Alex ne tega brat... se strinjam, kabrio res ne sme biti dizel in tukaj ni kaj za dodat. Ker to je fun car in tukaj poraba ni glih pomembna - raje enga turbaka al pa V6.
Kako pa veš, da je bil prenaložen? 🙂 Veš kako porabo ima to 😁😆
hmmm, dva SUV-a plus ta dolga prikolica je koliko kg? Mislim tko na uč. Zakaj vozi 50 km/h? Zato, ker ma ML cca 2000kg lastne teže, na prikolici je pa cca 3500kg. ML sme maksimalno vleči 2500kg, tukaj je pa še problem dolge prikolice, ki dobi zaradi teže na obeh koncih "potrebo", da začne nihat.
Vsak, ki misli, da je vleka prikolice hec in da to zmore vsak si lahko pogleda mal filmčkov na YT - recimo tegale in za primer kako prazna prikolica prevrne težkega SUV-a (na 1:30).
Najbolj pomembno je da je prikolica v večini naložena čisto nad sredinsko osjo, kjer so kolesa, da se sploh prepreči kakršnokoli nihanje. Nalaganje zadaj (sploh kakšna kolesa ali motorji, ki visijo na zadnji strani bivalne prikolice so čista napaka. Klele je par nasvetov, pozabljen pa je tisti, da ne presežeš maksimalne obremenitve tako prikolice kot vlečnega vozila, ker te prikolica samo pomete s cestišča kot bi mignil.
Če se je kdo spraševal zakaj se na AC-jih dogaja tolk norosti. Romun je z 20 let starim Mercedesom ML vlekel prikolico na njej pa dva SUV-a. Samo prikolica in dva avtomobila gor sta preko 3,5 tone oziroma vsaj tono več kot sme vleči ML. Ker je bila kompozicija predolga in zaradi vrtilnega momenta mu je prikolica verjetno veselo poplesavala zato je model spustil hitrost na 50km/h in počasi proti Romuniji. Pol se pa čudijo zakaj poka in resno vprašanje policiji, da kaj takega ne izloči iz prometa.
Motor in menjalnik se morata še uteči. Pri sebi sem opazil, da šele po nekaj 1000 km avto šele začne pošteno dihat, če pa še nimaš narejenih 100km pa izgleda imajo neko varnostno foro, da ga tisti, ki vozijo avte iz ladje v skladišča ne terajo preveč.
Sedaj razmišljam, da bi še sanke pihnu v črno, ker sekajo ven. 🤔
Maš mojo popolno podporo... sanke v črno, ker to bo dejasnko pomladilo avto in bo bolj v trenutnih trendih. Če pa se bo kdaj spremenilo pa spet lahko vse dol pocufaš.
Drugače pa ... great work in sem navdušen nad tem kako avto zgleda kot celota.
Saj smo dali vsi te katrce, amije in zastave takrat skozi.
Je pa imel moj sosed, ki je bil zaposlen na vojaškem odseku preko političnih vez novega, rumenega minija z črno streho. Kako smo mu bili fouš.
Ja naša dva soseda (en levo od nas, drug desno ) sta bila oba obrtnika, en kamnosek, drugi pa livar in sta v sedemdesetih in osemdesetih dobesedno tekmovala kdo bo mel boljši avto. Tako smo lahko gledali Ford Caprija, Opel Manto, BMW E28 (seria 5), pol je en uvozu Corrvetto C3 stingray iz ZDA itd itd. Vmes so bili Miniji, razne mečke, Audiji, celo Porsche. Nakar je v začetku devedesetih kamnosek umrl in se je tekma nehala. Livar je 1991 in 1992 kupil še Golfa II dizel in Mercedesa 190. Nato ni kupil noben avto več, do leta 2017, ko je umrl star 95 let.
Tko, da glej, kdor je imel denar se je sprdaval kolikor se je hotel tud v jugi pa noben od njiju ni bil v KPJ. Tako kot je danes, tist, k ma dnar lahko tudi kupuje avte za 100kEUR ostali pa jih pač ne moremo. Ni neke bistvene razlike. Razlika je le v toliko, da danes so dobri tudi najcenejši avti in da razlika v kvaliteti med cenejšimi in strašno dragimi ni tako velika kot je bila 30-40 let nazaj
Florida je bil takrat pom od posla. Prodajali so Američanom te avte po 3-4 jurje $, izgubo pa pokrivali na domačih kupcih. Se spomnim, da, so takrat naši vrli komunisti to oznanjali kot posel stoletja. 🤣
Ne, Floride niso prodajali za 4 jurje, to so prodajali Yugote. Florida, navkljub imenu ni prišla v ZDA in so jo prodali vse skupaj le v 30.000 primerkih. Večino za to je bilo krivo, da od začetka razvoja, do prvih izdelkov je preteklo preveč časa in bi morala biti predstavljena že sredi osemdesetih in ne šele na koncu osemdesetih. Ker je bila mišljena kot vsejugoslovanski avto so dele izdelovali povsod po Jugi in ravno takrat je Juga razpadla tako, da so zelo počasi spravili spet proizvodnjo v tek. Potem pa še vojna in konec devedesetih še NATO intervencija ter bombardiranje fabrke.
Enostavno ta avto pač ni imel sreče in se je postaral še predno se je resna proizvodnja sploh začela. Če bi dejansko prišel pravočasno na trg nekje okoli leta 1985 oziroma vsaj 1986, ko je bila predstavljana na Beograjskem avto sejmu, kot je bilo sprva mišljeno bi bil za tiste čase bomba. Tako pa se je pisalo šele leto 1990, ko so dejansko začeli spravljati zadevo v izvoz.
Tako jo je predstavil Tiff Needell, ko je bil še v Top gear-u.
Ma smo bili bogi. Drugi po Evropi so se vozili takrat v Toyotah, Mazdah in bmw-jih, mi pa v zastavah, moskvičih, škodah in trabantih. In še prepričevali so nas, da je to najboljše. Ameri pa so se delali norce iz naših yugotov celo v filmih.😄
Je pa bila zastava zanimiv avto. Si imel vsak vikend za šraufat kaj na njej. Če nič drugega, si moral vsako leto zamenjati manšete polosovin, ki so se razpadle. Nikoli ni bilo dolgčass temi avtki. Če si naredil 120Kkm z njo, si bil že car. 🤪
Hmm, ne vem sicer kje si ti živel, ampak moskvičev in trabantov je bilo pri nas strašno malo oziroma celo ni bilo omembne vredno. Ne vem zakaj nisi omenil Katrce, Renault 12, 16 in 18, Spačka/Dijana, Golfa (TAS), Opla Kadetta (IDA), Austin... al pa Lada, Bolhca.
Za tiste čase Zastava ni bila tako slabša od ekvivalentnih Fiatov je pa seveda za danes to res polom in normalno, če pošlješ v ZDA model, ki je temeljil na vsaj 10 let stari tehnologiji, da to se pač na izzide in sploh, da je tam moral tekmovati s Hyundai Ponyem, tud ni glih bilo v prid. Reševala ga je le nizka cena.
Je pa razlika v tem, da svoje čase je bil recimo Jugo, deklica za vse. S 45KM (903ccm) motorjem so ljudje vozili na morje 4 ljudi, poln avto pa še zadi prikolica in gor manjša jadrnica. Ja in pol so se čudili, da je šla sklopka. Probaj danes na Getza al pa Yarisa, Polota, nabasat polno pa zadi priklopit še 500-600kg prikloico in parkrat spelat v klanec pa da vidimo ali bo sklopka zdržala.
Težko je današnje čase primerjat, ker večina svoje avte danes niti pod razno ne uporablja tako ekstremno kot takrat, da pa o kvaliteti takratnih cest napram današnim sploh ne začnem debate.
Pa Miata je še bolj ikonski avto kot S2000 edino tisti, ki so višji al pa bolj pri sebi (like me ) bodo verjetno v Hondi mel mal več prostora. Ampak taki si pač raje kupmo SL-a 😆😐 ... pa zlatni lanac.
Pa ne samo to... avto rata nepraktičen, ker pol skos stiskaš zobe al bo šlo čez ležečega policaja, a sem dost stran od robnika, da ne zapnem, kakšne rampe v garažne hiše al podzemna parkirišča znajo na prelomu biti s prevelikim kotom in bo trpel odbijaš pa še kaj drugega.
Nižat se splača le avto, ki ni daily driver in ga maš več ali manj za frajerirat naokoli... vse ostalo je pa en kup ene dodatne nepotrebne nadloge. 50% tistih pa ki so nižal so zelo kmalu šli nazaj na original višino. Nižat za 1 do 1,5 cm se namrč ne splača za 3 ali več je pa navadno že preveč za brezskrbno uporabo avta.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
v lastno sicer ne ... pljunejo pa v tvojo. Enkrat tak nenadzor pač povzroči tragedijo pol pa spet ne bo nihče kriv.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani