...pa da vidimo kaj bo še @Boss dodal pri tej temi.
Ne bom kej dost, moj roman je v neki drugi temi pa če ma kdo voljo naj ga prebere. So mi pa več ali manj vsi odgovori všeč, le Alex izgleda kot kak gangster, ki pol ljudi lovi vsepovsod od prodajalne, servisa skladišča do WC-ja.
Vseeno pa lepa beseda v veliki večini lepo mesto najde - je pa res, da če te kdo nategne pol pa nastopi "zajebana" faza ampak na nivoju. Se pravi brez osebnega žaljenja ampak odločno.
Res je. To so postavili enkrat jeseni. Na začetku je bilo res kar nekaj kreganja med pešci in kolesarji, tudi nekaj vroče krvi, a so se pozneje navadili. 😊
Zakaj pa so zagradili? To je priobalni pas in kar tako ne smejo zagrajevat.
Men je tole čist OK. Ja je velik znakov, ker je steza za pešce pregrajena in morajo pešci na kolesarsko. Zato pa je prečrtan znak za rezervirano za kolesarje in je dodan znak, da gre od tam naprej za mešano cono kolesarji plus pešci.
Znaki za prepoved pa so okrogli rumeni z rdečo obrobo in tukaj res ni nobenega takega. Mogoče mede malo znak na levi, ki pa samo sporoča, da morajo kolesarji obvezno na kolesarsko stezo, katero pa si začasno v tem trenutku delijo s pešci.
Kar se pa dashcama tice pa se malenkost potrudi in kable potegni do varovalke in zvezi na 12V. Meni osebno totalno cesko zgleda, da imas na vticnici.
Zakaj češko? Vtičnica je v sredinskem naslonu in se je ne vidi. Tistih 15 cm kabla, ki gre ven, gre do tal točno med naslonom sedeža in sredinsko konzolo. Kdor ga hoče videt ga mora prav poiskat. Vse ostalo je pa skrito pod tapetami.
Ne vem zakaj komplicirat pa prklaplat na varovalke in tvegat garancijo, če se da vse lepo priklopit in tudi snet brez, da bi karkoli spreminjal na avtu.
Sej to je ablast vedela in je zato razglasila lockdown... zato, da se z letnimi gumami ne boste po snegu vozil in se pobijal. Po 12. 4 pa je spet topleje napovedano in mogoče boste lohk šli v službo, če bodo smeli otroc v šole in vrtce. 🤪
Pontiac-a nažalost tako kot večine USA znamk nažalost ni več.
Ni no... ista platforma sta le Chevrolet Camaro in Pontiac Firebird in si ju delita praktičn od 60-ih let in mislim, da so ene 4 generacije te platforme do leta 2003, ko ni več Firebirda.
Corvette ma pa svojo in si jo deli edino s Cadillacom XLR za motor spredaj. Od 2020 pa ima Corvetta prvič sredinsko nameščen motor in zato popolnoma svojo platformo. Do zdaj je v GM samo 1x imeli sredinsko platformo in sicer edino za Pontiac Fiero nekje v osemdesetih.
Tole ni Corvette ampak Pontiac Firebird Convertible zadnje generacije pa še Trans Am ni. Tole kar se je dalo v EU dobit je bolj srednja žalost saj nima niti 200 konj.
Ni panike... ene 15 minut rabiš pa skriješ kabel pod strešno tapeto, mimo airbaga pod A stebričkom, dol do praga pod vrati in pod sedežem do sredinske konzole, kjer ga vtakneš v priključek za vžigalnik.
@FrX186 tole moram it sprobat. Ko sem pred dvema letoma kupoval Mazdo je bil Skyactiv X v igri a me je pustil hladnega. To naj bi vedeli tudi pri Mazdi, da ta motor ni tisto kar so obljubljali in naj bi to v tem novem s 186 KM vidno popravili.
@DavidMazda prav si se odločil pa ne zato, ker bi bil sam hud nasprotnik avtomatike, čeprav jo mam zaradi službenih avtov vrh glave dost.
Pri klasičnih torqueconverter avtomatikah pač rabiš konjažo oziroma bolje rečeno navor. Pri Mazdi je tega dovolj le pri bencinarju 2.5 al pa pri dizlih. V teh se AT pelje super, pri ostalih je pa pač tako tako. Če zahteve niso prevelike ja, v vseh ostalih primerih pa pač ročni all the way.
Sicer se nisem hotel prej oglašat, da ne bi zvenelo pristransko, ampak sam sem se ravno zaradi tega, kar piše @Alex odločil za ročnega in mi ni niti v enem trenutku žal. Ročni menjalnik je tako super, da tiste parkrat letno, ko bi si mogoče zaželel avtomatiko v kakšni napol stoječi koloni, odtehta malo več telovadenja s sklopko.
Pri vseh telih limo malčkih se vidi, da so riti dodajali naknadno in brez oblikovalskih prijemov, da bi se naredila skladnost dizajna. Zato pa zgledajo tako neposrečeno kot riti pri kardašijankah.
Recimo kako se pravilno dizajnira limuzino je Mazda 3 saj so posebej dizajnirali 5 vratno in posebej 4 vratno oziroma po domače - izognili so si "natikanja" umetne riti na 5 vratno različico.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Če bi bila vijolična za odtenek ali dva temnejša bi bla tud men zelo všeč.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani