Men je recimo v?e? to, da se peljem v 5 prestavi 80 za po?asne?em in samo pritisnem gas pa sem mimo. Nobenih kolobocij z menjalnikom in razmi?ljanjem v kateri prestavi moram biti itd. Atmosferski bencinar je pa pa? tak, dve prestavi dol, obrati in gasa, da ma?ina zatuli. Sej tud to je fun... ko si star 25-35, ampak pri 50-ih pa pa? ni ve? fun.
zato pa kupis dovolj mocnega avtomatika... pohodis do kickdowna in ravno tako skoci... edino motor tudi malo zatuli
Jest tudi nimam ravno veliko izkusenj pri prodaji... ker menjam priblizno na 5 let... Jures je pa ze skoraj preprodajalec ... celo vec avtov naenkrat ...
Ravno ce bi menjal na 3 do 4 leta, je pomemno, da kupis nekaj, kar se z lahkoto proda in kar ne izgubi orevec cene... Pri 10 let ali vec starem plehu pa je ta razlika zanemarljiva... Drazji kot je avto ob nakupu, vec izgubis...
Ce kupumes avto za naslednjih 10 let je itak vseeno, ali je nov model ali ne... Razlika v ceni, ko bos prodajal je zanemarljiva...Sicer pa... ali kupimes avto, ki je tebi vsec... ali kupujes avto, da ga bos bozal, merkal, pucal... potem pa skoraj novega prodajal?
Meni take zadeve ne pomenijo nic... Avto mora biti meni vsec... in ne naslednjemu kupcu
Ce je taprava avtokamera (dashcam), potem je to narejeno tako, da jo zmontiras in pozabis nanjo... ter potegnes dol posnetke, ko jih potrebujes ... ko pac naletis na tako situacijo... Aktivna je prakticno nekaj sekund po zagonu... in se izkljuci, ko uhasnes motor... razen ce imas se moznost nadzora med parkiranjem... Takrat pa snema, ko zazna gibanje, tresljaje,... odvisno spet od kamere...
Boss ne mara karavanov, ne mara SUVov...ne mara limuzin... ne mara bencinarjev, ne mara belih avtov, ne mara .... ... Pomoje bo se nekaj casa vozil sedanjo sestico ...
Pa se kej po?uti?, da si prevoznik al pa vsaj obrtnik?
ne mi zamert, mal te dra?im
Seveda... saj sem prevoznik... sebe in zene... pa obcasno se koga zraven ... Kot obrtnik pa se res ne pocutim ... Za to bi moral imeti pa vsaj BMW X7, Audi Q7 ali Porsche Cayenne
prvi letniki novih modelov (pri vseh znamkah) so zmeraj najslab?i, takrat se poka?ejo morebitne slabosti
Jaz nimam takih izkusenj... pa sem vse sestice imel ravno, ko so bile dokaj nov model ... Prvo generacijo sem imel letnik 05/2003, ta model (GG/GY) se je zacel prodajati nekje sredi leta 2002) , druga je bila 07/2008 in je bila "cist frisen model" (GH), tretja pa 01/2013... zacel se je pa ta model (GJ) prodajati nekje jeseni 2012 ... Pa nisem imel nekih hudih problemov... edino pri tretji generacij, ki je imela probleme z odmicno gredjo ... pa prva generacija je bila problematicna zaradi rjavenja obrob blatnikov ... Vse so uredili ali sanirali pod garancijo ... Tudi sedanji CX-5 je dokaj frisen model... Moja je 12/2017, zacela se ja prodajati nekje jeseni 2017 ...
Ampak dejansko tudi ni bilo toliko omejitev, kot je danes ... Recimo konkretno... cesta Kranj - Medvode, je bilo vcasih na Orehku brez omejitve )torej 90 km/h za cesto izven naselja... oz. leta 1980 je bila ta splosna omejitev 80 km/h, ce se prav spomnim)... kasneje so dali tablo za naselje in omejitev 70 km/h in se kasneje 50 km/h kar velja se danes ... In takih cest je precej ... Vmes so uredili krizisce, osvetlitev,... Bolj kot zrihtajo ceste, nizjo dajo omejitev da se potem lazje kasira ... Tam je bil prej redko radar ali kanta redarstva... Sedaj pa stoji tam skoraj vsak dan
Izjava je podobna tisti, ki jo je izrekla Angelca za uno sodnico, da je dobila, kar si je zasluzila... ;( Najlazje je tako na pamet obsojat, ceprav ne poznas situacije... Govorim za punco, ki je nasrkala... Kolikor sem raznral, je bila samo sopotnica...
Noja... tudi nova trojka z G122 motorjem se mi ni zdela ?penzionerska? ... Pred mnogimi leti, si bil ?jackL ce si imel avto z 80 ali vec konjicki ... to je bil ze skoraj sportni avto... Razni Fickoti, Jugoti in Katrce so imele precej svohnejsi motor, pa smo se ravno tako vozili
Kaj pa vem... ocitno smo si ljudje razlicni... Jaz nisem kupoval sportnega avtomobila... za vsakdanjo uporabo pa sem izredno zadovoljen s tem, kar imam... Ko rabim moc, pohodim gas in avto se premakne dovolj agilno... brez da bi gume trgale asfalt ... S porabo pa sem tudi zadovoljen...
Sem pa naletel na nemskem CX-5 forumu na link do obvestila glede treh vpoklicev za nove trojke... in kot kaze bo tudi za CX-5 z bencinskim motorjem... zaradi problemov pri sistemu, ki izkljaplja cilindre ...
Spet en zbegan ?ofer v kro?i??u v Medvodah... ?e prej je skoraj od Meje do Medvod vozil pocasi (okoli 60 km/h, ceprav je omejitev na vecjem delu te relacije 90 km/h) ...
A nimas ze vgranega prostorcnega kompleta serijsko? Drugace so Parrotove zadeve bile svoj cas odlicna alternativa... je pa tega ze vsaj ene 15 let, ko sem to imel vgrajeno
MRCC je bil pri nadomestni trojki, ki sem jo imel prejsnji teden slabsi... ker ni Stop&Go ... torej se pri cca. 30 km/h izklopi... Pac gre za en razred nizji model... Lahko pa, da je kaj drugace pri tistih s top opremo...
Ampak je tu se nekaj... pri nas je vecina avtocest dvopasovnih, marsikje celo brez odstavnega pasu... Nemci imajo pa ogromno tro ali celo vecpasovnih cest...
Sicer pa ne jamram, ce bo cena vinjete v Nemciji 130? ... In tudi vecina tistih, ki so najbolj glasni glede tega, se verjetno nikoli ne peljejo tja... ali pa mogoce enkrat, dvakrat letno ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
zato pa kupis dovolj mocnega avtomatika... pohodis do kickdowna in ravno tako skoci... edino motor tudi malo zatuli
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani