Po dveh tednih spet vozil svojo Mazdo, pri tem gre zahvala Bo?tjanu in dr. Pelku, obenem sem ji menjal ?e v?igalne sve?ke in pa dolil bencin, zdaj te?e kot da je ravnokar iz fabrike zapeljala.
Tako imava jaz in tudi Viper, meni je zadeva super, prtlja?nika pa vseeno ostane 2/3 kar meni popolnoma zado??a, sem pa na ta na?in ?e naredil cca. 1000km na LPG brez polnjenja, kar je sicer velika te?ava manj?ih rezervoarjev. Bojler je zakon (pa ne vamp).
Registriral sem se samo z enim razlogom, da lahko vsem pametnjakovi?em povem da ste navadni butli !!
Produkta XFT niste testirali ampak ste ?e vnaprej rekli da ne deluje, kako lahko nekaj govorite ?e niste poizkusili ??
Sam sem zadovoljen uporabnik produkta in imam na DS3 sport zmanj?ano porabo za 0.73l/100km pri peugeotu 807 diesel pa 1,2l/100km.
Tako da vsako stvar je treba prvo poizkusiti in ?ele nato komentirati in biti pameten.
Ko nekdo na tak?en na?in nastopi s svojo prvo objavo in se loti kritiziranja celotnega foruma (?teje sicer preko 4.000 registriranih uporabnikov), je njegova vsaka nadaljnja objava popolnoma nekredebilna. No, upam da sledi ?e kak?no nadaljevanje, namre? v obliki testiranja produkta.
Za ta denar mogo?e ?e skoraj (ali pa dejansko jo) dobi? 6-ko 1.generacije, pa je kar precej?en napredek glede na 626. Se spla?a pogledati in preveriti.
Mazdura sicer po?iva, pa furam Saxoja in sem ravnokar udaril en drag race z neko staro mamco, ki je sedela v Daewoo Matiz-u, o?itno je bla gorka stisnit svojga stroja in sva bila kar nekaj ?asa vzporedno (dvopasovnica), po 500 metrih sva imela na ?tevcu ?e skoraj 60kmh. NORO.
Prodajalec naj ti da VIN ?tevilko vozila, pa potem glede na to, da imajo Mazde digitalno servisno knjigo, preveri? kako in kdaj so bili delani servisi, ter ?e prevo?eni km-ji dejansko ?timajo kot to navaja prodajalec.
?e vztrajate, da nujno morajo biti isofix sede?i, potem mora biti avto kar precej velik, na primer folcvagen alambra. Prijateljica iz Kr?kega jo ima in spravi na srednjo klop tri isofix sede?e. Samo je pa zadeva precej neprikladna, ko jo je treba kje parkirati.
Mi nimamo isofix sede?ev ampak za starej?a dva navadne jaha?e, za mlaj?ega pa sede?ek, ki ga fiksiramo z varnostnim pasom. Vse to pa je ?lo na zadnjo klop Honde Jazz brez te?av, pa ?e precej prostora je ostalo v prtlja?niku.
Zdaj imamo pa Mazdo 5, pa ima 7 sede?ev in sploh ni te?av. Je pa pri Mazdi zlata vredno, da ima drsna vrata. Precej la?je dostopno je zadaj. In za la?je delo prevrnem naprej ?e svoj sede? in je dovolj prostora, da zlezem v avto pred otroka in ga lepo pripnem, ne pa da se stegujem ?ez otroka in ga pripenjam. O?itno se mo?kim ?e ni posvetilo, da bi naredili avto, ki ima varnostni pas obrnjen - sponko za pripeti pri vratih. Tako bi bilo precej la?je zvezat mularijo...
Alhambra je Seat (no skoraj VW), potem sta bila pa ?e 2 od preostalih troj?kov ?e; VW Sharan in Ford Galaxy.
Zanimiva izjava moje nekdanje sodelavke, ki je ravno v kontekstu omenjenih dveh vozil (je lastnica Passata 2008), omenila, da ?e bi ?elela imeti privla?en avto, bi takoj vzela Mazdo6 2.generacije, tako pa ji bolj pa?e nevpadljivost in ji torej ustreza njen.
Mi je pa sicer precej zanimiv termin "odobravanje", sam premorem (o?itno) ravno dovolj samozavesti, da ko je vozilo meni v?e?, ne potrebujem odobravanja prav od nikogar, niti bolj?e polovice, niti kogarkoli drugega, a ?e najmanj da bi se drugim prilagajal, zato da bi po?el "odobravanje", heh.
Ker mi je prestavna ro?ica (skoraj) dokon?no odpovedala poslu?nost, sem jo danes vendarle odpeljal do dr. Pelka, ki ji je za po?itek namenil del svojo tanove delavnice. Tam naj bi bila le nekaj dni, da rahlo odpo?ije.
No, tu bi bilo spet treba narediti ra?unico tako kot pri predelavah na elektriko (v neki drugi temi).
Avto je star 11 let. In ima 200.000 km. ?e ga predela? na plin, se investicija povrne po... ugibam, ker se mi ne da ra?unati in bom rekel po 75.000 km. Torej bo avto ?e proti 300.000 km. To so pa kar spodobni kilometri. Jih ti motorji zdr?ijo ali bodo prej kak?ne te?ave z ventili, batnimi obro?ki, menjalnikom,...?
Kdor dela ve?je ?tevilo km, gotovo ne bo ?el kupovat vozila z 200.000, ker ga bo po najve? dveh letih spet menjal - ?e bo sploh zdr?al toliko ?asa...
Kdor pa na leto naredi kak?nih 15.000 km, ga bo pa moral imeti vsaj 5 let, da bo naredil tistih 75.000 km in se bo investicija predelave povrnila... Se bo to ?e vozilo, ko bo staro 16 let?
Pa?, ni kar "obvezno predelat na plin", je kar nekaj pomislekov. Saj vem, da ste nekateri tu zaplinjeni in navdu?ujete tudi druge, ampak so ?asi taki, da ni z nobeno investicijo za hiteti. Je treba prej dobro premisliti, ?e se res spla?a.
@Slivka, tule te moram negirati v parih to?kah in to na podlagi osebnih izku?enj in dokaj natan?ne kalkulacije!
Kupil sem mazdo6, ki je imela na ?tevcu prevo?enih stanje 254.000km, trenutno jih ima 348.000, v kolikor bo v prihodnosti potrebno se bo naredilo kak?en poseg na motorju v smislu male ali velike "generalke" (pri Pelku max. 800?), takrat je potem vozilo spet primerno za naslednjih ohoho prevo?enih kilometrov.
Se pravi v mojem primeru, ko naredim preko 30.000km letno in recimo da LPG instalacija za takega forda pride cca. 1.500?, je povrnitev vlo?ka realno pri?akovati nekje (vzemimo, da tro?i 10L benza in bi kasneje ?e 15% ve? avtoplina), pa da malo poenostavim, ne bom upo?teval, da za hladno zagone ?e vedno (ne pa nujno) potrebuje bencin. To pomeni cca. 6? prihranka na 100km, pomeni 60? na 1000 prevo?enih km in se po tovrstni matematiki ra?unica izide ?e po 25.000 in ne 75.000, kar je bistvena razlika. Pa ajde, lahko ?e upo?tevamo stro?ek zagonov na bencin, pa dajmo re?t zelo pav?alno potem 30.000 do za?etka profita.
Ok, obstaja opcija, da motor dejansko ne zdr?i, jo karambolira? ali karkoli drugega, ampak tu je potrebno upo?tevati, da omenjena LPG in?talaciji v to vozilo ne bo zabetonirana, ampak se jo v roku par ur prenese in sprogramira v drugem vozilu (nekateri ponudniki ti to naredijo za svoje sisteme dejansko brezpla?no).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Po dveh tednih spet vozil svojo Mazdo, pri tem gre zahvala Bo?tjanu in dr. Pelku, obenem sem ji menjal ?e v?igalne sve?ke in pa dolil bencin, zdaj te?e kot da je ravnokar iz fabrike zapeljala.
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani