Manjši izpusti, to je edini plus tega. Porabe pa ne znižaš čisto nič. Kvečjemu še več stroškov (pucanje motorja, turbina, dodatni posegi v primerjavi z NA servisi).
Glede vzdržljivosti pa...večina folka avto proda pri 150kkm, tako da zakaj bi delal nekaj bolj vzdržljivega
Kaj pa tisti, ki kupijo tak avto?
Se pravi, da prevzemejo vse breme stroškov, ki bo nastalo.
To je enako, kot ko bodo prodajali električne avte, ko bodo le-ti tik pred menjavo baterij. 🤪
Sam tud ne razumem tega downsizinga. Men je optimalno recimo 2.0 en normalen turbo, do nekje 180KM ali mogoče 200KM in to je to. Da pa mlinčke 1.0 navijajo na 150KM al pa 1.5 na več kot 200KM je pa "disaster waiting to happen".
Idealen je recimo Mazdin 2.5 Turbo z 250KM. motor bo zdržal, turbina tud, avto ima navora še pa še mal... in sigurno ne bo zlezel skupi pri 150kkm.
Se strinjam. Tej motorji z lahkoto zdržijo do nekje 300 konjev. Brez nobenega napenjanja ali skrbi, da bo kaj narobe. Bmw ima recimo motor 2.0, biturbo z 255 konjiči. Kaj takega bi lahko imela mazda. 😊
Enako na švedskem. Preživel sem, službeno, v zimskem času, kar nekaj časa v mestu Kalmar. Cest takrat niso ne plužili ne posipali. Kot je že sportman omenil, vsi so imeli nokian "žebljevke" in so ga žgali, kot da je cesta normalno suha. Pa nobenih zastojev na zasneženih cestah nisem nikoli videl. So pa ponekod zaradi zglajenega snega nastajale prave ledene ploskve. Ne vem, če je še vedno tako in ali so dovoljene še "žebljevke" .
Evo dobil potrditev. Včeraj sva z @Z M A J odpeljala podmladek na sankanje pod Storžič. Del poti je bil po zasneženi cesti in sicer pri kar nekaj stopinjah pod ničlo. Tako, da sneg je bil lepo podhlajen in škripajoč.
Gume so delovale odlično, da ne rečem celo fenomenalno... avto kljub nekaj klancem sploh ni zakopal ampak je držalo res kot pri norcih in če bi tokrat ocenjeval gume GY UG 9+ bi dal najboljšo oceno. Torej to je to in ta testiranja pred sezono vedno opravljajo nekje v arktičnem krogu in pri zelo nizkih temperaturah. Ker pa takih pogojev pri nas skoraj ni in v večini je sneg bolj tam nekje med plundro in rahlo zaledenitvijo, kjer se prej naredijo drseče "deske" snega kot pa kaj drugega.
Zato sem zadnji dve zimi tako slab občutek glede teh gum napram Dunlop WS 5 pa čeprav na uradnih testih obe gumi ocenjujejo skoraj enakovredno. Toda Dunlop se obnaša dobro tudi v takih plundrastih pogojih, GoodYear pa žal ne, saj mu manjka vse od vlačne moči, zaviranja pri stabilnosti v ovinkih je pa sploh slab.
Tako, da izbira gum samo po testih (sploh, če nam je test na snegu zelo pomemben) ni ravno dobra odločitev in več ali manj ostanemo pri osebnih izkušnjah, ki so torej edino na kar se res lahko človek zanese.
Imam enake izkušnje z mojimi vredstein. Nazadnje, ko smo še šli v Dolomite, resda, so bile gume nove, sem brez problema prišel v snežnem metežu čez Passo pordoi (2239 m). Niti enkrat ni bilo sporne situacije ali, da bi kje zakopalo v prazno. Temperatura tudi krepko pod minusom in sneg suh. So pa zelo povprečne, da ne rečem celo podpovprečne na mokri cesti , tako, da hočejo v ovinkih kaj hitro naravnost.
V primerjavi z njimi so conti na drugi 6- ki na mokrem svetlobna leta pred vredstein.
Tako, da je pomemben podatek, še posebej pri nas na obali, kjer sploh ni snega, kako se guma obnaša na mokrem in suhem. To, da je neka guma dobra na ledu je, vsaj zame, skoraj brezpredmetno.
@Janez007 oprosti, ampak zdajle bom bil pa mal piker. Tvoje konstantno udrihanje čez dizle kar tako čez palec ratuje že fejst moteče in ne odraža dejanskega stanja. Tudi drugi imamo in smo imeli dizle pa imamo drugačne izkušnje.
Glej, nihče ti ni kriv, če si se zafrknil in menjal dizla za bencinarja, ki te očitno ne navdušuje, zdaj si pa s takimi pisanji lajšaš dušo in se prepričuješ, da si vseeno dobro naredil, ker če bi dizla obdržal bi blo pa vse narobe in vse bi se pokvarilo. Ne razumet narobe, ampak tako kot pišeš pač nakazuje na to dejstvo.
nekoč sem slišal: you choose naturally aspirated gasoline car - now you live with it.
Ne. Pri G165 je enomasni vztrajnik, pri CD175 dvomasni. Težave dvomasnih so lepo opisane tukaj:
"so težave inokvare dvomasnih vztrajnikovzelo pogoste in stroškovno zelo neugodne za odpravo. Natežavozdvomasnim vztrajnikomopozarja izrazitošklopotanje, ropot in tresljaji v prostem teku, pri vožnji z nizkimi obrati motorja in pri intenzivnem pospeševanju.Za ropot in tresljaje je krivaobraba in iztrošenost elastičnih elementov, ki povezujejo oba dela vztrajnika zato prihaja najprej do slabšega blaženja in kasneje do neposrednega stika med posameznimi elementi kar generira izdatenropot. Zaradi specifične zgradbevztrajnika, visoke cene ter posledično odlašanja lastnikov z menjavo je pri menjavi vztrajnika zaradi dodatnih mehanskih poškodbpotrebna menjavaše celotnesklopke skupaj z lamelo , košaro in potisnim ležajemkar rezultira vvisokem strošku popravila. Navadno se lastniki vozil ziztrošenimi vztrajnikisoočijopred prevoženimi 200 000 km, seveda pa lahko kilometri močno variirajo tako navzgor kot navzdol predvsem vodvisnosti od načina vožnje.
I've come to the conclusion I really do hate this dual mass flywheel. I don't think I've ever had a car with a dual mass flywheel before. But I...
No no tako hudo pa zopet ni.
Na moji stari 6- ki, ki ima tudi dvomasni vztrajnik, je pri prevoženih 245 Kkm na avtu še vedno original sklopka in tudi vse ostalo. in vse deluje še vedno b. p. 😊
Ja, na tem vključevanju ga ne priganjam, ker sem umirjen voznik in tudi zato, ker ponavadi še ni dobro ogret. Je pa vožnja z G165 v primerjavi z CD175 oba MT bolj prefinjena. Ročni menjalnik z dvomasnim vztrajnikom pri Mazdi 6 CD175 deluje zelo robato, pri Mazdi so mi rekli, da je to normalno.
Najbrž tak občutek na menjalniku, ker gre pri 165 vse skupaj bolj počasi, pa imaš več časa, da ročico prav "vtakneš" v brzino. 😉
no tam je kar lep klanček :), verjetno nisi vztrajal s 3.prestavo do vsaj 6.5k rpm :), preden si šaltal v 4., potem bi bilo vzpenjanje tudi relativno hitro, seveda pa ni primerjave z dizlom, kjer si se lahko verjetno vključil s 4.brzino brez težave :).....pač ti atmosferci z okoli 160km, moraš veliko šaltati in jih gnati nad 5k rpm, če se ti seveda da oz. enkrat se potem sprijazniš s tem in postaneš bolj umirjen voznik, ker se ti (vsaj meni osebno) ne da vedno goniti in voziti z obrati nad 5k rpm......
Je zelo težko presedlati iz navornika ( dizla) na te atmosferce.😊 Računati moramo, da ima že 150 konjska mazda velikih 380 Nm navora in to pri samo 1800 obratih, 175 konjska pa celo 420Nm. Potem ni čudno, da se Janezu sedaj zdi, da gre v rikverc namesto naprej pri vključevanju na avtocesto z malim klančkom.😊
@Alex si sprobal zadevo? Kako se ti zdi? Bi mogoce probal se jaz malo precistit to naso bio nafto😁😁
Ne še. Sem bil zmenjen za jutri, da, mi razloži iz prve roke zadevo, a sem žal zbolel... ne, ni kovid. 😊Če boš zainteresiran greva lahko skupaj pa še kupiva to in sprobava.
Zanimivo, da je bila moja 6- ka že kakšnih 4x polirana ( pasta 1500+2500) pa po moje ni prav veliko odneslo. 🤗
Se pravi, sprednja havba je od 100-120 mikronov( na robovih je normalno, da je vedno malo več)
Streha je spredaj na 100 mikronih, zadaj je 80-90.
Je pa zanimivo, da sta oba sprednja blatnika bolj "naložena" z lakom.(150 mikronov) 😊
V notranjosti, vhod v avto, spodaj je 160 mikronov. Po moje je pobarvano ročno, kjer roboti ne pridejo zraven.
Zadnji spojler je tudi malo na debelejše prebarvan in sicer 190 mikronov. To je tudi normalno, ker se na robovih robotske pištole zadržijo malo več časa. Tako je to na vseh ukrivljeno površinah in vratih.
Ja, postopek je tak da pojdi do vulkanizerja in naj ti zmontira gor. Izpolnit more obrazec - tehnično potrdilo o vgradnji. To potrdilo in certifikat pelješ na homolomo, kjer zadevo poslikajo, plačaš 35 eur in dobiš karton po pošti ko vpišejo. Do takrat imaš potrdilo o oddani homologaciji v primeru če te dobijo policaji ob pregledu zimske opreme.
Ko bodo slikali homolomo in če boš imel druge gume gor, bodo vpisali kar je gor. Zato je pomembno da imaš vse pripravljeno na homolomo.
Točno tako je, kot si napisal.
Še posebej jih zanima to, da gre guma lepo mimo amortizerja in mimo blatnika.
To po slikajo z vseh možnih kotov. Tudi gume, ki so trenutno gor poslikajo, prav tako feltne. In dobiš homologacijo točno in samo za to kombinacijo.
Ja kaj hudiča je pa meni ostalo tako malo mikronov???
A so nove barve res tako revne.... Kaj pa sploh lahko naredim, da ne bom imel težav z lakom? Avto je 5 mesecev mlad 😠 na servisu so rekli, da je itak 5 let garancije....
Ne vem, kaj so ti čarali. Najbrž neustrezne polirne paste, pregrobe, preveč časa so drgnili na istem mestu. 🤔
Na naši M6 je debelina laka med cca 80 (na strehi) in cca 90-100 mikroni na ostalem plehovju.
Na naši M3 je debelina laka cca 100 (na strehi) in 120-130 mikroni na ostalem plehovju, razen na dodatno barvanem blatniku, kjer je okoli 200 mikronov.
Ker je barva vsaj iz 2 slojev (barva + prozoren lak) se polira verjetno le prozoren zaščitni lak??? Kako globoko? Verjetno ne do ničle, kar se ugotovi, ko je že prepozno (ko je na filcu barva)?
Poliranje ( grobo, srednje, fino se, pravi komplet ) "odnese" od 7-10 mikronov vsakokrat. Največ gre na račun grobe polirne paste, ki ima grobost 400. A grobe porne paste se ne uporablja vsakokrat. Le za zelo zanemarjene barve, ki niso še bile polirane oziroma že dolgo ne. Mogoče le za posamezne praske na karoserije.
Večinoma se drobne holograme od pranja v avtomatskih avtopralnicah polira z extra fino polirno pasto( finost paste= 2500), ki obenem da barvi tudi visoki sijaj. Le-ta odnese le 1-2 mikrona tako, da je res, da v bistvu bi lahko polirali avto s to fino polirno pasto brez neke škode tudi do 2x na leto.
Polira se seveda zgornji zaščitni prozorni sloj laka. V celotni debelini nanosa barve zavzema ponavadi prozorni lak 3/4 celotne debeline.
Red soul in pa še nekatere Mazdina red soul barve se barva po tem postopku: - temeljna barva na pločevino, nato prvi tanek sloj rdeče ( ki je v bistvo bolj oranžni odtenek), nato intenzivna rdeča( ki je sama zase v bistvu bolj temno rdeča) in na koncu prozoren lak. To vse skupaj pripomore, da pod različnimi koti in svetlobo spreminja odtenek, od temno rdeče do svetlo rdeče-oranžne na soncu.
Joj alex kje preberis ti take bucke. Vse sestke so narejene na Japonskem in so vse iste za EU trg. Razlika je samo ameriski trg. Sedaj pa ce uvoznik oz. vsaka drzava po svoje zasciti podvozje pri mazdi ali pa ze v startu zamenja njihove kilave bremze je to samo plus in to ne pomeni, da je za ta trg drugacna roba...
Prva generacija je imela problem z rjavenjem po celem svetu in ne samo v sloveniji...
Ne bo držalo. Moja 6- ka prve generacije nima po 17 letih niti pikice rje nikjer na karoseriji, ni bila nikoli barvana in ni bilo nikoli nič zamenjano. Za razliko od nekaterih slovenskih, ki so dobesedno razpadle od gnilobe. Pa nima dosti veze to, da je moja vožena na obali. Nekaj že a vendarle...
Po toliko letih bi se moralo vseeno nekje poznati. Tako da ja, niso vse enake kvalitete. 🤗 Za naš trg je na žalost druga liga.
Zdej, če bi tole zlival od nule , bi nekako veljalo da si zaradi tega brez težav naklepal toliko kilometrov.
Ne vem pa koliko ima to dejansko veze z antigripante. Antigripante, je za redno (bolj ali manj) dodajanje v gorivo, ker maže sistem. Tole je pa za čiščenje, se pravi enkrat ga kao sčisti, potem pa spet teče obična nafta skozi sistem. Verjetno je kombinacija obojega recimo optimalna.
Jaz ga bom dajal noter vsakih 10Kkm ali tam nekje okoli.
Moja 6-ka nima še toliko kilometrov, tako, da mislim, da bo kar pomagalo. Jutri grem mimo njih, ko grem iz službe pa da vidimo, kako in kaj.
Vseeno naj bi bil ta aditiv med boljšimi. Se ga pa ne da kupiti v prosti prodaji. Jaz ga bom probal pa da vidimo, če bo res kakšna izboljšava, kot obljubljajo. Je narejenih tudi par neodvisnih raziskav in vsaj škode ne dela, če že ne pomaga. 🤪
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kaj pa tisti, ki kupijo tak avto?
Se pravi, da prevzemejo vse breme stroškov, ki bo nastalo.
To je enako, kot ko bodo prodajali električne avte, ko bodo le-ti tik pred menjavo baterij. 🤪
Povezava za deljenje
Deli na druge strani