Me zanima kako deluje tista modra, ki se je ?e pred kratkim prodajala predelana na LPG gorivo in kolk je to kaj dobro za Wankel motor, ali mu podalj?a ?ivljenjsko dobo ali pa skraj?a. :ne vem:
Kar se pa benza ti?e je pa orng po?iralnik (no saj ko ga zavrti? do 9.000, pa pri?ne s piskanjem, pa ga ?e mal dodatno zavrti? do 9.500, ?e bi bil tedaj ?parov?ek, pol bi bil z Marsa) , tako da za prvi (edini) avto si je jaz nikakor ne bi mogel privo??it, razen ?e bi me sponzorirala kak?na naftna dru?ba.
Zgleda, da lastnik ve kako delati z avtom Pri takih se tudi vidi, da motor ni tako porazen kot bi nekateri radi prikazovali in ima sigurno ?e dolgo ?ivljensko dobo. A pa si se z avtom tudi kam peljal, ker na?eloma je ta postopek nepotreben ko je motor ogret
Ja seveda, sem naredil enih dobrih 50km, pa ?e jutri jih planiram kak?nih 100, potem pa gre po?asi nazaj k lastniku.
Mi je pa cel ?as vo?nje hodila le ena misel po glavi: "A taki stroji se prodajajo med 4 in 5.000?, ne me jebat"
Aja, kar se vzdr?ljivosti Wankla ti?e, sem nekje zasledil, da so delali super-teste, ?e se ne motim na 250.000km in dejansko je laufal ?e prvi motor. Toliko o tem, ?e je vse optimalno in lastnik ve za kaj se gre in kako ga uporabljati.
Bi se kar strinjal s tabo, ker mi je logi?no, da ?e je avto v dobrem stanju se proda za ve?, tako da osebno ne verjamem tistim ki se prodajajo po tako nizkih cenah z ''dobrim'' motorjem.
Ja to je pa te?ava pri nakupu v tujini, res je ve?ja izbira a mora? sam preceniti ?e se ti spla?a.
O ostalih nimam pojma. Predlagam pa da se zmeni? za testno vo?njo in sam vidi? kako v?igata. Glede kilometrine je pa nekako tako. Motorji so bili v podalj?ani tovarni?ki garanciji do 150k, tako da je to neka pri?akovana ?ivljenska doba ob pravilni vo?nji in rednem vzdr?evanju. Seveda je veliko motorjev crknilo pred tem zaradi tak?nih ali druga?nih vzrokov. Je pa res bol pogosta pri?akovana doba nekje od 100-150k, ker ljudje pa? niso pravilno delali z avtom. Upo?tevati pa mora? tudi to da je bil za mazdine kriterije tudi motor z dokaj nizko kompresijo gledan kot dober (to?ne ?tevilke lahko hitro najde? na raznih forumih). Brez testa kompresije pa je nekako veljalo tako da ?e ti je avto v?gal v 5 sekundah je bil motor tretiran kot dober/zadovoljiv in ga niso menjali v okviru garancije. Ta kriterij lahko tudi sam uporabi? za odkrivanje okvirnega stanja kompresije brez da bi pla?eval za test kompresije. Nek okviren kriterij ki sem ga enkrat nekje zasledil je bil da ?e ima avto okoli 50k naj bi v?gal v dobri sekundi, pri 100k naj bi rabil 2 ali 3 sekunde verglanja pri 150k pa okoli 5 sekund. Potem pa sam preceni? kako hitro je testni avto v?gal in preceni? ?e je v?gal hitreje kot pri?akovano (je motor verjetno v dobrem stanju in naj bi dosegel 150k ali mogo?e ?e ve?), ?e v?ge v pri?akovanem ?asu je pa? nek povpre?en motor in pribli?no ve? kdaj bo ?as za obnovo, ?e pa v?iga bistveno slab?e pa ve? da je nekaj narobe in bo trebna ?imprej?nja obnova ali pa je motor tako po?kodovan da bo bol racionalna kar menjava motorja.
Zato si pa raje vzemi ?as in stestiraj vse ki so trenutno na trgu ker avto se pa? bolj slabo prodaja in lahko vsako temeljito ve?krat pregleda?, malo povpra?a? za mnenja in poro?a? kak?ne so in se ?ele potem odlo?i? za nakup ko bo? na?el tisto pravo
@Daky, danes sem na podlagi tvojih navodil malo bolj podrobno spremljal proces v?iga Wankla, ki ima na ?tevcu le 50.000km prevo?enih in dejansko zalaufa znotraj sekunde. Potem predno sem ga ugasnil sem moral pa kar malo pomislit in naredit nekaj za druga vozila nenavadnega, pohodit pedalko plina in isti trenutek ugasnit avto.
Ko sem jaz ?e vozil NA serijo, sem imel ob?asno za sovoznikovim sede?em rezervno gumo (tanj?o izvedbo), s tem je bil potem prtlja?nik relativno prostoren, sopotnica pa je bila ponavadi ni?ja od mene, tako da ni bilo mote?e.
?e me spomin ne vara ima tudi Mazda 6 prve generacije te?ave z zavorami?
?leparji so pa druga klasa, delovni stroji.
Mazda 6 1.generacije je kar se ti?e tresenja med zaviranjem, totalna katastrofa, vsaj ?e govorimo o ve?ini primerov, oz. tovarni?ki vgradnji. Kasneje so menda mojstri na?li neke re?itve.
Yoko, moje mnenje je, da bo tale Mazdica ?e lep cajt in brez te?av vozila po na?ih (bo?anskih) cestah. To govorim na podlagi izku?enj z bencinskimi Mazdinimi motorji (npr. moja 2.3i je imela cca. 351.000km, ko sem jo prodal) in poznam tudi kar nekaj lastnikov 1.8B motorjev pri Mazdi6 GG generacije, ki se zelo zadovoljno vozijo. Preveri le ?e, ?e ima realne kilometre, potem pa predvidevam, da jo lahko dobi? za 9.000 (mogo?e ?e za manj).
Ve? kaj se mi ne zdi slaba opcija, da ?e najde? kak?en primeren avto pri trgovcih z rabljenimi, pa ?e ti vzamejo Miato v ra?un, obenem pa dajo garancijo na tistega rabljenega, ki ga odpelje?, to se mi zdi kar okej. Kaj misli??
Eh, oni zlahka fotografirajo nek drug avto, priredijo ?e listek, pol se pa po doma?e povedano lahko JEBE? in bo? pla?al. Odvisno kolko so pokvarjeni, ?e bo pa tvoja beseda proti besedi nekega fa?isti?nega uslu?benca redarstva, zna? pa izgubit primer, predvidevam.
?koda, da si ga pre? fliknu, moja mat bi v tem primeru imela prav, ko se dr?i na?ela "?ez sedem let vse prov pride". Z listkom bi jim pa dobesedno zabil totalno kajlo, res smola.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jah, tole kranclanje je pa tudi za moj okus malo preve? revolucionarno:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8738948&show=1&avto=Opel%20Calibra%202.5i%20V6
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani