Skoči na vsebino
100 oktanski bencin v skyactiv X
Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

 

Sej se ne voziš skos na teh obratih, ampak recimo pri vključevanju na AC pa konkretno pospešiš magari v 2 in 3 prestavi. Pol pa k ujameš "cruising speed" pa seveda voziš v 6. prestavi. Hočem samo to povedat, da nisem mislil, da bi ves čas vozil na 5000 obratih ampak samo pri pospeševanjih. Madona še sam kot kaže dizla spravim večkrat tedensko na 5000 obratov in ja, tud blokado ma... kdo bi si mislil.

Joj ,nisem še tega slišal,sem samo kakih 10 dizlov zvozil  do cca 400 kkm brez večjih problemov (do sedaj).....😊😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

100 oktanski bencin v skyactiv X
Napisano
pred 11 urami je tommaazz napisal:

Saj to ni mišljeno v vseh prestavah😁,ampak recimo,ko je konec naselja (striktno tempomat in 54km/h v 4. ali 3. prestavi), ker želim čimprej pospešit ga dam v drugo in gas do 100(6k rpm 😈)...pa potem je en ovinkasti del rahlo v hrib,namesto da ga "mučim" v 5.prestavi ga dam v 3.in je med 4k in 5k rpm,ker ga odpeljem bolj dinamično😁,še vedno po predpisih+-10-15😇. Dejansko je za te motorje boljše "dihanje s polnimi pljuči" kot "mučenje" z nizkimi obrati motorja,ker s tem vsaj malo "kuriš" kopičenje karbona v motorju (DI motorji). Dont get me wrong,se vozim po pameti in predpisih, ampak,če je možnost ga. dam v nižjo prestavo in gas,ko pospešujem. Da se vozim po pameti pa vidim po tem,da me dejansko folk prehiteva ko zmešan,ko se v naselju peljem 54 ali pa se mi "nalima" na rit,kar me živcira🤬...se pa najde tudi kakšen pacijent,ki mi celo blinka z lučmi🤔...na avtocesti pa še nisem bil z novim...tu pa tempomat med 135 in 150,kar je redko izvedljivo.

Sem ga danes dobro gnal na Roglo in je tudi dobro štimo dal iz sebe,pol pa kolona in spet počasi kot vsi normalni....😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 7 urami je NevLado napisal:

A to je čisto nov? Ker kia ima zdaj novejšo značko!

Ne ni nov julija bo star 1 leto. Zraven je še dobila zimske na feltnah(Sava)😛,in prvi servis gratis👌. Porabo ima pa od Pan-jan iz Ivančne 5.7 z avtomatikom.....🤔 Je bolj lezla kot peljala,zgleda....😊😂🤣

pred 6 urami je FuManchu napisal:

Tole bi pa imel. Sicer par deset konjev majnka... 

 

WWW.AVTO.NET

Kia XCeed 1.5 T-GDi EX Way ISG. M T 118 kW, letnik:2022,25499 EUR :: www.Avto.net ::

 

Saj takega ima....😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

100 oktanski bencin v skyactiv X
Napisano
pred 53 minutami je tommaazz napisal:

Moj redno med tednom diha s polnimi pljuči😁, vsaj parkrat na dan ga nateram do 6k...vozim se pa v službo cca.35km v eno stran...zato mi je sedaj všeč,ker ni več blokade pri 4k,kot prej na G120🥳...in ja,najboljše diha med 4 in 6k😁

Kje se pa lahko tako voziš....🤔😲

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

100 oktanski bencin v skyactiv X
Napisano
pred 1 minuto je Boss napisal:

 

Ti k tako rad pičiš, a si že sprobal kako gre pri 5000 obratih? :) 6000? ?zmeden? do blokade? 😬 Dej dihat temu motorju, ne ga pri treh jurjih vozit.

Po naših cestah lahko pičiš tudi s 3000 obrati 😁 ima dovolj veliko navora pri teh obratih zato ni neke potrebe preganjat motorja v višje obrate 😉 Ko bo priložnost ga bom nateral na max, da vidim koliko da od sebe ta motor.....🤔 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 24 minutami je Scr3am napisal:

Tako, da jih imas pri rahlem dezju na preveliki hitrosti in ni dovolj trenja in brisalci ne laufajo gladko. To se vcasih dogaja tudi, ce imas stikalo za brisalce na auto, saj gre avtomaticno na prehitro brzino.
Najvecji problem je pa seveda pozimi, ko imas zmrznjene sipe in ko das kontakt ti brisalci avtomaticno zacnejo brisati, ce jih imas nastavljene na auto. Seveda tako najhitreje poskodujes gumice. Nekateri pa to delajo zanalasc, ker se jim mudi v sluzbo ali pa se jim ne da cakati, da se steklo odtali.  Fajn je, ce se jih sem pa kej tudi kdaj malo spuca (gumice seveda).
Skratka, velik medot je kako zjebati brisalce.

To so glavne napake,ki jih eni delajo.....🙈

Jaz jih po vsakem pranju namažem z glicerinom...😊👍

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

100 oktanski bencin v skyactiv X
Napisano
pred 17 minutami je Janez007 napisal:

Če prav razumem in če držita ta dva grafa, potem je pri Skyactive-X navor med 2.000 in 3.500 obrati z 95 oktanskim bencinom celo boljši ..., če pa tankaš v navadnega Skyactive-G 100 oktanski bencin pa pridobiš znaten navor na celem območju ...???

image.png.ac59fb519992566a169421e017061d12.png

 

 

Zgleda da je res tako in ravno to mi je pokazala tudi malo večja poraba 100tke,ker jaz večino vozim v obratih od 1800 do 3000.....👌 Zelo zanimiv graf 😊

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

100 oktanski bencin v skyactiv X
Napisano (urejeno)
pred 19 urami je Boss napisal:

 

A kr tko na prvo žogo? A veš kako klenkanje nastane in zakaj imajo motorji senzor klenkanja oziroma čemu je namenjen?

 

Smešno je k se eni kr mal razburte pa čeprav je bilo to samo moje mnenje in kako bi sam ravnal a še vedno nimam odgovora kje tovarna PRIPOROČA 95? Saj to je bila tvoja osnovna trditev? 95 je MINIMUM, ki ga elektronika še shendla pa če verjameš al pa ne. Na ohišju bloka motorja imaš prej omenjeni senzor klenkanja, ki "posluša" ali pride do tako imenovanega dvojnega vžiga v valju oziroma po domače klenkanja. To se zgodi v primeru, da se mešanica goriva in zraka zaradi stiskanja le te v valjih vžge tam, kjer se ne bi smela. Se pravi nekje drugje kot pri svečki, ki naj bi bila načeloma edini vir vžiga goriva.

 

Pri X motorjih je to malo drugače saj v valjih prihaja do višje kompresije kot pri ostalih bencinskih motorjih. Tako, da se pravilnost vžiga/samovžiga goriva kontrolira na osnovi pravega tajminga vbrizga kot pri dizlih. Svečka je načeloma za pomoč, da resnično uskladi samovžig z dodatno potrebo po vžigu svečke. Tukaj pač pride tudi piezoelektrični knocking sensor, ki sporoča ECU, kako bogata naj bo mešanica in kakšen tajming.

 

Kot si ugotovil nekje je 95 maks, če damo stran ZDA, ki so spet nekaj svojega in to ne merijo po RON (Resarch Octane Number) standardu ampak po mešanici RON in MON (Measured Octane Number) standarda zato recimo je tam naš 95 ekvivalenten 91 pri njih. Ampak če damo to stran je dejstvo, da je elektronika narejena na 95 kot minimum in zato ti piše le 95 or above. Kar pomeni da daš lahko notri 95, 98, 100, 101, 102. Vse to lahko elektronika v Mazdi prežveči, oziroma višje kot je oktansko število lažje je doseči pravilno delovanje vžiga z manj prilagajanja tako tajminga vbrizga in bogatosti mešanice.

 

Kaj to v praksi pomeni? Pri porabi bore malo, je pa možno pri performancah, pa ne toliko zaradi samega goriva kot pa elektronike, ki lahko zato "sprosti" več konjev v kolikor je gorivo z višjim oktanskim številom. Sploh kadar gre za turbo motorje se to še dodatno pozna in sicer, če ostanemo pri Mazdi in njihovem 2.5 Turbo motorju, kjer pri 95 oktanskem gorivu zmore 225KM, če pa daš notri 100 pa elektronika sprosti celo 250KM in to je uradno napisano tudi v specifikacijah.

 

Koliko se sicer to pozna pri X motorju bi bilo za zmerit na valjih in glede, da ima nek manjši kompresor si upam trdit, da grafa moči in navora pr 95 oktanskem in 100 oktanskem gorivu ne bosta enaka.

Vse isto samo bolj naokoli in več čitanja, je pa vse bp.napisano.👌 Ps; nobenega razburjanja ni bilo... 👍

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

100 oktanski bencin v skyactiv X
Napisano
pred 27 minutami je Janez007 napisal:

Če Mazda pravi najmanj 95 oktanov, potem je 95 dovolj. To pomeni, da bo eksplodiral (če je 95 ali več oktanov) šele ob iskri in ne prej. To je tudi edina fora oktanskega števila glede delovanja motorja.

 

image.png.52d389ebfda90466a2b88a03c0eff0e1.png

Tako piše tudi v moji slovenski knjižici....👍

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

100 oktanski bencin v skyactiv X
Napisano
pred 31 minutami je Boss napisal:

 

Priporoča al je to minimum? Maš kje napisano, da tovarna priporoča 95 oktanskega?

Marsikje v svetu sploh 100tke ni,zato tovarne nastavijo vse dele v motorju z elektroniko vred na 95tko,zato tudi motor ne klenka.😊 Če bi prilagodili motor na 100tko bi 90% kupcev, ki tankajo 95tko morali tankati 100tko,da nebi prišlo do klenkanja👍 Ti pa kar tankaj 100tko,če misliš,da je toliko boljša za avto,za žep pa zagotovo ni....😁

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

100 oktanski bencin v skyactiv X
Napisano
pred 23 minutami je Alex napisal:

Za dizelske motorje je definitivno boljše, da vsake toliko tankaš tisti "super dizel". Se pa definitivno pozna na porabi, ko narediš z njim več kilometrov. Moram naslednjič tankati ta dizel. To storim vedno, ko grem v Dolomite na smučanje. 

 

A ni boljši Datacol.....🚀

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

100 oktanski bencin v skyactiv X
Napisano
pred 1 uro je Bossek napisal:

Sam imam trenutno tko:

Poraba EuroSuper 95 pri družbi Petrol: 7,10 l/100km (št. zapisov: 13 )
Poraba Super 100 pri družbi Petrol: 6,83 l/100km (št. zapisov: 11 

 

Razlika je da je bla 100tka povecini poleti od jeseni naprej pa skoz 95. Tako da sam neke razlike ne opazim.

Tudi pri meni je sedaj čez zimo malo večja poraba, saj rabi motor več časa da se ogreje na del.temperaturo,logično.😊

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

100 oktanski bencin v skyactiv X
Napisano
pred 5 minutami je NevLado napisal:

O tem je bilo napisano že veliko, pravilo pa naj bo tako, da če avto zahteva min 95, toči 95. Če zahteva 98, toči 98.

 

Je pa v 100ki več aditivov, da se ti ventili manj pacajo, etc etc. Jaz točim 100ko enkrat na mesc, ostalo pa vse 95. Lahko pa vsake tok vliješ not aditiv za čiščenje, kot je to pred časom delal @Bini.

 

 

Meni na 100ki drugače avto pije več kot na 95, je pa res, da ga verjetno potem večkrat pritisnem, ker vem da je notr boljši benz :) 

 

Glej tudi pri meni je bilo tako....☹️ En tank 100tke mi je pil več drugi pa manj.....🤔 To je odvisno bolj od različnih relacij,ki jih narediš s tistim rezervoarjem....😊

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

100 oktanski bencin v skyactiv X
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je FrX186 napisal:

Pozdravljeni Mazdaši 🙋🏻

 

Zanima me, ali je že kdo delal NATANČEN izračun porabe v skyactiv-X motorjih s točenjem 100-oktanskega bencina, oz. kaj ste opazili kot izboljšavo v primerjavi s 95-oktanskim bencinom.

 

Sam od začetka točim 95, delam natančen izračun porabe (sedaj imam prevozenih že 24.000km). V primerjavi z računalnikom je cca 0.4dcl višja poraba pri natančnen izračunu.

 

Tako da me zanima če je kdo delal kakšne "teste" s 100-oktanskim bencinom glede performans, porabe, oz ostalih zapažanj v primerjavi s točenjem 95-oktanskega bencina.

 

Ali pa je vse skupaj le dober marketing in pobiranje več denarja za skoraj enako gorivo? 🤔

 

Kakšne so Vaše izkušnje?

 

 

Hvala vnaprej za odgovore 💪😉

Dobro jutro mojster, kje si se izgubil... 😉Pa gremo k bistvu👌

Jaz sem dvakrat zapored tankal 100tko na MOL-u in nisem opazil popolnoma ničesar ob normalni vožnji, še placebo efekta ne... 😁

Poraba je pri meni od 5.8 do 6.5 max. Pri meni je na roke izračun za 0.1-0.3 razlike, večja je če se veliko voziš v koloni in po mestu bolj počasi. Pravijo pa, da je100tka boljši za motor 🤔. Oglasi se kaj na pijačo ko pičiš mimo. :bravo:

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.