Jaz delam na leto preko 30.000km in sem brez pomislekov vzel v M6 najmocnejsega bencinca, ker vecinoma vozim na relacije in je poraba okrog 7.2l /100km.
Pa ni skrbi z DPF, turbinami itd.
moj bo bencinar naslednji, edino v razredu kjer se sedaj po?utim najbolje je to te?ja izbira.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Homologirani sta dimenziji 16 in 18 palcev. Mi2 sva se odlo?ila tako, da se bo poleti kotalila na 18-kah, za zimo pa nabaviva manj?e z zimskimi gumami.
Ja na cesti jih zaenkrat res ni ne vem koliko, saj je dobavni rok par mesecev. In po mojem mnenju se verjetno tudi ne bodo namno?ile kot kak?en klio, captur ....
Dilema bencin / diesel pa je vedno prisotna in je pa? odvisna od mnogih dejavnikov - jaz sem prenehal razmi?ljati po tem, ko sem videl razliko v ceni in pa glede na dnevne potrebe prevoza: vsak dan v Lj. in domov znese cca 2 x 15 km in to je to.
Na tej razdalji se dizel niti ne segreje....kar pomeni da bi vec zrl kot benz
Drugace pa brez zamere, govorite o avtu ki je 20.000? nato pa debata o 0,5-1l na 100.....
Pri 15.000km je to vec stroska med benzom in dizlom za cca dobrih 100 evrov, ki jih pri servisu dobis nazaj, razlika v ceni novega avta pa 1.800?!!! Ne more? re?i da je cenej?i avto, ki ?re manj....
Dajte gledati dolgorocno, ne samo papir, ljudski problem je da kupujemo z o?mi, za 30km na dan je dobra tud dacia
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Rumors of Turbocharged or MPS MX-5 Miata Circulating
In Hidetoshi?s interview with Motoring, he said of this fourth generation MX-5, ?We will have this ND-series model for maybe ten years, which gives us plenty of time to make many variants?And yes, a turbocharged or MPS variant is one of the options we will definitely consider.?
We?re more likely to see a turbocharged engine than a 2.5-liter machine, as Mazda?s top priority is keeping the MX-5 lightweight (as it shed 50 lbs on its latest edition). ?[Generally speaking] turbocharging is preferable, even to a V6 now,? Hidetoshi told Motoring. ?We can use a lighter engine with the same or more power, and achieve [the] emissions and fuel consumption we need.?
Think, consider, maybe......alfa jo ima ze na cesti...
6 mps tudi ze thinkajo 7 let....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pribli?no koliko pa ta funkcija v praksi zmanj?a ?ivljensko dobo akumulatorja ?
Ti ne me vprasat ker ne vem....ta avto ima itak start stop z agm ampak avto je stal eno leto in aku je moral biti menjan, vzrok ne vem...
Bolj mi je vazno da xenonke ne kurinkar tako. 10 sekund sem pa natavil to mora vzdrzat.....saj ko se start stop vklop na kriziscu pol minute dela celoten strom avta....
Pa se en razlog je, meglenke lepse svetijo po tleh ker so tik nad tlemi kot visoke lampe
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
A je quatro gatti "stiri macke"? Te imam v mislih... zal imam robo doma... Danes ne vem ce bo cas... mogoce bolj proti veceru... enkrat po sedmi, ce je OK?
se ne mudi, ko utegne?. Ja - a ?e nisi sli?al medvo?kega izraza, tako kot je na Zbilju 'dodir'
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ampak ne moreta to primerjat na leto, treba je vzeti vsaj 10 letno povpre?je oz skupno enako ?t kilometrov.
Ko re?e? zavarovanje, registracija, servisi, dodatne feltne za zimske gume, letne gume, vinjeta; brez goriva).
So notri tudi ?love?ki faktorji in preparele gume ?e se ne motim, nekaj kar ni standardno. Mene avtobus pride eno leto 1000? (zavarovanje, cestnine, vinjeta) drugo pa 2500, ?e moram kupiti gume, servis z DSG....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jaz to sam belezim ... Ko sem prodajal, je dosedaj kupec vedno dobil celotno dokumentacijo ... kar vkljucuje vse racune servisov... tudi nakupe recimo brisalcev in podobnega potrosnega materiala... Sedaj ce verjame temu ali ne... pa je to na strani kupca ...
ti nisi servis
marjeti?na kava? po?lji sms pa se dobiva najbolje v quatro gatti
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
To z mazdam se bi splacalo pogledati, ampak bolje mazdo 2 kot malcka. Ali pa se bolje kako fiesto ali cliota, ki inata daljso zgodovino
Ampak ne bi se smelo opravicevati ceno z vec opreme, zakaj potem osnovni avto ni vec osnovni z osnovno ceno?
Vedno je prodajni trend tak, da z leti moras privabiti z vec za isti denar. A kupci zahtevajo da je vsa junk notri? Nekaj so evropske direktive (abs in to) toda to ni direktiva kupcev...to je dolznost proizvajalcev ce hocejo prodajati tukaj
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Nova Ibiza za milion. OK, verjamem. Pa si prera?unal, koliko ?asa (ur) si delal zanjo ? Koliko mese?nih pla?? In, ali je imela klimo, morda dvopodro?no, ABS, ESP, TST, servo, el. pomik, koliko airbagov,....? ?lanek, v Delu iz leta 2009 navaja, da si moral leta 1991 za R4 delati 3700 ur (povpre?na pla?a), leta 2009 pa R Clio pa 2300 ur. Povrhu pa primerjaj Katro in Cliota. Kruh leta 1991 je bil 0,11EUR . In cena kruha sedaj ? Mar naj proizvajalci avtov ostanejo v letu 1991, peki pa upravi?eno dvignejo cene za 10x in ?e ve?. Za TV si dal 1991 dve mese?ni pla?i, ceno TV sedaj pa ve?. Pa upo?tevaj primerjalno glede na sedajno pla?o! Verjamem, da bi ti raj?i videl cena avtov po 1 mio SIT, torej 4.400 EUR, pla?o pa bi imel tako, kot jo ima? sedaj. Pol leta delati za avto ni fer do proizvajalcev. Leta 1991 je bila povpre?na mese?na pla?a v Slo 45 EUR (cca 11.000 SIT). To takrat, ko so bili tolarji, ki jih ti omenja?. ?e se vra?a? v preteklost - sam se spomnim, ko sem bil otrok in na star?evsko delavsko pla?o nam je bil realen "cilj" le Yugo ali Z101. Postavi avto iz leta 2015 ob bok npr Z101. ?e ?e dela? primerjave .
Se enkrat pozabi komunisticna leta....bilo je obdobje ko je tolar bil fiksen!
Ja deli in podobni so zelo verodiatojen vir, in hoces reci daimajo danes malcki v osnovi dvopodrocno klimo esp in ta sranja? Malo morgen, kot sem napisal je to takoj + 4000?
Takole poglejva, piglej vstopne cene mazde 6 generacije 1,2 in 3....in se vzporedno top modelov.....
Veliki prirastki, place pa nizane...kriza, varcevanje pa to
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Tole navajanje cen v tolarjih je ?isto brezpredmetno saj se je od leta 1991 do 2001 te?aj spremenil iz 30SIT za 1DEM leta 1991 do 113SIT za 1DEM leta 2001, ko so marke zamenjali za EUR.
Tako je bil leta 1991 nov Wartburg 6.500DEM ali 208.000 SIT (te?aj 30SIT za 1DEM)
Novo Lantro smo kupili leta 1996 za 22.000DEM ali cca 2mSIT (te?aj 90SIT za 1DEM)
Clarusa sem novega kupil leta 1999 za 18.000DEM ali 1,8mSIT (te?aj 100SIT za 1DEM)
Govorim o casu ko je bil eur 236,64 sit. Vse ostalo je brezpredmetno. Od tega casa je tudi minimal a placa skorajda enaka avti pa x2
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Snel plug, pa ?eprav sne?i. V sosednji hi?i so ?e dva dni neprestano policaji, forenziki in kriminalci, pa ne bi rad preve? izzival, ?eprav mislim, da imajo ?e preve? svojega dela. Ampak kar je ziher je ziher...
Sem pa minibusu sprednje gume okoval v verige (?e ?e plu?im ne), da je vseeno pripravljen, ?e bi bilo potrebno kam ?ibat...
Ne vem, kaj je to s temi letnimi ?asi. V?asih je bilo s pustom konec zime, zdaj pa se s pustom ?ele za?ne...
v Postojni kar lepo mede
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tema je res primerna ja za to vpra?anje:
Best RPM for high MPG
nasvet pa ?e bolj?i
Don't exceed 3k in any gear and of course use overdrive (6th gear) on the highway.
Recept za uni?enje vankla......pa vsi imajo v podpisu AT (Automatic, ker je to USA), sami stru?koti v tej temi:
The lower the revs, the better your fuel economy, assuming the revs aren't so low that the car has difficulty maintaining your speed..
6th gear at 3000 or less and drive that way for long periods of time.
Wake up
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani