A ni žalostno, da ko si včasih kupil 10 let starega Golfa 2 je imel trivremenski rdeči taft... Zmer je bla rdeča nima veze a je bil sonce, dež al pa sneg.
Dandanes pa "metalik perla ultra duper barve", potem pa tole? Res žalostno, kam drvijo prodajalci avtomobilov s svojimi norimi plastičnimi in eko bio forami. No saj po eni strani je to prodajna niša, drugače ne bi menjali avte na 5 let....
Včasih so bili avti pobarvani z nitro barvami, nato so te barve prepovedali, sledile so dvokomponentne poliuretanske barve, ki so trde kot kamen, ko se posušijo. Nato je rekla greta, dost je in so začeli z vodnimi laki. In je rekla greta, ok, ste se poboljšali, a še vedno onesnažujete našo zemljico.
In so iz 150 mikronov prešaltali na 70- 80. Ampak hej, s tem so tudi avti za par kg. lažji, ker je manj laka gor. 🤗
Ali je še kdo prišel nasproti z aditivom DATACOL??
Redko kdaj se oglašam na forumu ampak bi z vami želel deliti zelo dobro uporabniško izkušnjo.
Preizkusil sem aditiv - čistilec za dizelske motorje omenjene firme DATACOL in moram reči, da je zadeva odlična. Motor lepše teče, mrzel zagonj je tišji, poraba je padla za 2 dcl na 100km.... mehanik je testiral injektorje (časovno odstopanje) in so vsi 4 (še original) v dobrem stanju kljub temu da ima avto 300.000 km! Na začetku sem bil skeptičen ampak po priporočilu mehanika, da je zadeva res dobra in najboljša trenutno na trgu (npr boljša od liqui moly, xado atomex ali antigrip25) in povrh vsega je rekel da ne vsebuje kerozina! In še ena dobra: dozira se vsakih 10.000 km - 15.000 km ..
Iz moje strani je zadeva dobila "žegn"!!
Ne vem točno kje vse imajo prodajna mesta, baje samo pri določenih mehanikih
Lep pozdrav,
Lepo, da deliš mnenje. 👍A z dpf filtrom pa nimaš nobenih problemov glede na to , da vsi dizli najbrž končajo kariero pred 200 Kkm?🤔
Ha, šele sedaj sem videl, da je sedež zastopstva za Slovenijo kakih 5 min. hoje od mene. 😊
Alex ti ko si mojster v poliranju, kje se lahko Mazdaši prijavimo pri tebi za poliranje!
Sem včeraj kupil, a še ne dobil profi merilnik debeline laka. 🤗
Brez tega pripomočka ni zdravo nič delati na laku.😉
Trenutno ne morem delati nič, ker imam v garaži parkirano eno revščino od folcvagna passata. Kolega ga prodaja, sva ga zrihtal, a ko ga je hotel odpeljati, ni več vžgal. 🤪
Pa so bili ob njem avtoelektičisti, pa mehaniki, pa FB mehaniki... nič. Nobeden ne ve, kaj je temu avtu. 🤔
Sem ga vprašal, če kupi mojo staro 6- ko. 😉
Sicer pa delam to le za usluge kolegom. Nimam časa se s tem zafrkavati, ker imam itak že preveč dela z kitarami.
Če prav razumem, je po peskanju potrebno kitanje ter natančno (mukotrpno ročno) brušenje in šele nato lakiranje?
Jaz jih zbrusim na grobo kar z rotacijskim brusilnim strojčkom. Nato špric kit in bfušenjev na vodo na fino z roko do brusilnega papirja 800. Nato dve roki osnovne barve in dve roki dvokomponentnega prozornega laka. Nato po par dneh sledi strojno poliranje.
Hja moja prva tud ni rjavela pa je bila slovenska. A v tovarni v Hirošimi delajo avto en za drugim pol pa rečejo, zdej pa dejmo enega za v Slovenijo in izklopijo nekatere faze procesa, čist tko, da bi mal ene Slovenčke na drugem koncu sveta zajebaval. Men se tole zdi huda teorija zarote...
Ne vem, kako jih delajo, a dejstvo je, da imajo probleme večinoma slovenske. Kar nekaj slovenskim soul red se je res začela luščiti barva. Je pa tudi res, da je najbrž glavni problem rjavenja podvozja ta, da naši prodajalci ne zahtevajo dodatne zaščite podvozja. Pa prav pri nas bi bilo to nujno zaradi "hudih" zim. 🤔
Ja kake pa strelaš Alex, če bi bilo to res bi imele vse "Slovenske" isti problem pa ga nimajo. To je napaka v proizvodnem procesu in za EU pridejo vse Mazde skupaj na Nizozemsko, potem pa so na voljo EU dilerjem za prodajo. Edino kar je lahko različno so dodatki oziroma zaščite, ki jih doda ali naredi sam uvoznik ali diler naknadno. Barva in lak pač nista stvar, ki bi jo lahko diler naknadno spreminjal.
Boss, a se spomniš prve serije 6-k, kako so rjaveli zadnji blatniki? Kar serijsjo so morali to sanirati lastniki. In to samo slovenskim Mazda. Nam, ki smo jih uvozili iz Italije pa nikoli niso rjave le, moja še dan danes ne rjavi po 17 letih. 🤗
Glede izolacije in dodatne zaščite v avstriji. Ko pride nov avto v salon naredijo dodatno zaščito in izolacijo na servisu oziroma ga z avtovleko odpeljejo do partnerske delavnice ki to izvaja, šele potem gre avto k kupcu, to se dela na vseh novih. Info s prve roke mazda Robinson avstrija. Tudi možakar na krownu je povedal da dobi veliko novih mazd ki jih pripeljejo na avtovleki in šele po zaščiti je predana kupcu.
Enako je v tujini. Za švedski trg naj bi bili avti zelo dobro extra zaščiteni tako, da bi se splačalo kupiti njihove avte. A kaj, ko oni "drsajo" oziroma ne menjajo avtov do nezavesti. Zato je pa, saab propadel, ker so jih Švedi menjavali na vsakih dvajset let. 🤪
Kot sem že enkrat napisal, sem delal v prejšnji firmi v proizvodnji delov za nemško avtomobilisko industrijo. In smo delali polizdelke/ izdelke, vsako serijo, za točno določen trg. In verjetno ni potrebno razlagati, da so bili najboljši izdelki namenjeni nemškemu trgu. Saj so bili vsi izdelki visoke kvalitete, a jih je končna kontrola razdelila po tolerancah in dovoljenem odstopanju viskoznosti materiala, kakor tudi kvaliteti prašnega nanosa barve. Izdelki so bili razdeljeni v štiri skupine, A, B, C, D in tako tudi razposlani v različnih boxih.
Vsi izdelki "enaki" a malce različni za posamezne trge.
Verjetno je tako tudi z zahtevami zaščite za mazde na posameznih trgih.
S cim (oz. ali kdo sploh) kaj premaze tole crno plastiko? Razmilsam, da bi pomladi ko bo konec zime in vse te svinjarije z necim premazal plastiko in ji vrnil ta crni "sijaj".
Kaka ideja za kak produkt?
Jaz sem nazadnje kupil tole. Je vodoodporno in lepo "počrni" plastiko.
Podobno zgodbo sem imel sam z ženinim P207,ki je bil kupljen nov iz salona v Peugot prodajalni, letnik 2008, potem je bila tista nora zima žled leta 2014, in avto se je začel dejansko "lupiti", že izven garancije, prerjavenje 10.let pa pomeni, da imaš luknjo čez pleh, torej no go...
Kar sem sam urejal pri ličarju, je rekel verjetno napaka v tovarni pri barvanju in da bom v roku leta/dva moral barvati cel avto! če zelim to urediti, kar bi me takat stalo cca.1.5k eur avto je bil pa mogoce vreden 3.5k....nisem nič delal in avto se je lusčil naprej....smo ga prodali čez 3.leta ličarju, ki ga je saniral, avto ni imel 90k km....vse bp, barva pa adijo..
Peugeotu so najbolj znani po tem, da se rada lušči barva. Največkrat je to streha, zadnja havba in sprednja havba. Na parkiriščih je polno takih primerkov. V bistvu se lušči zaščitni prozorni lak.
pred 2 urama je Boss napisal:
Alex, ne gledat - tole je kot horror slasher film. Če nimaš dobrega želodca.... ne glej.
Rekel sem jim, da jim dam 100€ več, kot jim bo ponudil prodajalec novega in da takoj naredimo prepis. Ponudil sem tudi opcijo, da plačam toliko, kot dobijo staro za novo, in da si potem še dobiček delimo na pol, ves cirkus glede popravil, prodaje, itd pa prevzamem nase.
No potem so se oglasili v salonu in jih je prodajalec novega "obrnil". Mogoče še najbolje, da je tako. 😉
Tega tudi sam ne razumem, kako eni stran mečejo denar. Želel sem jim pomagati, ampak prav je, da se na koncu sami odločijo.
Hm, mislim, da so nekateri sorodniki zadovoljni le, če koga lahko malce zafrknejo in mu ne dajo veselja. 😊 Nič, boš vedel za drugič, ko (če) boš zadel na lotu in boš kupil največjega Lexusa... 🤗
pred 3 minutami je Janez007 napisal:
Če se ne motim, se je nekaj časa prodajala za 25.200. Za ene 22-23.000 bi se verjetno pa kar prodala.
Sicer pa sem imel včeraj možnost kupiti Mazdo 2 letnik 2010, 65.000 km, prvi lastnik, rahlo podrsana po spodnjem delu vrat leve strani, vozna, vsa vrata se normalno odpirajo, za 1000 €. Če bi jo kupil in prodal naprej bi zaslužil ene 500-1.000€. Če. 😜
Se strinjam Alex, keramika drži leto največ dve. Potem je treba obnavljati.
Slepo sem zaupal Mazda servisu, saj oni najbolj poznajo svoje barve. Saj so tanjše barve pri Mazdi že nekaj časa.
Totalno porazno....
Res je, da so tanjše barve. A ne vse. Le te specialne metalne. Ta soul rdeča je tako tanka prav zaradi efekta globine, ki ga dosežejo z nanosom dveh različnih barv.
Seveda, trpi pri tem obstojnost barve (kamenčki). Sicer pa še nisem slišal za primer, da bi kdo samo s poliranjem prišel "skozi" zaščitni lak.
Tipično kompletno poliranje(plastelin, groba pasta, srednje groba, fina pasta) "odnese" od 7 - 10 mikronov barve. Tukaj govorimo o poliranju starega laka, ki je kontaminiran z železnimi delčki in ostalo umazanijo, ki jo poberemo s ceste. Drugače pa je s samo fino osvežitvijo barve (poliranje z fino pasta). Tak postopek lahko uporabimo tudi parkrat na leto brez bojazni.
Bj je pomemben zaščitni vozek, ki ga nanesemo na koncu. Dobri in kvalitetni voski lahko tudi zdržijo do pol leta.
In dajo barvi nenormalno globino in lesk.
Sam lesk je pa odvisen od tega, koliko je površina ravna in brez prask(tudi mikroskopskih). Takrat je večji odboj svetlobe pod kotom in s tem večji lesk.
Keramiko bi dal obvezno. To potem ne ščiti pred kamenčki ampak ima Mazda zelo malo debeline barve in laka in bo keramika še malo dodala zraven....
Letos sem kupil svojo prvo Mazdo in sem vse prebrskal o motorjih, menjalnikih ... samo nisem začuda zasledil, da je barva veliko tanjša kot pri recimo nemških znamkah. Za mojo barvo naj bi celotna debelina bila samo 85 mikronov (rdeča naj bi imela cca 110). Skratka avto je bil na zalogi in je imel mikroskopske krožne rise, ki so bili vidni na soncu. Mene je to motilo in so mi rekli, da bo njihov ličar pogledal. Ker naj nebi bilo še vedno ok so dali še enemu strokovnjaku za pogledati. Ker sem bil že paničen zaradi toliko strokovnjakov sem izrecno zahteval, da naj mehansko nič ne delajo na barvi. In glej ga zlomka.... izvem, da je prvi strokovnjak prvo poliral na grobo in potem še na fino. Ta drugi, ki je samo pogledal, pa je isto nekaj poliral. Rise so spravili ven ampak je bil avto poliran vsaj 3 X.
Ko sem spraševal za keramiko mi je izmeril debelino in je ostalo na strehi še 35 mikronov, drugje pa pod 50 povprečno. In mi je rekel, da on nebi nič več počel z barvo. Ker za nanos keramike je treba spet polirati.
Mazda servisu sem zaupal, ker kaj pa v primeru karambola, sej takrat se tudi barva. Tako, da bolje izbrati dobrega in izkušenega strokovnjaka za keramiko, ker pred nanosom se avto tudi polira in naj bo čim manj odstranjevanja laka.
Upam da nisem bil predolg....
Samo tudi keramika ima rok trajanja. Ni večna. Sodelavec je kar zasoljeno plačal za njo in po niti dveh letih je bolj kot ne ni več.
Čudi me, da so te holograme polirali z grobo polirno pasto.🤔 Tega se na novi barvi nikoli ne počne. Grobe polirne paste so namenjene starejšim, zanemarjenim barvam ponavadi pred plastelinom. Dovolj bi bilo, da bi tvojo spolirali z fino polirno pasto (fina 2500), katera ne pobere skoraj nič zgornjega prozornega zaščitnega laka.
Če so res pobrali dol tudi do 50 mikronov so res šalabajzerji. 🙄
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Lepo. Kaj bi jaz pral mojo, če je pa že en teden megla in prši iz nje vsak dan. 🤪Pa še dež je napovedan.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani