V realnosti je cx30 hitrejša pri pospeševanju. Pred kratkim sva z sinom "tekmovala", on v 6-ki, jaz v cx30. In sem ga nascal, za malo, a vendarle. .In to cel čas. Sem mislil, da bo pozneje šel mimo a ni. Vedno je bil 10 metrov za mano.
Tako da ja, tej kekci, ki preizkušajo te avte, so res eni pantaloni. Realnost je, da preizkusiš avte na cesti eden proti drugemu. 😉
Za 186KM okoli 9 sekund do 100 pa res ni nek presežek. 😂 V bistvu je zelo skromno pa še to rata, ker uspe stotko dosečt že v 2. prestavi ravno tam, kjer je največja moč.
Avtomatski je pa še večja pogrebščna saj komaj uspe pod 10 sekund, ravno zarad tega, ker šalta že v tretjo.
Tolk rata modelu z 150KM dizlom v 6-ki pa kljub temu, da šalta kot v golfu 2.
Če bi bil menjalnik nekoliko drugače izračunan in bi v 2. dosegel 100km/h bi se dal celo pod 9 sekund. Tko pa 9,3 .
Torej kje so te 2 sekundi razlike, a @Bini? Je bla ena kavica al pa Pepsi preveč danes. 😉
Mislim, da bomo morali narest en dragracing day, da mal porazbijemo mite.
Se res čudim da ene luzerje gledaš in misliš,da so neki vozniki in podcenjuješ npr mene in še koga..... Ponavadi ti zelo veliko daš na "uradne podatke",zakaj tudi tu ne primerjaš svoj avto z mojim do 100km/h....🤔😉
Aja,pa baje navora imaš ohoho veliko pa ti v tem primeru nič ne pomaga😊
Jaz svojega avtomatika 95% časa vozim v manualnem načinu, ker lahko prestavim po občutku, ko meni paše in ne, ko paše butasti avtomatiki, ki zna pri pospeševanju z mesta, po nepotrebnem obrate razpotegniti do 4-5krpm, bi pa komot lahko enako pospešil, če bi prej prestavljal gor.
Ali recimo, med vožnjo, da recimo še ujameš zeleno luč malo prehitro stisneš gas (ne do konca kick down) in ti prestavi dve prestavi dol, kot bi bil na dirki LeMans, bi pa lahko isto pospeševanje opravil v isti prestavi ali samo eno prestavo nižje. In takih podobnih situacij je pri normalni vsakodnevni vožnji malo morje. Me res zanima, kako bi se v takih situacijah obnašal DSG v kombinaciji z bencinskim motorjem.
Tako kot je nekdo prej že napisal, imam raje avto pod nadzorom jaz, kot bi imel avto pod nadzorom mene. V"D" prestavim le ob res počasni in lagodni vožnji. Obvolanske prestavne ročice pa uporabljam zelo redko, ker pri sukanju volana enostavno več ne veš kje je tipka gor in kje dol.
Edino prednost avtomatika pred ročni menjalnikom jaz vidim edino v tem, da ni potrebno pritiskati sklopke, pa tudi prestavljanje z ročico je bolj lagodno. No, to zadnje, velja bolj v mojem primeru, ker imam večino časa v manual načinu.
Sem pa zadnjič na svetovnem balonarskem prvenstvu, kjer smo parkirali na mehkem in spolzkem terenu - strnišču, preizkusil občutek vožnje z avtomatikom. Lahko povem, da občutka pri speljevanju ni. Tu je ročni menjalnik s sklopko v bistveni prednosti.
Tole je zelo realno in korektno zapisano in tudi jaz sem te razlike opazil že zdavnaj zato pa imam ročnega,da ne plačujem avtomatika vozim pa manualno....👍
Res je. Pri zadnji 6-ki turbo luknje praktično ni več. Zato pa se zdi da so prejšnje bolj "vlekle". Pri prvi si dobil pri 1500 obratih res šus v hrbet.
To je ta varljiv občutek... 🤔 Ko se vsedeš v cx-30 X186 ni tega šunka, ker že od "0"vleče na polno, in je tudi rezultat za cca 2 sek boljši kot pri dizlu.... 😉
No pa dam en minus AT. Pri mojem vagu 177konjev mi ni všeč to, da ko prehitevam in pohodim "gas" AT poniža za 1 do 2 prestavi. Problem je, da zviša obrate na 3000 + in takrat ta motor nima več navora in imam občutek, da ne gre nikamor. Pa lih takrat bi moral skočit.
Problem sem poskusil rešiti z RaceChipom za cca. 400€. Po porodnih težavah "pri vseh mapah" je cukalo, je blo potrebno reprogramirat čip, se je navor ful dvignil od 1800 do 2900. Ampak spet problem pri 3000+. Ni šlo. Zavrnil čip in kupil nekega drugega, kjer sem mapo nastavil tako, da je moč motorja/navor dvignilo nad 3100-3500 obratov. To pa šopa/lima in problem rešen😆
To dobro poznam, tako je pri vseh dizlih-večini🥴, če si bolj temperamenten voznik😊Dizel AT je za DeSUS bolj kot ne.... 😉
Kaj pa kumho ecsta al kaj je že? Sodelavc jih pohvali zelo.
Sem jih že vozil in niso nič posebnega, čist ok za umirjeno vožnjo👍 Če niso Nexen dosti dražje bi vzel te, ker jih kar hvalijo👌 So pa v enakem rangu takoj za veličastnih 5 😉😀
Ko prideš do nule je še za od 50-100km notr, odvisno kaj in kako voziš. To lahko trdim za 3ko, sem dvakrat po sili razmer uporabil...res pa da v tisti coni voziš kot po jajcih. Obakrat je bilo v tujini - enkrat v avstriji, nisem šel na avtocesti zaradi cene, sej imam še 50km, bom ko pridem dol, sem poznal pot. Potem pa vse črpalke zaprte na regionalnih cestah ko sem prišel z avtoceste. Drugič je bilo na Hrvaškem, ko iz Dalmacije še niso bile dograjene bencinske na postajališčih. Označeno s tablami, označeno v navigaciji, črpalke pa v gradnji Tukaj je šlo cca 60km čez nulo. To sta bila edina primera ko sem tankal čez 45 litrov notr.
Tako tudi je, če imaš neko normalno porabo 6.0-6.5lit/100....👍😊
Ugibanje na pamet je brezveze... 🤔Eni se lahko samo tolažijo s tem, da če so kupili najdražjo gumo, da so s tem kupili tudi najboljšo.... 🙃Verjetno pa so eno izmed najboljših in to je to.... 🙂Teh najboljših je pa od oka ali čez prst kakih 15....
😁
Če je to res, da je guma stara 5let in z dosti profila slaba ali problematična bi sigurno to problematizirali in na to temo objavili kakšen test gum na to temo, kaj mislite🤔
Sem vozil vse živo in vse gre super samo navadit se moraš.... 😉
Največ voznikov-znank z avt. poznam tistih, ki so imeli probleme z ročnim in so sedaj ful zadovoljni-e pa še nohte si lahko v miru lakirajo in se lišpajo.... 😁😛😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jp, do zimskih bo zdržala... 😊
Povezava za deljenje
Deli na druge strani