Meni je ravno ta "zabuhlost" oz. druga?nost v?e?, prav tako npr. Saxo VTS mi je zelo v?e?, tale moj 1.0i je pa totalni smeh, ampak za do trgovine in po mestu vrhunska zadevca.
Simon, za moj okus (o?i) je 3.generacija Clia ?e kar precej v?e?en izdelek, za razliko od predhodnika, ki mu re?em kar La Storia in je najpogostej?i avto, ki ga vozijo razne mamce in tetke. Tole se mi ne zdi slab nakup. Katero barvo pa si izbral?
Po dveh tednih spet vozil svojo Mazdo, pri tem gre zahvala Bo?tjanu in dr. Pelku, obenem sem ji menjal ?e v?igalne sve?ke in pa dolil bencin, zdaj te?e kot da je ravnokar iz fabrike zapeljala.
Tako imava jaz in tudi Viper, meni je zadeva super, prtlja?nika pa vseeno ostane 2/3 kar meni popolnoma zado??a, sem pa na ta na?in ?e naredil cca. 1000km na LPG brez polnjenja, kar je sicer velika te?ava manj?ih rezervoarjev. Bojler je zakon (pa ne vamp).
Registriral sem se samo z enim razlogom, da lahko vsem pametnjakovi?em povem da ste navadni butli !!
Produkta XFT niste testirali ampak ste ?e vnaprej rekli da ne deluje, kako lahko nekaj govorite ?e niste poizkusili ??
Sam sem zadovoljen uporabnik produkta in imam na DS3 sport zmanj?ano porabo za 0.73l/100km pri peugeotu 807 diesel pa 1,2l/100km.
Tako da vsako stvar je treba prvo poizkusiti in ?ele nato komentirati in biti pameten.
Ko nekdo na tak?en na?in nastopi s svojo prvo objavo in se loti kritiziranja celotnega foruma (?teje sicer preko 4.000 registriranih uporabnikov), je njegova vsaka nadaljnja objava popolnoma nekredebilna. No, upam da sledi ?e kak?no nadaljevanje, namre? v obliki testiranja produkta.
Za ta denar mogo?e ?e skoraj (ali pa dejansko jo) dobi? 6-ko 1.generacije, pa je kar precej?en napredek glede na 626. Se spla?a pogledati in preveriti.
Mazdura sicer po?iva, pa furam Saxoja in sem ravnokar udaril en drag race z neko staro mamco, ki je sedela v Daewoo Matiz-u, o?itno je bla gorka stisnit svojga stroja in sva bila kar nekaj ?asa vzporedno (dvopasovnica), po 500 metrih sva imela na ?tevcu ?e skoraj 60kmh. NORO.
Prodajalec naj ti da VIN ?tevilko vozila, pa potem glede na to, da imajo Mazde digitalno servisno knjigo, preveri? kako in kdaj so bili delani servisi, ter ?e prevo?eni km-ji dejansko ?timajo kot to navaja prodajalec.
?e vztrajate, da nujno morajo biti isofix sede?i, potem mora biti avto kar precej velik, na primer folcvagen alambra. Prijateljica iz Kr?kega jo ima in spravi na srednjo klop tri isofix sede?e. Samo je pa zadeva precej neprikladna, ko jo je treba kje parkirati.
Mi nimamo isofix sede?ev ampak za starej?a dva navadne jaha?e, za mlaj?ega pa sede?ek, ki ga fiksiramo z varnostnim pasom. Vse to pa je ?lo na zadnjo klop Honde Jazz brez te?av, pa ?e precej prostora je ostalo v prtlja?niku.
Zdaj imamo pa Mazdo 5, pa ima 7 sede?ev in sploh ni te?av. Je pa pri Mazdi zlata vredno, da ima drsna vrata. Precej la?je dostopno je zadaj. In za la?je delo prevrnem naprej ?e svoj sede? in je dovolj prostora, da zlezem v avto pred otroka in ga lepo pripnem, ne pa da se stegujem ?ez otroka in ga pripenjam. O?itno se mo?kim ?e ni posvetilo, da bi naredili avto, ki ima varnostni pas obrnjen - sponko za pripeti pri vratih. Tako bi bilo precej la?je zvezat mularijo...
Alhambra je Seat (no skoraj VW), potem sta bila pa ?e 2 od preostalih troj?kov ?e; VW Sharan in Ford Galaxy.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mojster Pelko bo na njej zamenjal neko cev pri klimi, ki konkretno spu??a in zato klima ne deluje.
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani