prvi letniki novih modelov (pri vseh znamkah) so zmeraj najslab?i, takrat se poka?ejo morebitne slabosti
Jaz nimam takih izkusenj... pa sem vse sestice imel ravno, ko so bile dokaj nov model ... Prvo generacijo sem imel letnik 05/2003, ta model (GG/GY) se je zacel prodajati nekje sredi leta 2002) , druga je bila 07/2008 in je bila "cist frisen model" (GH), tretja pa 01/2013... zacel se je pa ta model (GJ) prodajati nekje jeseni 2012 ... Pa nisem imel nekih hudih problemov... edino pri tretji generacij, ki je imela probleme z odmicno gredjo ... pa prva generacija je bila problematicna zaradi rjavenja obrob blatnikov ... Vse so uredili ali sanirali pod garancijo ... Tudi sedanji CX-5 je dokaj frisen model... Moja je 12/2017, zacela se ja prodajati nekje jeseni 2017 ...
Ampak dejansko tudi ni bilo toliko omejitev, kot je danes ... Recimo konkretno... cesta Kranj - Medvode, je bilo vcasih na Orehku brez omejitve )torej 90 km/h za cesto izven naselja... oz. leta 1980 je bila ta splosna omejitev 80 km/h, ce se prav spomnim)... kasneje so dali tablo za naselje in omejitev 70 km/h in se kasneje 50 km/h kar velja se danes ... In takih cest je precej ... Vmes so uredili krizisce, osvetlitev,... Bolj kot zrihtajo ceste, nizjo dajo omejitev da se potem lazje kasira ... Tam je bil prej redko radar ali kanta redarstva... Sedaj pa stoji tam skoraj vsak dan
Izjava je podobna tisti, ki jo je izrekla Angelca za uno sodnico, da je dobila, kar si je zasluzila... ;( Najlazje je tako na pamet obsojat, ceprav ne poznas situacije... Govorim za punco, ki je nasrkala... Kolikor sem raznral, je bila samo sopotnica...
Noja... tudi nova trojka z G122 motorjem se mi ni zdela ?penzionerska? ... Pred mnogimi leti, si bil ?jackL ce si imel avto z 80 ali vec konjicki ... to je bil ze skoraj sportni avto... Razni Fickoti, Jugoti in Katrce so imele precej svohnejsi motor, pa smo se ravno tako vozili
Kaj pa vem... ocitno smo si ljudje razlicni... Jaz nisem kupoval sportnega avtomobila... za vsakdanjo uporabo pa sem izredno zadovoljen s tem, kar imam... Ko rabim moc, pohodim gas in avto se premakne dovolj agilno... brez da bi gume trgale asfalt ... S porabo pa sem tudi zadovoljen...
Sem pa naletel na nemskem CX-5 forumu na link do obvestila glede treh vpoklicev za nove trojke... in kot kaze bo tudi za CX-5 z bencinskim motorjem... zaradi problemov pri sistemu, ki izkljaplja cilindre ...
Spet en zbegan ?ofer v kro?i??u v Medvodah... ?e prej je skoraj od Meje do Medvod vozil pocasi (okoli 60 km/h, ceprav je omejitev na vecjem delu te relacije 90 km/h) ...
A nimas ze vgranega prostorcnega kompleta serijsko? Drugace so Parrotove zadeve bile svoj cas odlicna alternativa... je pa tega ze vsaj ene 15 let, ko sem to imel vgrajeno
MRCC je bil pri nadomestni trojki, ki sem jo imel prejsnji teden slabsi... ker ni Stop&Go ... torej se pri cca. 30 km/h izklopi... Pac gre za en razred nizji model... Lahko pa, da je kaj drugace pri tistih s top opremo...
Ampak je tu se nekaj... pri nas je vecina avtocest dvopasovnih, marsikje celo brez odstavnega pasu... Nemci imajo pa ogromno tro ali celo vecpasovnih cest...
Sicer pa ne jamram, ce bo cena vinjete v Nemciji 130? ... In tudi vecina tistih, ki so najbolj glasni glede tega, se verjetno nikoli ne peljejo tja... ali pa mogoce enkrat, dvakrat letno ...
Koliko teh voznikov pa je bilo na tem avtobusu? Ni fajn, ce se posplosuje kar na vse ... Niso vsi enaki...
Jaz tudi sedaj ze drugi dan videvam kolesarja na cesti, kjer je prepoved voznje kolesarjem ... in sicer na stari cesti Medvode - Kranj ... Ampak zato ne posplosujem, da so vsi kolsearji taki ...
Nastavi se lahko obcutljivost... ampak pri nobeni od treh stopenj, ne drzi avta na sredi pasu... Sem se na zacetku malo igral s temi nastavitvami, a nisem nasel neke velike razlike...Konec koncev to ni namenjeno avtonomni voznji... Poleg tega je pa itak bolj kot ne neuporabno,.. vsaj pri nasih cestah, kjer marsikje na lokalnih cestah ni narisane stranske crte...
A ni ponavadi tako, da ?e vzame? kit za dolo?en avto ima? ?e vse funkcije zraven?
Avto si sam poiskal na Mobile ali ti ga je Marko na?el?
Jaz tudi mislim, da ce vzames kabelski snop, da je potem ta funkcionalnost ze zraven ... Brez tega je pa itak nekako treba priklopit elektriko... in pri danasnjih avtih se zna hitro kaj zalomit, ce kar vzames nekje, kjer gre kabel mimo, elektriko za vticnico ...
Po?asi bo treba rit dvignit in se odpravit mal pogledat. Kako bi me gledal, ?e se prpeljem v salon z biciklom in ruknem sprednje kolo dol pa za?nem sred salona bicikel tla?it v prtlja?nik? :ne vem:
Ce se zmenis, bi se verjetno dalo... Verjetno pa je bolje, ce se narocis na testno voznjo, pa to potem probas v miru nekje izven obmocja salona >> https://www.mazda.si/obrazci/testna-voznja/
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Eni ?upokojenci? pa zadovoljno vozimo ravno tako grozno zadevo ze leto in pol... celo v beli barvi ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani