Zanimiva izjava moje nekdanje sodelavke, ki je ravno v kontekstu omenjenih dveh vozil (je lastnica Passata 2008), omenila, da ?e bi ?elela imeti privla?en avto, bi takoj vzela Mazdo6 2.generacije, tako pa ji bolj pa?e nevpadljivost in ji torej ustreza njen.
Mi je pa sicer precej zanimiv termin "odobravanje", sam premorem (o?itno) ravno dovolj samozavesti, da ko je vozilo meni v?e?, ne potrebujem odobravanja prav od nikogar, niti bolj?e polovice, niti kogarkoli drugega, a ?e najmanj da bi se drugim prilagajal, zato da bi po?el "odobravanje", heh.
Ker mi je prestavna ro?ica (skoraj) dokon?no odpovedala poslu?nost, sem jo danes vendarle odpeljal do dr. Pelka, ki ji je za po?itek namenil del svojo tanove delavnice. Tam naj bi bila le nekaj dni, da rahlo odpo?ije.
No, tu bi bilo spet treba narediti ra?unico tako kot pri predelavah na elektriko (v neki drugi temi).
Avto je star 11 let. In ima 200.000 km. ?e ga predela? na plin, se investicija povrne po... ugibam, ker se mi ne da ra?unati in bom rekel po 75.000 km. Torej bo avto ?e proti 300.000 km. To so pa kar spodobni kilometri. Jih ti motorji zdr?ijo ali bodo prej kak?ne te?ave z ventili, batnimi obro?ki, menjalnikom,...?
Kdor dela ve?je ?tevilo km, gotovo ne bo ?el kupovat vozila z 200.000, ker ga bo po najve? dveh letih spet menjal - ?e bo sploh zdr?al toliko ?asa...
Kdor pa na leto naredi kak?nih 15.000 km, ga bo pa moral imeti vsaj 5 let, da bo naredil tistih 75.000 km in se bo investicija predelave povrnila... Se bo to ?e vozilo, ko bo staro 16 let?
Pa?, ni kar "obvezno predelat na plin", je kar nekaj pomislekov. Saj vem, da ste nekateri tu zaplinjeni in navdu?ujete tudi druge, ampak so ?asi taki, da ni z nobeno investicijo za hiteti. Je treba prej dobro premisliti, ?e se res spla?a.
@Slivka, tule te moram negirati v parih to?kah in to na podlagi osebnih izku?enj in dokaj natan?ne kalkulacije!
Kupil sem mazdo6, ki je imela na ?tevcu prevo?enih stanje 254.000km, trenutno jih ima 348.000, v kolikor bo v prihodnosti potrebno se bo naredilo kak?en poseg na motorju v smislu male ali velike "generalke" (pri Pelku max. 800?), takrat je potem vozilo spet primerno za naslednjih ohoho prevo?enih kilometrov.
Se pravi v mojem primeru, ko naredim preko 30.000km letno in recimo da LPG instalacija za takega forda pride cca. 1.500?, je povrnitev vlo?ka realno pri?akovati nekje (vzemimo, da tro?i 10L benza in bi kasneje ?e 15% ve? avtoplina), pa da malo poenostavim, ne bom upo?teval, da za hladno zagone ?e vedno (ne pa nujno) potrebuje bencin. To pomeni cca. 6? prihranka na 100km, pomeni 60? na 1000 prevo?enih km in se po tovrstni matematiki ra?unica izide ?e po 25.000 in ne 75.000, kar je bistvena razlika. Pa ajde, lahko ?e upo?tevamo stro?ek zagonov na bencin, pa dajmo re?t zelo pav?alno potem 30.000 do za?etka profita.
Ok, obstaja opcija, da motor dejansko ne zdr?i, jo karambolira? ali karkoli drugega, ampak tu je potrebno upo?tevati, da omenjena LPG in?talaciji v to vozilo ne bo zabetonirana, ampak se jo v roku par ur prenese in sprogramira v drugem vozilu (nekateri ponudniki ti to naredijo za svoje sisteme dejansko brezpla?no).
Naredil manj?i zastoj v KR, kjer nikakor nisem na?el prve prestave, o?itno bo res treba podret menjalnik v bli?ini prestavne ro?ke. Kasneje spet popolnoma normalna vo?nja do Dom?al in Kamnika!
Ravno 2 dneva nazaj sem se pogovarjal z dr. Simonom Pelkom (ma?ek za Mazde) in je rekel, da ?e jih redno servisira?, lahko tak?ni motorji brez te?av dose?ejo pol milijona km.
Te?ko re?em, ker nisem nek ma?ek tega podro?ja, na?eloma mora? za?utit njeno delovanje (ko se vklopi kompresor klime in zalaufa ventilator), pri tem bo testiranje nekoliko ote?eno, ?e bo v trenutku testa zunaj samo recimo 12C, pa bo potem v vsakem primeru mrzlo pihalo iz zra?nikov (obenem pa komentar prodajalca; "saj vidi?, da dela, glej kako ledeno piha").
Ja, prednji diski zeeeelo radi tresejo ob mo?nej?em zaviranju, preveri tudi klimo, ker imajo 1.gen. 6-ke zelo krhek sistem klimatske naprave, stro?ki pa konkretni (npr. nov kompresor me je stal preko 700?).
po njegovih besedah naj bi avto imel na 80.000 narejen generalni servis, redni pa na 120.000 vse na poobla??enem kar dokazuje servisna knjiga...nevem ?e bi bil prodajalec za - da bi ga peljal iz ?eleznikov do medvod do pelkota. u glavnem bomo vidl kaj bo reku ko me pokli?e nazaj zaradi cene...
Hja, lahko da sem bolj trmaste in trdoglave sorte, AMPAK avto se vendar proda samo enkrat in v kolikor ti ne bo ?el toliko na roke (to sploh ni dolga relacija), ga jaz potem pa? ne bi vzel, ker kot re?eno - ?e samo na "trebuhu" vozila se lahko nahaja par 100 ? velika luknja (v smislu bodo?e investicije), da ne omenjam ?e ostalih zadev, ki ti bodo lahko ostale skrite ob nakupu.
Generalni servis???
(moja pri skoraj 350.000km laufa ko ?us, tale pa generalka pri 80.000)
aja pa rekel je tudi avto ni bil ni? barvan, razbit itd. na sliki se mi pa zdi da so vrata druga?ne barve....kdo ve kako je pa z glavnim servisom, kdaj mora biti narejen?
Tak?ne Mazde6 imajo sicer pogonsko verigo in ne jermena, ?e to misli? in cilja? na 120.000km za menjavo.
Druga?e pa, ?e se bo? odlo?al za nakup, ti ZELO priporo?am obisk Simona (Avto Pelko d.o.o.), preden karkoli podpisuje?, da ne bo na koncu, da jih ima namesto 121.000 lepih 321.000, ker v tem primeru se ti bo pa bolj izpla?alo mojo kupit.
Predlagam podroben ogled vozila; kak?no je kaj stanje glede korozije (glej spodnje robove vseh petih vrat), pragove, zadnje blatnike in seveda celoten "trebuh" vozila. 6-ke prve generacije imajo na?teta kriti?na mesta kar se ti?e korozije.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zame kar mikaven V6 T avto?ek;
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7568692&show=1&avto=Alfa%20Romeo%20166%202.0%20V6%20Turbo
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani