Kombinirana vožnja: | 4,2 litrov / 100 km |
---|---|
Izvenmestna vožnja: | 3,8 litrov / 100 km |
Mestna vožnja: | 5,5 litrov / 100 km |
pred 7 urami je Janez007 napisal:Najprej so jih že v tujini "prevrteli" naprej (zaradi nižjih dajatev), potem pa doma še enkrat v drugo smer - nazaj. Sem na lastne oči videl, kako so k avtoelektričarju posredniki prinašali na desetine števcev kar v gajbicah, na vsakem števcu pa je bil listek z želenimi km.
Sicer pa se je pri nakupu rabljenega avta treba zanesti predvsem nase, pa še to ne pomaga 100%. Kaj vse sem že videl na lastne oči. Od tega, da so se popravljale totalke in v večjih avtohišah prodajale kot nekarambolirani avti, da so večje avtohiše vrtele km nazaj, da ne govorim o 1. lastnikih, ki so lagali glede km in nekaramboliranosti.
Sem leta nazaj gledal enega Opla od 1. lastnika pri njem doma. Imel naj bi 87.000 km, vendar sem po izrabljenosti volana sklepal, da jih ima krepko čez 100.000. Pa je dolgo časa trdil, da ne laže in da so km pravi. Odprem havbo in notri najdem listek od zadnjega servisa pri 150.000 km. Hitro prizna prevrtene km, potem pa pride iz hiše žena, ki je spet trdila, da so km pravi, ker še ni vedela, da smo prave km že ugotovili.
Zato pa je dobro, da ali vzameš s seboj ali dobrega mehanika, da vse skupaj preveri, ali zaupaš dobremu posredniku, ki mu lahko zaupaš. Recimo firma, pri kateri sem uvozil mojo 6-ko vedno preveri na licu mesta avto( izpravnost, gume, če je bil avto karamboliran in prebarvane, če so servisi narejeni pravočasno). Tudi veliko slik ti pošljejo z lica mesta ogleda, da se lahko tudi sam prepričaš, da je vse v redu. Saj tudi pri novem avtu ne moreš bit 100% prepričan, da ni bil že kaj barvan, ko vidiš modele v Luki, ki natovarjajo in raztovarjajo avtomobile s trajektov. 😊
Jaz sem se na svoje oči prepričal, kako naši "prodajalci" avtov to delajo. S kolegom sva šla v Bologno po mazdo 6. Sicer je bilo to leta 2006 a verjamem, da je še vedno enako. V velikem, gromozanskem ograjenem prostoru je bilo na tisoče avtomobilov. Bili so razvrščeni po cenah, od najcenejših v prvi vrsti do najdražjih v zadnjih vrstah. Znamke so bile nekako skupaj. Ko sva izbrala mazdo 6 (mimogrede, kolega je dobil enako 6-ko kot je bila moja, z podobnimi kilometri za dobre tri jurje € ceneje kot je bila moja, ki sem jo kupil preko posrednika). Ko sva šla urejati papirje je prišel en Celjan z tovornjakom za prevoz avtomobilov. Imel je spisek avtov, ki naj bi jih kupil. Prodajalec mu je ponudil, da če vzame tudi enega karamboliranega, mu pri vseh, ki jih kupi, naredi dober popust. No, dokler smo mi montirali tablice na našo 6-ko, sva slišala, kako mu je prodajalec rekel, da naj "opravi delo" zunaj ograde, kot ponavadi. In takrat se je sopotnik tovornjakarja vsedel v prvi kupljen avto. Nismo točno videli, kaj dela, ker je bil avto visoko na drugem nivoju, a ni težko uganiti, kaj je počel. Čez nekaj minut se je preselil v drugi avto. Prodajalec je samo zabrundal med zobmi in dejal :" 'sti slavi fanno sempre queste stronzate." Nadaljeval je, da mu je važno samo to, da tega ne delajo v njegovi ogradi, ker ne bi rad izgubil posla. Prosti prevod gospoda:
" tej ... delajo vedno te neumnosti". Tako da ja, kilometre večinoma pičijo nazaj naši prekupčevalski velemojstri na tovornjakih, še preden pridejo taki uvoženi avti v Slovenijo.
V Nemčiji je zagrožena celo zelo visoka kazen za take mahinacije. Ne rečem, da tudi tujci tega ne počnejo. Je pa to dan danes pri novejših avtih z digitalnimi zapisi servisov veliko težje. 😊
pred 5 urami je Janez007 napisal:Ja seveda. Ne glede od kod je, ga je potrebno preveriti, preizkusiti. 😊 Če se avto prodaja v Sloveniji, je to veliko lažje, ceneje, avto pa praviloma lahko takoj odpelješ in se z njim voziš.
Na primer tale Mazda 6 G165 MT 2/2019 z 42.000 km, iz Nemčije, pride še jurčka in pol dražje, če upoštevamo stroške uvoza in dodatna platišča pri slovenskem:
Res je, da je lažje stvar videti v živo, če je v Sloveniji. S tem se pa tudi vsa prednost konča. V zadnjem času so se cene povsod izenačile, ker je veliko povpraševanje, avtov druge roke pa vedno manj. Pred leti je bila razlika med cenami v Nemčiji in pri nas zelo velika.
Popravljeno od Alex
Pravkar je Deeyan napisal:
Js sm mel učeri končno šanso testirat 4x4 na svoji 6ki, gume Michelin Alpin 5... testiranje je blo na praznem nespluženem parkirišču, nimam res kej za šinfat, same pohvale 👍
Js sm mel učeri končno šanso testirat 4x4 na svoji 6ki, gume Michelin Alpin 5... testiranje je blo na praznem nespluženem parkirišču, nimam res kej za šinfat, same pohvale 👍
A se ful pozna?
pred 2 urama je Janez007 napisal:Ja seveda. Ne glede od kod je, ga je potrebno preveriti, preizkusiti. 😊 Če se avto prodaja v Sloveniji, je to veliko lažje, ceneje, avto pa praviloma lahko takoj odpelješ in se z njim voziš.
Na primer tale Mazda 6 G165 MT 2/2019 z 42.000 km, iz Nemčije, pride še jurčka in pol dražje, če upoštevamo stroške uvoza in dodatna platišča pri slovenskem:
Mazde za nemški trg so bolje zaščitene spodaj. Prav tako za belgijski. Moja mazda, 6 Mk1 je bila kupljena v Italiji (skoraj nova, leto dni stara) in ni nikoli rjave la kot mazde kupljene pri nas. Ne mi zdaj razlagati, da tukaj na obali ni soli. Kolega je imel slovensko 6- ko, isti model kot moja, pa je že zdavnaj moral zamenjati zadnje blatnike in vrata, spodaj porihrati ( barvanje). Tako, da če piše zraven, da je slovensko poreklo, to meni nič ne pomeni.
Toliko bi morala stati nova 6-ka glede na to, da gre počasi ta model 6- ke pa-pa.
Realna cena, ne ta napumpana trenutno za tak avto, s tem motorjem in kilometri bi bila 20K€. Vse kar je več, je pretiravanje. Sicer mi je od te 6- ke najlepša barva in to, da je karavan. Drugo pa ne.
Popravljeno od Alex
pred 40 minutami je Janez007 napisal:Končno na slovenskem trgu spet ena Mazda 6 bencinarka.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=16872522&display=Mazda Mazda6
Cena pa previsoka. 😊
Pred eno uro je Bini napisal:Po celcu se nisem vozil drugje kot po ravnem,v hrib npr; Roglo,Kope in Areh pa po delno spluženi in sneženi cesti brez problema. Gume pa Falken kar je slabše od tvojih,toda bile so nove 10kkm.
Za celec so potrebne verige ali 4x4 drugače izzivaš nesrečo....
Baje, da je cx 5 4x4 zelo dobra v snegu. 🤔
pred 34 minutami je Boss napisal:Hehe, pa ne cel bar, kakšno desetinko bara pa že mogoče. Jaz mam 2.4 zadaj in 2.5 spredaj za zimaka. Za letne pa desetinko več.
Točno tako imam tudi jaz na zimskih. Na letnih 19" pa 2,6.
pred 5 urami je Bini napisal:"Seznam najbolj zanesljivih proizvajalcev avtomobilov po poročanju Lexusa in Mazde"
Lexus, Mazda Top Consumer Reports List Of Most Reliable Automakers
WWW.MOTOR1.COMJapanese brands hold eight of the top ten spots.Dobra uvrstitev, le tako naprej MAZDA....
Itak... Zasluženo v samem vrhu kot že veliko let do sedaj. 👍
pred 41 minutami je ignacij napisal:Vision koncept je top petarda, potem hodijo pa s takimi zmazki vn.
Res je. Pa zakaj za vraga si ne upajo narediti kaj lepega, odbitega, športnega? Itak nekih novih kupcev ne bodo pritegnili od drugih znamk, samo izgubljali jih bodo s takim dizajnom. Upam samo, da bo vsaj nova 6-ka vsaj nečemu podobna. 🤔
To je nek bled približek novim volvotom. Upam, da ne bodo šli v tej smeri in da ni to dokončna verzija cx 60. Če je...
pred 5 minutami je ignacij napisal:
Upam da je fake oz. da bo v živo lepša
Evo, ena zanimiva benzinarko.
Samo, ne vem točno, kakšne barve je. 🤪
Pred eno uro je Janez007 napisal:To je ugodno, če je temeljito. Na uradnem servisu temeljito čiščenje saj motorja stane okoli 400€ (vključuje peskanje kolektorja z orehovimi lušinami, čiščenje kanalov na glavi motorja, EGR. menjavo podložk injektorjev). Kolikor vem gre za veliko (cca 6 ur) razstavljanja, umazanega čiščenja in sestavljanja.
Če deluje po opravljenem čiščenju vse kot mora vsaj par let, se splača. Tudi 400€,samo,da je potem mir. 🤗
pred 11 minutami je Boss napisal:
Tako je... avto je treba pritisnit od časa do časa al pa vsaj pri vključevanju recimo na AC naj se mašina zavrti v obrate. Ne pa tako k eni, kjer števc za obrate nikoli ne prileze čez 2500. In takih sploh ni tako malo - razen da trgajo živce ostalim v prometu, uničujejo tudi motorje svojih avtov pol pa razlagajo o slabi kvaliteti.
Tako, da meni razni oglasi tipa "...imel ga je star gospod..." pomenijo le to, da dam roke stran.
O ja... tud kravatka pa bela srajčka je bla, pa zgledal sem kot natakar na neki dalmatinski terasi.
Fak... Samo ti pa paše. Bi moral večkrat prakticirat. 👍
Pravkar je Boss napisal:
To je pa zato, ker me ne poznaš v živo. 😜 Drugač pa, šef sem bil samo ene dve leti in se ni najbolje obneslo, ker zelo težko ukazujem drugim kaj naj delajo in potem raje sam naredim, kar pa je s stališča vodstvene piramide čisto nesprejemljivo.
Ha, ha, Boss človek v kravati. Jaz si Boss-a tako ne predstavljam . O. K, kot šefa ja, ampak kravata? 🤪
pred 2 urama je Janez007 napisal:Izkušen mehanik uradnega Mazda servisa pravi, da so današnji Mazda dizli morda za tistega, ki dela relacije 50km in več. Krajše vožnje (Mazda dizel se ogreje na delovno temperaturo šele po cca. 10-15 km vožnje) so lahko eden od razlogov za saje, lahko pa so še mnogi drugi (podložke injektorjev, injektorji, nepravilno delovanje senzorjev, nepravilno delovanje EGR ventila, itd).
To je bolj tako-tako. To se ponavlja tudi pri avtih, ki delajo po 100 km /dan. Problem je v nedokončanih regeneracijah in prepoznem menjavanju olja. In cijazenju v peti brzini.
Napisano
Ha, ha, res je. Sem imel priložnost to občutiti z corollo.🤗 Dere se kot zmaj, a učinka nobenega. Je pa tudi res, da so se pri corolli hotela vrteti kolesa brez veze, že pri 20km/ uro. Pa to ne zaradi navora ampak kar tako nekontrirano in nenadoma. Zelo nevarno.
Boss, naslednji avto kupiva res oba enega hudega benzinarja, da bova vrtela tudi z njima kolesa. Zaradi navora, seveda. 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani