Ja saj sem ?el takoj gledati v svojo homologacijo od NXa. Za porabo pi?e (6,9l ) za Co2 pa ni? tako, da pomoje bi morali stare avte po starem sistemu obra?unavati. Nove bi pa brez greha lahko po tem obra?unavali. Kot je ?e Deeyan napisal je res problem pri mlaj?ih/revnej?ih, ki jim je avto ?e tako nujno zlo nakar bi jih ?e udarili po ?epu ker imajo pa? stare avte. Bi pa lahko dali ?e kak razred ve? tukaj kot pri zavarovanju. Dandanes avta pod 60 konjev prakti?no ni in bi bil minimum lahko do ene 50kW imeli osnoven razred. Obenem bi lahko dali ?e razred od 130kW-200kW, maksimalen bi bil pa nad 200kW. 200kW je ?e nek rang "poceni in ekonomi?nih" dirkalnikov (EVO, Impreza) medtem ko je nad 200kW res samo ?e presti? (Ferrari, Porsche, M3...).
Format - mislim,da ?e ti "konja?a" od 1.4 motorjev ustreza, pol pa? primerji 1.4 in 1.6 in ?e te 1.6 ne navdu?i, seveda vzame? 1.4, pri katerem bo po vsej verjetnosti tudi poraba ni?ja.
V tole mo?no dvomim, da bo bistveno ni?ja poraba. Zakaj? Te?a je prakti?no ista in 1.4 in 1200kg nekako ne gre skupaj. Medtem, ko bo 1.6 veliko la?e peljal teh 1200kg in bo? veliko la?e nalo?il potnike /kak tovor v avto in bo? vedel, da bo? brez te?av ?el v vsak klanec, vedno speljal brez te?av in sledil prometu. Govorim iz izku?enj saj imamo Fabio karavan in 1.4 motor in, ?e je avto poln komaj vle?e v klance vsaki?, ko pospe?uje? se poraba povi?a kot b imeli 1.8 ne 1.4. ?e sem odkrit glede na to, da imamo kar nekaj klanca pred domom imamo porabo preko 8 litrov najmanj?o porabo na relaciji se pa dobi okoli 7 litrov. Verjamem, da bi ime isto porabo lahko tudi z 1.6 le peljal, bi se bolj udobno.
V?asih, ko so avtomobili tehtali od 800 kg (kak Clio) do eno tono jim 1.4 in 8v ni delalo te?av, tile novi avti, natrpani z elektroniko, oja?ani zaradi varnosti so se pa tako zredili, da enostavno rabijo mo?nej?e motorje, da se normalno pelje. Vrejamem, da bo? lepo vozil ampak verjami nam, da ti ne bo ?al tiste 2 deci ve? tankati (dvomim, da je kaj dosti ve? razlike) ker se bo? peljal bistveno bolj udobno z manj prestavljanja. Ne glede na znamko avtomobila za katerega se bo? odlo?il. 1.4 dizel je pa sploh sli?ati dobra ideja.
Je pa stvar taka, da glede na to, da si vpra?al za mnenje med Mazda?i, si dobil ?e precej objektivno mnenje glede nakupa, ne pa zgolj dviganje v vi?ave lastne znamke, ter teptanje konkuren?ne!
Res je. O?itno so Mazda?i bolj prijazni in manj vzvi?eni kot Toyota?i. Tako ljudje, kot na servisu kar je tudi zanimiv podatek.
navkljub razlikam v natan?nosti ter predanosti japonskih in evropskih delavskih rok.
Problem je predvsem v tem, da imamo Evropejci prevelike roke, Japon?ki pa majhne torej la?e skup dajejo majhne natan?ne kose. (mislim, da je tale fora kar iz Monthy Phytona). Ni pa TToyota edini proizvajalec na EU tleh, Nissan ima tovarne v ?paniji, v UK, Mazdo 2 so tudi delali v ?paniji, pomoje da jo tudi zdaj?njo (ne bom 200% trdil), Suzuki dela Swifta na Mad?arskem pa ?e kaj bi se na?lo.
Mi je pa zanimiv podatek, da Auris nima ketne ampak jermen kar bistveno podra?i servis, ki je pri Toyoti pomoje ?e tako dra?ji. :ne vem: Po drugi strani je Mazda 3 relativno utrujen model (pripravlja se nova), Auris je pa sve?.
Od zbiralca kot vidi? na sliki. Je pa kar ?koda da je s tako hudim avtom naredil tako malo km, jaz bi bil pomoje skoz za volanom. Razen, ?e ni imel za bencin. Mi je pa v?e?, klasika.
Tale Ferrari bi bil ?e najlep?i, ?e bi bil v original stanju. Ker je eden najlep?ih Fiatov pa menda celo kvalitetnih, cene imajo pa nesramno nizke. Na splo?no pa avto s potencialom.
Pomoje ?isto simpl. Kupil ga je iz Nem?ije in ?ele tukaj ugotovil, da ima prestar avto in, da ga ne more registrirati, ker ne izpolnjuje EURO 2 norme. Zato ga prodaja ali pa kupi slovenske papirje na katere se registrira avto. Da se razumemo, to je popolnoma legalno. Primer, en avto razsuje?, iz tujine prile?e? istega in homologira? menjavo karoserije, staro pa pelje? na odpad ali obdr?i? za dele.
Tu je ?e en primer, ko se prodajajo papirji. ?e slu?ajno kdo namreava uvoziti kaj tak?nega za drift chalenge. Uno karoserijo, ki je podlegla rji pa ve?ina pozna saj jo je en na? znan foruma? pa ga je dovolj kmalu prodal.
Uf sedaj sem se spomnil. Ko sem imel (po nesre?i) odklopljen senzor lopute plina je tut men ene parkrat na AC pri ?altanju vrglo ogenj ven iz avspuha (pri?a sta bila Zelc in Marko ?e se prav spomnim). Kr ?koda, da gre, bi mogu naredit INOX freeflow avspuh pa magar ?e ?rauf na koncu pa spet odklopit, potem bi mi polmetrski ognji ne uidejo. Ah ja bom pa na SXu probal enkrat...
Ja pa seveda to kar je rekel BOBI. Nekaterim ?e serijsko dosti poka, ?e samo odstrani? vse lonce ali pa vsaj katalizator. Yavarye je rekel, da je na bratovi VTI metalo ogenj (na visokih obratih pri pravilnem ?altanju) ne ?e samo zato ker ni bilo katalizatorja.
Pa ?e en (gheto) stil je pa to, da odvzame? v?ig kar s klju?em potem pa spet pri?ge?.
Da se marsikaj samo vpra?anje je koliko se spla?a zaradi zdravja motorja in avspuha.
Zadnji? sem na sre?anju mazd videl eno hondo (verjetno smo jo vsi) ki ji je pri izpu?nem loncu sekal ven ogenj in mo?no pokalo pa me zanima kako je to narejeno in kdo to dela pa vsaj koliko pribli?no to stane. Sli?al sem da je to tam nekje okoli 600 ?...
Hvala za va?e odgovore
Looooool. Ve? tisti nima tisto pokanje kar za okras. On ima notri turbino in preprogramiran ra?unalnik. ?e bi poslu?al njegov interviju bi sli?al v ?em je hec. To je neke sorte blokada oziroma launch control. Tip aktivira launch control pohodi gas in blokada je naprimer pri 4000 obratih. Ker pa je blokada narejena tako, da vzame iskro, bencina pa ne gre ta bencin samo ?ez cilinder v avspuh kjer pa zaradi vro?ine (turbine in avspuha) eksplodira.
Lahko pa nabavi? prav namenski launch control imenovan Bee R Rev Limiter ki stori to?no to. Koliko je zadeva zdrava za avspuh in (morebitno) turbino pa ne vem. Je pa vpra?anje, ?e bi tebi na navadnem neturbo motorju metalo toliko ognja oziroma bi moral imeti prej fajn segret avspuh.
Druga (ghetto) varianta je pa (ponovno) odkrita topla voda. Luknja na koncu zadnjega lonca oziroma celo na koncu cevi iz zadnjega lonca. Notri pri?raufa? en ?rauf ki je na koncu pobru?en v konus, da se konica prej in fajn segreje. No in ko se segreje, se ti ves neizgoren bencin vname ?isto na koncu zaradi ?esar ima? za sabo metrske ognje. Spet ne vem kako bi to delalo na navadnem neturbo motorju vem pa, da na turba?ih z blow off ventilom dela odli?no saj ko pre?alta?, MAF zazna da gre zrak noter, v resnici ga BOV spu??a pred motorjem ven, ra?unalnik pa vseeno dozira bencin v motor zaradi ?esa gre spet bencin v avspuh in babababa BANG! Sem videl ?e lepe plamen?ke na youtube samo s tem sistemom.
Tretja varianta je pa namenski flame thrower s plinsko jeklenko in vsem pripadajo?im. In, da se razumemo to se celo prodaja samo iskati se mi pa zdajle res ne da, ker sem ?e v slu?bi.
Bi pa lastnik Punta za narejeno ?kodo lahko kupil novih gum vsaj za 30 let vo?nje.
Bedno tole. Na Mazdi sem tudi jaz dobil tak?ne gume, da sem na morju namesto zavil noter nekam ?el naravnost ter potem iz druge strani (v strm klanec gor) pri?el nazaj, da sem lahko zavil noter.
Zdaj ti sledi pa jebanje z zavarovalnico pa rihtanje... Upam, da bo zadeva ?im hitreje porihtana.
To bo zaradi tega ker gre kljub predelavam maksimalno 160, ?e ima sre?o. Zaradi po?irjenih blatnikov in zra?nega upora namre?. Sicer pa takrat, ko so ga predelali je bil tole uauu, zdaj je pa le ?e avto, ki ga je ?koda za v slu?bo, 8k? pa ni vredeno pomoje nikomur dajati za to, da se bo vozil na styling showe.
Iz istega razloga dosti styling delavnic raje razdere avto pa proda bodisi z minimalnimi predelavami/brez ali pa po delih. Vsaj v tujini sem dostikrat zasledil tak?ne situacije.
Bom povedal svoj primer iz ne?esa drugega. Na 280mm diske gredo ?e brez te?av celo 15" vpra?anje je, ?e je ?eljust prevelika. Mogo?e bi si moral sposoditi kak?ne feltne 15 ali 16 col pa preveriti, ?e pa?ejo. Kak?en razmak ima??
Obenem je razlika v ceni za tele senzorje zanemarljiva, ker te bo po?tnina ko?tala na koncu ?e ene par ? si pa na istem kot, ?e jih kupi? pri nas. Razen, ?e si blizu Avstrije.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja saj sem ?el takoj gledati v svojo homologacijo od NXa. Za porabo pi?e (6,9l ) za Co2 pa ni? tako, da pomoje bi morali stare avte po starem sistemu obra?unavati. Nove bi pa brez greha lahko po tem obra?unavali. Kot je ?e Deeyan napisal je res problem pri mlaj?ih/revnej?ih, ki jim je avto ?e tako nujno zlo nakar bi jih ?e udarili po ?epu ker imajo pa? stare avte. Bi pa lahko dali ?e kak razred ve? tukaj kot pri zavarovanju. Dandanes avta pod 60 konjev prakti?no ni in bi bil minimum lahko do ene 50kW imeli osnoven razred. Obenem bi lahko dali ?e razred od 130kW-200kW, maksimalen bi bil pa nad 200kW. 200kW je ?e nek rang "poceni in ekonomi?nih" dirkalnikov (EVO, Impreza) medtem ko je nad 200kW res samo ?e presti? (Ferrari, Porsche, M3...).
Povezava za deljenje
Deli na druge strani