evo so zunaj nove informacije, v motorni paleti se ne bo nic spremenilo.
ogrevan volan bi naj dobil tudi bolj sporten izgled, za zmanjsanje hrupa bo tudi debelejsa zasteklitev, za diesel motorje bodo novi bati z zmanjsanje hrupa motorja, za boardcomputer bo barvno TFT zaslon in pa dobi tudi "G-Vectoring" za sportnejso odzivno volana in pedalek za plin
Jaz pa mislim, da ti tele breaking news preve? za ameri?ki trg spremlja?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ja sem potem dodal (tema je pa mazda6), vendar te?ko verjamem da bo v EU, ?eprav je mazdina strategija vse bolj v crossoverje zadnje ?ase. ?e bo pa v M6 bo pa to sigurno MPS varianta, ne pa 'cestna'
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Baje se avtomobila po narocilu (vsaj v Nemciji) ne da vec narociti, saj bi naj oktobra prisel neki "mini facelift", zaenkrat se ve da bi naj dobil barvni HUD in pa prepoznavo prometnih znakov in verjetno 2.5T motor iz CX-9 (upamo )
Ve kdo kaj vec?
CX-9 nikoli ni imel 2.5 motorja, imel je 3.5 in 3.7 V6 ki v evropo ne more zaradi eu norme, mazda tudi nima 2.5T, kje ti to pobira??
To o ?emer ti govori? je novi CX-9 z 2.5 skyactive ma?ino na katerega bodo baje prvi? dali turbino.
Ista ma?ina naj bi bila osnova za novi mps, vendar vse ?e ?akamo, tudi Cx-9 v evropi je zaenkrat fantazija, saj ?e mazde 3 dizel ne bo tukaj
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
S tem motorjem je mazda naredila korak naprej in kaj resnejsega ni bilo nikoli tako da poglej osnove, ina tudi ketno, ki pa se je v nekaterih primerih raztegovala. Da se to pregledati - kot.
Druga stvar pa je dpf, ki zal ne mores vedeti ob nakupu, cas bo pokazal svoje, ga pa je enostavno in poceni odstraniti
Avto naj bi delal 'samo' 15k letno.....to ni ravno najbolje za dpf
Ta avto kora imeti digitalno servisno- vzami vin pojdi na pooblascenega in ti bodo dali vso zgodovino, ce soupada z avtom je to to, kakor pa bo kje kak servis ki bo ze nad deklariranimi kmji ves kolk je ura
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Prirocniki so na voljo online na www.mazda.si ... Verjetno tudi pise, kako naj bi delovala ta funkcija ... Meni se tega ne ljubi iskati... ker mi je ta funkcija "krneki" ...
meni pa zelo prav pride pred bajto (in v gara?nih hi?ah), bolj mi je na primer uporabna kot auto lu?i ali brisalci. Gre za dodatek ki nima veze z vo?njo, oziroma bolj uporaben pripomo?ek. Predvidevam da nekomu ki parkira nekje kjer so tla s kamni, robniki, luknjami, robovi, ?e bolj pride prav.
Imel sem tudi primer, da je pred avtom le?alo neko orodje, brez tega ne bi videl ko sem bil izven avta in bi ga zgazil, ker je bil prenizko za videti
Seveda pa se da brez nje.....vse je razvada
- CH deluje samo takrat, ko se pripelje? recimo domov in avto ugasne? in RO?NO k sebi potegne? ro?ko za dolge lu?i. Ni druga variante za aktivacijo CH (torej pri CH ni nobene avtomatike, ampak samo RO?NO)
- LH pa deluje samo takrat, ko ima? nastavljene lu?i na "LU?I VEDNO PRI?GANE" oziroma kakor ti pravi? na "ON" in ob odklepu vozila z daljincem se pri?gejo vse zunanje lu?i, pa nima veze, ali je zunaj tema ali beli poletni dan
Moralo bi pa biti tako oziroma na EU vozilih je tako:
- CH deluje takrat, ko se recimo pripelje? domov in je zunaj tema (to zaznava senzor za svetlobo) in avto ugasne?: lu?i bi morale svetiti ?e naprej toliko ?asa, koliko si nastavil timer (30, 60, 90 ali 120 sekund); torej se lu?i ne ugasnejo ob izklopu vozila
- LC deluje takrat, kadar je zunaj tema (ali pa ima? avto parkiran v gara?i recimo) in ga odklene? z daljincem: vse zunanje lu?i se pri?gejo za toliko ?asa, kolikor nastavi? timer (v kolikor je zunaj svetloba - senzor za svetlobo ob ugasnjenemu vozilu zaznava, da je zunaj svetlo - zato lu?i ne bo pri?gal ob odklepu vozila)
Najraje bi pisal na Mazda Support EU in jim obrazlo?il vse skupaj, ampak mislim, da ne bo posluha
Popravek (tako dela moj)
Moralo bi pa biti tako oziroma na EU vozilih je tako:
- CH deluje takrat, ko se recimo pripelje? domov in je zunaj tema (to zaznava senzor za svetlobo) in avto ugasne?: lu?i bi morale svetiti ?e naprej toliko ?asa (lu?i se ugasnejo in zasvetijo ?ele ko odprem vrata, kar je logi?no, saj rabi? lu? ko gre? ven, pa tudi ?e ?e kaj dela? v avtu ti lahko pote?e prej ?as), koliko si nastavil timer (30, 60, 90 ali 120 sekund); torej se lu?i ne ugasnejo ob izklopu vozila (se ugasnejo, kot re?eno aktivira jih vrata)
- LC deluje takrat, kadar je zunaj tema (ali pa ima? avto parkiran v gara?i recimo) in ga odklene? z daljincem: vse zunanje lu?i se pri?gejo (ne vse, ker lahko dolo?i? ali preko meglenk, ali preko kratkih (z nastavljivo svetilnostjo v %) ali pa samo dnevne - ?e jih ima?) za toliko ?asa, kolikor nastavi? timer (oziroma dokler ne odpre? vrata, saj lahko v 30 sek ?e zakurbla? avto, oz ?e zopet zaklene? avto (v kolikor je zunaj svetloba - senzor za svetlobo ob ugasnjenemu vozilu zaznava, da je zunaj svetlo - zato lu?i ne bo pri?gal ob odklepu vozila)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Kaj ti bo sw ce je sedaj fizicno speljano preko kontakta? Notri je pa samo casovni rele ki se sprozi ob odklepu/zaklepu. Osnovnosolska povezava.
CL mora imeti se druge funkcije in sicer se sprozi C ko odpres vrata in ne z daljincem, medtem ko L se ugasne ko prides do avta in odpres vrata....
Torej pri mazgi moras najprej dati luci na on, ven in zaklenit avto je tako? Ce je tako moras potem se vso kramo oziroma osebe najprej v temi dat ven, zaklenit in pol ti sveti...
Ali se motim, a po moje se ne ce je taka vezava.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Po drugi strani pa spet ni tako tezko avtomatiko vezati tudi ma senzor za dez, ki zazna tudi meglo...
Ne bom prevec rekel a se mi zdi da je tako pri vagu. Kadar sam ob situacijah (dez, megla itd) preverim a so prizgane vidim da so takoj, tudi tunel jih ne 'resetira'
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Na volanu ima? obvolanske tipke, katere bi seveda uporabljal. Predstavljajmo si, da bi vedno za uporabo teh volanskih tipk, moral ro?no na radiu v samem meniju aktivirat tipke (ob vsakem izklopu in ponovnem vklopu vozila)
No sej itak da ni te?ko obra?at 2x na dan tisto ro?ico, ampak zakaj bi?
Smesnonje pac, ker to pomeni ne samo delo vsakic ko gres IZ in V avto ampak tudi to da ce ne izklopis na rocki ob prihodu pomeni da se vzigas avto skupaj z lucmi?
To tudi dela podnevi potem? ker mi ni jasno kako bi potem lahko zaznaval zunanjo svetlobo ce ni na auto
Vse ostale znamke imajo to narejeno ko je na auto. Ker logicno se upravlja s senzorjem zunanje svetlobe. CL rabis samo v temi...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
govorim o osnovi, dizel brez dpf in benz....ja o?itno bo treba ?e na bencinarje to dat, da se koga zadovolji. ?e mene vpra?a? je to osnovna fizika, ?e ?eli? toliko in toliko mo?i pridobiti iz izgorevanja goriv, je davek isti, ne glede na konpresije, prostornine, prisilna polnjenja....itd.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
zelen je isto kot v ?vici, Italiji in Franciji, tankam po povpre?no 1,25 zanimivo pa je da je povsod tu dizel na skorajda enaki ravni....tako da ne vidim sploh prednosti. Mogo?e je to tudi na?in spodbujanja nakupa ?istej?ih bencinarjev
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pa da se folk ustavlja in studira table???? Ce si na cesti moras to imeti v glavi.
Vidis druga slika ne velja za Medvoski rondo. Kajti iz notranjega se zavija ven na Zbilje za tiste kinpridejo iz druge strani. Nas rondo ima na dveh vhodih dvopasovnico, in na drugih enopasovnico. Ce gres iz enopasovnice ven na drugo stran na enopasovnico moras po notranjem, drugace te robnik vodi ven na prvem dvopasovnem.
Zato morata OBA avtomobila cakati, slika je narobe
Prav tako ne velja zadnja slika. Ker v medvodah ne smes sekati iz notranjega na zunanji da zapustis rondo. V nasem primeru bi nabil robnike....notranji ima svoj izvoz, zunanji svojega, vmes pa robniki
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mogoce pa ne, ker to pomeni cca 20.000? pri tem avtu sam za benz
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani