Se strinjam Alex, keramika drži leto največ dve. Potem je treba obnavljati.
Slepo sem zaupal Mazda servisu, saj oni najbolj poznajo svoje barve. Saj so tanjše barve pri Mazdi že nekaj časa.
Totalno porazno....
Res je, da so tanjše barve. A ne vse. Le te specialne metalne. Ta soul rdeča je tako tanka prav zaradi efekta globine, ki ga dosežejo z nanosom dveh različnih barv.
Seveda, trpi pri tem obstojnost barve (kamenčki). Sicer pa še nisem slišal za primer, da bi kdo samo s poliranjem prišel "skozi" zaščitni lak.
Tipično kompletno poliranje(plastelin, groba pasta, srednje groba, fina pasta) "odnese" od 7 - 10 mikronov barve. Tukaj govorimo o poliranju starega laka, ki je kontaminiran z železnimi delčki in ostalo umazanijo, ki jo poberemo s ceste. Drugače pa je s samo fino osvežitvijo barve (poliranje z fino pasta). Tak postopek lahko uporabimo tudi parkrat na leto brez bojazni.
Bj je pomemben zaščitni vozek, ki ga nanesemo na koncu. Dobri in kvalitetni voski lahko tudi zdržijo do pol leta.
In dajo barvi nenormalno globino in lesk.
Sam lesk je pa odvisen od tega, koliko je površina ravna in brez prask(tudi mikroskopskih). Takrat je večji odboj svetlobe pod kotom in s tem večji lesk.
Keramiko bi dal obvezno. To potem ne ščiti pred kamenčki ampak ima Mazda zelo malo debeline barve in laka in bo keramika še malo dodala zraven....
Letos sem kupil svojo prvo Mazdo in sem vse prebrskal o motorjih, menjalnikih ... samo nisem začuda zasledil, da je barva veliko tanjša kot pri recimo nemških znamkah. Za mojo barvo naj bi celotna debelina bila samo 85 mikronov (rdeča naj bi imela cca 110). Skratka avto je bil na zalogi in je imel mikroskopske krožne rise, ki so bili vidni na soncu. Mene je to motilo in so mi rekli, da bo njihov ličar pogledal. Ker naj nebi bilo še vedno ok so dali še enemu strokovnjaku za pogledati. Ker sem bil že paničen zaradi toliko strokovnjakov sem izrecno zahteval, da naj mehansko nič ne delajo na barvi. In glej ga zlomka.... izvem, da je prvi strokovnjak prvo poliral na grobo in potem še na fino. Ta drugi, ki je samo pogledal, pa je isto nekaj poliral. Rise so spravili ven ampak je bil avto poliran vsaj 3 X.
Ko sem spraševal za keramiko mi je izmeril debelino in je ostalo na strehi še 35 mikronov, drugje pa pod 50 povprečno. In mi je rekel, da on nebi nič več počel z barvo. Ker za nanos keramike je treba spet polirati.
Mazda servisu sem zaupal, ker kaj pa v primeru karambola, sej takrat se tudi barva. Tako, da bolje izbrati dobrega in izkušenega strokovnjaka za keramiko, ker pred nanosom se avto tudi polira in naj bo čim manj odstranjevanja laka.
Upam da nisem bil predolg....
Samo tudi keramika ima rok trajanja. Ni večna. Sodelavec je kar zasoljeno plačal za njo in po niti dveh letih je bolj kot ne ni več.
Čudi me, da so te holograme polirali z grobo polirno pasto.🤔 Tega se na novi barvi nikoli ne počne. Grobe polirne paste so namenjene starejšim, zanemarjenim barvam ponavadi pred plastelinom. Dovolj bi bilo, da bi tvojo spolirali z fino polirno pasto (fina 2500), katera ne pobere skoraj nič zgornjega prozornega zaščitnega laka.
Če so res pobrali dol tudi do 50 mikronov so res šalabajzerji. 🙄
Jaz vedno ko kupujem avto imam nekaj jurjev € na rezervi ravno za take pizdarije. Se določene zadeve porihtajo in piči dalje.
Pravilno razmišljanje. Tako se kupuje avto. Sicer pa se mi zdi, da smo začeli malo pretiravati v zvezi z japonskimi dizli. Kolega, glasbenik iz Milana ima sedaj na svoji 6- ki,dizelci, prevoženih 325 Kkm brez nekih velikih problemov. Resda vozi veliko po avtocestah ampak vseeno.
Alex, tukaj nekaj ne štima. Bini je omenil, da je na Mazdi 3 celo novo ogledalo (razumel sem z ohišjem) stalo 250€.
Jap. No, mogoče je deset evrov manj a tako so meni rekli. Da je večina cene prav ta nesrečna šipca in to zaradi te opozorilne opcije, ko ti pokaže mrtvi kot.
To je pa koristno, kako se razstavi ogledalo. Moje steklo na levem ogledalu so na uradnem servisu pri demontaži uspeli razbiti. In sem potem bil brez avta teden dni, preden so dobili novega. Naj bi pa samo šipca od ogledala stala okoli 200€.
Tako, da če se bo kdo sam lotil tega razstavljanja je to dobro vedeti.
Cena kot cena,nimaš kaj,če si zadovoljen je tudi nekaj vredno....😊
Mene pa moti razno dolivanje tekočin ,eko odvoz filtrov in nekaj potrošnega materijala,ki ga pri meni na uradnem servisu niti pod razno ne računajo ! To kar precej nanese.....😟
Nam so na službenih pred leti 2x zaračunali te razne tekočine,potem smo pa vse dolili na max in so enako vse zaračunali pa smo jih malo 'napeli' in so takoj popravili račun! Od takrat naprej vedno naročimo,da naj ne dolivajo ničesar,če ni pod minimum,to pa tako ni,ker vse kontroliramo in dolivamo razen v primeru,da bi kaj puščalo.....😊
Cena olja je povsod taka,zato ga jaz prinesem s sabo za 35€ .
Ja saj, po vseh uradnih servisih je to legalna kraja. To olje se da kupit po 7€/ liter in je čisto enako kot njihovo "originalno". Pa saj to smo že enkrat obdelali tu na forumu.
Mislim, da je ta račun zrel za kakšno tržno inšpekcijo. Da meni izročijo račun s tako cifro za navaden servis jim ga zatlačim nekam. To bi razumel, da je velik servis.
Mislim, za zgolj povprečno olje Dexelia.. 81 €!!! ... pa če to ni kraja. Pa kakih 5,50 l? Kam so ga spravili? 🤔
Jaz sem to naredil v soboto. Sem dal zimski vosek gor in sem sedaj pripravljen na zimo. Ampak, komaj čakam zopet letne 19" na avtu. Te zimske 17" so kr neki. 😊
Kaj na cx30 še imajo zmeraj enake težave kot avti iz leta 2015? To pa je malo too much za mazdo, to bi morali rešit.
Tudi jaz ne razumem, da te težave v vseh teh letih niso rešili. 🤔 Ok, da je to težava v začetku, ko se avti testirajo na cesti. Ponavadi se to odpravi v naslednjem FL. Ampak po toliko letih še vedno?
pred 3 minutami je Janez007 napisal:
Po mojih informacijah Mazdina pregibna ogledala ob rednem zapiranju zdržijo le okoli 3 let. Pod garancijo jih menjajo (z novim enako slabim), potem pa se vsak znajde po svoje. Meni mehanizem že fino škriplje na Mazdi 3, prevoženih dobrih 50.000 km, starost 3,5 let. A kdo ve, koliko stane zamenjava enega mehanizma po Mazda ceniku?
Pri meni ni tako. Pod garancijo so mi zamenjali mehanizema, na obegh straneh, koleščke (original so plastični in se radi zobje polomijo, zato preskakuje) z kovinskimi.
Nato je še parkrat malce trokiralo, ko se niso odprla do konca, a WD 40 je naredil svoje in od takrat je mir.
Kot sem že velikokrat napisal. Mene bolj kot sama cena servisa na uradnem servisu, (ki je veliko predrag) moti to, da ga, vsaj v Kopru, opravijo vajenci. In potem se kaj kmalu zgodi, da ti kaj pozabijo privijačiti nazaj. Cena pa, kot da bi ti to opravil mehanik formule 1. Še vedno bolj zaupam svojemu mehaniku, ki mi vse poslika, kar opravi. Tudi staro olje in filtre vedno shrani, da vidim, v kakem stanju so bili. Če opazi kako dodatno stvar, mi vedno pošlje tudi za to sliko in me vpraša, ali bomo šli tudi v to popravilo. Tako je bilo tudi nazadnje, ko je ugotovil, da pušča na tesnilu intercoolerja. Na uradnem servisu bi najbrž naredili celo diplomsko nalogo glede tega, stalo me je pa nazadnje vse skupaj nič. Da ne govorimo o ceni olja na uradnem servisu.
Jaz tud razmišljam, da za naslednjo zimo poiščem Dunlopke in menjam ta skret od gum. Pa imajo prevoćenih manj kot 10.000 km in izgledajo kot nove z ogromno profila.
Imam občutek, da uradni testi delani večinoma v arktičnem podnebju z zelo nizkimi temperaturami in načeloma suhem snegu ne pokažejo realnih vrednosti gum, ko recimo ni takih pogojev. Pri nas bo sneg v večini primerov nekje na 0 stopinjah in je bolj plundra kot pa zbit suh sneg.
Tudi moje naslednje bodo obvezno Dunlop. Pa testi gor ali dol.
Za suho cesto so vse gume dobre, razlika se pozna v mokrem, niti ne toliko v samem snegu. So pa po mojih izkušnjah tudi za sneg Dunlop med najboljšimi.
Danes, ko je bila cesta zopet mokra, sem ponovno večkrat ugotavljal, da je bočni oprijem teh Vredesteink po dveh sezonah katastrofalen. Tako, da gredo po tej zimi na gumarski odpad,čeprav imajo še veliko profila. Na testih so bile sicer dobro ocenjene. V bodoče se bom odločal po svojih preteklih izkušnjah in tako tudi kupoval gume.
Po drugi strani imam pa na stari 6- ki štiri leta stare conti in so še vedno v top formi. O kakem bočnem drsenju ni sledu. Imaš veliko boljši občutek med vožnjo.
Jaz pa imam samo dobre izkušnje z njo. Ker pa mi je triletno zastonj posodabljanje preteklo, bom pač plačal teh par evrov to enkratno posodobitev in bo zopet par let mir. Že sedaj pa sem zadovoljen z navigacijo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Če niso zvite, se splača. So pa res zanemarjene.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani