr? nih?e ne bi opazil...
Googlali smo tudi mi. Kolikor smo uspeli razvozlati, morajo poklicni vozniki imeti 0,00 ne glede na kategorijo. Sodelavec ni zaposlen kot voznik, je pa dobil potni nalog, da sko?i iskat rezervni del, ki ga potrebuje pri svojem delu. Je pa ?el v slu?benem ?asu s slu?benim avtom.
A to pomeni, da se lahko zgodi, da zavarovalnica ne bo pla?ala niti tistega avta, ki ga je sodelavec "nabasal"?
Mislim, da mu nisem ?isto ni? fov? tistega kozar?ka pri malici...
Danes smo imeli v slu?bi en incident, ki je postavil eno vpra?anje. pa me zanima, ?e kdo tu ve odgovor.
Kot je v navadi, se takole pred Novim letom preto?i nekaj alkohola. In tako je tudi sodelavec po malici malo popil. Nato pa s slu?benim avtom od?el po opravkih. In zgodilo se je - ka-bum! V kri?i??u je nabil tistega pred seboj. Ker je nastala ve?ja materialna ?koda (oba avta nevozna), so poklicali policijo. In seveda je sodelavec napihal 0,11 miligrama v izdihanem zraku.
Zdaj pa vpra?anje: Kaj bo storila zavarovalnica?
Se ?teje, da je vozil osebno vozilo, torej je "omejitev" na 0,24 in bo zavarovalnica izpla?ala totalko za 2 leti starega Berlingota?
Je za slu?beno vozilo kaj druga?e in bi moral imeti 0,00?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Vse je to fajn pa krasn,
ampak men tuki neki ni ?ist jasn...
Avtomobili so tako hudi onesna?evalci, da bo Zemljo pobralo zaradi tega. Sploh dizela?i.
Eno letalo velikosti Airbusa 380 v eni uri pokuri pribli?no 700 litrov goriva. Na ?tiriurnem poletu pokuri ve? goriva, kot ga jaz v avtu v celem letu.
In teh letal ni malo, sploh ne. Samo na Frankfurtskem letali??u jih vsakodnevno pristane (in seveda tudi vzleti) od 1440 do 1800.
In letalski promet ne onesna?uje okolja, cestni ga pa...
Ladijski motorji pa uporabljajo dizelsko gorivo slab?e kakovosti - skoraj mazut. In tudi ladijski promet ne onesna?uje okolja, cestni ga pa...
Dizelske lokomotive tudi nimajo OMV Maxx Motion Performance diesel. Pa jih kljub vsemu ?e precej drdra po Evropi.
In pri vsem skupaj, ?e sem prav razumel, so problemati?ni NOx-i. Ne trdi delci ne CO2.
Hja, je pa re?itev. Omejitev velja za osebna vozila, ?e sem prav razumel (diesel cars in ne diesel vehicles). Mazda BT-50 4x4 in podobni so tovorna vozila. Pi?e v prometni. Koliko je pa tam trdih delcev, CO2 in NOx-ov, pa ne bomo zdaj o tem...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani