?e je v Focusu ista ma?ina kot v Vulvi V50, potem nimam kaj re?t. Slednjega sem imel rentanega na ?kotskem za en teden, naredil cca 2000 milj in lahko samo pohvalim pro?en agregat. Dobro potegne, turbo luknja skoraj ni zaznavna, poraba pa 4,6l pri kombinirani vo?nji in 4-ih osebah s prtljago. O tem lahko moja 6-ka samo sanja
jp, je isti motor kot v V50, pa tudi v Mazdi 3, ampak ?e zdej mi ni jasn kok vama rata naredit tolk majhno porabo
Vpra?aj se tudi, ?e ni alternator fu? - v smislu da ne polni akomulatorja, in je lahko zato prazen, na klemah mora biti dobrih 14V ko avto lavfa
Sicer pa koliko je star akomulator - ko se enkrat sprazni, ni ve? dober ?e posebej starej?i
S tem se nebi ?ist strinju, dokler kisline ne potegne v celice, je akumolator ?ist ql, pa ?e pol bi se ga dal zrihtat v kakem laboratoriju (delajo v TAB Me?ica)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
jp, je isti motor kot v V50, pa tudi v Mazdi 3, ampak ?e zdej mi ni jasn kok vama rata naredit tolk majhno porabo
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani